Ik dacht de HARTEN van ananassen, maar dan wel van een halve plantage Duimelijn, hoe is het nu met jou? Ben je nog lekker thuis onder controle en sluit je vriend je nog elke dag op ? Hier wordt m'n buik wat jeukerig, hou 'm het liefst bloot... zojuist het wiegje opgemaakt met gestreken (!) lakentjes, heb geen leuk dekentje want dacht de kleine in z'n trappelzak onder het laken? 't Is ook allemaal zo'n gepriegel in dat wiegje.... staat wel leuk nu!
Het hart van verse ananas en ik dacht juist bitterlemon? Maar volgens mij moet je daar dan zoooooo veel van drinken of eten voordat het helpt. Succes Pooh! En bedankt iedereen voor de felicitaties.
hey meiden! Je kunt proberen wat je wilt om de bevalling op te wekken, maar ik denk dat je jezelf alleen maar gek maakt op die manier. Probeer lekker nog te genieten van je buikje en zoek lekker afleiding. Je kindje komt toch pas als het er zelf klaar voor is. Die middelen helpen alleen als je kindje toch al van plan was snel te gaan komen of als je al duidelijke tekenen krijgt en het net aan niet doorzet. Dan nog is het geen garantie. Maar hoe meer je er mee bezig bent hoe langer het lijkt te duren lijkt mij. Maar evengoed succes allemaal!!
Hmmm hele reactie foetsie.... Ananas: je moet de harten eten en dan van een halve plantage- succes! Duimelijn: hoe is het nu bij jou, sta je thuis onder controle, houdt je man je nog opgesloten ? Verder: wiegje opgemaakt, versgestreken lakentjes; heb geen leuk dekentje maar past ook niet zo goed, dacht gewoon de trappelzak onder het laken? Of zou dat te koud zijn? Pfff... ben wel lekker op tijd Nog iemand aan het bevallen behalve Pooh? het gaat zo snel allemaal!
hey meiden! Je kunt proberen wat je wilt om de bevalling op te wekken, maar ik denk dat je jezelf alleen maar gek maakt op die manier. Probeer lekker nog te genieten van je buikje en zoek lekker afleiding. Je kindje komt toch pas als het er zelf klaar voor is. Die middelen helpen alleen als je kindje toch al van plan was snel te gaan komen of als je al duidelijke tekenen krijgt en het net aan niet doorzet. Dan nog is het geen garantie. Maar hoe meer je er mee bezig bent hoe langer het lijkt te duren lijkt mij. Maar evengoed succes allemaal!!
Het hart van verse ananas en ik dacht juist bitterlemon? Maar volgens mij moet je daar dan zoooooo veel van drinken of eten voordat het helpt.
goede avond, nog geen nieuws van pooh zie ik, wel zie ik een hoop dubbele berichtjes, het forum lag er ook net even uit. waarschijnlijk komt het daardoor denk ik. Maar even over de "wondermiddeltjes" ik geloof daar niet zo in een baby komt wanneer hij of zij daar klaar voor is, en ook al is het niet altijd even prettig en zijn we het af en toe ontzettend beu ik denk niet dat de wondermiddeltjes echt zullen werken. ik heb sinds vanmiddag weer veel last van harde buiken en dan denk ik ook eventjes nou zet maar door dan is het ook goed, maar het zijn oefenweeen en die horen erbij hoe vervelend en pijnlijk ze ook zijn. het schijnt dat je die meer hebt als je zwanger ben van de volgende. of dat voor iedereen zo geldt weet ik niet ik denk dat elke zwangerschap anders is want het is een andere vrouw die zwanger is. nog eventjes vol houden mede zwangeren voordat we het weten gaan we met zijn alle naar de juli-mama 2009 "na de bevalling topic" ik check straks nog even terug voor nieuws over pooh ik was even aan het rekenen haar berichtje is van 14 uur en toen had ze 3/4 cm ontsluiting en nu is het bijna half 8 5,5 uur verder dus wie weet heeft ze haar kleintje al in haar armen?? tot laters groetjes daisy
Tjee wat is het spannend hier!! Pooh zet hem op en dan beval je net als de vorige ruim op tijd. Hoef je in ieder geval de laatste slopende weken niet af te wachten. Succes en misschien ben je allang bevallen. De rest bedankt voor het opbeuren over grote babies. Het zk vond het nog niet veronrustend. En zo zie maar dat elk zk daar weer anders over denkt. De vorige keer ben ik met 37 weken en 2 dagen bevallen en ik hoop gewoon dat dit weer gebeurt. Harde buiken: daar heb ik nooit last van. Ook tijdens de vorige zwangerschap niet, dus ik heb geen idee hoe het voelt. Het lijkt mij in ieder geval niet prettig. Iedereen die hier last van heeft, sterkte! Nu het bevallen hier zo'n beetje is begonnen, zou ik ook wel gauw aan de beurt willen zijn. Maar ik behoor tot de laatste groep van juli, dus ik zal hier nog wel even rondhangen. Bloeddruk is wel aan het stijgen. Het was altijd 65/95 en nu was het 80/125. Zou dit ook iets te betekenen hebben. Ik ben het eigenlijk vergeten te vragen. groetjes, Aurelie
Hallo dames, Ik heb ff vanaf 14.00 uur bijgehouden wanneer ik vandaag harde buiken had...(dit zijn niet die menstruatiekrampen hoor, die heb ik maar een stuk of 5 op een hele dag). 14.01 14.09 14.36 Hier had ik visite dus niet bijgehouden. 16.19 16.29 16.41 17.10 17.17 17.34 18.05 18.19 19.00 19.43 20.02 Ik heb ze nu gelukkig wel een stuk minder hoor ('s avonds ben ik denk ik rustiger). En ik heb er niet iedere dag zoveel...maar de afgelopen 3 dagen is het overdag dus een beetje zoals boven.....ik houd het gewoon ff in de gaten....of moet ik me zorgen maken? Ik voel me verder prima. Groetjes, Wendy
Pff het wordt allemaal wel spannend hoor.... Pooh heel veel succes, zometeen lekker je mannetje in je armen! Nou zal ik de volgende maar zijn om te bevallen, ik beval dan als eerste gewoon thuis.... Nu zijn er genoeg in het ziekenhuis bevallen en te vroeg