poh , Prachtig ventje !! Het valt op dat baby's die vroeger komen,er niet echt kleiner of smaller uitzien! Ik kan me zo moeilijk voorstellen dat er al zo'n babytje in mijn buik zit
@pooh, wat een prachtig manneke met super mooie ogen heb je gekregen en wat een fijne bevalling geef mij er ook maar zo'n eentje. geniet van deze tijd samen met je gezinnetje. @wat betreft het klagen als je hier niet je hart kunt luchten en kunt klagen waar dan wel, ik vind het een beetje sneu voor mijn omgeving als zij het steeds weer te horen krijgen, lang leve het forum heerlijk ook de herkening van iedereen. ik hoop dat ik vannacht wat beter slaap dan de afgelopen nacht, we zullen zien, morgen is het vaderdag dus dat word ontbijtje maken voor manlief en zelfgemaakte kadootjes van onze oudste altijd leuk. ik ga nu heerlijk in mijn bedje liggen, ik moet zeggen dat op de bank zitten niet meer even gemakkelijk of lekker zitten is. dus liggen met kussen en dekens overal op en tussen is toch het lekkerste. tot laters weer. groetjes daisy
@Pooh Prachtig mannetje zeg! Echt een mooie baby! @ego Gisteren bij de buuf gaan douchen, wil ik wat uit mijn tas pakken, komt mijn rechter middelvinger hard in mijn scheermesje terecht. Flinke plak van mijn middelvinger af! Bloeden als een rund, verbinden deed vreselijk veel pijn (hoop zenuwen in zo'n vingertopje zeg!) Ik heb een uur met mijn hand hoog in de lucht gezeten om het bloeden te laten stoppen. Daarna bleek dat het een grotere wond was dan gedacht, en zijn we toch maar naar de huisartsenpost gereden om het goed te laten reinigen en verbinden. Mijn vinger is nu niet meer rond aan de bovenkant, maar recht, heel gek. Het doet behoorlijk meer zeer dan ik dacht en heb vanacht echt pijn gehad. Het bonst de hele dag door en is erg gevoelig. Hopelijk heelt het een beetje snel. De arts zei dat ik het verband wel kon verschonen binnen een paar dagen, maar mijn buurman is ook arts en die zei het zo lang mogelijk te laten zitten tenzij het meer pijn zou gaan doen, maar dat is niet te verwachten. Pas eraf halen als de pijn juist minder is. Nu, dat doe ik ook liever, want ik heb geen zin in weer die enorme steken. Echt waardeloos; kon ik er ook nog wel bij gebruiken *zucht*
Goeiemorgen allemaal Beetje lekker geslapen? Eerst even voor alle steunende en kreunende dames een dikke knuf, hang on, we zijn we bijna! @pooh; wat een scheetje is dat ventje van je. Echt een heel mooi fijn kereltje zeg. Ben smoorverliefd! @wbpepe@ meid meid je bent ook wel een pechvogel he! Sterkte met je vinger Over hormonen gesproken. Ik denk altijd drie keer na voor ik wat zeg, maar nu flap ik er alles uit. Gisteravond hadden we een feestje en daar was nog een zwangere, Echt een muts. Ik zat met een groepje te praten komt ze er zomaar doorheen bleren over haar zwangerschap. Oooh alles was zo geweldig, een grote roze wolk, het leven was nu zo geweldig, en bla bla bla. Ik floepte er zomaar uit dt dat echt wel dikke onzin was. Ik kan daar zo slecht tegen, wees gewoon eerlijk. Tuurlijk heeft het mooie kanten, maar we voelen ons allemaal af en toe zwaar beroerd of niet dan. Ze zat wel even met open mond en is snel weggegaan oeps.
Wat een SCHATJE Pooh!! Hij ziet er zo stevig en wakker uit, heb ik dat nu ook in m'n buik? Zou ik toch moeten weten inmiddels maar het blijft zo'n vreemd idee. Heerlijk ventje hoor en fijn dat je bevalling zo goed is verlopen. Arme Wbpepe..wat een pech heb je zeg! Sterkte ermee.. Haha Duimelijn, die hormonen he..kan je behoorlijk opstandig maken!
@pooh gefeliciteerd met je zoon! Hoi meiden, hier even een berichtje van mij, want kan nu tijdelijk ff op internet. Ik zal even vertellen hoe alles precies is gegaan. Op dinsdag overdag ging het goed met mijn bloeddruk en we kregen een echo en de baby was goed gegroeid. Misschien kon ik de volgende dag wel al weer naar huis. Dinsdag avond was mijn bloeddruk ineens extreem hoog. De gyn kwam langs en zei dat ze toch echt ging nadenken of hier geen eind aan gemaakt moest worden. Ze zou het de volgende dag overleggen. Mijn man is toen in het ziekenhuis blijven slapen en heeft de volgende dag zijn dienst geruild met een collega. Ik heb de hele nacht amper geslapen, was namelijk doodsbang voor een keizersnee. De volgende dag moesten we tot 11 uur wachten op de gyn. Toen ze langs kwam zei ze dat ik een infuus met bloeddrukverlagers en een catheter kreeg en dat ze dan ging kijken hoe het met mijn bloeddruk ging. Van het infuus werd ik heel ziek. Vervelend medicijn. Gelukkig stabilisseerde mijn bloeddruk een beetje en de gyn kwam om 13.30 uur terug. Ze zei dat de winst voor de baby in dagen heel klein was als ze nu niks zouden doen en dat ze ging kijken of er plaats was op de ok. 10 minuten later werd ik naar de ok gereden en kreeg ik een ruggeprik. Die trouwens helemaal geen pijn deed, ik heb dat ding amper gevoeld. Om 14.09 is ons meisje geboren. Toen ze eruit kwam heb ik haar 1 minuut gezien en toen ging mijn man met haar weg naar de kinderafdeling en moest ik wachten tot ik dichtgenaaid werd en naar de uitslaapkamer gereden werd. Op de uitslaapkamer moest ik nog ruim een uur wachten tot mijn man eraan kwam. Hij was alleen door alle emoties de fotos vergeten en is weer weggelopen om ze te halen. Na nog een uur werd ik teruggereden naar mijn kamer want ik kon nog niet bij de baby want er was al iemand met bed op de couveuseafdeling. Daarna brachten ze me eindelijk daar naartoe en mocht ik 20 minuutjes met haar liggen. Wat een raar gevoel was dat en wat voelde ik me eenzaam toen ik weer weg moest. S avonds zou ik nog wel een keer die kant opgereden worden maar dat kon niet want het was veel te druk voor de verpleger en door de medicijnen moest er echt een verpleegster bij blijven. Gelukkig kwam iemand van de couveuseafdeling nog even 10 minuutjes met haar langs in de couveuse. Deze dag heb ik echt wel als een vervelende dag ervaren, voelde me echt weggerukt van mijn kleintje. De volgende dag ging het al veel beter en mocht ik 3 keer naar beneden en op dag 2 hebben ze de ruggeprik verwijderd en kon ik weer lopen en zitten en kon ik met de rolstoel naar beneden en kan mijn man of ander bezoek me brengen.Vanaf vandaag ga ik lopend. Met Emma gaat alles goed. Vanaf vandaag mag ze uit de couveuse en in een wiegje. Ze moet waarschijnlijk nog wel 3 weken blijven maar als ik wil mag ik naar huis en kan dan 3 keer per dag langskomen voor borstvoeding en badje en verschonen enzo. Vandaag blijf ik hier nog in ieder geval, ik wil graag bij mijn meisje zijn. Hier alvast een fotootje. x Debby
Oooh debby wat een bos haar!! Wooow schitterend. Ze is echt een plaatje hoor, wat een liefie!! Kan me wel voorstellen dat je een beetje een nare nasmaak hebt van hoe het is gelopen. Wat lijkt me dat moeilijk dat je je meisje zo weinig kon zien in het begin. DUs het lijkt me dubbel zo logisch dat je nu veel tijd met haar wil doorbrengen. FIjn dat ze gewoon in een wiegje mag nu! En wat leuk dat je nog ff je verhaal kwam doen hoor. Geef je meis maar een dikke knuf van me! Liefs
Hallo dames, Debby: Wat een lieverd! En inderdaad...wat een bos haar..zo schattig. Ik hoop dat ze snel mee naar huis mag. Ik voel met je mee hoor meid, 3 x per dag bij je kleintje is gewoon veel te weinig..... Wbpepe: Jeetje meid! Dat kan er ook nog wel bij.....heel veel sterkte. Hier vannacht op zich wel goed geslapen. Alleen als ik naar de wc ga en daarna weer ga liggen krijg ik vreselijke menstruatiekrampen/weeën. Hebben jullie dat ook?? Groetjes, Wendy
Goeiemorgen, Vandaag 38 weken!! Sorry ben nog erg druk met dingen voor de bruiloft hoop dat de kleine ook nog even lekker blijft zitten. Voor iedereen die het nodig heeft een dikke knuffel, en het einde is in zicht. Have a nice day
@wbpepe: ieks, das niet zo best! hopelijk geneest het snel.. @duimelijn: tja sommige vrouwen hebben ook daadwerkelijk nergens last van tijdens hun zwangerschap... helaas werkt het bij de meerderheid niet zo @debby: wat een mooie bos haar wat een liefie! Lijkt me echt heel moeilijk om je kindje vooral die eerst dag niet veel te zien.... Heb nog wel een vraagje, ik hoor iedereen steeds over een ruggeprik laten zitten, maar een ruggenprik is toch gewoon een eenmalige prik die je onderkant verlamd? of is dat tegenwoordig iets anders? vannacht amper geslapen, droomde dat mijn vliezen gebroken waren maar natuurlijk was er niks aan de hand... Wel veel onderbuikgevoel de laatste dagen..
Goeie morgen..... Heb alles wel terug gelezen maar heb niet echt puf om overal op te reageren. Las dat er veel van ons last hebben van oefenweeën/krampen en slecht slapen. Helaas kan ik jullie de hand schudden. Hoop toch echt niet dat het nog een paar weken duurt bij mij. Dacht gisteren echt dat het nu eindelijk ging doorzetten, maar helaas.... Voor iedereen die het nodig heeft een hele dikke knuffel ! Nog een paar weekjes en we zijn er allemaal vanaf... en hebben een mooie meid/ventje in onze armen! Kijk er echt naar uit.
Pooh wat een schatje zeg!!! Debby ook een prachtig kindje met een enorme bos haar zeg! wbpepe het zit je echt niet mee zeg, hoop dat de pijn en het kloppende gevoel in je vinger gauw over is! Wendy ik herken het gevoel als je naar de wc bent geweest, ik had het afgelopen nacht ook, mijn buik doet dan ontzettend zeer, heb ook het gevoel dat het mijn banden zijn onderin mijn buik. Heb vandaag een extra ondersteunende slip aangedaan, zien of dat ook iets helpt. Mijn litteken van de keizersnede begint nu ook echt een trekkend gevoel te geven, nog een paar weekjes volhouden! Zet vandaag of morgen een bed in de kamer zodat ik overdag ook meer op bed kan gaan liggen want de harde buiken heb ik nog erg regelmatig en ik hoop wel dat het kindje nog een paar weekjes in mijn buik blijft zitten. Ze hebben vrijdag op de verloskamers gezegd als de harde buiken regelmatig blijven komen ik ook eerder ontsluiting kan krijgen en met ruim 34 weken gaan ze dat niet meer stoppen. Moest het dus echt rustig aan gaan doen van hun. Valt niet mee want ik heb een enorme drukke baby in mijn buik, niet normaal hoeveel het beweegt maar het geeft ook een geruststellend idee dat het goed groeit en krachtig is.
Goedemorgen dames, daarnet de papa in wording zijn papadagcadeautje gegeven. hij vond ze echt geweldig. lekker daarna samen op bed ontbeten heerlijk zo nog even samen. heb er zelf erg van genoten. vannacht redelijk geslapen wel veel wakker maar gelukkig na een keer omdraaien weer dircet in slaap gevallen. wel heel raar gedroomd, het zullen de hormonen wel wezen denk ik. @ pooh: mooi bevalling heb je gehad hoor. en wat een lieverd van een ventje heb je. net als andere zeggen heel onwerkelijk dat mijn mannetje ook zo groot is. hij kijkt echt de wereld in klaar om hem te gaan ontdekken. geniet van hem. @ wbpepe: nu is het wel klaar he met alle ongelukjes. het zit je niet echt mee. hopelijk gaat de pijn in je vinger snel over. en blijf positief over een paar weekjes heb je een heel mooi kindje. kom op meid. @ debby: als eerste wat een mooi kindje heb je. ze ziet er heel lief uit. maar wat een verhaal. zou er niet tegen kunnen om zolang niet bij het kindje te kunnen zijn die ik bijna 9 maanden bij me heb gehad. heel veel sterkte. @ duimelijn: ja wat een must zeg. ik moet eerlijk zijn want mijn zwangerschap gata echt super. en heb eigelijk niet veel klachten maar ze zijn er wel. daar moet je niet om liegen. het is wel een feit dat je een wezen in je lichaam hebt die van jou leeft. en daar horen nu eenmaal de nodige problemen bij. niet te meer is het wel geweldig mooi en bijzonder. maar doe even normaal dat alles koek en ei is toch?? nee hoor lekker laten gaan die hormonen heerlijk toch dat het een keer legaal mag man en ik hebben besloten om vandaag heerlijk te niksen. dus ga lekker me quiltspullen pakken en heerlijk freubelen. fijn dag alle. gyino
Wat een heerlijk grietje Debby! Mooi kindje zeg, er worden allemaal van die mooie baby's geboren hier!
Hoi meiden, Ik wilde ook weer even een teken van leven geven, door de verbouwing hier hebben de computers stofvrij opgeborgen gestaan dus kon niet reageren, maar ik leest wel elk beschikbaar moment bij via mn mobieltje hoor! Echt zo spannend allemaal nu de kleintjes echt beginnen te komen!! Ik leef enorm mee met iedereen! Allereerst aan Debby en Pooh, in ieder geval nog van harte gefeliciteerd met jullie hummeltjes!! Fijn dat het allemaal goed met ze gaat en vind het echt leuke namen, Bob is lekker stoer en Emma vind ik heel lief. En wat is Bob een prachtig mannetje!! (zie net de foto) Oh leuk, ook nog een foto van Emma. Wat een schatje!! *Zucht!* @ Wbpepe, ik snap hoe je je voelt Hier lijkt de chaos momenteel ook erger dan ooit omdat overal gewerkt wordt. En extra vervelend dat je dan zulke klachten hebt! En dan ook nog pech met je vinger, dat maakt het wel compleet Sterkte en een knuffel! @ Dommel, spannend dat het bij jou ook rommelt! Mocht ik berichtjes van je krijgen via t buddysysteem dan zal ik zorgen dat ik bij internet kan om het snel te posten, dan weet je dat in ieder geval @ MLS, wat griezelig die klachten! Hopelijk heb je daar geen last meer van, lijkt me raar om zomaar flauw te vallen. Je vriend zal zich ook wel rot geschrokken zijn. Heb je nu geen last meer van je bekken door dat onderzoek? @ wondermiddeltjes, laat die voor mij maar zitten hoor, ik ben waarschijnlijk de enige hier die het niet erg vind als de kleine nog even op zich laat wachten. Buiten het feit dat we nog druk zijn en het qua timing beter zou uitkomen heb ik nauwelijks last van kwaaltjes, dat scheelt natuurlijk een hoop. En vind het wel een fijn idee als Sid straks netjes afgebakken is hahaha. Maar voor het geval dat hebben we wel eindelijk de vluchttas klaar staan! @ Naam, we zijn Sid verder nog nergens tegen gekomen, misschien dat mensen er niet meer mee komen omdat we hem al zo vroeg vertelden aan iedereen. Maar ik zou me niet te druk maken over dezelfde namen op het forum hoor, de meeste mensen wonen niet bepaald bij elkaar in de buurt. En straks als de kids naar school gaan heb je toch wel weer kans dat je onbekenden met dezelfde naam tegen komt.. @ Duimelijn, wel typisch, ik dacht dat jij juist de eerste julimoeder zou zijn geweest maar nu loop je nog steeds met al die kwalen! Hopelijk gaat het toch echt snel voor je gebeuren hoor, echt niet leuk als je er al zo lang op moet wachten! @ Ego, we zijn hier nog steeds enorm druk met van alles, gelukkig krijgen we hulp van alle kanten dus hoef ik in principe geen vinger meer uit te steken. Kan het alleen niet laten met die nesteldrang haha. De kinderkamer is nu behangen, onze slaapkamer ook bijna. Het is glasweefselbehang dus hoeft het alleen nog een verfbeurt te krijgen! 1 juli wordt het zeil gelegd (kon helaas niet eerder) en dan kan alles op zn plek gezet worden. De hele babyuitzet is in ieder geval in huis!8) Alleen een beetje jammer dat alles nu beneden in de woonkamer staat, waar ook nog verbouwd wordt dus momenteel is het huis een flinke chaos. Het is dat ik weet dat het met anderhalve week allemaal weer weg is, anders zou ik gillend gek worden hoor! Met de kleine gaat alles goed, hij is eindelijk ingedaald!! Moet dus wel vaker plassen s nachts maar heb eigenlijk verder geen echte klachten. Dat valt me 100% mee! Iets meer harde buiken dan voorheen maar niet abnormaal, en droom natuurlijk elke nacht dat ik moet bevallen haha. Waarschijnlijk piep ik wel anders na de bevalling maar tot nu toe vind ik het allemaal goed te doen. Ik ga trouwens nog wel even in de lijst mn dag terug zetten van 3 naar 4 juli, ik denk zelf dat het eigenlijk de 3e hoort te zijn maar iedereen houd nog steeds de 4e aan hier, famielie en VK. Dus nu de dagen echt gaan tellen lijkt me dat het makkelijkste De kraamzorg die ik nog moest regelen voor de dagen na het kraamhotel is niet meer gelukt, daar was de tijd te krap voor en Menzis helpt ook niet echt mee omdat ze maar weinig contracten met bureaus in de buurt hebben. Een beetje stom, na dit alles ga ik toch wel neuzen voor een andere verzekeraar. Maar gelukkig komt mijn moeder kramen en heeft een van mijn tantes heel lief aangeboden om wat controles te doen. En die is al jaren kinderverpleegkundige in het Radboud dus een hele goeie! Ik ga zo even mn vriend oppikken van zn werk, heb hem nog verrast vanochtend met zn eerste vaderdagcadeaus: een speen met papa is the best er op en een t-shirt met Darth Vader er op. Vond ie echt geweldig! Zag dat Gyino ook al vaderdag gevierd had, anderen ook al? Oh ja, er staat ook nog een nieuwe buikfoto in m'n album. Wel alweer van een weekje geleden maar zo ziet hij er nog ongeveer uit. Tot nu toe 11 kilo aangekomen!
De spruit is er uit lijst van de juli 2009 mama's. Bevallingslijst: 03 juni Sven, 2630 gram, 49 cm, 34+4, zoon van Kelly, 26 jaar, 2e kindje, ZKH, FV, 11 juli uitgerekend 03 juni Isis, 2510 gram, 46 cm, 34+6, dochter van Nynke31, 34 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, 9 juli uitgerekend 14 juni Roan, 2395 gram, 35+3, zoon van Loel, 29 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, 16 juli uitgerekend 17 juni Emma Aruna, 1990 gram, 34+4, dochter van Debby82, 27 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 25 juli uitgerekend 18 juni Bob, 3222 gram, 36+2, zoon van Pooh69, 32 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, 14 juli uitgerekend Er zijn al 3 jongetjes geboren. Er zijn al 2 meisjes geboren. Uitgerekende datum: 01 juli Mona Lisa Smile, 32 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 01 juli Deetje, 34 jaar, 1e kindje, thuis, BV, 01 juli Sunshine 82, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, 02 juli Nena77, 31 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, 02 juli Dommel, 23 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 02 juli Ani, 22 jaar, 1e kindje, thuis, BV, 03 juli Robin77, 30 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 04 juli DaphneB, 29 jaar, 1e kindje, Kraamhotel, BV, 04 juli Kaatje80, 29 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 04 juli Robine, 32 jaar, 2e kindje, ZKH,BV 05 juli Loulou79, 29 jaar, 3e kindje, thuis, BV, 05 juli Passie83, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 06 juli Sucre, 29 jaar, 1e kindje, thuis, BV, 06 juli Alouise, 33 jaar, 2e kindje, ZKH, FV, 06 juli Jo79, 29 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, 06 juli Bubica, 25 jaar, 1e kindje, ZKH, BV 07 juli Shanna23, 23 jaar, 2e kindje, thuis, FV, 07 juli LadyC, 29 jaar, 2 kindje, thuis, FV, 07 juli Duimelijn, 25 jaar, 1e kindje, thuis, BV, 08 juli 00Wendy00, 27 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 08 juli Sabbe, 27 jaar, 4e kindje, ZKH, FV, 08 juli Andrea83, 25 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 10 juli xMamaDianax, 24 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, 10 juli Ryanne, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, FV, 10 juli LindaS, 25 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 11 juli Lennylenn, 23 jaar, 1 kindje, ZKH, BV, 11 juli Ilona19, 19 jaar, 1e kindje, thuis, BV, 11 juli Carla1980, 29 jaar, 2e kindje, thuis, FV, 11 juli Tijgertje23, 25 jaar, 1e kindje, thuis, BV, 12 juli Sanneke1982, 26 jaar, 1e kindje, thuis, BV, 13 juli Martine, 27 jaar, 2e kindje, thuis, BV, 13 juli Kate77, 32 jaar, 2e kindje, thuis, BV, 14 juli Gyino, 26 jaar, 1e kindje, thuis, BV, 14 juli Black Daliya, 28 jaar, 3e kindje, ZKH, BV, 15 juli Daisy28, 29 jaar, 2e kindje, ZKH, FV, 16 juli Daffie1977, 32 jaar, 3e kindje, thuis, BV, 16 juli Wbpepe, 32 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, 16 juli Mamabeer, 3e kindje, ZKH, BV, 16 juli Miffy77, 17 juli MirandaB, 24 jaar, 1e kindje, ZKH, FV, 20 juli Smallville, 33 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, 20 juli Mouschy, 31 jaar 3e kindje, ZKH, BV inleiding met 38 wkn. 20 juli Miamel, 19 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 21 juli Maine, 32 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, 21 juli Mazz, 22 jaar, 1e kindje, BV, 22 juli Fedi, 28 jaar, 1e kindje, thuis, FV, 22 juli Lotuss, 4e kindje, 22 juli Shira83, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, BV 22 juli Safiya, 29 jaar, 4e kindje, thuis, BV 24 juli Diantje82, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 24 juli Snuffeltje, 35 jaar, 4e kindje, ZKH, BV, 25 juli Meilan, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 25 juli Aurelie, 34 jaar, 2e kindje, ZKH, FV 26 juli Nelizzz, 27 jaar, 2e kindje, thuis, BV, 26 juli Margrietje, 27 jaar, 1e kindje, thuis, FV, 26 juli Minime, 33 jaar, 1e kindje, ZKH, BV 27 juli Kristel86, 22 jaar, 1e kindje, thuis, BV, 28 juli Spirit70, 39 jaar, 2e kindje, ZKH, 29 juli Nicole84, 24 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 31 juli Vlekkengek, 25 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 31 juli Kimvnb, thuis, BV, 31 juli Ollebolleke, 38 jaar, 4e kindje, ZKH, BV De Buddylijst van de juli-mama's: Debby82 - Wbpepe - Robine Kaatje80 - Sucre - Tijgertje23 Loulou - Spirit70 - Deetje Kelly - Mamabeer Diantje82 - Cimu27 Dommel - Daphne B Gyino - Sunshine82 Ilona19 - Fedi Meilan - Ryanne Pooh69 - Emma29 Snuffeltje - Nicole84 Er worden 17 jongetjes verwacht. Er worden 22 meisjes verwacht. Van 23 kindjes weten we het geslacht pas bij de geboorte. Zoals gezegd, mezelf maar even teruggezet van 3 naar 4 juli omdat de VK en de rest van de omgeving dat aan blijven houden en mijn telling dan verwarrend wordt.. Die ene dag langer wachten kan ik wel hebben Nog toevoegingen voor de buddylijst?
oh wat stom, mijn stiefzoontje en ik zijn vanochtend helemaal vaderdag vergeten!!! had amper geslapen en was vroeg al op... de rest sliep nog en toen mijn mannetje wakker werd moest hij meteen naar zijn werk. We hebben hem net snel nog maar even gebeld, maar oeioei schaam me diep. Nu afgesproken dat we hem morgen maar goed gaan verwennen Heb voor hem zo'n bordje voor in de auto gekocht waarop staat wereld's beste vader!
@nicole84 een ruggeprik is geen eenmalige prik. Je krijgt eerst een klein prikje om je huid te verdoven en daarna krijg je een soort infuus. Dat is eigelijk de ruggeprik. Na een keizersnee wordt deze na 2 dagen verwijderd, na een gewone bevalling wordt die volgens mij met persen in ieder geval uitgezet, weet niet of ze hem ook direct verwijderen. Maar je merkt er niks van hoor dat je nog aan dat infuus vast zit, is een beetje gevoelloos, vandaar.