Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Loel: Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Roan!!!!

Vanochtend is dan de trouwe viervoeter van mijn ouders ingeslapen. Gisteren zijn we met zijn allen nog ff bij haar langs geweest om afscheid te nemen...moeilijk hoor, ze was toch 10 jaar bij de familie. Maar gelukkig heeft ze een mooi afscheid gehad. Mijn ouders hebben haar zelf naar het crematorium gebracht en daar is ze mooi opgebaard met kaarsen, rozen, alles erop en eraan.

Hier loopt het nog steeds te rommelen....voel me niet lekker (zoals mijn eerdere bericht van dat overgeven) en ik merk dat die menstruatiekrampen ook steeds heftiger worden, maar het aantal op een dag valt nog mee hoor....daarom ga ik me ook nog geen zorgen maken. Net ff een uurtje geslapen en dat heeft me goed gedaan.

Groetjes,
    Wendy

2. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    Hallo!

Gisteren nog in het ziekenhuis geweest...Ik was gisteren de was aan het inruimen toen ik ineens wat voelde "ploppen" niet verder op gereageerd en nog geen seconde later kwam ineens heel veel vocht de hele wasmand zat onder m'n hele broek ook. Naar het ziekenhuis gegaan en hun zeiden dat het geen vruchtwater was ze dachten gewoon licht vochtverlies....Maarja zo'n gevoel heb ik dr zelf niet over bij "gewoon"vocht verlies heb je toch niet de hele vloer en jezelf helemaal nat...lijkt mij dan. Maa we konden weer naar huis en als het weer zou voorkomen konden we weer terug. Maar ik weet toch echt voor 200 % zeker dat het geen gewoon vocht was.

@Loel gefeliciteerd met je zoon Roan!! mooie naam heb ik ook nog niet vaak gehoord:)

3. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Snuffeltje begrijp ik nou goed dat je nu zwanger bent van je 4e zoon?

Ik ben nu zwanger van onze 3e zoon haha. Maar meer kids gaan er niet komen want mijn man heeft een knip afspraak einde vd maand....

Loel gefeliciteerd met de geboorte van je ZOON! geniet van je kraamtijd!!!

Mamabeer wat vreemd zeg! Ben benieuwd, rustig aan he!

Wat ik me afvraag zijn er niet meer meiden die een geplande inleiding krijgen?! Ben ik de enige?

4. deetje

deetje Bekend lid

10 dec 2007
    563
    0
    0
    docent
    Friesland
    @ Loel gefeliciteerd met de geboorte van Roan!:)
    @ Wendy- vind je het niet spannend? Ben benieuwd!
    @ mamabeer: ???????????????? En je verloskundige wat zei die, of heb je die niet? Ik zou morgen mooi een echo vragen, straks staat je kleine droog... dat schijnt niet zo snel te gebeuren ook niet bij gebroken vliezen, maar toch..
    @ Ryanne- jaja ik ga alweer ;) heb al heel wat gedaan hoor!
    @ Kelly- best logisch eigenlijk dat Sven het donker onwennig vindt, maar ja daar heb jij niets aan. Fijn om al je mannen rond je te hebben!
    @ anderen- alles goed? ik moet tot mijn spijt bekennen dat ik geen fotoalbums kijk vaak hoe nieuwsgierig ik ook ben- heb echt con-stant ruzie met het forum!

5. Mona Lisa Smile

Mona Lisa Smile Actief lid

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    Hello ladies,

even een update van mij! Een weekje verlof achter de rug... Was best nog druk... Ben ook nog met de fiets gevallen toen ik terug kwam van de vk... Gelukkig alleen een blauwe bil en stramme schouder aan overgehouden. Wel meteen terug naar vk gegaan om alles nog een keer te laten controleren. De val en het ruziën met het forum hebben ervoor gezocht dat ik 1,5 week uit de lucht was... Hier alles nog vrij rustig. Vandaag gehaard dat ik een normale 6,5 / 7 ponder krijg en dat hoofde 3/4 is ingedaald. Ik verlies al een beetje van de slijmprop, maar dat wil nog niks zeggen hé. Kan nog 2,5 tot 4,5 week duren :)

Ik heb 2 geboortes gemist zie.
    Gefeliciteerd LOEL met Roan!
    Gefeliciteerd Nynke met Isis!

6. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

Hoi hoi,

Even kort berichtje (als ie al aan komt...), pc doet vreemd, althans op deze site. Maar nu heb ik me in ieder geval gemeld haha :)
    Hopelijk doet ie straks weer normaal (al heb ik mijn twijfels, doet de hele dag al raar...)
    Ben ik de enige die daar last van heeft vandaag? Site heeft hele rare layout nl. Kan ook aan onze pc liggen hoor, vriendlief heeft gister van alles met de pc uitgespookt, dus wellicht is dat het....

Gr . Kaatje

7. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ola!

@Loel; Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Roan! Mooie naam zeg! Geniet er maar lekker van!

@Kelly; Wat fijn dat Sven thuis is, nu lekker genieten van al dat mannelijk schoon! :)

@Mamabeer; Jeetje meis, ik zou toch nog een keer bellen hoor! Ik had gisteren ook vochtverlies, maar gelukkig was het ook geen vruchtwater! Maar als je het niet vertrouwt, gewoon nogmaals aan de bel trekken!

@MLS; Kijk je uit meis.. Niet vallen met zo'n dikke toeter ;) Gelukkig heb je niets ernstigs!

@Sucre; Hier nog 1 hoor, slaap voor geen meter! Word bijna elke nacht om vier uur wakker en dan ga ik zo'n 15 keer naar het toilet en slapen.. ho maar! Het hoort er denk ik echt bij!

@Mouchy; Zie hieronder! Ook ik word ingeleid!

@Wendy; Sterkte meis! En wat betreft het overgeven, ik heb weleens gelezen dat dit kan komen omdat je lichaam zich voorbereid op de bevalling, dus misschien is het toch wel echt aan het rommelen! Ben benieuwd!

@Ego; Over twee weken ben ik mama! :) Ik word met 38 weken ingeleid! Ben best blij om te weten waar ik aan toe ben! Sinds gisteren flinke krampen, menstruatieklachten en wat vochtverlies, gelukkig geen vruchtwater! Maar had wel ontsluiting, maar ze kon niet met zekerheid zeggen of de bevalling echt al gaande was.. Mijn bloeddruk was ook te hoog, dus dat moet ik goed in de gaten houden! Maandag weer terug en dan hopelijk meteen een datum voor de bevalling :D Spannend! Als het dan nog niet zelf heeft doorgezet tenminste :D

xxx

8. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    MLS, gelukkig heb je niks aan je val overgehouden.

Wendy, knuffel voor jou. Wie weet gaat bij jou het gerommel toch ook doorzetten.

Linda, wouw, over 2 weken al mama! Misschien al wel eerder als het zo blijft rommelen. ;)

Mamabeer, ze kunnen het vocht toch testen? Of het gewoon urine was of vruchtwater? En hebben ze wel een echo gemaakt?

Kaatje, de lay-out is wel normaal, maar de site is wel heel erg traag en ik krijg af en toe foutmeldingen.

Weet jij iemand bij ons in de buurt die gastouder zou willen worden? Wij zouden vanavond naar een potentiële gastouder gaan, belt ze net op dat ze al op andere kindjes gaan passen. :( We staan bij 3 gastouderbureaus ingeschreven, maar er is helemaal niemand te vinden. Ik baal er zo van. Ben ik straks bevallen en hebben we geen opvang voor de kleine. *jankt* (hormonen?)

9. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    Loel en partner, Proficiat met de geboorte van jullie zoontje Roan !!!

10. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

Hmmm, lay-out is weer normaal, maar logged niet meer authomatisch in....nou ja, zal ook wel weer goed komen.

@ Loel: VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON ROAN!!

@ Sucre: een vriendin van mij is gastouder, maar woont in Elst, is denk ik niet echt handig voor je of wel. Zit er zelf ook nog aan te twijfelen om zelf wellicht gastouder te worden, zeker zolang ik nog geen andere job heb, maar aan de andere kant weet ik niet of dat een goed plan is met zelf straks net een kleine...
    Bij welke bureaus sta je ingeschreven? Ik weet dat die vriendin van mij via gastouderbureau Bob werkt.

11. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    Loel: van harte gefeliciteerd met jullie kleine man!!

Kelly: jippie, je ventje mee naar huis. Tja het is ook heel wat he als ze net uit het ziekenhuis komen. Allemaal toeters en bellen en dan ineens een rustige donkeren kamer. Komt vast goed!

Heb ook weer mooie buikies voorbij zien komen, die van mij groeit ook aardig door. Mijn navel is nu zo goed als plat :p

Gisteren was mijn laatste werkdag, heerlijk! :D Moet nog best een hoop doen, dus dat komt goed uit.
    En mijn mams is voor 3 weken op vakantie dus hopelijk blijft die kleine nog zitten tot ze terug is, maar dat zal wel lukken hoop ik

12. Snuffeltje

Snuffeltje Actief lid

3 feb 2009
    437
    0
    0
    Steun en toeverlaat van mijn mannetje en lekker th
    Boxtel
    Goedemorgen dames!

*Daisy, fijn dat je moeder komt helpen he.. ik heb het daar ook altijd erg moeilijk mee om dingen uit handen te geven, maar als mijn mams even oppast omdat ik met een van de mannen wegmoet, is er altijd wel iets schoon of opgeruimd als ik terug kom. Het is een schat, ik zou ze voor geen goud kunnen missen hoor!!!
    *Wendy... dikke knuffel... fijn dat het een mooi afscheid is geworden!
    *MLS, oppassen hoor... hoop dat je niet teveel spierpijn ed eraan overhoud... mijn lijf doet nog steeds zeer van de trap-val hahah
    Wat is dat toch met die topzware mama's :)
    *mamabeer... lijkt me toch echt vruchtwater hoor... ik neem aan dat als het urine is je het wel had geroken en wat moet je anders verliezen in zo'n hoeveelheid? Ik zou zeker nog even navraag doen en een echo vragen!
    *Mouchy, ja dit is mijn vierde zoon! na mijn 3 jongens ben ik gescheiden en was ik in de veronderstelling dat ik voorlopig lekker alleen bleef. Toch werd mijn hartje gestolen en bleek lief stiekem een kinderwens te hebben (dit wordt voor hem de eerste). We houden allebei van grote gezinnen en dachten over een jaar of 1,5 het te gaan proberen. Mijn zoons zijn ook stapeldol op hem hoor ;) Alleen gebeurde dat dus iets sneller dan verwacht... straks toch maar iets anders proberen dan de pil ;)
    *Sucre, ik had gehoopt dat je beter had geslapen, ik heb vannacht geen oog dicht gedaan hahaha. Lag om kwart over 9 plat en dommelde steeds weg, vervolgens van 12 tot half 5 wakker gelegen :S

Iedereen die ik nu ben vergeten...sorry
    Mooie buik hoor Ryanne :D

Veel liefs en tot later
    Snuffeltje

13. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Loel super gefeliciteerd met jullie zoontje!!!!!!!!!!

@ kelly wat super dat sven thuis is!! Joepie!!

Goeiemorgen allemaal!!

Vanmiddag voor de groeiecho! Ik hoop zo dat ik gewoon bij de vk kan blijven...
    Ben echt benieuwd naar de grootte..ze schatten het een groot knulletje net zoals sam was bij 35w6d...

Knuffel Pooh

sorry ik red het telkens niet om overal op te reageren

14. Snuffeltje

Snuffeltje Actief lid

3 feb 2009
    437
    0
    0
    Boxtel
    @pooh... nou je bent de datum van Sam inmiddels voorbij :)
    Veel succes vanmiddag bij de groei-echo, hopelijk valt het allemaal mee ;)

Liefs

15. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Snuffeltje bedankt!!

Nog een paar buikfotootjes van afgelopen week

Samen met Sam

Liggend (Je ziet het kontje helemaal uitsteken...)

16. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    @sucre

Ja normaal testen ze het ook maar vond het deze keer zowiezo heel erg raar gaan...Ik heb bij Lex en Ryan hetzelfde gehad ook te vroeg gebroken vliezen en toen ging het helemaal anders toen moest ik zelfs een potje meenemen met het water erin en toen gingen ze dat onderzoeken. Bij Ryan ook en kreeg ik een echo en ik had toen ook gebroken vliezen en op de echo was toen nog genoeg vruchtwater te zien maar moest toch daar blijven. Nu hebben ze even snel met een echo gekeken en toen zei die dat er genoeg vruchtwater was en dat als het gebroken was zou er minder in moeten zitten...had ik bij ryan ook niet dat het minder werd...toen zeiden ze erop dat vruchtwater zich steeds bijmaakt. Achja we zien wel het moet er toch eens uit en echt schadelijk is het niet om met gebroken vliezen te lopen bij
    ryan vanaf 28 weken gehad. Vandaag moet ik zowiezo naar de VK en dan ga ik het eens vragen. Dit is zowiezo de laatste afspraak bij de vK daarna moet ik naar de gyn.

IK ben benieuwd wat ze vandaag gaan zeggen. Van mij mag ie er zowiezo nog even in blijven zitten is me nog wat te vroeg over een week mag ie wel komen nu nog ff niet...vooral omdat Roy ver weg werkt nu

17. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    morgend dames

18. Snuffeltje

Snuffeltje Actief lid

3 feb 2009
    437
    0
    0
    Boxtel
    Mooi buikje pooh! En wat een scheetje is sam toch :)

Ben benieuwd mamabeer... blijft wel wat raar die reactie, maar toch!

Sabbe, mogge... gaat het weer wat beter?

19. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Goeie morgen allemaal,

Wij krijgen zo een liggingsecho, ben erg benieuwd, wel leuk om onze uk nog een laatste keer te zien in m'n buik!

20. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Goedemorgen dames,

Pooh, Mamabeer en Carla: Veel succes vandaag!! Ik hoop dat het allemaal goed nieuws is.

LindaS: Over 2 weken al mama. Spannend zeg! ik hoop eigenlijk dat ik dat ook kan zeggen....hihi

Ik ga zo ff lekker in bad. Vanavond weer naar de vlos. Hebben jullie vannacht ook zo'n last gehad van onweer???

Groetjes,
    Wendy

Deel Deze Pagina