Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snuffeltje

Snuffeltje Actief lid

3 feb 2009
    437
    0
    0
    Steun en toeverlaat van mijn mannetje en lekker th
    Boxtel
    Jeetje sucre, jij ook al :)
    Wel een fijn gevoel dat de kleine ook gewoon mag komen natuurlijk, maar die hoge bloeddruk kan beter wegblijven!
    Rustig aan doen en hopelijk maandag weer een mooie bloeddruk... tja en of het snel gaat beginnen... spannend!!!

2. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

@ Ilona: nog gefeliciteerd! En ik geloof ook niet dat ik voorlopig de volgende ga zijn. Hier rommelt het ook nog totaal niet en voorweeen/harde buiken....nog steeds geen idee wat dat zijn ;)

@ Sucre: Lekker dat de kleine er helemaal goed voor ligt. Balen van je bloeddruk. Die van mij was ook wel iets gestegen, maar kan gewoon volgende week donderdag terugkomen. Maar goed, heb dan ook niet de andere klachten die jij hebt. Spannend! Hou jezelf maar goed in de gaten. (Enne...ik hou mijn mobiel bij de hand... ;))

3. fedi

fedi Actief lid

14 sep 2008
    128
    0
    0
    Debby en man van harte gefeliciteerd met jullie dochter. Wat goed dat ze al van de beademing af is. Hoop dat je haar vandaag lekker tegen je aan kan houden.

Ilona nog gefeliciteerd met je verjaardag.

Verder iedereen die goed geslapen heeft, lekker is dat hé. Ik heb vannacht ook weer eens lekker geslapen.

Zou nu even van het lekkere weer genieten.

4. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Kaatje, ik heb zelf het idee dat het nog wel een week gaat duren hoor. ;)

Ik ga ff lunchen en daarna foto's plakken.

Cu later allemaal.

5. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

29 nov 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    debby en partner-- Heel erg veel geluk met zijn 3en toegewenst, hopelijk mag je vandaag meer bij je kleintje zijn om haar goed te bewonderen...

6. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Sucre: Wat goed dat de kleine is ingedaald. Dat is alvast een zorg minder. Het wordt nu ook spannend voor jou......

Ilona: Nog gefeliciteerd!

Ik verveel me een beetje...alles is geregeld. Ik heb ook geen winkels in de buurt op loopafstand ofzo. Ach ja, straks komt er gelukkig een vriendinnetje op visite....

7. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Hier is de nesteldrang toegeslagen..allles moet opgeruimd en schoon.. lekker hoor!;)

8. Meilan

Meilan Bekend lid

18 okt 2008
    639
    0
    0
    Liner Manager
    Antwerpen
    DEBBY, VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE PRACHTIGE DOCHTER!!!!

Nu krijg ik het wel heeeeel warm. Ik ben ook 25 juli uitgerekend :)

9. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Debby Gefeliciteerd met jullie dochter Emma!!! leuke naam:D

Linda maandag heel veel succes bij de vlos, hopen op een duidelijke echo nu!

Lotuss mooie buik foto! ook al zo'n flinke buik!

Ollebolleke balen zeg van de stuitligging van de beeb... Heb je enig idee hoe ze de beeb gaan halen dan? krijg je een KS? sterkte!

Wendy wat een leuk kadootje voor de gasten en idd niet zo duur zeg!

* Ik heb hier nu ook alle envalopjes geschreven, heerlijk dat is tenminste klaar!
    En de baby kamer is echt helemaal klaar nu, alles is gewassen en ligt netjes in de kast. Heb vanmorgen alle kinder kamer's opgeruimd en schoongemaakt;)
    Ik ga zo naar de VK voor de laatse keer!!! Wel gek idee hoor dat je dat van te voren al weet haha. Daarna moet ik weer op 1 Juli naar de gyn, en daarna al bevallen:D

10. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Hallo dames,

Ben ik weer hoor....hihi

Toch ff een vraagje aan jullie. Hoeveel harde buiken hebben jullie gemiddeld?? De afgelopen dagen heb ik er zo'n 5 per uur....en behalve dat je buik zo hard wordt als een baksteen, stijgt het bij jullie dan ook naar je hoofd...bonken enzo??

11. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Wendy, gisteren had ik de hele avond harde buiken. Vanochtend ook weer en nu alleen als ik iets doe. Het bonkt bij mij niet door naar mijn hoofd, weet ook niet wat dat zou kunnen zijn.
    Heb jij continu harde buiken, of ook wel eens een paar uur niet?
    Bel anders je vk even, die kan je vast gerust stellen of duidelijkheid geven. En rustig aandoen! ;)

12. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ola!

@Wendy; Ik vind dat wel veel hoor! Ik denk echt dat het begonnen is bij jou? Is het regelmatig?

@Mouchy; Raar idee is dat he?! Als mensen aan me vragen wanneer ik ben uitgerekend, dan kan ik gewoon zeggen dat het niet langer dan 2 weken meer gaat duren, HEERLIJK! :)

@Sucre; Wat goed dat jullie beebje helemaal is ingedaald! Laat het kleintje maar komen! :)

@All; Pfff, ik probeer telkens dingen te onthouden, maar vergeet het gewoon weer! Dus mijn reactie blijft even hierbij, hahahahha! :D

xxx

13. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

Pfff, heb nergens geen zin in dames. Mijn nesteldrang is helemaal verdwenen haha. 2 weken terug was ik nog zo fanatiek....

Ga de zon maar in denk ik. Vanavond weer eens een poging doen om naar zwangerschapszwemmen te gaan. Was er de afgelopen weken niet van gekomen (eerst in Apeldoorn gewerkt waardoor ik steeds te laat thuis was en vervolgens vergat ik het iedere keer....of beter gezegd: kwam er meestal achter als het al begonnen was...lang leve de hormonen... :D).

14. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Sucre en Linda: 5 per uur is dan toch wel veel hé?? Ik heb altijd al wat meer last gehad van harde buiken maar de afgelopen 3 dagen zijn het er wel veel meer geworden. Alleen als ik slaap heb ik er weinig tot geen last van......Maar ja, om nu heel de dag te slapen hahaha.....Misschien ook zenuwen? Ik zal het inderdaad eens bijhouden....

15. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Hier ook vrij regelmatig harde buiken hoor, vooral bij t liggen. Dacht dus blaasontsteking, maar zojuist HA gebeld en alles was prima. Komt gewoon door die kleine dus. Wel fijn dat t geen blaasontsteking is, maar elk half uur plassen is ook geen pretje.

Zullen we nu maar eens iemand laten bevallen die pas de eerste week in juli is uitgerekend??!? Nou meiden, wie wil al?!? Ik wel.....lol.

16. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Dat het zo naar je hoofd doorslaat heb ik ook Wendy! Vervelend gevoel he..
    Bij mij wisselt het, zondag had ik ineens ook zo'n dag dat ik achter elkaar harde buiken had. Terwijl ik niets bijzonders had gedaan. Nu ben ik drukker en is het weer rustig. Misschien toch nog wat verder ingedaald?

17. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Hihi! Het is jammer dat onze kleine beeb niet gewoon kan roepen; 'Mama, ik kom er NU aan hoor' :D Dan wisten we het zeker ;)

Hihi!

18. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Lieve meiden,

Nog even snel....

Vk is net geweest en 3/4 cm ontsluiting en vliezen duidelijk te voelen....
    Nu snel naar verloskamers...kleine kans dat ze ons terugsturen, maar als ze de vliezen doorprikken is het zo gebeurd...

Ik houd jullie op de hoogte!!

Liefs Pooh

19. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Nou, de spanning die we in het begin hadden "ben ik nu wel of niet zwanger" hebben we nu ook maar dan "is het nu wel of niet begonnen".....wat is het trouwens snel gegaan hé dames.....ik weet nog als de dag van gisteren dat we ons hier een voor een allemaal kwamen melden dat we zwanger waren....;)

20. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Pooh: WAT SPANNEND!! En wat een verrassing....heel veel succes meid!!!

Deel Deze Pagina