Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Lotuss, mooie foto's! Leuke hobby is dat he! Lijkt me wel heel leuk om als ik wat meer tijd heb me te verdiepen in fotografie.

Wendy, leuke geboortesuikers en die prijs is helemaal super!

Robine, nog geen nieuws van Debby?

2. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Sucre: nee nog niks gehoord, ze zal wel sms sturen denk ik als de kleine er is, ga dr ook maar niet lastigvallen met smsjes. Hopelijk gaat alles goed bij haar.

Wendy: Die geboortesuikers zijn zeker leuk. Heb overigens nog nooit iets gekregen nav een geboorte, dat kennen we hier echt niet, maar leuk is t wel. Mensen geven na t trouwen wel vaak een aandenken.

3. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    Ollekebolleke: Lex die had zich bij ons vlak voor de bevalling gedraaid. 2 dagen van te voren draaide hij na een goeie vrij beurt haha mss een tip :)

Robine: Wees blij hoef je over geboorte suikers al niet druk te maken...hier is het echt een must en soms kijken mensen ook raar hier als ze niks krijgen best irritant. Bij Lex hadden we 125 bedankjes en bij Ryan 60 maar nu hebben we er 30 gewoon voor de eerste die komen op=op bedankjes hebben we ook zelf gemaakt voor nog geen euro het stuk

Lotuss: Hoe oud ben je eigenlijk ? Wauw ze hebben echt gelijk. Moet ook zeggen dat ik mezelf als zwangere echt niet om aan te zien vind in de spiegel ik loop er liever meteen langs vooral nu me gezicht ook wat dikker word. Ik vind me buik enzo wel mooi maar niet het totale plaatje mijn de verhouding klopt dit keer niet zo ik heb een dik hoofd en dikke buik en de rest is super dun lijkt net alsof het erop geplakt is haha

4. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Ik ben 41 mamabeer :)..time flies!! Weet ook niet waar die jaren ineens gebleven zijn maar ja..;)

5. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ola meiden!

Moest vanmiddag naar het ziekenhuis, maar mocht gewoon weer naar huis toe! Had wel een redelijk hoge bloeddruk, maar niet schrikbarend.. Op de echo konden ze de beeb weer niet goed opmeten, de beeb lag op z'n rug met z'n armpjes en beentjes ervoor.. Maandag weer terug voor controle!

Ga nu lekker de bank op!

xxx

6. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Linda, gelukkig ben je weer thuis! Hopelijk maandag een goede echo.

Fijne avond allemaal en hopelijk lekker slapen.

7. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Babynieuws van Debby82!!!!!

Vanmiddag om 14.10 is Emma Aruna geboren dmv een keizersnede. Ze ligt nu nog in de couveuse.

Bij deze dus via t forum, Debby en man van harte met de geboorte van jullie dochter!!!

Ik ga nu mn mandje in, plicht weer volbracht ;)

8. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

23 apr 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    Proficiat met de geboorte
    van emma aruna!!!!!
    mooie naam!!!!
    hopelijk is alles vlot verlopen en kan je nu vollop genieten van jullie spruitje!

9. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Debby gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Emma Aruna!!!

Ik hoop dat alles voorspoedig is verlopen en dat je gauw mag herstellen van de keizersnede en dat alles goed gaat met jullie meisje!!

10. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Hier vandaag alle adressen op de enveloppen geschreven, vroeg mijn vriend net wanneer kunnen we de kaartjes ophalen??? Ik heel droog nou als de baby geboren is natuurlijk! Hij, o ja dat kan natuurlijk niet eerder :) moesten we wel om lachen hoor!

Gisteren de box in de kamer gezet met ballonnen erin en ook de reiswieg neergezet met ballonnen erin, moet zeggen werkt perfect met de katten. Ze gingen er wel heen maar gaan er echt niet in liggen!!

Zal zo even stomen voor de nacht en hopen dat ik vannacht beter zal slapen.

11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Hoi meiden even een kort berichtje van mij via de tel want kan niet slapen. Ik kan niet geloven dat ze al geboren is.
    Ze ligt nu nog in de couveuse want ze weegt maar 1990 gram. Het gaat wel heel goed met haar ze heeft geen beademing nodig en kan al aardig warm blijven. Ik heb haar nu misschien een half uur gezien dus mis haar wel. Morgen mag ik haar een flesje geven want de eerste 24 uur mag ik geen borstvoeding geven door medicijnen. Hele verhaal volgt snel. X

12. Duimelijn

Duimelijn Bekend lid

23 okt 2008
    532
    7
    18
    ver weg
    Gefeliciteerd met je dochter debby!

Wat heerlijk dat ze zonder beademing kan. Sterke meid hoor!

Ik hoop voor je dat je haar vandaag wat langer mag bewonderen.

Liefs duimelijn

13. Snuffeltje

Snuffeltje Actief lid

3 feb 2009
    437
    0
    0
    Steun en toeverlaat van mijn mannetje en lekker th
    Boxtel
    #9553 Snuffeltje, 18 jun 2009
    Laatst bewerkt: 18 jun 2009
    Debby en manlief, HARTELIJK GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE DOCHTERTJE!
    Wat een prachtige naam ook :)
    Ik hoop dat je zelf snel opknapt en aansterkt, je kleine meid doet het zo te lezen al harstikke goed!!!! (via je foon, waar zouden we zijn zonder de techniek van nu ;))
    Vandaag extra van haar genieten meis, wie weet hoeft ze niet zo lang in de couveuse als ze zo goed gaat :)
    Dikke knuffel :D

Goedemorgen meiden!
    HIer vannacht gelukkig weer goed geslapen.. let er nu op dat ik niet na 20.00 uur nog aan het water zit en dat scheelt wel met plassen in de nacht :)
    Ook probeer ik pas laat in slaap te vallen, maar dat is wel heeeel moeilijk hoor! Manlief kijkt vaak op bed nog tv, omdat ik op de bank niet meer lang kan zitten. Hij kriebelt me dan wel weer wakken hahaha
    Gisteren kwam hij thuis met opbergmateriaal voor het gereedschap... dus tot 22.00 uur aan het rommelen geweest... Ook laat ie zijn mams kussens maken voor op onze picknicktafel, de schat.
    En als klap op de vuurpijl had ie een mobiele airco meegebracht, voor als het echt warm wordt. (Ik dacht een ventilator neer te zetten) Op zolder is het hier dan al snel 36 graden en dat slaapt echt waardeloos... Tja, als je straks nog even op bed moet liggen is dat beter... :D
    Verder is het hier gelukkig rustig op vele harde buiken na. Als de beeb flink hard zich uitstrekt heb ik daar gewoon een kwartier later nog last van :)
    Nou, vandaag maar weer eens wat doen, het weer is niet veel. Na het weekend komt de zomer in zicht (zeggen ze :S)
    Heerlijk, van mij mag het!

Lotuss ik sluit me bij de rest aan hoor... geweldig!
    Mooie geboortebedankjes inderdaad... hier wordt het soms wel gedaan, maar ik denk niet dat wij erin meegaan.... Wel erg lief!

Liefs snuffeltje

14. loulou79

loulou79 Actief lid

29 jan 2008
    390
    0
    0
    Debby, gefeliciteerd met je dochter. Hoop dat ze gauw mee naar huis mag.

Spirit, ik hoop dat je vannacht wat beter hebt geslapen.

Even ego, gisteren de hele dag zeurende buikpijn en rugpijn met wat harde buiken ik dacht echt dat het zou beginnen, was er helemaal klaar voor. Maar naar een heerlijk bad, heb ik zowaar gewoon heerlijk geslapen.

Iedereen verder een hele zonninge dag toegewenst

15. deetje

deetje Bekend lid

10 dec 2007
    563
    0
    0
    docent
    Friesland
    Debby, van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Ik hoop dat jullie snel samen kunnen blijven, sterkte en geniet van haar!

16. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Gefeliciteerd met jullie dochter Debby!

17. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Debby gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Emma!!:)
    Geniet er maar lekker van en een goed herstel!!

Goeiemorgen!!

Hier na 2 weken veel slijmverlies vanmorgen slijm met kleine bloeddraadjes en een flink ongesteldheidsgevoel...
    pppffffff moeilijk hoor of het nu begint of dat het nog weken duurt...
    Wie had er nog meer wat bloed/rozeverlies op het einde?
    Bij Sam werd ik wakker met veel helder bloed...

xxx

18. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

@ Debby: VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER EMMA ARUNA!!! GENIET ERVAN!!!

@ Ego: ga nu even naar de vlos voor controle. Tot later!

19. Snuffeltje

Snuffeltje Actief lid

3 feb 2009
    437
    0
    0
    Steun en toeverlaat van mijn mannetje en lekker th
    Boxtel
    Pooh, het lijkt erop dat je de slijmprop aan het verliezen bent denk ik. (althans zo lees ik het vaak... heb er geen ervaring mee)
    Het hoeft geen aanleiding te zijn dat het direct begint, maar misschien zet het rommelen wel door... spannend hoor!
    Lekker rustig aan doen en als je het niet vertrouwd even bellen :)
    GOh, kan me niet voorstellen dat er nu gewoon juli baby's geboren kunnen worden die eigenlijk mooi op tijd zijn.... het is zo raar dat het zo dichtbij komt allemaal!
    Ik voel me soms net zo onzeker alsof het de eerste betreft hier... loop elke dag mijn hele lijstje minstens 1 keer na of ik niks ben vergeten hahahaha
    En ik heb nog tijd genoeg LOL

Hou ons op de hoogte pooh... KNUF!

20. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    goeiemorgen!!!

Debby, PROFICIAT MET JULLIE DOCHTER EMMA ARUNA!!!

Pooh, van jesse had ik dat ook, maar hij is nog twee weken blijven zitten. Bij Laura had ik hetzelfde en zij is diezelfde avond geboren ;) Het kan alle kanten uit... Spannend...

Grts

Deel Deze Pagina