ohhh Duimelijn, wat sneu! Wel een beetje flauw dat niemand een weekje wil ruilen, je wordt toch niet elke dag papa!!! Hopelijk heb je hem wat kunnen opvrolijken Tis toch wat he, dat de smoesjes al vooraf komen hahahah Liefs
Goede morgen iedereen, nou ja,goede? Gisteren kregen we al het slechte nieuws dat zangeres yasmine zichzelf van het leven beroofde en nu is gisteren nacht(onze tijd) michael jackson overleden ,was toch mijn popidool toen ik een jaar of 14 was......
Ollebolleke, Yasmine heb ik gemist, maar Michael Jackson hoorde ik vanmorgen ook... vreemd jah... ons jeugd-idool en nog luisteren we regelmatig naar zijn albums Zelfs de kids hier zijn er gek van!!!
Goeiemorgen!! Meiden ik voel me alsof ik niet bevallen. Heerlijk hoor! Kraamhulp was vandaag voor het laatst. Echt een super kraamhulp. Heeft ons echt in de watten gelegd! Met Bob gaat het super! Heel tevreden mannetje en komt echt alleen maar om de 3-3,5 uur en soms zelfs wat langer. Al 3 nachten is het zo. Na de voeding meteen weer lekker slapen. Sam spuugde tot aan 6 maanden altijd heel veel en bij bob is alles anders. Bij sam moest ik na een voeding tot 5 keer terug om een schone doek onder zijn hoofdje te leggen. is ook wel lekker dat het nu anders is. Gisteren voor het eerst met mannetje gaan wandelen en sam. Even eruit. Met bob gaan we zondag naar buiten als hij zo'n 3 dagen is gestegen in gewicht. Na 3 dagen stabiel is hij vandaag voor het eerst 40 gram weer gestegen vanaf zijn laagste gewicht 3020 naar 3060! Dames ik hoor Bob dus even voeden... Liefs Pooh xxxxxxx
ilona: heel veel succes vandaag!!! Pooh: wat klinkt het allemaal heerlijk bij jou... erg fijn voor jullie... geniet er fijn van met z'n alle!!!! even een ego vraagje... zins een week heb ik last van menstruatie krampen, op en af... afgewisseld met harde buiken etc. maar v.a 2 dagen geleden heb ik echt constante menstruatie pijn, is geen moment weg, ook 's nachts niet. nu stond ik vanmorgen op en moest ineens overgeven????.... alleen maar geel slijm! wat vinden jullie, klinkt dit allemaal nog "gewoon" of zal ik de vk bellen? moet dan gelijk het spoednummer bellen want de praktijk heeft op vrijdag geen assistente. maar voel me dan weer zo'n aansteller....hoop dat jullie advies kunnen geven... bedankt... en alle andere ook veel succes...
Hallo luitjes, ook lekker aan 't genieten van 't mooie weer? Gisterenavond was het heerlijk nog buiten hé? Lekker met het mannetje tot 11 uur buiten met een neproséetje gezeten ( Plus Light Live aanrader). En nu lekker met de laptop buiten zitten met wat framboosjes erbij. Had me ook gewaagd aan een ellenlange reactiemail ... klik 'm zelf toch weg grrrr.... Ach het is veel te lekker weer om irri te zijn. Even denken wat ik nog uit mijn hoofd weet: @ deetje: ik zal toch ook geruster zijn als beeb lekker vast is ingedaald. Heb wel het idee dat de kleine vanochtend wel wat lage zit. @ voedingsbh's: check out www.lingerievoortwee.nl. Superservice en heeeeelllleeee mooie voedingsbh's. Een voedende moeder wil toch ook mooi zijn hé! @ Kaatje: mijn lijstjes zijn ook bijna klaar... alleen een deel van de keukenkastjes vanochtend nog... Ik dacht altijd maar... misschien met wat rust in de kont komt de kleine volgende week... Totdat ik gisteren met het wandelen met de hond een kennisje met de hond tegenkwam die drie gagen geleden was uitgerekend... Grrrrr. Nu heb ik me maar op een week overtijd ingesteld: 090709 is trouwens een hele mooie datum al zeg ik het zelf @ ilona: veel succes vandaag @ daisy: wauw wat een bevallingsverhaal en nog van harte gefeleiciteerd met Amy. Mooie namen! Groetjes MLS
@ dommel: bij twijfel altijd bellen. Overgeven klinkt zowiezo niet goed. Hou je ook vocht vast? Gewoon spoednummer bellen. Niemand vind je dan een aansteller hoor. Beter een keer te veel gebeld, dan te laat...
Loulou, mooie foto's hoor!!! Dommel, ik zou ook even bellen hoor, je voelt je zo ook niet prettig en misschien kunnen ze je wel gewoon geruststellen! Pooh, dat klinkt heerlijk zeg! Lekker genieten hoor
@pooh: lekker hoor dat je je zo goed voelt!! Gek dat we strakjes allemaal mama zijn! @snuffel: ja hij mag idd nog wel even blijven zitten. Gek gevoel he al die krampen en die warmte, pfoe worden we ook niet blij van ('s nachts dan..) Hopelijk kunnen ze iets met je rugpijn @duimelijn; wat asociaal van zijn collega's zeg.. en dat knuffelen" komt wel weer hihi @ michael jackson: ja ik dacht ineens huh toen ik de tv aanzette. Vrienden van ons zouden nog naar zijn concert in londen gaan, gek idee dat hij er niet meer is. Maar ja, zo goed zorgde hij niet voor zichzelf denk ik... en Yasmine die kennen we niet in Nederland (althans ik niet) @dommel: zou ze gewoon bellen, mag wel met deze termijn hoor! bij ons zeggen ze: altijd bellen wanneer je je zorgen maakt! @MLS: ja die datum is inderdaad mooi, ga ervoor meid @loulou: wat zagen jullie er mooi uit!!!!! en die kids, wat een plaatjes ego: zometeen komt mijn nicht langs, zij is kraamverzorgster geweest en gaat me een "cursus" borstvoeden geven hihi, vind het wel lachen, ben benieuwd
Goedemorgen dames, Ilona: Je zal het niet meer lezen maar heeeeel veel succes meid!! Dommel: Gezien jouw aantal weken zou ik inderdaad ook gewoon ff bellen hoor.... Pooh: OOOHHHH ik wil ook, ik wil ook...... Ego: Ik voel me nog steeds niet lekker. Ben misselijk en heb echt een vreselijk beurs gevoel in mijn schaambot en bekken. O ja, en 3 muggenbulten op mijn bil en die jeuken..... Hebben jullie dat trouwens ook...iedere dag (vooral voordat ik naar bed ga) denk ik dat dit nou wel eens de dag zou kunnen zijn...maar kan ook nog 4 weken duren...poeh Groetjes, Wendy
hey meiden, bedankt voor de snelle reactie... toch maar even gebeld, ze zegt dat de krampen komen omdat het hoofdje steeds meer gaat drukken en alles steeds krapper wordt vanbinnen.... en dat het overgeven wel meer voor komt aan het eind van de zwangerschap.... tja, het al er allemaal wel bijhoren... hoop dat me meisje snel beslist om de wereld in te gaan!!!! bedankt gr
@wendy; dat gevoel van 'vandaag zou weleens de dag kunnen zijn' heb ik ook elke dag. Lekker frustrerend he! @nicole; als je nog handige tips krijgt van je vriendin over borstvoeden, aarzel niet om ze hier te spammen he! @loulou; wat een mooie foto's. WOoooow! @dommel; alleen geel slijm overgeven?? Dat klinkt wel een beetje apart. Ik zou mooi ff bellen hoor, daar zijn die mensen voor!! @POOH: wat heerlijk dat je zulke fijne dagen achter de rug hebt en dat je mannetje het zo goed doet. Je maakt ons nu wel een beetje jaloers hoor (tenminste mij). IK WIL OOK
Goeiemorgen! Loulou: prachtige foto's! Blij dat jullie mooi weer hadden! @ Ilona: zet 'm op meid, hoop dat alles een beetje vlot verloopt! Wie zet er nog een jongetje tussen voor de lijst? Ik wil vandaag maar overslaan om te bevallen, ben zelf jarig dus lijkt me niet zo. 35... Zullen we maar gewoon 34 laten staan ? Was wel erg verdrietig vanochtend, 'vriend' had cadeautjes gekocht: hele mooie babyboeken. Maar ik wil zo graag gewoon vriendin zijn en me bijzonder voelen.... Ik krijg alleen een vluchtig kusje en hij raakt mij nooit aan, alleen de baby (buik). Weet niet of ik dat weken volhou maar als hij er niet is voelt het ook niet super. Voel me zo alleen...
Nicole niet fijne hè zoveel harde buiken. Snuffeltje warm hoor om zo te moeten slapen! Duimelijn wat erg dat er geen collega met je man wil ruilen. Pooh mooi om te lezen dat je zo'n fijne kraamhulp hebt gehad en dat de eerste week zo ontspannen is verlopen met Bob. Loulou wat een prachtige foto's!! Deetje van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Kan me goed voorstellen hoe je je moet voelen, kon ik dat lege gevoel maar voor je weghalen, een hele dikke knuffel voor jou!! Ik hoop voor je dat je je baby snel in je armen hebt, ik denk dat je je dan heel anders zult voelen.
Deetje, even een dikke knuffel voor jou hoor en natuurlijk HARTELIJK GEFELICITEERD!!!!!! Kan me heel goed voorstellen dat je je alleen voelt zo. Het is gewoon niet zoals het hoort te zijn. Ik hoop voor je dat je snel mag bevallen zodat je al je energie op je kleintje kan storten. ALs ik 34 aan moet passen, geef maar een gil hoor! Anders laten we het gewoon staan Dommel, vervelend dat het erbij hoort, maar je bent wel vast wat gerustgesteld nu? Hoop voor je dat het niet erger wordt en dat het niet te lang meer duurt Liefs allemaal
@ loulou had je foto's al op Hyves gezien. Jullie hebben een mooie dag gehad, niet? @ deetje gefeliciteerd meid. En een hele dikke knuffel. Kan je gevoelens goed begrijpen