Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snuffeltje

Snuffeltje Actief lid

3 feb 2009
    437
    0
    0
    Steun en toeverlaat van mijn mannetje en lekker th
    Boxtel
    Goedemorgen... ik ga zo bijlezen maar eerst even een berichtje van Nicole. Ik kreeg om half 5 vanmorgen een sms van haar als buddy zijnde met hetvolgende:
    "ik ben vannacht opgenomen in het ziekenhuis. Baby maakt het goed maar ze houden me even hier ter observatie. Gr Nicole.

Als ik meer van haar verneem laat ik het natuurlijk direct weten!

Tot later
    Snuffeltje

2. hoever is nicole?

3. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

23 apr 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    #9943 ollebolleke, 24 jun 2009
    Laatst bewerkt: 24 jun 2009
    DAISY Wauw,
    hoop dat ik nog op tijd ben om jou veel succes te wensen en een wolk van een baby!!!
    net 37 weken !!dus dat is al prima he

4. Snuffeltje

Snuffeltje Actief lid

3 feb 2009
    437
    0
    0
    Boxtel
    Zo, ben ik weer :)

Nicole is net zo ver als ik geloof ik, bijna 36 weken. Ben benieuwd.

Daisy... jeetje meis, hadden we het van jou niet verwacht hahah
    Hoop dat alles goed gaat en soepel verloopt, kan je eindelijk je kleintje in jullie armen houden. Heel benieuwd wanneer we wat van je vernemen hoor.... succes!!!

Robine, ook al zo spannend... het zal vast niet lang meer duren denk ik zo, jij ook succes hoor!!!

Pooh wat een ontzettend "lekker ding" is bob toch, echt een heerlijk kereltje zeg! En wat een geluk spettert van jullie foto af. Lekker genieten hoor!
    De geboortebedankjes zijn enorm leuk en vooral het blauwe snoepgoed vind ik super gaaf! Heel erg leuk!!!

Verder lijkt alles redelijk rustig hier, we wachten dus op robine en daisy :)
    Ik ga vandaag een rustdagje inplannen op strikte orde van manlief. Gisteren mijn mams even met haar gewonnen laptop geholpen en toen ik thuis kwam had ie de box al klaarstaan, zodat de katten kunnen wennen :)
    Ik hoef zo alleen even te stofzuigen en een boodschapje te doen.
    De strijk mag ik niet vandaag hahah... gelukkig geen straf vandaag, want het wordt heerlijk weer! Mams lekker onderuit en de kids lekker in het zwembad vanmiddag...komt goed!

Ik hou het vandaag in de gaten hier
    Liefs snuffeltje

5. klinkt als een heerlijke dag snuffel. Hier met de hond gelopen en vanmiddag lunchen met een vriendin. Thats it dus ook lekker rustig

6. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Goedemorgen dames,

Volgens mij wordt het een spannende dag voor een aantal dames.

Daisy: Zet hem op meid!!

Nicole: Veel succes in het ziekenhuis!

Pooh: Ben jaloers!!! hihihi. Je straalt ook echt!!!

Patries: Veel succes met de draaipoging.

All: Geniet lekker van het weer....

Ik ga straks nog ff proberen op de braderie bij mij om de hoek te lopen en vanavond gaan we BBQ'en. Ik heb trouwens 1 juni een babyshower gehad en daar moest iedereen invullen wanneer ze denken dat de kleine geboren wordt. Nou, mijn moeder had vandaag opgegeven...hahahah...zou wat zijn.....

Groetjes,
    Wendy

7. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Jeetje wat spannend weer, nu bij Daisy en Nicole! Daisy heeft dr kindje misschien al in de armen kunnen sluiten..........

Hier heeft t dus niet doorgezet. Jill weggebrscht gisteren na t verliezen van de slijmprop, paar ur flinke weeen gehad en vanaf vanmorgen alweer helemaal niks meer. Ik word hier een soort van geirriteert van, waar blijft die kleine man nou toch!? Nou ja, gaan toch Daisy, Nicole en misschien mamabeer me nog wel voor............er gaan er nu vast heel snel een hoop geboren worden.

Ben benieuwd of we t jongens/meisjes lijstje om en om in stand kunnen houden........spannend. Who is next?!?!

Snuffeltje: Geniet van je relaxdagje in de tuin, heerlijk voetjes in t zwembad en genieten van t gefrummel in je buik.

Pooh: Wat een lief en mooi mannetje is Bob en wat heerlijk zo met je twee zoons op schoot. Vind Sam t leuk!? Geniet ze en idd die blauwe snoepjes is een leuk idee, ik ga ook ff op jacht ervoor.

Patries: Wat spannend je draaipoging, hopelijk lukt t. Sterkte, t kan nogal pijnlijk zijn geloof ik.

Ollebolleke: hihi nog druk aan t verfen in de babykamer zo te zien. Succes en rustig aan he met dit warme weer.

Ani: Herkenbaar verhaal over je mannetje. Aanstellen wordt hier nog net niet genoemd, maar dat wanneer je net in slaap bent en dan herrie maken door je mannetje is wel bekend. Of zo een vraagje om de hoek van de slaapkamer, van SLAAP JE AL?!??! Grrrrr ook heel fijn, NOT. Nou ja nog ff tjes he dan mogen de mannen er s nachts ook uit voor ons. Lol.

Zou een baby ook uit je oor kunnen komen!??! Hahaha, heb nl al een week giga oorpijn aan de linkerkant, ga om 1115 ff naar de HA, word er helemaal gek van zo een zeer doet het. Is volgens mij een beest ingevlogen een ruime week geleden, sindsdien doet t vreselijk veel zeer.

Nou op naar de volgende baby's.

Liefs en een mooie dag allemaal

8. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    goeiemorgen!!!

pooh, leuke foto's en echt een lief knap kereltje *smelt*

Mijn verslagje van de gyn: alles OK. 't Wordt wel weer een lang baby'tje.
    Ik mag gewoon over twee weken terug op controle, da's één dag voor de uitgerekende datum. Hij heeft mij voor de 10 de voor een inleiding gezet moest ze er nog niet zijn. Hij wil geen risico nemen en mij te lang over tijd laten gaan aangezien het de vierde is en jesse al op een half uur tijd kwam...
    Maar het is maar voor de zekerheid, we verwachten wel dat ze eerder komt.

Grts

9. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Sabbe: Gelukkig dat alles weer goed was bij de gyn. En beter een lang dan een dik babietje he, lang krijg je er nog wel uit, een 10 ponder zou lastiger worden ;)

10. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    zeg wel.
    Mijn spruitjes waren allemaal 3,5 kilo, maar resp 50, 51 en 53 cm ;)

11. Mona Lisa Smile

Mona Lisa Smile Actief lid

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    Ooooooooh wat spannend weer ... wie weet heeft Daisy haar meisje al in haar armen heerlijk.

@ Robine, chipzzz dat het niet doorzet.... Maarruh je moet maar zo denken: er gebeurd tenminste wat! Zo lang kan het dan toch niet meer duren....

@ Nicole, sterkte meis in het ZH. Je wordt er goed verzorgd maar home blijft toch sweet home.

@ all: ik vind het wel top hoor dat jullie allemaal nog zo de puf hebben om op iedereen te reageren. Oef, of is mijn geheugen zo'n zeef?
    Echt bevallingsweer is het niet hé? Maar wel heeeeeerlijk. Ik ga dadelijk maar eens een paar keukenkastjes uitwassen. ( Vandaag en morgen in de planning en dan ben ik echt klaar met nestelen hahahaha.) Dan een middagdutje en hondje uitlaten en dan weer met een non-alcoholisch roséetje op mijn bedje in de tuin een boekje lezen. Ik kom eigenlijk relatief makkelijk mijn dagen door, jullie ook? Volgende week zal het wel anders zijn, ....mijn lijstje is afgewerkt... of zou de kleine dan gewoon netjes op tijd komen hahahaha? Mama rust in der kont en zo...

Groetjes
    MLS

12. Mona Lisa Smile

Mona Lisa Smile Actief lid

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    Zie je wel, nog het leukste vergeten te schrijven...

SMELT POOH! Allemaal leuke foto's!

13. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Mooie foto's Pooh! Schattig hoor..

Meiden bij wie het aan het rommelen is..succes!!

Hier weer een hele slechte nachtrust gehad..ik ben tot nu toe niet echt ziek geworden na die actie van m'n schoonzus, dochter is ook weer bijna beter. Maar wel een verstopte neus en omdat ik door m'n neus moet ademen ga ik hyperventileren. Pff..geen oog dichtgedaan en heel onrustig. Heb m'n kleding kast maar opgeruimd, de was opgevouwen..verveelde me dood! Maar nu ben ik heel moe natuurlijk..:( Gelukkig zijn m'n schoonouders altijd bereidt om op te passen, kan ik even rustig aan doen vandaag..hoewel..de kast van m'n man kan ook wel een beurt gebruiken eigenlijk..haha, ben lekker bezig! Hoe bedoel je nesteldrang? :D

14. Ilona19

Ilona19 Actief lid

14 nov 2008
    167
    0
    0
    @Patries, succes bij de draaipoging. Hopen dat het lukt en dat ze dan ook met het koppie naar beneden blijft liggen.

@Daisy, spannend meid! Zet 'm op.

@Robine, dat is dan wel weer jammer, dat het bij jou niet heeft doorgezet. Maar je mannetje komt vast snel!

@Nicole, ik hoop dat alles goed met haar gaat!

@Pooh, wat een lieve foto's! Ik wil ook!

Ik ga zo even de stad in hempjes kopen en onderbroeken. Haha daar heb ik er niet zo veel van. Anders moet het kraamverband straks in m'n string of in de boxer van m'n vriend. :D:D;)

15. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Ilona: Bij de Zeeman en Hans Textiel hebben ze hele charmante tenten ;) hahhaha, maar je hebt ze echt nodig! Adviseer je ook een maatje groter te nemen dan normaal, die verbanden zij echt huge!! (Ik heb ook Alldays Night gehaald als alternatief, die zijn iets minder kolossaal!) Succes met de tentenjacht.Lol

16. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Wat een mooie dag om te bevallen! Of om gewoon nog even te genieten van het zwanger zijn.

En om te trouwen. :)

Loulou, ik wens je een prachtige dag toe. Ik weet zeker dat je zult stralen van begin tot eind. Geniet ervan!

Patries, het zal wel heel dubbel zijn, maar toch fijn dat er nu al meer rust is in huis. Hopelijk vindt jullie kat gauw een huis waar die helemaal zichzelf kan zijn. Hoe is het met de draaipoging gegaan?

Pooh, wat is Bob een heerlijk ventje en wat zul jij trots zijn op al je mannen! Leuk al die geboortelekkers op tafel. Kan je er een beetje van afblijven? Jammie, krijg al trek als ik er naar kijk. :D

Wouw Daisy, je slijmprop verloren en je vliezen gebroken. Wat spannend! Zet hem op meid, nog even en je hebt je kindje in je armen.

Nicole, hoe gaat het met je? Dikke knuffel!

Snuffel, goed plan, zo'n relaxdagje. Denk dat ik dat ook maar ga doen. Ik heb gisteren zo verschrikkelijk veel harde buiken gehad. Hoeveel mag je er hebben in een uur? Volgens mij had ik er wel 10. Ik hoefde maar te gaan praten en het kwam al weer. :(

Wendy, het kan nog hoor! Maar dan moet je wel snel zijn nu. :D

Robine, wat balen zeg, dat het niet heeft doorgezet. Al die weeën en dan houdt het toch weer op. Hopelijk gaat er toch ook snel wat gebeuren bij je. Op een gegeven moment ben je er gewoon klaar mee.

Sabbe, fijn dat alles goed is en dat ze je niet te lang door laten lopen.

Lotuss, bah, irri die slechte nachten. Weet er helaas alles van. Al lukt het bij mij de laatste nachten "aardig goed". Doe maar lekker rustig aan en laat je man gewoon zijn eigen kast opruimen. ;)

Tenten, ik heb ze nog helemaal niet gehaald. Misschien moet ik dat toch eens doen. Welke raden jullie aan? Heb normaal altijd van die normale, wat kleinere slips, maar daar past idd het kraamverband niet in. Haha...

17. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    #9957 Adnalie, 24 jun 2009
    Laatst bewerkt: 24 jun 2009
    hoi meiden,
    ik breek even in vanaf het juni forum!

Hier al veel dames bevallen?
    Bij ons moeten er nog een aantal (waaronder ik......:()
    Voor jullie schiet het nu ook op he:D

Succes!
    Groetjes jolan

18. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Sucre: Zie ''tenten bericht'' bij Ilona! Hahaha. Wel halen hoor, je hebt ze echt nodig.

Ik ga ff shoppen in de prenatal(lees, rondje lopen) daarna naar de HA, die zit er tegenover.

Laterz

19. Snuffeltje

Snuffeltje Actief lid

3 feb 2009
    437
    0
    0
    Boxtel
    Hey dames, even een berichtje vanuit de zon.

Loulou, geniet van deze dag meis, je hebt prachtig weer zeg!!!!

Ilona, wat die tenten betreft, ik draag normaal gesproken alleen strings, nu ook nog. Na de bevalling stap ik tijdelijk over op gewone slips, niets aparts maar gewone slips van de Hema. Heb ik voorheen ook gebruikt en dat gaat prima hoor. Niks zeeman tenten hier :D Kraamverband is wel groot, maar past ook best in een gewone slip. Na een paar dagen kun je vaak ook al wat kleinere verbanden gaan gebruiken.

Hoeveel harde buiken weet ik niet sucre, maar na de boodschap en het stofzuigen begon meneer hier ook weer aardig te protesteren. Nu lig ik lekker in het zonnetje, muziekje erbij, boekje lezen heerlijk!!!!!

Geniet van de dag meiden of dat in het zonnetje is of in de verloskamers hihihi

Liefs

20. deetje

deetje Bekend lid

10 dec 2007
    563
    0
    0
    docent
    Friesland
    Goeiemorgen!
    PRachtige foto's pooh!
    @Ilona- boxers van je vriend hoor ik vaker, hij moet er ook wat voor over hebben ;) Maar idd is zeeman een goed idee.

@Loulou: Geniet ervan meid, wat een prachtig weer!
    @ patries: hoop dat het lukt
    @ Nicole- wat heb ik gemist (of niet onthouden) is die zojuist bevallen? Van?
    @ Daisy- zet 'm op!

Ik heb vannacht geloof ik oefenweeen gehad, ben er eigenlijk wel blij mee omdat ik heb kunnen ervaren wat een 'piek' is in pijn en daarna afzwakt. Kan me (gelukkig) geen voorstelling maken van de pijn van echte weeen maar het idee dat het niet constant is is erg prettig! In de oefenweeen helpen toch ook met indalen en verweken?
    Vandaag nog 1 week!
    Morgen weer vlos, hopen dat 'ie dan weer vast ligt geeft toch wat meer rust als ik niet meer hoef te gaan liggen bij brekende vliezen.

Hier is het (nog?) flink bewolkt.... had relaxed zon-dagje gepland maar dat moet dan nog maar even wachten. Eerst nog maar een wasje, had nog nieuwe overslagtruitjes bij de Hema gehaald voor de kleine en nog sweatpants en een voedingsshirt voor mij, vallen wel wat krap maar misschien houd ik vocht vast nu :) ?

fijne dag dames!

Deel Deze Pagina