Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snuffeltje

Snuffeltje Actief lid

3 feb 2009
    437
    0
    0
    Steun en toeverlaat van mijn mannetje en lekker th
    Boxtel
    De-spruit-is-er-uit-lijst van de juli 2009 mama's.

Bevallingslijst:
    03 juni Sven, 2630 gram, 49 cm, 34+4, zoon van Kelly, 26 jaar, 2e kindje, ZKH, FV, (11 juli)
    03 juni Isis, 2510 gram, 46 cm, 34+6, dochter van Nynke31, 34 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, (9 juli)
    14 juni Roan, 2395 gram, 35+3, zoon van Loel, 29 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, (16 juli)
    17 juni Emma Aruna, 1990 gram, 34+4, dochter van Debby82, 27 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (25 juli)
    18 juni Bob, 3222 gram, 36+2, zoon van Pooh69, 32 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, (14 juli)
    24 juni Amy Antonia Louisa, 3110 gram, 37+0, dochter van daisy28, 29 jaar, 2e kindje, ZKH, FV, (15 juli)
    26 juni Liv, 38+0, dochter van LindaS, 25 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (10 juli)
    27 juni Ty Jela, 38+0, Dochter van Ilona19, 20 jaar, 1e kindje, ZKH (inleiding), BV, (11 juli)

Er zijn al 3 jongetjes geboren.
    Er zijn al 4 meisjes geboren.

Uitgerekende datum:
    01 juli Mona Lisa Smile, 32 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,
    01 juli Deetje, 35 jaar, 1e kindje, thuis, BV,
    01 juli Sunshine 82, 26 jaar, 1e kindje, ZKH,

02 juli Nena77, 31 jaar, 2e kindje, ZKH, BV,
    02 juli Dommel, 23 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,
    02 juli Ani, 23 jaar, 1e kindje, thuis, BV,

03 juli Robin77, 30 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,

04 juli DaphneB, 29 jaar, 1e kindje, Kraamhotel, BV,
    04 juli Kaatje80, 29 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,
    04 juli Robine, 32 jaar, 2e kindje, ZKH,BV

05 juli Loulou79, 29 jaar, 3e kindje, thuis, BV,
    05 juli Passie83, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,

06 juli Sucre, 29 jaar, 1e kindje, thuis, BV,
    06 juli Alouise, 33 jaar, 2e kindje, ZKH, FV,
    06 juli Jo79, 29 jaar, 2e kindje, ZKH, BV,
    06 juli Bubica, 25 jaar, 1e kindje, ZKH, BV
    06 juli Roozjuh, 23 jaar, 1e kindje, ZKH, FV
    06 juli Brennie888, 28 jaar, 1e kindje, ZKH, BV

07 juli Shanna23, 23 jaar, 2e kindje, thuis, FV,
    07 juli LadyC, 29 jaar, 2 kindje, thuis, FV,
    07 juli Duimelijn, 25 jaar, 1e kindje, thuis, BV,

08 juli 00Wendy00, 27 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,
    08 juli Sabbe, 27 jaar, 4e kindje, ZKH, FV,
    08 juli Andrea83, 25 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,

10 juli xMamaDianax, 24 jaar, 2e kindje, ZKH, BV,
    10 juli Ryanne, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, FV,
    10 juli DvS, 24 jaar, 1e kindje, ZKH, FV

11 juli Lennylenn, 23 jaar, 1 kindje, ZKH, BV,
    11 juli Carla1980, 29 jaar, 2e kindje, thuis, FV,
    11 juli Tijgertje23, 25 jaar, 1e kindje, thuis, BV,

12 juli Sanneke1982, 26 jaar, 1e kindje, thuis, BV,

13 juli Martine, 27 jaar, 2e kindje, thuis, BV,
    13 juli Kate77, 32 jaar, 2e kindje, thuis, BV,

14 juli Gyino, 26 jaar, 1e kindje, thuis, BV,
    14 juli Sabientje28, 28 jaar, 3e kindje, ZKH, BV,
    14 juli Patries81, 28 jaar, 2e kindje, thuis/ZKH, BV,

15 juli Daantje27, 1e kindje, ZKH, BV

16 juli Daffie1977, 32 jaar, 3e kindje, thuis, BV,
    16 juli Wbpepe, 32 jaar, 2e kindje, ZKH, BV,
    16 juli Mamabeer, 3e kindje, ZKH, BV,
    16 juli Miffy77,

17 juli MirandaB, 24 jaar, 1e kindje, ZKH, FV,

20 juli Smallville, 33 jaar, 2e kindje, ZKH, BV,
    20 juli Mouschy, 31 jaar 3e kindje, ZKH, BV, inleiding met 38 weken,
    20 juli Miamel, 19 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,

21 juli Maine, 32 jaar, 2e kindje, ZKH, BV,
    21 juli Mazz, 22 jaar, 1e kindje, BV,

22 juli Fedi, 28 jaar, 1e kindje, thuis, FV,
    22 juli Lotuss, 41 jaar, 4e kindje, thuis, FV
    22 juli Shira83, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, BV
    22 juli Safiya, 29 jaar, 4e kindje, thuis, BV

24 juli Diantje82, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,
    24 juli Snuffeltje, 35 jaar, 4e kindje, ZKH, BV,

25 juli Meilan, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,
    25 juli Aurelie, 34 jaar, 2e kindje, ZKH, FV

26 juli Nelizzz, 27 jaar, 2e kindje, thuis, BV,
    26 juli Margrietje, 27 jaar, 1e kindje, thuis, FV,
    26 juli Minime, 33 jaar, 1e kindje, ZKH, BV
    26 juli 1986Fleur, 23 jaar, 2e kindje, thuis, BV

27 juli Kristel86, 22 jaar, 1e kindje, thuis, BV,
    27 juli Phoobear, 31 jaar, 2e kindje (1e kindje overleden), ZKH, BV

28 juli Spirit70, 39 jaar, 2e kindje, ZKH,

29 juli Nicole84, 24 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,

31 juli Vlekkengek, 25 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,
    31 juli Kimvnb, thuis, BV,
    31 juli Ollebolleke, 38 jaar, 4e kindje, ZKH, BV

De Buddylijst van de juli-mama's:

Debby82 - Wbpepe - Robine
    Kaatje80 - Sucre - Tijgertje23
    Loulou - Spirit70 - Deetje
    Kelly - Mamabeer
    Diantje82 - Cimu27
    Dommel - Daphne B
    Gyino - Sunshine82
    Ilona19 - Fedi
    Meilan - Ryanne
    Pooh69 - Emma29
    Snuffeltje - Nicole84

Er worden 18 jongetjes verwacht.
    Er worden 23 meisjes verwacht.
    Van 27 kindjes weten we het geslacht pas bij de geboorte.

Ilona toegevoegd! :D
    Wie volgt?

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hoi meiden,

sorry dat ik jullie een beetje verwaarloosd heb maar ik heb het zo druk met heen en weer rijden tussen ziekenhuis en huis.
    Sinds donderdag ben ik weer thuis maar Emma ligt nog in het ziekenhuis. De verwachting is dat ze in de loop van volgende week naar huis komt. We gaan dan eerst nog een dagje "rooming in" doen. Dan krijgen we 24 uur een kamer in het ziekenhuis met haar erbij... heerlijk lijkt me.
    Ik heb vannacht amper geslapen omdat ik haar zo miste... wordt echt tijd dat ze naar huis komt.

@daisy @linda en @ilona, gefeliciteerd met jullie meiden... geniet er lekker van!

Nou ik ga nog even een uurtje liggen voor ik weer moet kolven, ben nog steeds niet helemaal opgeknapt van de keizersnee.

x

3. Snuffeltje

Snuffeltje Actief lid

3 feb 2009
    437
    0
    0
    Boxtel
    Debby, hopelijk mag ze snel naar huis komen hoor! Doe rustig aan meis en denk aan jezelf. Sterk maar goed aan! KNUFFFFF

4. deetje

deetje Bekend lid

10 dec 2007
    563
    0
    0
    docent
    Friesland
    Ilona gefeliciteerd met Ty! Hoop dat ze snel van de ic afmag en dat het met jou goed gaat!

5. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    @daisy: ja ook al was het niet een heel helse bevalling het vergt toch wel heel wat van je lijf! neem lekker de tijd en geniet van je meisje, tis trouwens een plaatje!!

@Ilona: van harte gefeliciteerd met jullie meisje.
    Ook al zo'n stoere naam, helemaal mijn ding. Kan me voorstellen dat een onverwachte keizersnede niet heel fijn was, maar je hebt het wel mooi geflikt!!!

@kelly: ja ik wist niet of je hem gehad had of niet, graag gedaan meid! Je verdient het!

@debby: meid maak je niet druk, je hebt genoeg aan je hoofd!! Hopelijk mag ze snel naar huis en gaat alles goed!

ego: zelf net even naar de babydump geweest, hadden ze niet eens airco, heet dat het daar was! Heb een voedingskussen gehaald, vond dat op het laatste moment na mijn "cursus" toch wel
    een goed plan... verder heb ik het godvergeten heet, terwijl ik normaal niet genoeg kan krijgen van de zon en warmte. Ga morgen mijn badje in de tuin zetten, en dan maar afkoelen!
    Nu ff tukkie doen, diarree is gelukkig over maar zo ook mijn pijnlijke harde buiken dus denkt dat het nog wel een paar weekjes gaat duren.

Had vandaag zin om de administratie bij te werken en we staan er helaas minder voor dan gedacht :( Nu blijkt ook dat we al 2 jaar kindertoeslag krijgen, waar we geen recht meer op hebben vanwege ons verhoogde inkomen..... grrr die stomme belastingdienst ook altijd. Denk je het allemaal goed geregeld te hebben, kom je weer achter zoiets. Word de komende tijd echt flink bezuinigen...

6. Snuffeltje

Snuffeltje Actief lid

3 feb 2009
    437
    0
    0
    Boxtel
    Nicole, balen is dat he, als je daar zo achter komt. Hier ook altijd wel wat met de belastingdienst... denk je het goed te doen, zucht....

7. Margrietje

Margrietje Actief lid

18 nov 2008
    166
    0
    0
    Ilona; gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! :)
    Daisy, mooie foto!

Geniet ervan meiden!

Nicole; balen zeg... dat kun je er nu waarschijnlijk even niet bij hebben...

Vanmiddag ben ik niet echt topfit.. het zit allemaal niet zo lekker... drukkend gevoel op schaambeen, last van m'n onderrug en dikke opgezette voeten... sorry, ik moet even klagen... :(
    Het zal door de warmte ook wel erger aan voelen dan het misschien werkelijk is... Hopelijk knapt het vanavond voor het slapen gaan weer wat op!

8. loulou79

loulou79 Actief lid

29 jan 2008
    390
    0
    0
    Ilona en fam. gefeliciteerd met jullie dochter. Onwijs stoere naam:)

Daisy, wauwwww wat een mooi meissie

9. Mona Lisa Smile

Mona Lisa Smile Actief lid

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    Ha dames,

yes wer babynieuws!

:):):) @ Ilona en Linda: gefeliciteerd met jullie meiden!!! Daisy had ik al gefeliciteerd met Amy, toch! Weer mooie namen hoor!:):):)

@ all: opvallend dat iedereen die de eerste week van juli is uitgerekend nog niet is bevallen... Aftellen dames!

ego: sinds vanochtend continue harde buiken, maar nog geen pijl op te trekken. Soms 5 minuten na elkaar, dan weer een kwartier... Zijn dit de typische voorweeën? Ook dadelijk de site van dommel geloof ik even bekijken. Voor de rest: stuur eens wat regen deze kant op... het is bloody hot hier regio Eindhoven... Effe buienradar checkuh... Ooh over een uurtje krijgen we een fikse bui...

10. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Ilona: Van harte met Ty!!! Coole naam!

Daisy: Wat een mooi poppetje is Amy! Geniet lekker van haar en t forum komt wel weer.....

All: Lief jullie reacties, doet me goed!

Tijd voor een jongen weer he, t is nu 3x op rij roze geweest! Sucre misschien!??! Denk t wel!

Tot later! Rustig aan allemaal t is al heet genoeg.

Oj aen de olifantenpootjes zijn hier nog dikker(zelfs mn birckenstocks gaan niet meer aan!) en worden ook al paars! Lekker he?!

Liefs

11. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    *inbraak*

Ik wil de meiden die nog moeten bevallen heeeel veel succes wensen en de meiden die al bevallen zijn feliciteren :D

Ik ben een juli 2008 mama. 11 juli uitgerekend maar bevallen op 24 juni 2008.

Geniet van de tijd die komen gaat, want het gaat zo snel ;) mijn jongetje kruipt al de kamer rond en loopt langs de meubelen :D

*uitbraak*

12. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

#10232 Kaatje80, 27 jun 2009
    Laatst bewerkt: 27 jun 2009
    Goedemiddag!

Allereerst: ik heb nog geen nieuw bericht van Sucre!

@ Spirit: tja, we kunnen niet vroeg genoeg beginnen met het opvoeden van onze beebs hè? :D;)

@ Brennie888: van mij mag het ook wel wat minder hoor. In ieder geval minder plakkerig dan dit, blegh.

@ Kristel: geen idee wat dat voor krampen zijn. Misschien even met de VK bellen? ** edit ** frustrerend dat ze niet echt naar je luisteren! Snap goed dat je liever langs gaat dan belt.

@ Robine: lijkt mee ook geen pretje nee, die vingers. Wordt je oor al wel minder of nog steeds niet?

@ Margrietje: klinkt alsof je beeb aan het indalen is. Dat voelde ik de afgelopen weken ook nu en dan.

@ Nicole: zo heb ik het eigenlijk nog niet bekeken, zal er eens op letten. Vandaag klopt het in ieder geval :).
    Lekker trouwens die winkels zonder airco...ben er vanmiddag ook een paar tegen gekomen. pff!
    Balen van je financien en lang leve de belastingdienst...not!

@ Daisy: wat een droppie! En al weer een met zo'n kop met haar. * smelt* Fijn dat het zo goed gaat allemaal, maar denk wel aan jezelf!

@ Ilona: VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER TY JELA! Heel veel geluk toegewenst en hopelijk zijn jullie snel met z'n allen thuis!

@ Gyino: ja, zo'n zwembed maken gaat goed met dit weer haha:D. Jammer genoeg regent het inmiddels, anders hadden we het zwembad vanmiddag nog opgebouwd. Wellicht morgen dan maar. Vandaag wel even luchtbedje gehaald vast.
    Hier overigens een oude buurvrouw, die aardig doof is, dus mocht ik onverhoopt toch thuis bevallen, zal ze het niet zo snel merken denk ik :D
    Lief die camera van je ouders! Ga je straks vast hele mooie, bijzondere momenten mee vastleggen.

@ Wbpepe: ik neem echt mijn petje af voor je hoor, zoals je je er nog steeds doorheen slaat met die verbouwing! Wij hebben hier 1,5 jaar geleden flink verbouwd en toen was ik het na een tijd al zo zat! En dan te bedenken dat we er 1) nog niet woonden, maar bij mijn ouders en 2) ik niet zwanger was. Hoop in ieder geval dat het maar snel klaar mag zijn allemaal! Nogmaals: dikke knuffel!

@ DaphneB: fijn dat bij jullie de verbouwing nu opschiet! vwb kleurtje geven: als je in 'plaats bericht' of 'snel reageren' zit zie je boven aan het blok een A met een zwarte streep eronder staan, wanneer je op het pijltje ernaast klikt, kun je kleur kiezen (hopelijk is het zo duidelijk omschreven... 8)).

@ Debby82: Je mag ons best verwaarlozen hoor! Alle begrip voor. Fijn dat Emma volgende week naar huis mag!

@ MLS: heb de regen jou kant op gestuurd!!

ego: pizzaboer gearriveerd ...tot later

13. mini me

mini me Actief lid

3 jun 2008
    466
    0
    0
    :$Anderhalve dag niet gelezen en zo zit ik alweer 40 minuten bij te lezen poeh wat gaan jullie hard.:D

Ilona, Linda en Amy gefeliciteerd met jullie meiden!!!
    Het word idd wel weer tijd voor een jongen tussendoor.

Dus zet m op Sucre!!!!

Gister al vroeg boodschapjes gedaan en bedklossen, po en rugsteun gehaald.
    En wat was weggewerkt, droogt lekker snel in de zon.
    De rest van de dag mak aan met dat warme weer. S’avonds hadden we aan de kust een lekker koel briesje. Gelukkig geen last van muggen hier die houden niet van zoute zeelucht denk ik.

Vandaag de laatste klusjes gedaan
    Bed op klossen, rookmelders opgehangen, plekjes en beschadigingen op de muren bijgewerkt,
    Gaatjes in de bodem van de wieg en lampje in de babykamer opgehangen. ( hoe bedoel je nesteldrang ben niet meer te houden hahahaha ;)
    En toen was ik stuk (wel alles met mn mannetje samen gedaan hoor) en lekker even gedoucht en een quicknap gedaan in mijn toch wel erg hoge bed.

Straks gaan we op visite bij vrienden even gezellig ertussenuit. Morgen een rustige dag.
    Lekker rommelen en misschien wat was wegwerken en laptoppen (en reageren op alle verhalen) verder niets.

Nou meiden hou jullie rustig met dit rare benauwde weer, en misschien is er morgen wel weer een nieuwe juli spruit geboren.

14. Snuffeltje

Snuffeltje Actief lid

3 feb 2009
    437
    0
    0
    Boxtel
    pfoe MLS, waar blijft die bui dan??? Boxtel ligt vlakbij eindhoven, dus moet toch lukken, maar volgens mij glijden we er mooi langsaf!
    Kwam net boven om de airco aan te zetten, gewoon 31 graden op zolder...zucht...
    Hier de hele dag zonneschijn gehad, kids lekker gezwommen en bloedjeheet hoor... Morgen waarschijnlijk nog zo'n dagje :)
    Tot op heden weinig vocht vastgehouden, maar heb zojuist met een uur werk mijn ring afgedaan en mijn voeten en enkels zijn rechte poten ahahaha. Kuiten strak gespannen, jakkie wat een akelig gevoel is dat!!! Petje af voor wie dit al zo lang hebben. Krijg mijn teenslippers nog niet meer aan hahah

Kids liggen op bed, mams gedoucht en nu begint het harde buiken verhaal weer, *kreun*
    Elke avond rond een uur of 8 tot een uur of 22 en dan zakt het af....

Ben zo benieuwd of Sucre al is bevallen!!!!
    Wie gaat er nog meer aan de slag vanavond... ff de jongens opvijzelen :D

LIefs Snuffeltje

15. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

bericht van sucre:

om 17.59 uur zijn wij de trotse ouders geworden van onze zoon lucas. Hij weegt 3110 gram en is 49 cm groot. Hij is prachtig en het gaat super goed!

16. Margrietje

Margrietje Actief lid

18 nov 2008
    166
    0
    0
    Sucre en familie: gefeliciteerd met de geboorte van Lucas! :)
    Geniet ervan!

17. Snuffeltje

Snuffeltje Actief lid

3 feb 2009
    437
    0
    0
    Boxtel
    Sucre en mannetje hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Je brengt weer wat evenwicht bij de geboortes hahah

Geniet met volle teugen samen van jullie nieuwbakken gezinnetje!
    Stoere naam en prachtig gewicht, kan niet wachten op een foto!!!

Liefs Snuffeltje

18. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

sucre en mannetje:van harte gefeliciteerd met jullie zoon lucas! Fijn dat alles al zo goed gaat. We horen graag het hele verhaal zodra je er aan toe bent! Geniet van elkaar!! Super naam ook trouwens! :)

19. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Sucre van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Lucas!!

Geniet van jullie wondertje en we lezen binnenkort je verhaal hier wel.

20. Snuffeltje

Snuffeltje Actief lid

3 feb 2009
    437
    0
    0
    Boxtel
    De-spruit-is-er-uit-lijst van de juli 2009 mama's.

Bevallingslijst:
    03 juni Sven, 2630 gram, 49 cm, 34+4, zoon van Kelly, 26 jaar, 2e kindje, ZKH, FV, (11 juli)
    03 juni Isis, 2510 gram, 46 cm, 34+6, dochter van Nynke31, 34 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, (9 juli)
    14 juni Roan, 2395 gram, 35+3, zoon van Loel, 29 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, (16 juli)
    17 juni Emma Aruna, 1990 gram, 34+4, dochter van Debby82, 27 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (25 juli)
    18 juni Bob, 3222 gram, 36+2, zoon van Pooh69, 32 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, (14 juli)
    24 juni Amy Antonia Louisa, 3110 gram, 37+0, dochter van daisy28, 29 jaar, 2e kindje, ZKH, FV, (15 juli)
    26 juni Liv, 38+0, dochter van LindaS, 25 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (10 juli)
    27 juni Ty Jela, 38+0, Dochter van Ilona19, 20 jaar, 1e kindje, ZKH (inleiding), BV, (11 juli)
    27 juni Lucas, 3110 gr, 49 cm, 39+0, zoontje van Sucre, 29 jaar, 1e kindje, thuis, BV (6 juli)

Er zijn al 4 jongetjes geboren.

Er zijn al 5 meisjes geboren.

Uitgerekende datum:
    01 juli Mona Lisa Smile, 32 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,
    01 juli Deetje, 35 jaar, 1e kindje, thuis, BV,
    01 juli Sunshine 82, 26 jaar, 1e kindje, ZKH,

02 juli Nena77, 31 jaar, 2e kindje, ZKH, BV,
    02 juli Dommel, 23 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,
    02 juli Ani, 23 jaar, 1e kindje, thuis, BV,

03 juli Robin77, 30 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,

04 juli DaphneB, 29 jaar, 1e kindje, Kraamhotel, BV,
    04 juli Kaatje80, 29 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,
    04 juli Robine, 32 jaar, 2e kindje, ZKH,BV

05 juli Loulou79, 29 jaar, 3e kindje, thuis, BV,
    05 juli Passie83, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,

06 juli Alouise, 33 jaar, 2e kindje, ZKH, FV,
    06 juli Jo79, 29 jaar, 2e kindje, ZKH, BV,
    06 juli Bubica, 25 jaar, 1e kindje, ZKH, BV
    06 juli Roozjuh, 23 jaar, 1e kindje, ZKH, FV
    06 juli Brennie888, 28 jaar, 1e kindje, ZKH, BV

07 juli Shanna23, 23 jaar, 2e kindje, thuis, FV,
    07 juli LadyC, 29 jaar, 2 kindje, thuis, FV,
    07 juli Duimelijn, 25 jaar, 1e kindje, thuis, BV,

08 juli 00Wendy00, 27 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,
    08 juli Sabbe, 27 jaar, 4e kindje, ZKH, FV,
    08 juli Andrea83, 25 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,

10 juli xMamaDianax, 24 jaar, 2e kindje, ZKH, BV,
    10 juli Ryanne, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, FV,
    10 juli DvS, 24 jaar, 1e kindje, ZKH, FV

11 juli Lennylenn, 23 jaar, 1 kindje, ZKH, BV,
    11 juli Carla1980, 29 jaar, 2e kindje, thuis, FV,
    11 juli Tijgertje23, 25 jaar, 1e kindje, thuis, BV,

12 juli Sanneke1982, 26 jaar, 1e kindje, thuis, BV,

13 juli Martine, 27 jaar, 2e kindje, thuis, BV,
    13 juli Kate77, 32 jaar, 2e kindje, thuis, BV,

14 juli Gyino, 26 jaar, 1e kindje, thuis, BV,
    14 juli Sabientje28, 28 jaar, 3e kindje, ZKH, BV,
    14 juli Patries81, 28 jaar, 2e kindje, thuis/ZKH, BV,

15 juli Daantje27, 1e kindje, ZKH, BV

16 juli Daffie1977, 32 jaar, 3e kindje, thuis, BV,
    16 juli Wbpepe, 32 jaar, 2e kindje, ZKH, BV,
    16 juli Mamabeer, 3e kindje, ZKH, BV,
    16 juli Miffy77,

17 juli MirandaB, 24 jaar, 1e kindje, ZKH, FV,

20 juli Smallville, 33 jaar, 2e kindje, ZKH, BV,
    20 juli Mouschy, 31 jaar 3e kindje, ZKH, BV, inleiding met 38 weken,
    20 juli Miamel, 19 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,

21 juli Maine, 32 jaar, 2e kindje, ZKH, BV,
    21 juli Mazz, 22 jaar, 1e kindje, BV,

22 juli Fedi, 28 jaar, 1e kindje, thuis, FV,
    22 juli Lotuss, 41 jaar, 4e kindje, thuis, FV
    22 juli Shira83, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, BV
    22 juli Safiya, 29 jaar, 4e kindje, thuis, BV

24 juli Diantje82, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,
    24 juli Snuffeltje, 35 jaar, 4e kindje, ZKH, BV,

25 juli Meilan, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,
    25 juli Aurelie, 34 jaar, 2e kindje, ZKH, FV

26 juli Nelizzz, 27 jaar, 2e kindje, thuis, BV,
    26 juli Margrietje, 27 jaar, 1e kindje, thuis, FV,
    26 juli Minime, 33 jaar, 1e kindje, ZKH, BV
    26 juli 1986Fleur, 23 jaar, 2e kindje, thuis, BV

27 juli Kristel86, 22 jaar, 1e kindje, thuis, BV,
    27 juli Phoobear, 31 jaar, 2e kindje (1e kindje overleden), ZKH, BV

28 juli Spirit70, 39 jaar, 2e kindje, ZKH,

29 juli Nicole84, 24 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,

31 juli Vlekkengek, 25 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,
    31 juli Kimvnb, thuis, BV,
    31 juli Ollebolleke, 38 jaar, 4e kindje, ZKH, BV

De Buddylijst van de juli-mama's:

Debby82 - Wbpepe - Robine
    Kaatje80 - Sucre - Tijgertje23
    Loulou - Spirit70 - Deetje
    Kelly - Mamabeer
    Diantje82 - Cimu27
    Dommel - Daphne B
    Gyino - Sunshine82
    Ilona19 - Fedi
    Meilan - Ryanne
    Pooh69 - Emma29
    Snuffeltje - Nicole84

Er worden 18 jongetjes verwacht.
    Er worden 23 meisjes verwacht.
    Van 26 kindjes weten we het geslacht pas bij de geboorte.

Sucre, je staat erbij hoor!:D
    Wie volgt?

Deel Deze Pagina