mama van tessa ik heb dat ook hoor een chubbie buik en denk dat ik de 12 weken ook niet ga halen ben ik eens een keer zo sterk dat ik kan wachten werkt de buik niet mee ha ha maar och iedereen komt het toch te weten en kunnen we eindelijk legaal showen en pronken! pooh jij bent me er een komt hier met de deur in huis vallen gelijk de boel redecoraten en pimpen ha ha je hebt de smaak nu al te pakken! jeetje allemaal misselijke dames balen mischien een tip vsm puur mama lijn zwangerschaps granules tegen misselijkheid is echt voor in de zwangerschap en hielp bij mij enorm toen zelfs de pillen van de ha niet hielpen zeker het proberen waard dames! dommel ga denk ik ook maar die roosvisee halen goede tip heb ook een beetje last van de stoelgang en aardbeien mama van tessa ik had dat ook hoor dat lege gevoel en dat was eigenlijk pas weg toen ik weer zwanger was maar ja we kunnen natuurlijk niet eindeloos aan de gang blijven dus zal toch een keer roerend afscheid moeten nemen van buikje en beebje schop maar dat duurt nog wel even gelukkig wie weet komt er nog een beeb
het lukt me maar niet met dat plaatje. Ik was vanochtend in het zh en moest een afspraak maken voor de week van de 24e. Nu zei die meid dat er op de maandag geen plek meer was in de morgen. Had de afspraak gezet op de 27e maar nu bleek dat ik dan niet kan. Belde ik die vrouw op om te vragen wat ze de 24e nog vrij had zegt ze kom maar om 8.30 Is toch raar? Slikt hier iemand El Mare?
hey hey, voor alle nieuwe zwangere gefelcititeerd en welkom, ik had eigenlijk volgende week een afspraak bij de ha, maar ik kon het vanochtend toen ik daar toch al was verschuiven naar 12 uur. mijn hoofdvraag was of het verstandig was om onder controle van het ziekenhuis te staan tijdens de zwangerschap, ik heb een maag en darm operatie gehad en mijn vitamine inname is daardoor niet zoals het hoort. daarnaast is mijn eerst zoon met hulp van een vaciumpomp geboren. de vitaminevraag dat gaat ie even onderzoeken en mijn behandeld arts van die tijd bellen, dus dat hoor ik volgende week. daarnaast hebben we besloten om voor nu gewoon naar de verloskundige te gaan en mocht er twijfels ontstaan kwa groei of gewicht dan kan ik alsnog naar het ziekenhuis. volgens de huisarts ben ik op 16 juli uitgerekend en niet op 17 streepje van dat ding waar ie het mee uitrekend zat er tussenin. ieder geval een mooi zomerkindje . ppfff heerlijk wat ook heerlijk was is dat ik vandaag al een paar keer heb mogen zeggen dat ik zwanger ben, dat was erg leuk. ik geloof dat we het van het weekend aan de opa's en oma's gaan vertellen. 8 jaar geleden dat ik zwanger van mijn zoon, wat zijn er toch veel dingen veranderd prenatale onderzoek voor de 12 weken wat een kadootje om zo vroeg al een echo te krijgen. kunnen we meteen met onze eigen ogen het hart zien kloppen. dat was het weer ff voor nu, tot later groetjes daisy ps moeders voor moeders? ik ben er over aan het nadenken denk van wel dat ik mij eigen ga aanmelden, als ik voor die gene voor wie het moeilijker is om zwanger te worden iets er aan kan bij dragen waarom ook niet, ik gun iedereen zo'n wondertje. zijn er nog meer aankomende mama's die zich gaan aanmelden voor moeders voor moeders?
zal je eerlijk zeggen dat ik nog aan het twijfelen ben. Heb dat bij vorige zw gedaan maar toen ging het mis en kon ik niemand bij MVM bereiken. Had meerder keren gemaild en gebeld om te vragen hoe ik me moest afmelden en wat ik met de flessen moest doen. Uiteindelijk heb ik ze gewoon bij de dokter in de bak erbij gezet. Belde ze me vorige week om me te feliciteren met de bevalling... Wil graag andere mensen helpen maar ben nog in dubio
Het is iets dat vrijkomt tijdens je bevruchting ofzo iets het komt wel eens vaker voor het had een naam maar weet het ff niet meer maar het is niks erg..
snap heel goed dat het dan inderdaad moeilijk is om daar nog eens aan mee te doen, erg pijnlijke ervaring. en erg onprofessioneel dat zou zo niet mogen gebeuren. ik weet het zelf ook nog niet helemaal, ik ga het er eerst even met manlief er over hebben vanavond. daarna neem ik wel een beslissing.
He Shanna, ben ik nu gek of veranderd jouw ticker steeds Haha, vanochtend stond 'ie nog op 4 week en 6 dagen...of eh: sliep ik toen nog
ik wil ook wel mee doen aan mvm maar hoe moet ik dat doen dan, kan iemand mijn vertellen waar ik moet zijn?
nee nog niet maar je kun je eigen daar al wel voor aanmelden en het vangt je urine op vanaf de 6e week geloof ik en tot de 10e week. maar je kun het terug lezen op hun site. ik ben het aan het overwegen, eerst nog even met manlief bespreken. kijken wat die er van vind
Ik denk dat ik het toch maar wel ga doen nu ik er zo over nadenk. Ben al ruime tijd op de afdeling vruchtbaarheidsbehandelingen te vinden en zou het erg vinden als ik ervoor kan zorgen dat die meiden een baby krijgen en het dan niet doe...
Hey robin, Dat was gisteren,hihi verder vind ik het ook jammer en ja ik laat zeker weten afentoe wat van me horen,ik blijf daarom dus ook gewoon member..maar het is voor mij zo onoverzichtelijk al die verhalen hahah in het begin was het nog te doen en kon ik ook lekker mee kletsen dus ik wil met namen bedanken Jou-mama van tessa-dommel-lammetje-tinkerbell-en loulou als ik er een paar ben vergeten jullie ook bedankt voor de steun die jullie me gaven en voor het gezellige kletsen,ik kom ook zeker afentoe ff wat achterlaten om te vertellen hoe het gaat en om te kijken hoe het met jullie gaat. Ik wens jullie een onwijse heerlijke zwangerschap toe,en heel veel plezier en wij spreken elkaar heel gauw weer. Dikke Knuffel Shanna,
probeer vaak kleine dingetjes te eten ipv drie maaltijden. Vaak kun je met iets te eten de misselijkheid voorzijn. Zit hier zelf aan de worteltjes en danoontjes
ok dankje, ik heb ook als ik eten aan het koken ben dan ik moet overgeven. niet altijd maar soms, maar probeer me er gewoon ff overheen tezetten haha(maar hoe).
**********************INBRAAK ************** Sucre: Van harte gefeliciteerd joh, ik ben echt blij voor jullie! Zal voor je duimen dat alles goed blijft gaan en je in juli mama wordt ********************UITBRAAK****************
Hey hallo, Hier nog een die wél met Moeders voor Moeders mee gaat doen. Heb ze gebeld en vrijdag a.s. komt de instructrice langs voor de uitleg en de extra HCG-test. Ben heel benieuwd of het goed te doen is..... Ik werk wel fulltime, dus ik denk dat het alleen mijn ochtend-, avond- en weekendplasjes zijn die ze gaan krijgen. Maar ja...alle beetjes helpen! Welkom aan de nieuwe mama's weer! Jeetje, het is bijna niet meer te overzien......
Pooh 69 en Sucre (oude mede-NODster) GEFELICITEERD Nog meer verpleegkundigen hier dus! Hoe doen jullie dat met t werk? Ik werk namelijk als verpleegkundige in de thuiszorg en kom normaal gesproken dus ook wel veel met mensen in aanraking die chemo krijgen. Nu ben ik erover na aan t denken, dat als mn bloedonderzoek vrijdag goed is, ik na t weekend mn manager en de mensen van de planning ga inlichten! Verder ben ik van plan om ook aan moeders voor moeders mee te gaan doen, maar eerst wil ik ff afwachten wat er vrijdag nu uit gaat komen! En Ryanne, vervelend dat je voor niks naar het ziekenhuis bent geweest, ook in Sittard? Ik krijg over 2 weken een echo, moet as vrijdag de afspraak maken als ik de uitslag van t HCG gehalte krijg. En wat ik nog wou vragen, hebben jullie ook van die steekjes die de lies intrekken? heb t constant aan de rechter kant... X Miracles