Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

@ Kristel: Sterkte en een dikke knuffel hoor! Inderdaad heftig allemaal!

@ Sucre: ja, kijk ook altijd, alleen afgelopen keer niet, toen was ik te druk in gesprek :D. Donderdag maar weer eens kijken. Wanneer moet jij nu weer komen?
    Naar van je opa! Hopelijk komt het helemaal goed! Knuffel!

2. @ linda enne wanneer gaat t gebeuren?
    @ sucre yakkie zeg. Hopelijk is het snel over bij je opa
    @ patries welkom

3. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Patries: welkom.

Kristel: Gecondoleerd, wat triest dat ze t net niet mag meemaken. Sterkte.

Meiden ik begin hier toch wel regelmatige krampen te krijgen nu. t Is al de hele dag aanwezig maar wordt steeds wat erger. Zou t dan toch gaan beginnen...........word nu wel beetje zenuwachtig hoor.........hopelijk zet t door.

4. Snuffeltje

Snuffeltje Actief lid

3 feb 2009
    437
    0
    0
    Steun en toeverlaat van mijn mannetje en lekker th
    Boxtel
    Kristel, gecondoleerd zeg, wat sneu! KNUFFF

Sucre, goed dat je bloeddruk gezakt is, wel heel veel sterkte voor je opa gewenst, hopelijk komt het snel goed.

Welkom patries, hoop dat de draaipoging gaat helpen bij je :)

Linda, weet je de datum nu al?

Opruimen, is hier hetzelfde hoor, kan zo ergens aan beginnen en dan halverwege weer ergens anders mee bezig zijn, zucht.

Robine, oei spannend zeg!!! Ben heel benieuwd of het doorzet en of je nu snel je kleintje kunt vasthouden. Ik zal aan je denken, hou ons op de hoogte!

5. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Robine, wat spannend!!!! :)

6. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Kristel gecondoleerd.

Robine spannend zeg!

Sucre hopelijk valt het mee met je opa....

7. daisy28

daisy28 Actief lid

24 sep 2008
    228
    0
    0
    brabant
    terwijl ik s'nachts 100x wakker word, kan ik wonderbaarlijk overdag veel beter slapen, en dat heb ik vandaag ook lekker gedaan. even bijgeslapen.

@robine spannend zeg wie weet is je bevalling wel begonnen?
    @patries welkom terug.
    @kristel jammer zeg dat je oma je kindje net niet heeft mogen ontmoeten.
    @sucre sterkte met je opa hopelijk komt ie er goed uit.

oma's heeft hier net onze oudste weer thuis gebracht, heerlijk dat ik zelf niet meer van hot naar haar hoef te racen.

tot laters
    daisy

8. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Hihi, zeker spannend............ondanks de 2e keer kan ik nu al behoorlijk nerveus worden bij de gedachten dat t misschien wel zover kan zijn.........

9. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Daisy dat heb ik ook. Overdag slaap ik heerlijk zo 2 uurtjes achter elkaar en in de nacht zie ik elk half uur op de klok. Komt ook omdat t zo benauwd en warm is s nachts( althans dat vind ik).......en dan je benen op elkaar omdat ze naast elkaar niet meer kunnen liggen vanwege je buik. Je bent toch beperkt in de houding s nachts he, of de ene of de andere zij, rug en buik zijn geen opties meer. Nou ja, misschien heel snel wel weer. Hopen we dan maar

10. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Gezien t lijstje is t trouwens nu weer tijd voor de geboorte van een meisje he.........dus moet ik toch nog ff wachten.

Sven
    Isis
    Roan
    Emma
    Bob

11. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Allemaal korte namen trouwens, en vind ze ook allemaal echt leuk!

12. @ robine wat spannend...

13. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ja echt hele leuke namen!
    Ik wil wel de volgende zijn die bevalt hoor. Weet alleen niet of er een meisje inzit. :D

14. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Hallo dames,

Kristel: Heel veel sterkte meid! Zie haar maar als een beschermengeltje. Mijn schoonvader is overleden toen ik 8 weken zwanger was. Ik kijk nog dagelijks even omhoog om te vragen of hij goed voor ons kleintje zal zorgen. Het blijft moeilijk....

Sucre: Ik hoop dat het goed afloopt met jouw opa. We zitten nu niet te wachten op al die tegenslagen.....

Robine: Zet hem op meid!! Het wordt wel weer tijd voor een nieuwe mama hihih.

Hier net een tukkie gedaan. Werd ik wakker van een volle blaas...plasje gedaan...en daarna weer gelijk mentruatiekrampen.....wel gek dat ik dat vaak heb als ik naar de wc ga. Ik ben benieuwd (nou ja, eigenlijk niet) hoe het echte werk is....

Groetjes,
    Wendy

15. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    Hoi meiden,

Maar goed dat ik nu alweer kom kijken, zie dat er alweer aardig gekletst is. ;) Ik schrijf ook mee met de september mama's 07, maar daar gaan we niet zo hard. Dus ik moet goed opletten zie ik al. In ieder geval bedankt voor het welkom heten.:)

@Kristel86: Gecondoleerd met je oma. Dit zal zeker een heftige periode voor je zijn. Ik wens je heel veel sterkte toe. Een knuffel voor jou.

@LindaS: hoe is het vandaag in het zkh gegaan? Waarom krijg je eigenlijk een ctg?

@Sucre: Jeetje meid dat is schrikken. Ik hoop dat het beter gaat met je opa.
    En wat betreft een eventuele stuitbevalling. Ik zie er wel tegenop hoor, maar ja ik wil een keizersnede toch zo veel mogelijk voorkomen. Dat lijkt me helemaal niks. Dus als ze niet gedraaid is, dan toch een stuitbevalling. We gaan wel zien hoe het loopt. Maar ik vind het wel spannend.

@Robine: O spannend meid. Ja het kan zo maar kunnen gebeuren. Ik neem aan dat je het ook eerder herkend, aangezien het je 2e zwangerschap is. Meid ik hoop voor je dat het doorzet. Houdt je ons op de hoogte?

@Daisy28: Dat heb je goed geregeld zie ik meid. Fijn dat je moeder je dochtertje ophaalt en weg brengt voor je.

Ik ga zo weer op de fiets mijn zoontje halen en dat valt steeds meer tegen met die dikke buik, maar we blijven doorgaan. Beetje bewegen is niet verkeerd toch?

Tot later.

Liefs, Patries

16. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    officieel klopt het lijstje niet helemaal, Isis is 's ochtends geboren en Sven 's middags ;)

@Robine: Spannend!

@debby: Isis had wel snel door hoe de flesjes leeg gingen. Alleen BV ging niet zo goed. Ze heeft een tijdje een sonde ingehad, zodat ze konden aanvullen als ze niet voldoende op had. En 's nachts kunnen ze zo de kindjes om 2 uur laten doorslapen. Geven gewoon de voeding met een sonde.
    Wij wonen 17 km van het ziekenhuis. Ik ben 2 tot 3 keer per dag op en neer gereden. Ik was er om 8 uur 's ochtends al en deed vaak de voeding van 11 en 20.00 uur ook. Mijn vriend die van 14.00 uur, hij werkt in het ziekenhuis, wel handig. Als mijn zoontje het kdv was, was ik er van 8 tot 3. Tussendoor deed ik dan andere dingen. Maar als je ook nog moet kolven, dan is de tijd nog maar kort tussen 2 voedingen. Ik moest na 2 dagen alweer naar huis, en dat vond ik ook erg. Ik hoop dat je meisje snel alles zelf doet en naar huis mag.
    Woon je dicht bij het ziekenhuis?

17. Ik offer me ook wel op om te bevallen :D:D:D

18. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    Net terug van het ziekenhuis en de hartslag van de baby was goed. Er bleek alleen al dat er baarmoeder activiteit was. Er werd doodleuk gevraagd of ik die weeen wel voelde:$ ik voelde helemaal niks haha als zo de bevalling ook gaat dan is dat toch een super bevalling haha. En had 3 cm ontsluiting maar daar heb ik bij Ryan ook 3 weken mee mogen lopen:x dus mocht weer naar huis en lekker thuis afwachten het kan beginnen maar kan ook weer een hele tijd duren.

Nu net ging ik naar de wc en verloor heel veel slijm met een beetje bloed ieuw!

19. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

Zo, weer thuis, even snel bijlezen en dan eten klaarmaken.

@ Robine: spannend!!

@ LindaS: weet je al wat meer?

@ Mamabeer: klinkt alsof het bij jou toch ook elk moment kan beginnen (of eigenlijk al een beetje begonnen is)! Spannend hoor!

Who's next??!!

20. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Mamabeer: Ooohhhh wie weet ben je morgen wel mama.....spannend!!

Deel Deze Pagina