Ooh wat zag ik een mooie buiken en kamertjes voorbij komen. Die kleintjes van ons gaan zo van het ene luxe resort naar het andere. Bofkonten!! @ego; ik dacht van het weekend ga ik lekker veel doen, dan zet het wel door. Zaterdagochtend in het bos goyaviers geplukt (besjes) daarna een wandeling gemaakt van 4km wat een survival tocht bleek te zijn en niet echt voor hoogzwangere dames (over rotsen, onder bomen, door riviertjes) daarna op de boerderij gewerkt. Zondag de hele dag bomen gerooid en wat denk je... het zet nog steeds niet door :x. Volgens mij blijf ik gewoon tot 42 weken zo lopen. Pfff doodvermoeiend. Komt de vroedvrouw net langs om te monitoren, heeft mn man ook mijn huissleutels meegenomen naar zn werk, dus ik zit opgesloten thuis. Dus vandaag moet de baby maar even blijven zitten, en de vroedvrouw kwam dus voor niks. Ohohoh mannen je kunt niet zonder ze, maar af en toe
voor jou dan ook de vierde??? Hier ook. Mijn drie andere koters zijn wel nog klein (zie onderschrift) grts
Hey meiden Zo'n beroerde nacht gehad Kreeg s'nachts geen lucht meer en heb zo slecht geslapen Ik ga vanmiddag nog maar eens naar bed toe ben echt kapot De beeb lag zo hoog kon eigenlijk alleen zittend slapen Ze zeggen wel eens de laatste weken zijn het zwaarst Dus ik doe vandaag lekker rustig aan Liefs Tijgertje23 Wie heeft er nog geen buddy ik ben nog beschikbaar
Die is al gestart maar ja we zijn pas met zijn tweetjes, (eigenlijk zijn we geen juli mamas meer he? oejj mogen we hier nog wel mee kletsen?)
Sabbe... ik had geen idee dat er nog meer a.s moeders waren die de 4e gaan krijgen hier Mijn drie jongens zijn 5,5 jaar, 7 en 9 jaar. Wat zal het een gezellige drukke boel worden he... hier ben ik uitgerekend op de datum dat de schoolvakantie begint. Dan zeggen ze steeds, hoeveel weken nog tot we vakantie hebben? Als ik dan antwoord komt er in koor achteraan: ja, en dan ook nog zoveel weken voordat ons broertje of zusje komt Duimelijn, jeetje, zoveel gedaan... ik kan nauwelijks naar school op en neer lopen, drama! Het is wel vervelend dat je er nu zo op zit te kijken, zeker omdat het nog wel even kan duren natuurlijk. Mss iets minder hard je best doen, gaat het straks vanzelf. KNUFFF Tijgertje, vervelend dat je zo'n lange nacht achter de rug hebt. Ik heb daar gelukkig niet zoveel last van. Ben altijd blij als ik op bed lig en dat doen we dan tegenwoordig ook op tijd Kijken we boven nog wel wat tv... althans manlief, ik hou mijn oogjes dan ook niet open.... Sucre... jij ook al zo'n drama nachten! Ik zou je wel een nachtje mijn rust willen geven hoor... even om bij te tanken. Heb je het al bij de VK aangekaart gehad... hebben ze daar geen idee wat je kunt doen om wel wat slaap te pakken? Knuffel voor jou! Ik ben net bij de fysio geweest en moet nu proberen elke dag twee keer minimaal een uurtje te gaan liggen. Plat in ieder geval. Dit is om mijn bekken en rug te ontlasten. Doordat de baby zwaar tegen mijn schaambot drukt, heb ik veel pijn en daardoor span ik spieren aan die mijn gewrichten ondersteunen. Die spieren verkrampen dan weer en dat verergert de pijn. Met een warme olie mijn onderrug en onderbuik zachtjes laten masseren wil ook werken of een zachte warme kruik gebruiken voor het slapen gaan als ontspanning. Misschien dat er hier ook iemand iets aan heeft... ik ga me er maar aan proberen te houden, want ik kan niet op of neer vandaag...pfffff
Ow ja, en het lijkt me wel zo leuk om eerst met zijn allen te bevallen en dan pas over te stappen.... tis zo'n leuke club!
@ sucre, de eerste nacht ...phoe nou ik ben hem doorgekomen maar vraag me niet hoe. Om half 12 kreeg Sven zijn laatste voeding daarna in de wieg naast me. Ik ook lekker in bed gekropen, licht uit.....jammer dan Sven is bang in het donker. Hij is nog nooit in het donker geweest, het ziekenhuis is altijd verlicht. Dus meneertje maar op mijn buik gelegt en dan het licht uitgedaan (ik kan wel met het licht aan slapen maar hij moet wel aan het donker gaan wennen) HIJ sliep, ik niet dus maar dat maakt niet uit zo kon ik wel heeeeerlijk genieten tot half 3 toen begon Bjorn zich te melden. Die maar verzorgt en daarna begon Sven zich te melden, die ook maar weer verzorgt en de fles gegeven. Nog eens geprobeerd in zijn eigen wiegje met het licht uit maar heleaas....het was dus weinig slaap de eerste nacht. Nou had ik wel meteen het geluk dat manlief nachtdienst had, de laatste. Dus vanavond mag hij meedoen met het ritueel. Alle mannen liggen nu in bed, kan ik door het huis rennen.
Oh wat erg, nu heb ik nog niet bijgelezen! Kreeg opeens weer poetsdrift, dus ben eerst het huis op gaan ruimen En nu moet ik me zo'n beetje klaar gaan maken om richting het ziekenhuis te gaan! Dus meiden, kom vanavond wel ff gezellig kletsen! xxx
@ kelly: heeey gefeliciteerd. wat heerlijk, geniet van alles. @ ollebolleke: mooie foto hoor. heb je geen last van je piercing? ik had gehoord dat je deze er uit moest halen tijdens je zwangerschap. maar bij jou ziet het er netjes uit. @ debby: ja ik heb ook steken in me blaas maar geen blaasontsteking. het zijn van die steken waarbij je ook je urinebuis bij voelt. heb het voornamelijk als de kleine zijn hoofd beweegt. moet wel eerlijk zijn dat ik er een paar weken geleden meer last van had dan nu. dus misschien dat het helpt als je kindje indaald. @ ani: ik heb ook een mannetje die soms even gestuurd moet worden in de huishoudtaken. heb met hem de afspraak gemaakt dat hij na het eten de vaatwasser in en uitruimd want bukken gaat niet meer. ook helpt hij tegenwoordig erg goed met de was. moet wel vragen of hij de was er in doet en eruit haald maar toch. merk zeker dat hoe vaker ik iets vraag hoe meer hij uit zichzelf gaat doen. de BBq was trouwens erg lekker. me zusje is vega dus ze had ook allerlei lekkere bij hapjes gemaakt. was daar erg blij om want vlees is de laatste weken ook niet echt mijn ding. @ wendy: klinkt wel of er iets aan het rommelen is. mijn moeder dacht ook dat ze griep kreeg. maar 's nachts bleek dat de bevalling zich aandeed. ben benieuwd sterkte anders. @ sucre: ja zeker we blijven gewoon hier totdat het topic gesloten wordt. en dan gaan we met zijn alle over. lijkt me namelijk wel leuk om te horen hoe het veder gaat met jullie en de kleintjes. @ duimelijn: doe je ene beetje voorzicht in het zonnige paradijs van je. je wilt toch niet midden in de wildernis bevallen? ja handig die mannen. hij was zeker bang dat je anders vandaag weer te veel ging doen. ik heb daarnet een foto shoot gedaan in "middeleeuwse" kleding. deze ga ik uitprinten op canvas en op vaderdag geven aan manlief. de foto's zijn echt heel mooi geworden. zal ze ook hier plaatsen. nu even lekker op de bank liggen want ook hier geen oog dicht gedaan vannacht. nog een weekje en dan mag hummel komen. gr. gyino
Loel... mijn geheugen laat me volgens mij in de steek, maar in ieder geval heel hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van Roan!!! Hoop dat alles goed gaat met jullie, lekker genieten hoor! Veel liefs.... Snuffeltje
@ Mouschy mooi kamertje zeg! @ kelly wat fijn dat sven thuis is zeg @ Nynke lieve meid hoor @ debby hoe is het met je? @ sabbe heel veel beterschap meid @ deetje hup aan de slag @ olleke hier ook veel waterige afscheiding. Vooral als ik s'ochtends opsta @ ani niet zo eigenwijs he.. zet die vent aan het werk. Moet niet alles alleen blijven doen he.. @ wendy ik ben sinds twee weken elke avond heel misselijk. Zodra ik ga liggen heb ik ook last van maagzuur. @ diaree hier al de hele week last van. @ sucre ik slaap ook waardeloos. Kan niet lekker liggen, en als ik lig moet ik weer opstaan om te plassen. Vaak wakker en vroeg wakker. Nou meiden sorry voor mn geklaag maar ben het ff beu @ Loel GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON!!!
heb twee nieuwe buikfoto's in mn album gezet. Met de grijze broek is van vandaag en die witte is van twee weken geleden
wow schrik loel bevallen van een zoon geweldig natuurlijk, tot ik zag dat ze 1 dag na mij uitgerekend was, het besef dat de bevalling toch rap dichtbij komt drong eventjes binnen. Loel gefeliciteerd met je zoon Roan, ligt ie nog in het ziekenhuis of mocht ie mee naar huis? nou geniet van je heerlijk ventje doe het rustig aan en kom rustig bij van de bevalling. @ego vannacht weer waardeloos geslapen, vanochtend is mijn moeder hier komen poetsen, het was de bedoeling om het samen te doen maar ik mocht niks aanraken en niks doen :-S, dat is zooo moeilijk voor mij want ik ben gewend controle over alles te hebben en alles zelf te doen. maar goed huisje is gestofzuigd en gedweilt dus het ziet er weer fris en schoon uit. we hebben niet zo'n groot huis, woonkamer en keuken zitten in 1 ruimte en die ruimte is nu nog kleiner doordat manlief op een bedje hier ligt, we hebben een bank weg moeten zetten anders past het allemaal niet. dus het word ook snel al rommelig en ik met mijn hormonen werd lichtjes gek afgelopen weekend. dus ik ben erg blij dat het nu weer op geruimd en schoon is. mijn moeder gaat nu tot de bevalling ook onze oudste zoon van school halen en brengen, dat is wel erg super. ik ben blij dat ze ook ziet dat we wat hulp nodig hebben en dat ze er is. we hebben haar wat toegestopt voor de moeite, dat kosten wat moeite maar uiteindelijk heeft ze het aangenomen. mijn man wou het anders niet hebben want we vinden dat ze al genoeg doet voor ons, en daar mag best wel wat tegen over staan. ik ga even een klein dutje doen, want ik val bijna om van de slaap. ik hoop dat aankomende nacht een betere nacht word. @Kelly wat superrrrrr dat Sven thuis is, ik hoop dat ie snel went aan het nachtritme en dat het dan donkerder is, komt goed. geniet van deze prachtige tijd. groetjes daisy
Gefeliciteerd met de geboorte van Roan!! Ook al zo'n mooie buik Ryanne! Fijn dat Sven thuis is he Kelly! Nu nog jullie draai vinden maar dat komt vast goed!
Loel, van harte gefeliciteerd met jullie zoon Roan! Daisy, wat fijn dat je moeder mee kwam helpen. Lijkt me heerlijk. Duimelijn, gelukkig ben je niet in de rimboe bevallen, haha. En je mannetje heeft je zeker opgesloten, zodat hij zeker weet dat je het vandaag rustig aandoet. Rommelt het nog zo bij jou? Kelly, lastig is dat inderdaad. Kindjes zijn in het ZKH zoveel licht gewend, dat ze thuis echt enorm moetene wennen aan het donker en vaak ook aan de stilte. Hopelijk is Sven gauw gewend! Gyino, ben benieuwd naar je foto's. Ryanne, ik ga je buik even bewonderen. Wat zijn er toch veel meiden die slecht slapen zeg. Zou het er dan toch bijhoren? Ik word er alleen niet echt vrolijk van...
De spruit is er uit lijst van de juli 2009 mama's. Bevallingslijst: 03 juni Sven, 2630 gram, 49 cm, 34+4, zoon van Kelly, 11 juli uitgerekend, 26 jaar, 2e kindje, ZKH, FV 03 juni Isis, 2510 gram, 46 cm, 34+6, dochter van Nynke31, 9 juli uitgerekend, 34 jaar, 2e kindje, ZKH, BV 14 juni Roan, 2395 gram, 35+3, zoon van Loel, 16 juli uitgerekend, 29 jaar, 2e kindje, ZKH, BV Er zijn al 2 jongetjes geboren. Er zijn al 1 meisjes geboren. Uitgerekende datum: 01 juli Mona Lisa Smile, 32 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 01 juli Deetje, 34 jaar, 1e kindje, thuis, BV, 01 juli Sunshine 82, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, 02 juli Nena77, 31 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, 02 juli Dommel, 23 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 02 juli Ani, 22 jaar, 1e kindje, thuis, BV, 03 juli Robin77, 30 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 03 juli DaphneB, 29 jaar, 1e kindje, Kraamhotel, BV, 04 juli Kaatje80, 29 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 04 juli Robine, 32 jaar, 2e kindje, ZKH,BV 05 juli Loulou79, 29 jaar, 3e kindje, thuis, BV, 05 juli Passie83, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 06 juli Sucre, 29 jaar, 1e kindje, thuis, BV, 06 juli Alouise, 33 jaar, 2e kindje, ZKH, FV, 06 juli Jo79, 29 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, 06 juli Bubica, 25 jaar, 1e kindje, ZKH, BV 07 juli Shanna23, 23 jaar, 2e kindje, thuis, FV, 07 juli LadyC, 29 jaar, 2 kindje, thuis, FV, 07 juli Duimelijn, 25 jaar, 1e kindje, thuis, BV, 08 juli 00Wendy00, 27 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 08 juli Sabbe, 27 jaar, 4e kindje, ZKH, FV, 08 juli Andrea83, 25 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 10 juli xMamaDianax, 24 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, 10 juli Ryanne, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, FV, 10 juli LindaS, 25 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 11 juli Lennylenn, 23 jaar, 1 kindje, ZKH, BV, 11 juli Ilona19, 19 jaar, 1e kindje, thuis, BV, 11 juli Carla1980, 29 jaar, 2e kindje, thuis, FV, 11 juli Tijgertje23, 25 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 12 juli Sanneke1982, 26 jaar, 1e kindje, thuis, BV, 13 juli Martine, 27 jaar, 2e kindje, thuis, BV, 13 juli Kate77, 32 jaar, 2e kindje, thuis, BV, 14 juli Pooh69, 32 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, 14 juli Gyino, 26 jaar, 1e kindje, thuis, BV, 14 juli Black Daliya, 28 jaar, 3e kindje, ZKH, BV, 15 juli Daisy28, 29 jaar, 2e kindje, ZKH, FV, 16 juli Daffie1977, 32 jaar, 3e kindje, thuis, BV, 16 juli Wbpepe, 32 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, 16 juli Mamabeer, 3e kindje, ZKH, BV, 16 juli Miffy77, 17 juli MirandaB, 24 jaar, 1e kindje, ZKH, FV, 20 juli Smallville, 33 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, 20 juli Mouschy, 31 jaar 3e kindje, ZKH, BV inleiding met 38 wkn. 20 juli Miamel, 19 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 21 juli Maine, 32 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, 21 juli Mazz, 22 jaar, 1e kindje, BV, 22 juli Fedi, 27 jaar, 1e kindje, twijfel, FV, 22 juli Lotuss, 4e kindje, 22 juli Shira83, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, BV 24 juli Diantje82, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 24 juli Snuffeltje, 35 jaar, 4e kindje, ZKH, BV, 25 juli Meilan, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 25 juli Debby82, 27 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 25 juli Aurelie, 34 jaar, 2e kindje, ZKH, FV 26 juli Nelizzz, 27 jaar, 2e kindje, thuis, BV, 26 juli Margrietje, 27 jaar, 1e kindje, thuis, FV, 26 juli Minime, 33 jaar, 1e kindje, ZKH, BV 27 juli Kristel86, 22 jaar, 1e kindje, thuis, BV, 28 juli Spirit70, 39 jaar, 2e kindje, ZKH, 29 juli Nicole84, 24 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 31 juli Vlekkengek, 25 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 31 juli Kimvnb, thuis, BV, 31 juli Ollebolleke, 38 jaar, 4e kindje, ZKH, BV Inactieve leden: 02 juli Amsy, 33 jaar, 2e + 3e kindje, ZKH, BV, 04 juli Jara, 30 jaar, 2e kindje, thuis, BV, 08 juli Spinnie1978, 30 jaar, 2e kindje, 11 juli Josette1981, 27 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 12 juli Femmy, 26 jaar, 1 kindje, twijfel, 12 juli Sandra, 25 jaar, 2e kindje, 12 juli Uk2008, 28 jaar, 1e kindje, thuis, BV, 13 juli Caarie, 22 jaar, 1e kindje, 13 juli Suusje1985, 23 jaar, 1e kindje, 14 juli MamaD, 27 jaar, 1e kindje, thuis, 14 juli Anne13528, 30 jaar, 1e kindje, ZKH, FV, 15 juli Justme1974, 34 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 16 juli Crissy77, 31 jaar, 1e kindje, thuis, FV, 17 juli Jem, 30 jaar, 1e kindje, thuis, BV, 20 juli Mamalyn, 29 jaar, 2e kindje, ZKH, FV, 20 juli Shay01, 22 jaar, 1e kindje, FV, 21 juli Cimu27, 33 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, 22 juli Sje, 2e kindje, ZKH, BV, 23 juli Dwarrel, 26 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, 23 juli Tanja20, 21 jaar, 2e kindje, thuis, BV, 24 juli Maartjeh, 2e kindje, ZKH, BV, 30 juli Anael2009 De Buddylijst van de juli-mama's: Debby82 - Wbpepe - Robine Sucre - Kaatje80 Loulou - Spirit70 - Deetje Kelly - Mamabeer Diantje82 - Cimu27 Dommel - Daphne B Gyino - Sunshine82 Ilona19 - Fedi Meilan - Ryanne Pooh69 - Emma29 Snuffeltje - Nicole84 Tijgertje23 - Er worden 22 jongetjes verwacht. Er worden 23 meisjes verwacht. Van 42 kindjes weten we het geslacht pas bij de geboorte. Roan toegevoegd. Tijgertje, ik wil evt wel je buddy zijn hoor, doen we ook gewoon een driehoeksverhouding. Nog toevoegingen voor de buddylijst?