Goedemorgen! Dacht dat het vandaag nog wel aardig weer zou worden....had me voorgenomen eindelijk eens wat leuke foto's van mijn buik te maken buiten........nou ja, dan moet de beeb nog maar even blijven zitten hoor @ Nynke: wat een schatje! En een kop met haar!! @ Debby: balen dat je nu moet blijven! Kop op meid! Ze houden je in ieder geval goed in de gaten! Straks nog verjaardag van mijn oma, en verder doe ik denk ik helemaal niks vandaag! Lekker lui! Liefs Kaatje
Nynke wat een schatje zeg!!! Debby kan me voorstellen dat je ervan baalt maar ze houden je niet voor niets in het ziekenhuis met een hoge bloeddruk. Probeer je eraan over te geven en probeer toch nog een beetje te genieten van je laatste weken zwangerschap!
Nynke, wat is Isis een schatje! Debby, sterkte meis. Daphne, bedankt voor het antwoord! Hopelijk daalt onze kleine ook snel. Hier staat de box nu ook in de kamer, wel even wennen hoor. Zometeen gaan de klossen onder het bed. En dan zijn we er klaar voor he. Fijne zondag allemaal.
Daar heb ik ook zo'n last van Wendy! Zeker als ik teveel doe of gelopen heb. Schaambot voelt 's avonds helemaal beurs en alles doet zeer tot aan de binnenkant van m'n dijen. Maar ja..om nu de hele dag te blijven zitten...loop nu maar wat minder en ga 2x een kwartiertje op de hometrainer per dag. In de lichtste stand hoor, haha, op m'n gemak. Moet toch wat in beweging blijven die laatste weken.
@ Spirit Wat goed nieuws dat de kleine uit zichzelf goed is gaan liggen, alleen vervelend van die harde buiken. Gaat het nu iets beter? @ Kaatje Mooi kamertje geworden! Wij hebben dezelfde meubeltjes... @ Sucre Nog 1 dagje..... en dan mag je thuis bevallen. Je wilde toch ook het liefst thuis bevallen? @ Dommel Lekker uiteten geweest? Raar idee hé dat het misschien de laatste x samen is geweest. @ Nicole84 & Dyaan Geniet van je verlof! Heerlijk vooruitzicht... @ Daphne Gefeliciteerd met de 37 weken!! @ Nynke31 Mooie foto's van Isis, ziet er helemaal niet uit of ze te vroeg geboren is! Hopelijk kan ze lekker vlot mee naar huis. @ Debby82 Das balen dat je nog steeds in het ziekenhuis ligt! Maar meid kop op hoor! Het is nu echt wel de beste plek voor jouw en de kleine. Probeer je er een beetje aan over te geven! @ Nicole84 Heb de liedjes ff beluisterd, wel mooie teksten! Ik krijg zelf nog steeds kippevel van Marco Borsato met dochters.... Had er gelijk al een speciaal gevoel bij en vlak nadat dat liedje uitkwam bleek dat ik zwanger was. Jammer dat het zulk weer is he! Gister wel heerlijk genoten van het weer.. lekker op terrasjes gezeten met live muziek. Iedereen een fijne zondag!
Gelukkig nu minder last van harde buiken dan de afgelopen dagen. Heb gisteren echt een rustdag genomen, was ook wel ff nodig voor mijn buik. Hier in het noorden hebben we gelukkig nog zon maar het waait wel behoorlijk, we kunnen wel buiten zitten maar niet echt in een jurkje. Hoe is het weer in de rest van nederland??
Goede-zondag-middag meiden, @Pooh: leuk! Kijken of we ook daadwerkelijk op dezelfde dag bevallen. Heb net een uurtje in de keuken gestaan om een taart en een cake in elkaar te flansen. 'Vier' vandaag dat ik met verlof ben, leek me leuk om mijn ouders, schoonouders en mijn zus & aanhang en mijn vriend z'n broer met aanhang nog even bij elkaar te hebben voor straks die kleine er is. Jammer dat het regent, had gehoopt op de hele bubs in de tuin, maar dan is het snel voorbij met de feeststemming denk ik ... Nu ff zitten en relaxen en dan straks nog wat dingetjes voorbereiden voor het eten vanavond en dan een gezellige middag !! Iedereen een fijne zondag en ik ga mijn best doen de volgende keer op alle reacties te reageren ... Groetjesssss, Dyaan
goede middag, @Nynke wat een prachtige dochter, en wat doet ze het goed, ik duim voor je dat ze aankomende week fijn met jullie mee naar huis mag. @daphne ik denk dat het per persoon verschilt wanneer een kleintje indaalt bij de enne is het vroeg en bij de andere wat later, een vriendinnetje van mij is 2 weken verder dan ik en haar dochter is ook nog niet ingedaalt terwijl mijn dochter wel al in is gedaalt met 34+5 weken. En dit is mijn 2e zwangerschap en ik hoor steeds dat het wel op het laatst kon gebeuren en ik had ook echt nog niet verwacht dat ze nu al zou indalen. En het betekend ook helemaal niks of ze nu eerder zou kunnen komen of gewoon op tijd. Wat ik wel helemaal super vind is dat ze niet meer tegen mijn ribben aan zit en dat mijn maagzuur is ook stukke minder geworden. Heerlijk. En ik vind mijn buik nu ook erg mooi van vorm nu. @Dyaan geniet van je verlof en van je laatste weken zwanger zijn. @Ollebolleke onrustige benen o my god daar heb ik zon last van gehad gelukkig nu wat minder, maar ik had het in mijn voeten/enkel eerst een tijd mijn linker voet/enkel en nu is het de rechter voet/enkel. Ik heb een klein handdoekje nat in een zakje in de koelkast liggen, en als ik er weer last van krijg dat leg ik die op de plek waar ik last heb en vaak gaat het vervelende gevoel dan weg, goed voor de bloedomloop. @Debby ik leef met je mee meis, je wilt nog zoveel doen en word je vast gehouden op een ziekenhuisbed, niet echt iets wat je voor ogen had. Ik hoop voor je dat je bloeddruk aankomende week wat beter wordt zodat je gewoon lekker naar huis kan. knuffelllll Het is hier ook alleen maar regen regen, erg jammer gisteren was het goed te doen, manlief ligt ook nog steeds plat maar het gaat iets beter, we hopen dat na een week de zwelling wat minder is en hij wat mobieler wordt, gisteren heeft ie een half uurtje buiten gezetten op mijn advies om het te proberen, want van al dat binnen liggen word een mens ook knettergek. Ikzelf ben gisteren ook naar het park hier gelopen, ik hou heel veel van mijn man maar als je man gewoon werkt en jij je eigen dag in kan vullen veranderd er veel als ie ineens thuis is, en vervolgens ook nog eens het huis op zijn kop komt te staan, ik was blij dat ik gisteren eventjes een uurtje alleen voor mij eigen had, dan kan ik ook even opladen aangezien ik voor alles zorg momenteel en niemand voor mij dingen uithanden neemt. Maar goed het is niet anders en het is niet alsof ie er iets aan kan doen dat ie plat ligt en dat het zo gelopen is. **** happens. dames tot laters weer. Groetjes daisy
Hallo dames, Ik zat net ff te spieken bij de juni mama's en zag dit overzichtje.... tot 37 weken: 7 meiden bevallen 37-38 weken: 7 meiden bevallen 38-39 weken: 12 meiden bevallen 39-40 weken: 6 meiden bevallen 40-41 weken: 7 meiden bevallen 41-42 weken: 3 meiden bevallen Van de 42 mama's hebben er maar 10 de 40 weken volgehouden, de rest is eerder geboren.....krijg je toch wel kriebels van in je buik hé??? hihihih Groetjes, Wendy
goede middag dames, @ spirit: hey fijn dat de kleine uit zichzelf gedraaid is. @ nicole: nou ik kan je zeggen dat defqon een herrie was heeft mij goed uit me middagdutje gehouden. de wind stond onze kant op dus kon lekker meegenieten van de bas. @ nynke: jempie wat een bos met haar heeft ze. wel lief hoor. @ dyaan: ja hoor hier nog 1tje die op 14 juli is uitgerekend. maar moet eerlijk bekennen dat ik zelf denk een weekje eerder te bevallen. op de 7de, omdat het dan volle maan is en mijn ventje al de hele zwangerschap druk is tijdnes de volle maan. @ debby: nee als je zo lang in het ziekenhuis moet blijven kan ik me voorstellen dat je er een beetje verdrietig van word. denk dat we dat allemaal wel zouden hebben. hopelijk zakt je onderdruk een beetje en mag je gewoon lekker thuis de weken uitzitten. @ wendy: zeker dat dat kriebels in de buik opleverd. vind het echt spannend worden. hopelijk knap het hier ene beetje op. vandaag viert me zusje haar verjaardag en we zouden gaan bbq. wordt wat met de regen. zo ga nu even lekker slapen want ebn weer veelste druk geweest vandaag. gr. gyino
Ik vind dat het bij de julimama's nog erg rustig is gebleven! Is natuurlijk alleen maar goed, want betekent dat de beebjes nog niet veels te vroeg zijn geboren. Ik was bij de maartmama's 2008 de 2e die beviel met 4 weken te vroeg... Spannend allemaal hoor!! Pfff wat is het benauwd binnen!
hallo meiden! hier ook een juli mama. nog maar 22dagen te gaan Ik vroeg mij trouwens af wat er zoal in de vluchttas moet zitten ben wel van plan om thuis te bevallen maar vk kwam met het fijne nieuws dat vanwege mijn gewicht ik misschien toch naar ziekenhuis moet. en de gyn vond baby wat te zwaar (36weken 2900) hij wilde met 40weken nog echo laten maken en dan desnoods de kleine handje helpen zodat de baby niet té zwaar is als hij zelf van plan was te komen.
Hoi, best rustig hier? Hoorde/las dat het op veel plaatsen slecht weer is, ik kom net uit het zonnetje- buikje er ook maar even ingedaan! Gisteren 'generale' gehouden voor opzetten bad, binnen een uur is het opgezet en vol! Ook meteen wat houdingen geprobeerd, je kunt echt alle kanten opdraaien. Gelukkig dat we testten, de temp blijkt snel te hoog en die krijg je niet meer omlaag; dan is het dus niet vol te houden. Ik ben helemaal klaar voor de bevalling, zo nog even strijken (schijnt erbij te horen ) en dan kan ik het bedje opmaken. Groetjes!
Wow die statistieken liegen er niet om. Nou laat die van ons dan maar komen deze week, ben t vocht vasthouden zo vreselijk zat. Alles tintelt en doet zeer inmiddels. Voor de rest gaat t prima hoor. Debby: Balen zeg dat je weer in t zkh ligt. Maar ja, weet dat ze je er niet voor niks houden. Stertke meis!
Wendy, ik hoop stiekem ook dat dat statistiekje voor ons ook uitkomt. Ik wil eigenlijk ook wel voor de 40 wkn bevallen. Heb zelf steeds 28 juni in mn hoofd, ben benieuwd... Ani, ik wilde eerst in het ZKH bevallen. Maar de laatste maanden heb ik wel veel vertrouwen gekregen en ga ik het toch gewoon thuis proberen. Mocht ik alsnog naar het ZKH moeten, dan gaan we naar het ZKH waar ik werk. Dyaan, we hebben een lijst voor de juli-mama's. Als je je gegevens even typt, dan voeg ik je toe. Roozjuh, in mijn vluchttas zitten kleren voor mezelf, voor de baby, leesvoer, eten/drinken, toiletartikelen, trouwboekje, paspoort, 50 cent en euromuntstuk. Wat een regen vandaag zeg. Echt zo jammer, want we hadden een dweildag in het dorp (met dweilorkesten), maar er is zo veel regen gevallen, dus er was maar weinig publiek. Erg jammer. Ik ga vanavond maar eens vroeg naar bed. Ben erg moe.
@gyino: hihi, ja een herrie lijkt het me vooral wanneer je in de buurt woont @statistieken: tja dames, valt wel wat van te zeggen! Hopelijk beval ik ook rond de 38 weken, vind het nu al stikzwaar... (jaja mag nog niet zeuren weet het maar pfoe wat ben ik 's avonds kapot en benauwd) @ dames die rond de 37 weken zitten: wat komt het voor jullie dichtbij!! ben echt heel erg benieuwd
hip hip hoi, En nu genieten!!!! Hier nog een buikfoto...HELP IK KAN bijna NIET MEER! mijn buik blijft groeien!
Ollebolleke: Ik vind je buik erg mooi hoor en echt nog niet huge! Je mag nog ff groeien gezien je banner.........reken maar dat ie nog groter gaat worden Lol. KellY: Jippie SVEN is thuis! Geweldig nieuws! Nu genieten!