He Shanna: gefeliciteerd hoor! Zie dat je je banner al aan hebt gepast Als je twijfelt test je toch over een paar dagen nog een keer maar dan met zo'n digitale test?
Ik twijfel niet aan de test hoor absoluut niet,heb gisteren ookal namenlijk een test gedaan..maar het is gewoon ja ik weet niet het is toch best eng 4 dagen voor mijn NOD positief getest,de gedachten dat er nog een hoop mis kan gaan stelt me niet echt gerust... Omdat anderen dat zeiden,en aan de andere kant dacht ik van maarja als de innesteling niet goed zou zijn gegaan zou ik dus ongesteld worden.En dus ook geen positiefe test hebben nu..En als de innesteling wel goed is gegaan maak je lichaam dus het hcg aan waardoor je een positiefe test kan hebben lijkt me dan toch raar dat het nog mis kan gaan als het eenmaal is ingenestelt?
@ Shanna: ik snap dat je nog onzeker bent (dat ben ik nu ook nog en zit inmiddels na nod). Maar toch alvast een voorzichtige proficiat Ja, natuurlijk zit er kans in dat het mis gaat, maar dat kan na nod ook nog, al wordt de kans wel wat kleiner. Voor nu heb je maar mooi een positieve test en ik hoop voor je dat ze alleen maar positiever worden en je uitblijven!
Dankje wel, Het onzekere gevoel is best vervelend,maar je hebt gelijk de kans dat het mis gaat na NOD is net zo ,het is ook raar want ik voel me niet echt zwanger,misschien omdat het nog zo pril is.Ik ben niet misselijk heb alleen wat krampen en last van me onder rug en puistjes,en veel plassen. Maar voor de rest voel ik me prima..Natuurlijk is iedere zwangerschap verschillend,ik heb alleen nog maar in me achter hoofd van me dochter dat ik me 4 maanden lang beroerd voelde.Ik ben wel gelijk gestopt met roken na de positiefe test,en dit gaat me goed af. Ik heb mezelf een beetje gerust kunnen stellen.als een embryo niet innestelt of de innesteling gaat fout,wordt je dus ongesteld en kun je geen positiefe test hebben.Daarin tegen wel als de innesteling goed is gegaan daarom produceert je lichaam dus ook HCG wat voor een positiefe test zorgt.De innesteling is in iedergeval goed gegaan,en de rest zal volgen.
@ Shanna: Ik heb ook bijna geen klachten, ik word alleen misselijk als ik trek krijg en moet dan snel even wat eten., maar verder voel ik me gewoon zoals anders. Ik heb daarom vanmorgen ook nog een test gedaan, maar die was toch echt vet positief. Bij mijn dochter kreeg ik ook pas met ruim 8 weken echt het idee dat ik zwanger was. Dus volgens mij zegt dat niet zoveel hoor!
Ja misschien heb je ook wel gelijk hoor,en natuurlijk is ook iedere zwangerschap verschillend..Ik voel me eigenlijk nog beter als anders hahah alleen afentoe beetje moe en als ik heb gegeten opgeblazen buik. Bij mijn dochter was ik ook rond de 8 weken pas echt beroerd dit duurde 4 maanden lang...Je hebt gelijk het is nog zo pril allemaal dat we daarom misschien nog niet zoveel voelen.
Hoi juli mama's in spe! Ik meld me ook. Heb sinds gisteren een hele lichte kruidvattest in handen gehad en vandaag al een positieve CB. Zit nu nog 2dgn voor mn NOD en t blijft spannend. Vorige maand is na een paar positieve tests in een heel vroeg stadium toch een mk ontstaan dus ben nu nog een beetje bezorgd of ik komende zondag wel een dikkere streep op de test ga zien. Ik ben in ieder geval positief gestemd! Dacht eerlijk gezegd dat er nog geen juli forum zou zijn, maar 5 mensen waren me voor Geweldig he! In november 2006 ben ik van mn eerste dochtertje Jill bevallen en dat forum bestaat nogsteeds. Sterker nog ik heb er 3 hele leuke en lieve vriendinnnen aan overgehouden die ik regelmatig zie. Wie weet komt t op dit forum ook wel zo ver Ik ga de lijst ff kopieren en hoop dat we allemaal de komende (nog)8 maanden ons kindje mogen houden en gezond op de wereld gaan zetten. Liefs
Ik hoop voor jou natuurlijk dat het helemaal goed blijft gaan, maar na je positieve test is het niet klaar hoor Je moet wel realistisch blijven want het kan nog steeds verkeerd gaan. Bij mij ging het vorige maand na vier weken en vier dagen ook verkeerd. Maar nogmaals: ik duim heel hard voor jou dat het gewoon allemaal goed is en goed blijft
Overzicht juli 2009 mama's 1 juli : 2 juli : * mama van Tessa, 31 jaar, 2e kindje, thuis, BV * Dommel, 23 jaar, 1e kindje * Amsy, 33 jaar, 2e kindje 3 juli : * Robin77, 30 jaar, 1e kindje, ZH, BV 4 juli 5 juli *Robine, 31 jaar,2e kindje,ziekenhuis,FV 6 juli 7 juli 8 juli 9 juli 10 juli 11 juli 12 juli 13 juli 14 juli 15 juli 16 juli 17 juli 18 juli 19 juli 20 juli 21 juli 22 juli 23 juli 24 juli 25 juli 26 juli 27 juli 28 juli 29 juli 30 juli 31 juli Er zijn op dit moment 5 juli mama's Voor deze meiden heeft het helaas niet zo mogen zijn, we denken aan jullie: Dianne Afspraken: 26 nov: Dommel, 1e echo
Haha, ik lees één berichtje, post vervolgens en lees vervolgens verder...met als gevolg dat ik weer wat kom melden Shanna: super dat je gestopt bent met roken! Ik voel wel dat ik zwanger ben (maar zoals jullie ook al zeiden, de ene zwangerschap is de andere niet!), heb de hele dag last van mijn borsten en ik ben echt giga moe...das echt niet normaal Maar allemaal voor het goede doel Ondertussen stiekem al aan het kijken naar kaartjes, wandelwagens en andere leuke dingen! Hebben jullie daar al naar gekeken? Weten jullie bijvoorbeeld al wat voor kinderwagen jullie willen hebben? Hier wordt het absoluut de quinny buzz en dan denk ik de kleur raccoon Oh ja, de kaartjes moeten van www.geboortedorp.com komen.......ooooohhhhh wat ben ik slecht zeg
*was ik weer* Welkom Robine, gezellig dat je mee komt kletsen! En natuurlijk van harte met je zwangerschap
Hier hebben we weer een juli 08 mama... Iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap ! Geniet er lekker van want voor je 't weet is die kleine er! Ik ben op 25 juli bevallen van 'n gezonde dochter, Demi. Ze was een week later dan uitgerekend wat ik op dat moment helemaal niet leuk vond maar ze had daardoor wel zo'n gezonde goeie start, dat is ook wat waard he ! Inmiddels is ze morgen alweer 3 maanden en heb net de blije doos opgehaald, zat te lezen over groentehapjes en eerste stapjes, kreeg gelijk tranen in m'n ogen.. Voor m'n gevoel had ik gisteren de test in m'n handen en nu ligt m'n prinsesje moe en voldaan in haar bedje... Oh daar komen de waterlanders weer Nou iedereen heel veel succes, ik hoop voor jullie allemaal 'n gezond kindje ! Dikke knuffel van 'n juli 08 mama
** breekt even in** Dames kwil jullie van harte feliciteren met jullie zwangerschap geniet ervan **Sluipt weer weg **
wat leuk dat het forum zo lekker loopt... nou, alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd! voel zins vandaag heel erg mijn tepels ... zelfs met auto rijden... verder voel ik ook nog weinig, maar ben eigenlijk met alles blij wat ik wél voel... allemaal een fijne nacht...
Hier ook een juli 2009 mama! Vandaag positief getest met Clear Blue digitaal. Eindelijk na 13 maanden is het ons dan gelukt. Ons geduld is zwaar op de proef gesteld deze keer. Ik heb al een dochter die in november 2006 is geboren. Heb het warm (rode wangen), moet veel plassen en heb de hele dag dat weeige gevoel in mijn maag. Ik zal de lijst even aanvullen. Pim
1 juli : 2 juli : * mama van Tessa, 31 jaar, 2e kindje, thuis, BV * Dommel, 23 jaar, 1e kindje * Amsy, 33 jaar, 2e kindje 3 juli : * Robin77, 30 jaar, 1e kindje, ZH, BV * Pim, 31 jaar, 2e kindje, thuis, FV 4 juli 5 juli *Robine, 31 jaar,2e kindje,ziekenhuis,FV 6 juli 7 juli 8 juli 9 juli 10 juli 11 juli 12 juli 13 juli 14 juli 15 juli 16 juli 17 juli 18 juli 19 juli 20 juli 21 juli 22 juli 23 juli 24 juli 25 juli 26 juli 27 juli 28 juli 29 juli 30 juli 31 juli Er zijn op dit moment 5 juli mama's Voor deze meiden heeft het helaas niet zo mogen zijn, we denken aan jullie: Dianne Afspraken: 26 nov: Dommel, 1e echo
Overzicht juli 2009 mama's 1 juli : 2 juli : * mama van Tessa, 31 jaar, 2e kindje, thuis, BV * Dommel, 23 jaar, 1e kindje * Amsy, 33 jaar, 2e kindje 3 juli : * Robin77, 30 jaar, 1e kindje, ZH, BV * Pim, 31 jaar, 2e kindje, thuis, FV 4 juli: 5 juli: * Robine, 31 jaar, 2e kindje, ZH, FV 6 juli 7 juli 8 juli 9 juli 10 juli 11 juli 12 juli 13 juli 14 juli 15 juli 16 juli 17 juli 18 juli 19 juli 20 juli 21 juli 22 juli 23 juli 24 juli 25 juli 26 juli 27 juli 28 juli 29 juli 30 juli 31 juli Er zijn op dit moment 6 juli mama's Voor deze meiden heeft het helaas niet zo mogen zijn, we denken aan jullie: Dianne Afspraken: 26 nov: Dommel, 1e echo @ Pim: van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan! Heb even het aantal zwangeren veranderd.
dianne meid jeetje balen zeg heel veel sterkte! dommel ik gebruikte bij al mijn zwangerschappen gravitamon tabletten zijn heel goed. Robine ook welkom hier gezellig 2 kindjes dicht op elkaar dat word genieten! ha ha robin77 jij loopt hart van stapel al met kaartjes bezig hi hi leuk hoor zo enthousiast ik heb een maxi cosi mura een echte topwagen moet ik zeggen maar de buzz is ook fijn alleen kan je daar geen meerij plankje aan maken en ja dat is wel zo makkelijk voor een evt volgende
enne dames het is nu wel duidelijk denk ik maar ik heb vanmorgen vet posi getest en ja ik ben lekker zwanger heerlijk! ik ben 3 juli uitgerekend als het goed is dus als iemand mij toe wil voegen heel graag! ben zooo reuze blij even van alle klets toppics schreeuwen! oeps en natuurlijk ook banner vandaag veranderen!