Haha Dommel, ik snap precies wat je bedoelt! Je ziet zoveel herkenbaars! Leuk! Trouwens, ik zit hier nog steeds in mijn badjas, ben nog niet eens onder de douche geweest :O Ga zo lekker tutten voordat vriendlief thuis komt, daarna even naar mijn schoonouders en vanavond naar de verjaardag van mijn vriendin die 30 is geworden! Aangezien ik nog niet weet wat ik krijg, heb ik twee geboortekaartjes ontworpen en ben voor 66 kaarten €60,- kwijt! Nu nog de postzegels en klaar is Linnie! Dan moet ik het overlaten aan vriendlief, hij moet ze na de bevalling bestellen.. Als dat maar goed gaat xxx
Effe ik weer , nog altijd zelde verhaal pijn en harde buiken! ik moet wel zeggen dat de pijn zich verplaatst.Deze morgen rechts dan op de middag boven en nu links onder! Ik moet wel zeggen beebje lag de vorige keer in stuit en is nu miss gedraaid.(pijn is dan niet voor niks) Hier in Belgie kun je niet naar vk bellen,we moeten naar de gyn! geboortekaartjes watttt,250 euro(of meer) das veel geld en 65euro nu das goedkoop! Die van mij zijn ook eigen ontwerp,dus dan is prijs wel ok! Zou leuk zijn als we na bevalling ieder zijn kaartje zouden kunnen bekijken in de albums..IDEETJE!!!! Ai,weer een steek,ga maar weer plat...heb vandaag nog niks gedaan.zelf nog geen boodschappen,das ook mijn gewoonte niet.
Hij is weer uitgedaald! Ik vond hem al zo beweeglijk.... kon de vlos zo zijn hoofdje uit het bekken plukken. Normaal moet je dan bij een eerste naar het ziekenhuis om te laten kijken waarom hij niet in het bekken wil, maar omdat hij er wel geweest is hoeft dat niet. Z'n hoofdje ligt dus wel nog keurig naar beneden (maar dat kan ook gewoon nog veranderen nu ) en ik voel me weer terug bij af, moet ik weer gaan liggen als de vliezen breken, telefoon overal mee heen (moet maar even een touwtje aan want alles wat nog lekker zit heeft echt geen broekzakken). Nou ja het is niet anders, alleen niet waar je op rekent... Ga nu even bijlezen, hoop dat alles goed is met iedereen en met de drie aanwinstjes!
Deetje dat je kleintje nog niet is ingedaald komt me heel bekent voor, heb dat ook ALTIJD helaas... Dus plat als je vliezen breken idd en dan naar het ZH... Maar goed wie weet daalt ie nog op tijd in bij jou.... Linda dus je krijgt ook een inleiding!!! Ben benieuwd welke datum je te horen krijgt maandag!!! Succes! Snuffel 4 boyz zometeen! wel gezellig met al die testosteron in huis haha. Ben al benieuwd hoe het zometeen met 3 kleine mannen gaat en 1 grote hihihi. Werd net gebeld voor een intake van de kraamzorg. Ik krijg dus 53 uur zorg, dat komt neer op ongeveer 6 uur per dag. Ik heb ook aangegeven dat het mij leuk lijkt als ik een van de andere 2 kraamverzorgsters weer krijg die ik bij de jongens ook had, dus dat is genoteerd. Volgende week al de klossen voor het bed halen (vreselijke dingen om na de bevalling in dat hoge bed te klimmen, zeker met een knip of scheur).... Dus het is echt aftellen nu! En de geboorte kaartjes heben we ook besteld bij Baby Cards, 70 voor 130 euro geloof ik.
Ollebolleke mijn baby is afgelopen vrijdag ook gedraaid en dat doet idd erg veel pijn en daar krijg je ook erge harde buiken van en ik had ook een kramperig/stekerig gevoel. Heb toen gebeld met de verloskamers in het ziekenhuis en ik moest gelijk komen voor een CTG scan zodat ze zeker weten dat alles goed is met de baby. Bleek gelukkig niets aan de hand met de baby en het kwam dus echt door het draaien, de dag erna heb ik ook nog veel pijn gehad aan mijn buik. Als ik weer veel langdurig harde buiken krijg moet ik wel bellen want ze willen dan wel controleren hoe het met de baby en mij is. Ik zou dus wel even bellen met de gynaecoloog.
Ik heb net ook de (telefonische) intake gehad van de kraamzorg, ben alleen helemaal vergeten te vragen hoeveel ik uur ik krijg. Ik had ook haast, want moest naar het zk voor een groeiecho. Nou Pooh69, ik krijg ook geen kleintje. Hij blijft wel mooi dezelfde curve volgen, maar deze uk is nu al 2800 gr, dus ik ben benieuwd. Voorlopig hoef ik me nog geen zorgen te maken, dus dat zal ik dan maar proberen niet te doen. En als ik weer met 37 weken beval dan houd ik het misschien nog binnen de perken. groetjes, Aurelie
Hallo meiden, Heb een tijdje niet gereageerd, maar wel meegelezen. Had alleen de fut niet om te reageren. Heb net een paar blz terug gelezen en ga proberen om te reageren haha. @Carla1980 Zag dat je vandaag voor de liggingsecho moest, hoe is het gegaan? Hoop voor je dat jullie kindje er goed voor ligt. @Pooh69 En hoe was de groeiecho???? @Mamabeer Hoe was het bij de vk???? @Ani Goed om te lezen dat alles weer goed was bij de vk. Lekker hé als je zo uitgebreid wordt gecontroleerd. @Deetje Hoe was het bij de vk???? @Spirit70 Wat goed dat jullie kindje alsnog is gedraaid en nu lekker met het hoofdje naar beneden ligt. Nog gefeliciteerd met je vriend zijn verjaardag. @Ollebolleke Hoe is het nu met je harde buiken. Het zou best kunnen dat je kindje gedraaid is, maar zou toch voor de zekerheid even de gyn bellen. Hoop dat je snel weet wat het is. @Main Balen zeg van je arbeidsconflict, hoop dat alles nu geregeld is. @Loel Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!!!!!! @Deetje Jeetje zeg dat je kindje is uitgedaald, nog nooit gehoord dat dat nog kan. Laten we hopen dat tie nog op tijd daald. @Aurelie Fijn dat de echo goed was. Hier gaat eigenlijk alles wel goed, maar wil af en toe nog teveel zelf doen en dan heb ik daar de dag erna last van. Verder zijn de enveloppen bijna klaar alleen de postzegels nog even halen. Ik weet niet meer aan wie ik het moet doorgeven, maar kan er iets veranderd worden op de lijst????? Ik ben nu 28 jaar en wil thuisbevallen. Nou ik ga nu proberen om af en toe wat van me te laten horen. Heb nu verlof dus dat moet wel goed komen. Fijne dag nog allemaal.
Lieve lieve meiden, bedankt voor jullie felicitaties ( ook ben ik niet echt actief hier) Ik spiek hier altijd even, maar klets ergens anders mee. Ik zal ff kort vertellen hoe het gegaan is. Misschien klinkt het straks wel bekend Zaterdag had ik het gevoel dat ik een strakke band onder aan mijn buik had. Een beetje naar gevoel. Moest ook heel vaak plassen, maar dan ook echt vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak. Dat was waarschijnlijk het indalen geweest. `s Avonds rond half 12 begonnen de buikweeën. Op naar het ziekenhuis en ja hoor.....het was begonnen.Heel de nacht liggen puffen. Bij 6 cm ontsluiting hebben ze mijn vliezen gebroken en de volgende dag om half 1 `s middags kwam Roan ter wereld na 2,5 perwee. Niks te klagen dus. Wordt nu wel de naweeën beu, maar hé......je kan niet alles hebben hè. Roan is geboren bij een zwangerschap van 35 weken en 3 dagen. Veel te vroeg dus. Hij ligt nu in een warmtebedje en krijgt extra steun bij de ademhaling. Vandaag heeft hij voor het eerst voeding gehad. Het word rustig opbouwen dus. Alles ziet er positief uit, dus het komt goed. Voor jullie word het nu ook heeeeeeeeeeeeel spannend. Ik hou het weer lekker in de gaten
hey hallo, het heeft hier ook flink gedonderd vannacht, ik ben vanochtend terug mijn bedje ingedoken en pas weer om 12 uur uitgekomen ik had het nodig denk ik, even bijkomen van de afgelopen week, ik las iets over harde buiken, ik heb sinds woensdag sinds ze ingedaald is alleen maar last van harde buiken en oefenweeen, zelfs nu wanneer ik dit berichtje typ voel ik mijn buik weer kei hard worden. ik merk ook dat ik meer last van afscheiding heb, geen idee of dat een voorteken is maar ik wacht af. manlief vind dat ik uit me hum ben onrustig, dat klopt ook wel ik wil dat alles klaar is deze week zodat ik me nergens meer druk over hoef te maken. vanochtend heb ik de boxkleed gehaald die we nog niet hadden, en nu moeten we nog een babyfoon bestellen, we hadden een alecto dbx95 op het oog, we hadden hem voor 75 euro bij babydump op de site gezien en bij babyfoonshop.nl voor 65, nu was ik vanochtend bij van asten babystore (ook een grote babywinkel) en daar was ie gewoon nog 120 euro. echt een groot verschil. dus we bestellen hem nu via het internet scheelt 55 euro. morgen alweer 36 weken en donderdag weer naar de vk, ik vind dat het nu zo snel gaat, gelukkig gaat het wel wat beter met manlief en hoop ik dat ie volgende week weer naar de chiropractor kan gaan om te kijken welke behandeling zou kunnen helpen bij zijn herstel. onze kater izzy de koning van het huis heeft het gepresteerd om een hele nestje vogels te vangen 3 vogels in 24 uur (zielige vogeltjes) normaal gesproken heeft ie geen bandje om, omdat ie die al 4 heeft verwijderd maar na deze stunt heb ik toch maar een nieuwe gehaald, in de hoop dat het de vogeltjes waarschuwd. pizza is bijna klaar, jammieee tot later groetjes daisy
goede avond dames, vandaag veel en veelste veel gedaan. ben begonnen met het opruimen van de studiekamer samen met mijn schoonmoeder. de studiekamer is ook ons knustel hok en aangezien ik een hoop hobbies heb is het nog al een klus. had zaterdag kastjes gehaald bij de ikea dus tijdens het opruimen kasten in elkaar zetten. een hoop gesleep en gesjouw. eigelijk niet echt het beste wat je kan doen nu. maar het wordt wel mooi. heeft iemand trouwens iets van duimelijn gehoord? vorige week was het zo bij haar aan het rommelen. en ook misschien van suneshine82 ben haar buddy maar heb haar telefoon nummer niet. heb wel mijn 06 gepbt maar niks van haar gehoord. @ daisy: fijn dat je moeder je bijstaat nu. mijn schoonmoeder maakt al een aantal jaren ook bij ons thuis schoon en krijgt daar gewoon voor betaald. anders wilde ik het ook niet hebben. maar we hadden echt hulp nodig aangezien zowel manlief als ik naar school gingen en een fultime job hadden. dus kan me helemaal voorstellen dat je haar wat hebt gegeven ervoor. @ Loel: gefeliciteerd met je zoon Roan. @ linda: spannend hoor. wel fijn he dat je weet wanneer je gaat bevallen. dat s toch het enige wat ik nu op dit moment vervelend vind. het niet weten wanneer het begint. zo ga nu lekker wachten totdat de sparerib line hieraan komt en dan genieten van het eten want wat heb ik een honger zeg. fijne avond alle gyino
loel van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Ik lig nog steeds in het ziekenhuis. Vanmiddag een groeiecho gehad en die wad gelukkig goed. Ze was eerst aan de kleine kant maar nu is ze gemiddeld. Ze weegt nu 2200 gram. Net weer bloeddruk gemeten en die was veel te hoog. Nu zijn ze aan het overleggen dus ben benieuwd of ik nieuwe medicijnen krijg.
hoi dames,, hier al een poosje niet geweest..wel meegelezen hier en daar maar elke keer te druk om te reageren! en heb zo een pijn in rug en bovenbuik( er liggen billen tegen mijn ribben) dat ik niet lang achter de laptop kan zitten!! al 2 babies geboren jeetje wat gaat het snel allemaal!! hier ook nog maar 2 weken te gaan en dan hoop ik eigenlijk dat ze er al lekker is! heb van het weekend elke keer ligt het gevoel dat ik ongesteld moet worden en vandaag ook een klein beetje maar daar blijft het toch echt bij!! ben nu toch echt zo bebieuwd! nou ladies fijne avond en ik ga gauw weer weer staan want het begint allemaal al weer behoorlijk pijn te doen!!
Weet trouwens iemand wat de consequentie is als onze zoon niet indaalt en de bevalling begint? Dan daalt 'ie toch gewoon alsnog in?
Hallo dames, Loel: Wat fijn dat je kleintje het goed doet. Ik hoop dat hij snel mee naar huis mag. Debby: Volhouden hé meid! Ik ben zelf net terug van de vlos. We zijn weer goedgekeurd. De kleine ligt helemaal ingedaald en vast. Ze zei dat de kleine een lekker Hollands formaatje had en schatte hem nu op 6 pond. Niet te groot maar zeker niet te klein dus..... Dat het allemaal aan het rommelen is vanbinnen is heel normaal zei ze....ook het overgeven kan ermee te maken hebben. Mijn lichaam is zich gewoon aan het voorbereiden maar dat is heel normaal en kan ook nog ff duren....Zo te zien hebben we ook allemaal een beetje dezelfde klachten. Groetjes, Wendy
@Sucre ja zodra ik hoge koorts of iets krijg wat niet klopt moet ik me melden bij de gyn. Bij Ryan was dat ook zo'n gedoe toen heb ik met 28 weken gebroken vliezen gehad en heb ik 4 weken in maastricht gelegen en daarna mocht ik naar huis maar moest toen ieder dag naar ziekenhuis heerlen voor ctg en drie keer per dag thempraturen. @ Ani ik zou er niet van staan te kijken als het een hoge vliesscheur is want dat was wij de vorige 2 ook het geval. Ik zei vandaag nog voor de grap: die van mij hebben scheermesjes mee gekregen @Lindas Ja ik vind de dokters van tegenwoordig zowiezo heel erg raar! Bij Lex had ik met 37 weken gebroken vliezen en mocht ik naar huis en binnen 72 uur moest ik ingeleid zijn en bij Ryan met 28 weken gebroken vliezen en mocht na 32 weken al het ziekenhuis weer uit. Maar ligt er ook weer aan hoe je ze gebroken hebt bij mij was het steeds een hoge vliesscheur. @ Ollekebolleke Van die pijnen heb ik ookal een week last van is heel normaal lijkt dan net alsof 1 kant van je buik gaat ontploffen zeg maar...Maar als je het echt niet vertrouwd moet je gewoon ff bellen. @mouschy hbe jij lekker luxe zoveel uren kraamzorg ik krijg er maar 45 dat is hier het maximum wat je krijgt als je nog kinderen onder de vier jaar hebt rondlopen @ geboortekaartjes Die heb ik zelf gemaakt had de proefdruk al binnen en hij is echt super geworden als de kleine geboren is kan iedereen hem op hyves bewonderen. Mijn hyves is mamabeer1 dus wie wil mag zich toevoegen want hoe het hier gaat met foto's snap ik nog niet echt. @ deetje ik weet dat bij tweede en derde kindjes soms helemaal niet indalen en dat pas doen tijdens de bevalling dus ken geen kwaad het enigste is als de vliezen breken moet je gaan liggen anders kan de navelstreng naar buiten zakken en dat is niet zo goed...tenminste dat is wat de vk toendertijd bij mij zei met de zwschap van Ryan. Maar goed ik was bij de vk geweest voor de laatste keer...en dat vond ik best jammer dat hun mijn bevalling niet kunnen doen ze hebben het wel voor me gevraagd bij de gyn of hun met me naar het ziekenhuis konden gaan maar de gyn vond het toch wat te riskant. Ze vonden het wel asociaal hoe ik was behandeld in het ziekenhuis en hun denken bijna zeker te weten dat het vruchtwater is maar omdat ik nu bij de gyn loop moet ik hun advies opvolgen..pffff maar er werd geadviseerd om de tempratuur in de gaten te houden en zodra ik weer iets heb gewoon weer bellen dat ze maar weer onderzoeken. Omdat ik al 2 keer een hoge vliesscheur heb gehad vermoeden ze het dit keer ook weer maar er zat genoeg vruchtwater bij de beeb..Weer ff snel een echo gehad. Als het hoofdje is ingedaald werkt het als een soort kurk dus verlies je maar druppels vruchtwater en er word ook altijd bijgemaakt. De baby was ook aan de kleine kant hij word een stuk kleiner als Lex en Ryan. Maar dat vind ik wel schattig...hun waren echt groot bij de geboorte en het lijkt me echt schattig als ie wat kleiner word dan is ie wat langer baby hihi. Volgens mij heb ik nu op iedereen gereageerd...sorry voor de gene die ik vergeten ben. Morgen ga ik naar het gaiapark met de kinderen en een vriendin en dr zoontje dus zal er mss heel laat of helemaal niet zijn Groetjes
nou net heftig nieuws gekregen. Als mijn bloeddruk zo blijft gaan ze morgen de baby halen. Ik vind het doodeng.
@debby: dat is minder. Hopelijk gaat het morgen weer beter met je. @kelly: hoe gaat het nu met Sven thuis @Loel: gefeliciteerd met jullie zoon. Hopelijk is hij ook snel sterk genoeg om naar huis te gaan. Meestal gaan ze uit van 37 weken, maar het kan ook eerder zijn. Ligt eraan hoe hij het gaat doen. Isis is vandaag naar huis gekomen. Het gaat goed, al ben ik wel onzeker over de BV. In het ziekenhuis deden ze voor en na het aanleggen wegen, en hoewel dit niet helemaal betrouwbaar is, gaf het toch geruststelling. Als ze nu een keertje minder drinkt, ben ik al bang dat ze straks niet genoeg gaat bijkomen. Ze is nog best jong en snel moe. Moet haar ook steeds stimuleren om wakker te blijven en door te drinken. Straks maar weer een flesje BV geven. Weet ik zeker dat ze genoeg binnen krijgt.
Debby, oeij morgen jou babytje halen!schrik wel even hoor! Miss is het niet nodig en anders:het komt vast goed!succes he en laat je iets weten? Loel, tof dat je je verhaal es komt vertellen!wat is eigenlijk de oorzaak dat je weeen zo vroeg op gang kwamen? Nogmaals proficiat! Daisy, Dat scheelt een hoop hoor 55euro goedkoper via net,doen! Mamabeer, gebruikersinstellingen(bovenaan jou blad) #instellingen #netwerk#fotoalbum #fotoalbum toevoegen #onderwerp...vb...echo's invullen! #versturen #afbeelding uploaden je kan er 3 tegelijk of 1per 1(probeer eens met 1) ga naar eerste lijntje,#klik blaaderen #open een map waar jou foto's inzitten(vb afbeeldingen) (klik op de gewenste foto)(nu kan je je foto ook verkleinen) #openen #nu zie je op het eerste lijntje..c;ursers...bla,bla jou foto in letters dus #als dit de gewenste foto is,klik je onderaan afbeelding opslaan! #wachten tothet geladen is nu zie je als het gelukt is Ik moet bijna al mijn foto's die ik wil plaatsen(bijna al)verkleinen! hoop dat mijn uitleg duidelijk is. verkleinen! #als je je foto hebt aangeklikt,kan je hem beter direct verkleinen! #op foto gaan staan ,rechtermuisknop,bewerken #dan komt er bij mij aint net #bovenaan image,rezise daar tik je bij width 1800 pixels in en ok ga dan naar file(zelfde pag.bovenaan #save as,opslaan oef,dat was veel
oeps,ben mijn banner kwijt! zal door het lange bericht komen zeker???? Ik wil ook wel iets weten..vroeg het al eens maar kreeg geen antwoord! WAT IS HYVES?wat kan ik er mee doen en hoe moet ik het doen,aanmaken of wat dan ook en dan nog eentje.. Als ik een bericht typ,kan ik het dan ook op een andere topic plaatsen door het te kopieeren??,hoe?? Ik wil wel mijn banner terug,hoor Buik nog altijd hard,morgen gyn!!
Hyves is net zoiets als facebook ollebolleke. In nederland heel populair maar heb zelfs een vriendin die in Israel woont erbij staan. Je kunt dus gewoon een account aanmaken. Moet je Hyves maar eens intypen in google.