Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    goeiemorgen allemaal,

allemaal lekker geslapen?

Heb vanacht hazeslaapjes gedaan ook pas om 2 uur in slaap gevallen.
    heb al lekker gedoucht, vandaag maar half dagje werken.
    Wel 20 km fietsen vandaag, en t is zo koud in de polders :rolleyes:
    maar dat is ook weer goed tegen de misselijkheid.

Fijne dag allemaal

2. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Leuk he dat bezig zijn over de kamertjes enz...voor ons zal het ook makkelijk worden. De babykamer is nog helemaal intact, omdat sam nog maar 8,5 maand is. Dus sam krijgt een ander kamertje en de rest blijft gewoon gevuld staan. Voor fotootjes van ons kamertje zie mijn album op de tweede pagina.

Nu ben ik echt weg!

3. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    Hier vrij goed geslapen moet ik zeggen. En voel me deze ochtend ook helemaal niet misselijk :confused:

kamers worden hier gewoon weer doorgeschoven...

4. Mona Lisa Smile

Mona Lisa Smile Actief lid

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    Hello meiden, lekker gekletst weer... ga dadelijk 8 pg. bijlezen...
    Zijn jullie ook zo moe? Ik lig al 2 weken op een werkdag om 8 uur op de bank te slapen...

Jeiiiiiijjj vandaag 6 weken. (Vind ik toch weer een mijlpaaltje).
    Ga nu snel bijlezen; ben benieuwd naar de echo van Ryanna!

Groetjes
    MLS

5. Mona Lisa Smile

Mona Lisa Smile Actief lid

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    Wat zien er weer veel nieuwe mama'bijgekomen! Gezellig, welkom, welkom! Ik werk weer fijn thuis vanochtend (zoals iedere woensdag), dus ik kom vanochtend wel een paar keer piepen.

Ik heb iets gemist hoor; had Ryanne gisteren geen echo? Lammetje en Shanna zijn vandaag aan de beurt, toch? Ben ik nou nog de enige die er eentje gehad heeft? Ik wil zo graag nieuwe echo's zien, lekker echo's vergelijken....

Voor de rest hier dus keimoe; boobs al flink gegroeid en toch weer terug misselijks sinds gisteren. Het was een weekje rustig geweest...
    @ KellY :wow wat een buikje al... ik merk wel dat mijn jeans wat strakker zit, maar dit echt al heftig joh!

Groetjes en tot later.
    Karen

6. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

Goedemorgen allemaal!

Hier vanacht voor de 2e nacht op rij heel slecht geslapen! Gisteravond hartstikke moe om 20.30 naar boven gegaan, nog even gelezen en daarna de slaap proberen te vatten, maar wilde maar niet lukken. had het ontzettend koud ondanks nachthemd en sokken en hele rusteloze benen. Uiteindelijk wel in slaap gevallen, maar nog veel wakker geweest vanacht. pfff
    Verder was ik vanmorgen zo'n compeed patch aan het verwisselen op mijn koortsblaar, val ik bijna van mijn stokje...begon ineens te zweten, werd misselijk en koud, kon nog net gaan zitten. Of dit nou komt door de zwangerschap of doordat ik gewoon even niet tegen dat nare gevoel van die blaar kon weet ik niet, maar ben nu nog een beetje gammel. Ach ja, gaat wel weer over.
    Verder zoals eerder gemeld weinig kwaaltjes, alleen mijn tepels worden wat overgevoelig.

Tot later!

7. loulou79

loulou79 Actief lid

29 jan 2008
    390
    0
    0
    Goeiemorgen dames,
    Wauw kelly dat is echt al een buikje :) (hoop dat je gesprek goed ging gisteren) :)

Dames die een echo krijgen, spannend leuk hoor ben jaloers :)

ah, kamers doorschuiven gaat hier niet, mijn kids zijn al 5 en 8 dus we moeten toch op zoek, helemaal niet erg~! :D

8. Nena77

Nena77 Actief lid

7 dec 2007
    445
    0
    0
    Goede morgen!

@ Miracles: bij ons hebben we de afspraak dat zwangeren mensen met chemo, wondroos, ect.. niet mogen helpen omdat dit schadelijk kan zijn voor de zwangerschap. Ik doe dit dus ook echt niet, een collega neemt die client dus van mij over. Maar in het begin van de zwangerschap is dit erg lastig omdat nog niemand het weet. Ik probeer er nu dus ongemerkt onderuit te komen :) maar goed als het niet anders kan moet ik het al wel vertellen.

Ik lees dat meerdere meiden nog niet zo bezig zijn met de zwangerschap. Gelukkig, want dat heb ik ook. (was al even bang dat het raar zou zijn dat ik nog niet met babykamer ect bezig ben). Misschien dat het inderdaad wel komt omdat ik ook een kleine heb rondlopen die veel aandacht opeist. Daarnaast heb ik denk ik eerst een bevestiging nodig van een echo, had ik bij mijn eerste ook. Toen werd het pas echt en kreeg ik shopdrang
    :) :)

9. gm all,

Ik ga eerst ff bijlezen en dan reageren.
    Fijne dag

10. loulou79

loulou79 Actief lid

29 jan 2008
    390
    0
    0
    Dames nog even een vraagje :) :(:

Ik heb morgen een gesprek met mij leidinggevende en een verzuimconsulente omdat ik mijn in een jaar werken 3x ziek heb moeten melden :(

Ik werk als verzorgende (ig) in de thuiszorg, zal ik morgen gelijk mij leidinggevende op de hoogte stellen van mij zwangerschap :(:

Dames wat zouden jullie doen :(:

Liefs loulou

11. lijkt me niet verstandig om te zeggen als er een verzuimconsulente bij zit. Dadelijk onslaan ze je nog. (zwangershap mag niet de reden zijn maar da gebruiken ze het ziekmelden)
    Ik zou het nog ff voor me houden tot 12 weken

12. @ MLS ik was voor niets naar het ziekenhuis geweest. Ze zei dat je toch niets kon zien en dat ik over drie weken terug moest komen.

Hier nog iemand die heel slecht slaapt. Heel vaak wakker en rare dromen.

@ Kelly wat een buikje. Hier alleen mn riem een gaatje losser.

13. loulou79

loulou79 Actief lid

29 jan 2008
    390
    0
    0
    Ryanne bedankt voor je antwoord.

Ik heb een contact voor onbepaalde tijd, kunnen ze je dan ook ontsla?

14. Nena77

Nena77 Actief lid

7 dec 2007
    445
    0
    0
    Jeetje zeg, kan toch een keertje gebeuren dat je in een jaar wat vaker ziek bent, ander jaar weer wat minder.
    Ik werk ook als vig-er, maar dan op een revalidatie afdeling.
    Het ligt aan wat de reden van je ziek zijn was en hoe het gesprek verloopt. maar ik vind dat je het alleen moet vertellen als je er aan toe bent en je er zelf achetr staat. je bent het zo vroeg nog niet verplicht om het te vertellen. bij mijn weten

15. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    zo he wat een verhalen alweer, lees al vanalles over baby kamers etc, leuk s dat toch!
    Moet zeggen dat het nu toch iets anders is de 2e keer, ik wacht alles nog even af.
    Net als de eerste keer moet ik eerst de echo zien! ZAl wel weer heeeeel erg lang gaan duren....

16. als ze een reden hebben (veel ziek) ogen ze je ontslaan.
    Belachelijk eigenlijk he! Net of je vrijwillig ziek bent

17. cruella

cruella Actief lid

18 apr 2008
    259
    0
    0
    zuidholland
    hey zwanger juli mamma's

allereerst van harte gefeliciteerd allemaal :D :D

Mag ik mij bij jullie aan komen sluiten?

heb alle pagina's gelezen.. haha erg geezellig hier..

Mag ik mij bij jullie komen aansluiten?

Wil iemand mij op de lijst zetten..

Cruella, 33 jr, 4de kindje, bv, zh

Alvast bedankt..

Liefs X C.

18. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Goedemorgen!

Ik mag me ook aanmelden voor de juli-mama's! :) Ohhh, kan er nog niet aan wennen, als alles goed mag gaan word ik ook mama! GEWELDIG! :D

Zal me even voorstellen;

Ik ben Linda, 25 jaar, ben sinds 21 oktober 2007 gestopt met de pil. Na enige tijd niet ongi te worden werd er PCO bij mij geconstateerd en in de tweede ronde Clomid zwanger geworden! Weet het sinds gisteren! :)

Mag om 11 uur de gyn gaan bellen, spannend! :)

19. cruella

cruella Actief lid

18 apr 2008
    259
    0
    0
    zuidholland
    haha oja en uitgerekend op 1juli..

thanx..

Liefs X C.

20. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Oh :) Kom ik op een lijstje?

Het is ons eerste kindje en weet nog niet precies hoever ik precies ben i.v.m. een zeer onregelmatige cyclus..

Vind het wel eng allemaal, hoop zo dat het allemaal goed mag gaan!

Deel Deze Pagina