Juli 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Nena77, Oct 21, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sucre

Sucre Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    4,877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Gyino, de uitleg over bibi en vibi heb je al gehad. Heb nog een aanvulling, als je kindje beweeglijk in bekkeningang ligt, dan is die dus al wel een stuk ingedaald.

MLS, zie bovenstaande. Kan me voorstellen dat je hoopt dat de baby gauw verder zakt. Dan heb je letterlijk wat meer lucht! En onzekerheid, dat is ook weer heel herkenbaar.

Shira, leuk he, zo'n zwangerschapscursus!

Mamabeer, alles weer rustig bij jou? Beeb moet idd nog even wachten tot papa er weer bij kan zijn.

Snuffeltje, fijn he, om er zo met je mannetje over te babbelen. Dat hebben wij dit weekend ook gedaan. Echt bijzonder om dit samen te delen. Hoe was het bij de gyn?

Fleur, welkom!

Sunshine, een nieuwe auto. Wat gaaf! Wel balen van je schimmel. Heb er zo'n hekel aan.

Spirit, fijn dat het ctg goed was en je kindje al richting de uitgang gaat.

Robine, wow, misschien gaat het toch wel snel gebeuren nu. Hopelijk gaat het snel uit zichzelf beginnen. En wat een goed gewicht heeft je kleintje al zeg!

Ani, ik zou ook klagen hoor. Vriend kan toch wel iets meer rekening houden met jouw slechte slapen?

Kaatje, dat gevoel bij het schaambot hoort er idd bij. Heb het ook al weken, heel irri. Ook al zo'n lieve vriend! Heerlijk he, als ze zo meedenken en meevoelen.

Patries, wat balen van dat katje. Jullie hebben alles geprobeerd, maar dan nog is het wel heel verdrietig.

Mezelf, vannacht weer flinke (oefen)weeën gehad. Maar na een paar uur was het weer voorbij. Heb ook flinke steken en druk van onderen. En nu al weer een behoorlijk aantal harde buiken gehad.

Over mijn opa, gisteren om 22 uur hoorde hij dat hij toch in het zkh moest blijven, omdat hij toch een hartinfarct heeft gehad. :(

2. Sucre

Sucre Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    4,877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    De-spruit-is-er-uit-lijst van de juli 2009 mama's.

Bevallingslijst:
    03 juni Sven, 2630 gram, 49 cm, 34+4, zoon van Kelly, 26 jaar, 2e kindje, ZKH, FV, 11 juli uitgerekend
    03 juni Isis, 2510 gram, 46 cm, 34+6, dochter van Nynke31, 34 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, 9 juli uitgerekend
    14 juni Roan, 2395 gram, 35+3, zoon van Loel, 29 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, 16 juli uitgerekend
    17 juni Emma Aruna, 1990 gram, 34+4, dochter van Debby82, 27 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 25 juli uitgerekend
    18 juni Bob, 3222 gram, 36+2, zoon van Pooh69, 32 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, 14 juli uitgerekend

Er zijn al 3 jongetjes geboren.
    Er zijn al 2 meisjes geboren.

Uitgerekende datum:
    01 juli Mona Lisa Smile, 32 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,
    01 juli Deetje, 34 jaar, 1e kindje, thuis, BV,
    01 juli Sunshine 82, 26 jaar, 1e kindje, ZKH,

02 juli Nena77, 31 jaar, 2e kindje, ZKH, BV,
    02 juli Dommel, 23 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,
    02 juli Ani, 22 jaar, 1e kindje, thuis, BV,

03 juli Robin77, 30 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,

04 juli DaphneB, 29 jaar, 1e kindje, Kraamhotel, BV,
    04 juli Kaatje80, 29 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,
    04 juli Robine, 32 jaar, 2e kindje, ZKH,BV

05 juli Loulou79, 29 jaar, 3e kindje, thuis, BV,
    05 juli Passie83, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,

06 juli Sucre, 29 jaar, 1e kindje, thuis, BV,
    06 juli Alouise, 33 jaar, 2e kindje, ZKH, FV,
    06 juli Jo79, 29 jaar, 2e kindje, ZKH, BV,
    06 juli Bubica, 25 jaar, 1e kindje, ZKH, BV

07 juli Shanna23, 23 jaar, 2e kindje, thuis, FV,
    07 juli LadyC, 29 jaar, 2 kindje, thuis, FV,
    07 juli Duimelijn, 25 jaar, 1e kindje, thuis, BV,

08 juli 00Wendy00, 27 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,
    08 juli Sabbe, 27 jaar, 4e kindje, ZKH, FV,
    08 juli Andrea83, 25 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,

10 juli xMamaDianax, 24 jaar, 2e kindje, ZKH, BV,
    10 juli Ryanne, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, FV,
    10 juli LindaS, 25 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,

11 juli Lennylenn, 23 jaar, 1 kindje, ZKH, BV,
    11 juli Ilona19, 20 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,
    11 juli Carla1980, 29 jaar, 2e kindje, thuis, FV,
    11 juli Tijgertje23, 25 jaar, 1e kindje, thuis, BV,

12 juli Sanneke1982, 26 jaar, 1e kindje, thuis, BV,

13 juli Martine, 27 jaar, 2e kindje, thuis, BV,
    13 juli Kate77, 32 jaar, 2e kindje, thuis, BV,

14 juli Gyino, 26 jaar, 1e kindje, thuis, BV,
    14 juli Black Daliya, 28 jaar, 3e kindje, ZKH, BV,
    14 juli Patries81, 28 jaar, 2e kindje, thuis/ZKH, BV,

15 juli Daisy28, 29 jaar, 2e kindje, ZKH, FV,

16 juli Daffie1977, 32 jaar, 3e kindje, thuis, BV,
    16 juli Wbpepe, 32 jaar, 2e kindje, ZKH, BV,
    16 juli Mamabeer, 3e kindje, ZKH, BV,
    16 juli Miffy77,

17 juli MirandaB, 24 jaar, 1e kindje, ZKH, FV,

20 juli Smallville, 33 jaar, 2e kindje, ZKH, BV,
    20 juli Mouschy, 31 jaar 3e kindje, ZKH, BV inleiding met 38 wkn.
    20 juli Miamel, 19 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,

21 juli Maine, 32 jaar, 2e kindje, ZKH, BV,
    21 juli Mazz, 22 jaar, 1e kindje, BV,

22 juli Fedi, 28 jaar, 1e kindje, thuis, FV,
    22 juli Lotuss, 4e kindje,
    22 juli Shira83, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, BV
    22 juli Safiya, 29 jaar, 4e kindje, thuis, BV

24 juli Diantje82, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,
    24 juli Snuffeltje, 35 jaar, 4e kindje, ZKH, BV,

25 juli Meilan, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,
    25 juli Aurelie, 34 jaar, 2e kindje, ZKH, FV

26 juli Nelizzz, 27 jaar, 2e kindje, thuis, BV,
    26 juli Margrietje, 27 jaar, 1e kindje, thuis, FV,
    26 juli Minime, 33 jaar, 1e kindje, ZKH, BV
    26 juli 1986Fleur, 23 jaar, 2e kindje

27 juli Kristel86, 22 jaar, 1e kindje, thuis, BV,

28 juli Spirit70, 39 jaar, 2e kindje, ZKH,

29 juli Nicole84, 24 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,

31 juli Vlekkengek, 25 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,
    31 juli Kimvnb, thuis, BV,
    31 juli Ollebolleke, 38 jaar, 4e kindje, ZKH, BV

De Buddylijst van de juli-mama's:

Debby82 - Wbpepe - Robine
    Kaatje80 - Sucre - Tijgertje23
    Loulou - Spirit70 - Deetje
    Kelly - Mamabeer
    Diantje82 - Cimu27
    Dommel - Daphne B
    Gyino - Sunshine82
    Ilona19 - Fedi
    Meilan - Ryanne
    Pooh69 - Emma29
    Snuffeltje - Nicole84

Er worden 17 jongetjes verwacht.
    Er worden 23 meisjes verwacht.
    Van 23 kindjes weten we het geslacht pas bij de geboorte.

Ik heb Fleur toegevoegd.
    Nynke en Kelly, willen jullie omgewisseld worden? Omdat Isis eigenlijk als eerste is geboren. ;)

3. mini me

mini me Actief lid

Jun 3, 2008
    466
    0
    0
    Hallo Meiden,

Zo sinds een poosje weer eens komen spieken, kon het niet opbrengen. Geen concentratie en geen puf,sorry:(
    Ik heb een aardig stuk bij zitten lezen en er zijn al weer juli baby's bijgekomen. Ik word er wel een beetje zenuwachtig van hahaha.
    Het kan dus idd zomaar 3 weken eerder komen, dat was nog nooit in me opgekomen, stom he;)
    Nu word ik nog onrustiger mwahaha.
    Ik vind het zo aandoenelijk als ik lees hoe bezorgd en toch wel zenuwachtig de mannen worden, heerlijk om te lezen.

Hier gaat alles zn gangetje. Heb nu de kleertjes gewassen/gestreken en moet nog wat laatste dingetjes kopen. Eigenlijk wil ik dit weekend het bed op klossen hebben dan stap ik er ook weer wat makkelijker uit. Nachten zijn slecht en veel last bovenin mn buik (soort band die strak zit)
    Kortom nesteldrang is ook hier uitgebroken, zij het wat laat.
    Ik wil ook weer gaan proberen wat actiever hier te zijn. Maar jullie zijn nog meer gaan schrijven sinds jullie met verlof zijn :p

Voor alle kersverse moeders gefeliciteerd en geniet van jullie zoon/dochter. En voor alle anderen sterkte, succes met alles.

4. sunshine82

sunshine82 Actief lid

Oct 30, 2008
    167
    0
    0
    almere
    we hebben hier net de klossen onder het bed gezet!!
    o my god! wat hoog! vind het bijna eng bang dat het bed doorzakt ofzo!!

sucre sterkte met je opa, dit soort dingen zijn nooit leuk en al helemaal niet in een tijd die helemaal geweldig en zorgeloos moet zijn!!

5. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

Jul 30, 2008
    4,713
    2
    38
    Nou, over een half uurtje naar de vlos. Mijn vriend kan er voor het eerst niet bij zijn (hij wilde zelf iedere keer aanwezig zijn) dus gaat mijn moeder mee....vind ze leuk....

Ik mag ook niet klagen over mijn mannetje hoor. Gisteren kreeg ik spontaan een dikke knuffel en zei hij "ben nu al zo trots op jou dat je de kleine hebt voldragen"...aaahhh de schat.

Nou, tot vanmiddag.

Groetjes,
    Wendy

6. Sucre

Sucre Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    4,877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Sunshine, wat een hoogte he! :$
    Is de 1e nacht wel even oppassen met uit bed gaan. Ben blij als het bed weer lager mag. Dan kom je toch een stuk makkelijker je bed weer in.

Wendy, leuk dat je moeder meegaat. Die van mij is ook 1x meegeweest en ze vond het zo bijzonder toen we het hartje gingen luisteren.

7. mamabeer

mamabeer VIP lid

Mar 28, 2007
    6,229
    0
    36
    mama
    thuis
    @1986fleur Hey fleur leuk dat je mee gaat kletsen
    @spririt70 gelukkig dat alles goed was en dat de beeb ook al goed ligt :)
    @mouschy ja ik hoop het ook want voordat ie terug is,is ook weer bijna 3 uur rijden en als de bevalling zo snel als bij Ryan gaat is ie heel erg te laat die bevalling heeft vanaf de eerste wee tot geboorte maar 2uur geduurd. Met 3 cm rondlopen heb ik bij Ryan ook ongeveer 2 a 3 weken gehad...maar ik heb altijd van die rare dingen tijdens de zwangerschap waarbij ik echt vaak zoiets heb: kan dat dan? en de gynocoloog maar raar kijken van weet je dat niet.

@Patries81 de eerste en de tweede waren te vroeg :) Lex was geboren met 37 weken en Ryan met 38 weken en 2 dagen. Ik denk dat ik er nog lang mee loop ik ben meestal niet zo'n geluks vogel. Ik hoop alleen dat deze laatste weken niet zo'n heel ziekenhuis geren word als de vorige keer.

Vannacht had ik echt een %^$#nacht had pijnlijke harde buiken en bovenaan in de buik een irritante steek en om ongeveer half 5 was alles weer normaal en kon ik eindelijk gaan slapen...maar toen werd Lex ook nog even wakker dus die heb ik lekker bij me in bed laten slapen want had echt geen zin om de hele nacht op te zitten...zo heb ik toch nog eventjes kunnen slapen :)

Sorry dat ik niet op iedereen heb gereageerd maar ik ben doodop ben blij als ik straks me bed weer in kan:) Dus vandaag mag beeb wel blijven zitten ben te moe om vandaag te bevallen hahahahaha

8. @ sunshine voel je je niet een beetje die vrouw van de reclame van supradyn (geloof k) als je op je bed zit. Zo'n hoog bed is het nu ;)

9. deetje

deetje Bekend lid

Dec 10, 2007
    563
    0
    0
    docent
    Friesland
    Hoi meiden, ff weinig puf vandaag... wel bijgelezen: dikke knuffel en sterkte voor iedereen die het kan gebruiken!
    Tot morgen!

10. Snuffeltje

Snuffeltje Actief lid

Feb 3, 2009
    437
    0
    0
    Steun en toeverlaat van mijn mannetje en lekker th
    Boxtel
    patries, wat sneu van je katje... kan me voorstellen dat je een traantje hebt gelaten hoor... is toch altijd moeilijk!

sucre, balen van je opa zeg, hoop dat ie er snel weer goed bovenop komt hoor.. sterkte ermee
    Ik heb overdag veel harde buiken maar in de nacht gelukkig nergens last van... wel vervelend dat zo je nacht steeds gebroken is zeg...

meiden met schimmeltjes, jakkie wat naar! daar zit je op het eind ook niet meer op te wachten toch?

Nou, voor jullie allemaal een super dikke knufffffff

Leuk om te lezen dat er meerdere mannen zo heerlijk meezwangeren... wat een bofkonten zijn we toch he!

Ego, ben weer terug van de gyn, beeb is inderdaad helemaal ingedaald en ligt muurvast. Gyn snapte niet dat ie nog zo druk kon zijn op deze manier hahah. Bloeddruk was iets hoger dan normaal, maar niets aparts en 1 kilo erbij weer... zit nu op 15 kilo, best netjes al zeg ik het zelf :)
    Metingen van hoofd en buik laten een groei zien van 38,5 weken en het gewicht wordt toch weer op een 8 pond geschat. Kreeg de boodschap mee om rustig aan te doen, want van druk doen kwam ie toch niet eerder... kan je beter je mannetje je wat laten kietelen werd me verteld met een vette knipoog hahaha
    Maar goed, alles zag er goed uit, dus weer goedgekeurd voor 2 weken.
    Kon daarna nog de blije doos ophalen en heb nog een heel lief pakje gekocht met op het truitje "papa's kanjer" :D
    Bij thuiskomst was mijn mams onkruid aan het wieden... bij haar begint het ook te kriebelen, dus volgende week gaan we in huis maar eens wat dingen "een goeie beurt" geven hihihi...

Nou, ga nog even rustig zitten, harde buiken volop weer en zo moeten we weer aan het eten beginnen!

Dames, dikke knuffels die het nodig hebben, hou het rustig allemaal en tot later of morgen weer.

Liefs Snuffeltje

11. DvS

DvS Fanatiek lid

Sep 18, 2007
    1,012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Ik kan me hier ook bij aansluiten. Ben 10/7 uitgerekend dus ben erg benieuwd. Vindt het nu al wel spannend worden. Het is onze 1e. :)

12. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

Jul 30, 2008
    4,713
    2
    38
    Hallo dames,

Ben net terug van de vlos. We zijn weer goedgekeurd hoor. Heb het nog ff gehad over het aantal harde buiken en de vreselijke pijn in mijn schaambot, hoort er allemaal bij zei ze en kan geen kwaad. Het is dus gewoon afwachten.....De kleine wordt geschat op zo'n 3200 gram. In ieder geval geen reuze baby zei ze, gewoon een middelmaatje. Ben daar wel blij mee hoor.....Alleen heb ik nu weer vreselijke pijn in mijn schaambot omdat ze daar natuurlijk heeft lopen drukken oei oei.

Sucre: mijn moeder vond inderdaad ook het hartje luisteren het mooiste...grappig hé.....ze wilde alleen verhalen gaan vertellen over hoe ze bevallen was van mij enzo...maar de vlos liep al uit...hahaha...moeders.....

Groetjes,
    Wendy

13. Snuffeltje

Snuffeltje Actief lid

Feb 3, 2009
    437
    0
    0
    Boxtel
    DVS welkom hier, gaat alles helemaal naar wens daar?
    Spannend hoor, komt zo snel dichterbij :)

14. sunshine82

sunshine82 Actief lid

Oct 30, 2008
    167
    0
    0
    almere
    ja wat een hoogte dat bed!! idd net die reclame!! las van de week ook iemand hier die zei dat het een drama straks is als je gehecht bent om dat bed in en uit te gaan! kan me er nu echt alsbij voorstellen..

heeft die kleine van jullie ook zo vaak de hik?
    hier gaat het bijna de hele dag door! haar bijnaam is tegenwoordig ook gulzigert!!

15. Snuffeltje

Snuffeltje Actief lid

Feb 3, 2009
    437
    0
    0
    Boxtel
    Wendy, fijn dat alles weer goed was!
    En herkenbaar hoor, mijn paps is meegeweest met de 12 weken echo en kon er ook niet over uitgepraat worden dat dat vroeger zo onduidelijk was allemaal :)
    Heerlijk he die ouders!!!

Sunshine, hier ook inmiddels heeeeel vaak de hik... grappig gevoel is dat:)

16. Robine

Robine VIP lid

Aug 8, 2006
    5,458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Ben beetje ego momenteel, sorry:

Uhhhhhhhh meiden, hoe groot is een slijmprop?? Volgens mij heb ik em zojuist verloren in mn inlegkruisje. Was een klont slijm en mn buik rommelt aardig. Gaan zo eten en Jill toch maar wegbrengen voor vannacht, zodat opa en oma haar morgen naar de psz kunnen brengen. Mocht t doorzetten dan is ze maar vast weg vannacht, anders haal ik haar morgen gewoon weer op school op. Maar zou me niks verbazen nu.................

17. Carla1980

Carla1980 VIP lid

Jul 16, 2006
    5,833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Robine zet 'm op!!!!! We willen wel weer een beebje zien hoor!

18. sunshine82

sunshine82 Actief lid

Oct 30, 2008
    167
    0
    0
    almere
    robine spannend!!! succes!! hou ons op de hoogte..

19. Ilona19

Ilona19 Actief lid

Nov 14, 2008
    167
    0
    0
    Even proberen op zoveel mogelijk te reageren:

@Patries, dat is even slikken, je katje wegbrengen, sterkte!

@familie, iemand z'n opa overleden geloof ik, gecondoleerd, veel sterkte te komende tijd! En ook voor Sucre, hopen dat je opa er weer bovenop krabbelt.

@nieuwe, welkom!

@Robine, oewww, spannend!! Wat mij betreft mag er wel weer een baby geboren worden dus succes!

@ego, morgen weer naar de gyn. Ik heb die medicijnen voor de jeuk tot volgende week maandag. Ben beniewd wat we daarna gaan doen. Ben dan 38+2.
    Ik was vorige week jarig maar het cadeautje van m'n vriend kwam vandaag pas met de post: een Wii! Die wou ik graag. Na de bevalling mooi Wii Fit kopen en spelen dus (als ik daar tijd voor heb). ;)

20. DvS

DvS Fanatiek lid

Sep 18, 2007
    1,012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Ja, perfect. Ik heb een zwangerschap gehad om van te dromen en hoop dat ik zo de laatste weekjes ook nog even "mee kan". Wel wat sneller moe enz. maar hoort erbij. Mag zeker niet klagen!!
    Kan niet wachten tot het eindelijk zover is.

@ Robine: Spannend!! Heel veel succes en hopelijk mogen jullie je wondertje snel vasthouden. :)

P.s. Kijken jullie ook elke dag op de babykamer? :) Dalijk ligt er iets in, zo raar!! :D

Share This Page