Linda en Ilona gefeliciteerd met jullie meisjes lekker knuffelen nu! Sucre gefeliciteerd met jullie zoon de naam vind ik zelf ook heel mooi! Hier begin ik langsaam geirriteerd te raken omdat het steeds niet doorzet en van die pijn word ik gek...omdat het bij ryan toen 2 a 3 weken ook zo heeft gerommeld zou ik het echt niet leuk vinden als ik nu weer zolang pijn heb van te voren voor dat het echt begint gelukkig gisteren nergens last van gehad vandaga wat harde buiken maar ook helemaal niks meer daar. Ik wil graag op iedereen reageren maar heb dr vandaag ff echt de puf niet voor. het is echt warm pfff me moeder kwam gelukkig nog langs en die heeft met heel veel dingen geholpen dat was wel ff lekker Alleen nu moet percies vandaag onze vaatwasser stuk gaan:x daar waren we niet zo blij mee! Dat zo'n dingen altijd moeten gebeuren als je bijna bent uitgerekend. Toen lex geboren werd ging de wasmaschine ineens stuk toen hebben we gelukkig snel een monteur aan huis gehad.
De-spruit-is-er-uit-lijst van de juli 2009 mama's. Bevallingslijst: 03 juni Sven, 2630 gram, 49 cm, 34+4, zoon van Kelly, 26 jaar, 2e kindje, ZKH, FV, (11 juli) 03 juni Isis, 2510 gram, 46 cm, 34+6, dochter van Nynke31, 34 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, (9 juli) 14 juni Roan, 2395 gram, 35+3, zoon van Loel, 29 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, (16 juli) 17 juni Emma Aruna, 1990 gram, 34+4, dochter van Debby82, 27 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (25 juli) 18 juni Bob, 3222 gram, 36+2, zoon van Pooh69, 32 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, (14 juli) 24 juni Amy Antonia Louisa, 3110 gram, 37+0, dochter van daisy28, 29 jaar, 2e kindje, ZKH, FV, (15 juli) 26 juni Liv, 38+0, dochter van LindaS, 25 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (10 juli) 27 juni Ty Jela, 38+0, Dochter van Ilona19, 20 jaar, 1e kindje, ZKH (inleiding), BV, (11 juli) 27 juni Lucas 38+5, zoon van Sucre, 29 jaar, 1e kindje, TH, BV, (6 juli) Er zijn al 4 jongetjes geboren. Er zijn al 5 meisjes geboren. Uitgerekende datum: 01 juli Mona Lisa Smile, 32 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 01 juli Deetje, 35 jaar, 1e kindje, thuis, BV, 01 juli Sunshine 82, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, 02 juli Nena77, 31 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, 02 juli Dommel, 23 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 02 juli Ani, 23 jaar, 1e kindje, thuis, BV, 03 juli Robin77, 30 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 04 juli DaphneB, 29 jaar, 1e kindje, Kraamhotel, BV, 04 juli Kaatje80, 29 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 04 juli Robine, 32 jaar, 2e kindje, ZKH,BV 05 juli Loulou79, 29 jaar, 3e kindje, thuis, BV, 05 juli Passie83, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 06 juli Alouise, 33 jaar, 2e kindje, ZKH, FV, 06 juli Jo79, 29 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, 06 juli Bubica, 25 jaar, 1e kindje, ZKH, BV 06 juli Roozjuh, 23 jaar, 1e kindje, ZKH, FV 06 juli Brennie888, 28 jaar, 1e kindje, ZKH, BV 07 juli Shanna23, 23 jaar, 2e kindje, thuis, FV, 07 juli LadyC, 29 jaar, 2 kindje, thuis, FV, 07 juli Duimelijn, 25 jaar, 1e kindje, thuis, BV, 08 juli 00Wendy00, 27 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 08 juli Sabbe, 27 jaar, 4e kindje, ZKH, FV, 08 juli Andrea83, 25 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 10 juli xMamaDianax, 24 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, 10 juli Ryanne, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, FV, 10 juli DvS, 24 jaar, 1e kindje, ZKH, FV 11 juli Lennylenn, 23 jaar, 1 kindje, ZKH, BV, 11 juli Carla1980, 29 jaar, 2e kindje, thuis, FV, 11 juli Tijgertje23, 25 jaar, 1e kindje, thuis, BV, 12 juli Sanneke1982, 26 jaar, 1e kindje, thuis, BV, 13 juli Martine, 27 jaar, 2e kindje, thuis, BV, 13 juli Kate77, 32 jaar, 2e kindje, thuis, BV, 14 juli Gyino, 26 jaar, 1e kindje, thuis, BV, 14 juli Sabientje28, 28 jaar, 3e kindje, ZKH, BV, 14 juli Patries81, 28 jaar, 2e kindje, thuis/ZKH, BV, 15 juli Daantje27, 1e kindje, ZKH, BV 16 juli Daffie1977, 32 jaar, 3e kindje, thuis, BV, 16 juli Wbpepe, 32 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, 16 juli Mamabeer, 3e kindje, ZKH, BV, 16 juli Miffy77, 17 juli MirandaB, 24 jaar, 1e kindje, ZKH, FV, 20 juli Smallville, 33 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, 20 juli Mouschy, 31 jaar 3e kindje, ZKH, BV, inleiding met 38 weken, 20 juli Miamel, 19 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 21 juli Maine, 32 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, 21 juli Mazz, 22 jaar, 1e kindje, BV, 22 juli Fedi, 28 jaar, 1e kindje, thuis, FV, 22 juli Lotuss, 41 jaar, 4e kindje, thuis, FV 22 juli Shira83, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, BV 22 juli Safiya, 29 jaar, 4e kindje, thuis, BV 24 juli Diantje82, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 24 juli Snuffeltje, 35 jaar, 4e kindje, ZKH, BV, 25 juli Meilan, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 25 juli Aurelie, 34 jaar, 2e kindje, ZKH, FV 26 juli Nelizzz, 27 jaar, 2e kindje, thuis, BV, 26 juli Margrietje, 27 jaar, 1e kindje, thuis, FV, 26 juli Minime, 33 jaar, 1e kindje, ZKH, BV 26 juli 1986Fleur, 23 jaar, 2e kindje, thuis, BV 27 juli Kristel86, 22 jaar, 1e kindje, thuis, BV, 27 juli Phoobear, 31 jaar, 2e kindje (1e kindje overleden), ZKH, BV 28 juli Spirit70, 39 jaar, 2e kindje, ZKH, 29 juli Nicole84, 24 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 31 juli Vlekkengek, 25 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 31 juli Kimvnb, thuis, BV, 31 juli Ollebolleke, 38 jaar, 4e kindje, ZKH, BV De Buddylijst van de juli-mama's: Debby82 - Wbpepe - Robine Kaatje80 - Sucre - Tijgertje23 Loulou - Spirit70 - Deetje Kelly - Mamabeer Diantje82 - Cimu27 Dommel - Daphne B Gyino - Sunshine82 Ilona19 - Fedi Meilan - Ryanne Pooh69 - Emma29 Snuffeltje - Nicole84 Er worden 18 jongetjes verwacht. Er worden 23 meisjes verwacht. Van 27 kindjes weten we het geslacht pas bij de geboorte. Sucre toegevoegd Wie volgt? ** edit ** haha, ik was te laat!
Sucre: Van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!! Wat fijn dat hij het zo goed doet. Ik hoop jij ook.... Wat gaat het hard hé dames.......Wie is de volgende??? Ik bied mezelf alvast aan hihihi. Groetjes, Wendy
@sucre gefeliciteerd met jullie zoon! Lucas... wat een mooie naam! Ik ben net bijna van mijn stokkie gegaan doordat ik de trap ben opgelopen... hmmm en ik maar denken dat ik al bijna hersteld ben van de keizersnee, toch maar een beetje rustig aan doen. Ik had bijna het ziekenhuis gebeld dat ik toch maar niet kwam maar ben blij dat ik toch ben gegaan. Ze hebben namelijk de sonde uit haar neus gehaald! Vanaf nu moet Emma alles zelf drinken en als dat minimaal 320 ml is mag ze heel snel naar huis. Ben super blij.
Gefeliciteerd met jullie zoon Sucre!! Geniet ervan! Het is bijna niet meer bij te houden..al die baby's! Hoop voor je dat Emma heel snel thuis komt Debby!
Doe je voorzichtig debby!!! Wel goed nieuws dus, nu maar hopen dat ze snel mee naar huis mag met jullie Ik ga mijn olifantenpootjes ten ruste leggen, mannetje is onderweg en rond half 12 thuis... tot morgen dames! Liefs snuffeltje
WoW gefeliciteerd sucre... zo leuk... gisteravond nog lekker mee zitten beppen hier en een dag later heb je gewoon een zoon!!!! geniet er maar goed van met z'n 3 tjes....
Jaaa weer een babyknulletje!! Gefeliciteerd met jullie zoontje Lucas, Sucre! Ik ben benieuwd hoe alles gegaan is! @ Debby, fijn dat alles al zo goed met jullie mooie meisje gaat! Hopelijk is ze snel thuis. @ Mamabeer, hopelijk ben jij de volgende hoor @ ego, hier ook al veel harde buiken met zo'n ongesteldheidsgevoel er bij. Nog niet regelmatig genoeg om echt iets te betekenen maar wel irritant, ben benieuwd hoe dat vannacht gaat. Als je hoort hoe snel het af en toe gaat.. Maar als die kleine nog even blijft zitten vind ik het ook wel goed hoor! Zo te voelen heeft hij nog genoeg bewegingsruimte en als het weer nu ook een iets koeler wordt trekken we dat wel. (bedankt voor de aanwijzingen voor de kleur trouwens Kaatje! )
@Kaatje80 Dank meis. Maar ik zal wel moeten... heb weinig andere keuze. De verbouwing zou geplanned zijn in maart, maar doordat we een onbetrouwbare aannemer hadden en we opeens zaten met een aangeschaft bad en stoomcabine die we ook niet ergens konden stallen moesten we haastig op zoek naar een andere aannemer... vandaar dat we nu zo 'laat' zijn met de verbouwing. Pfff, en dat het dan ook nog bijna 7 weken duurt is vreselijk! Maar goed, straks maar extra hard genieten van alle luxe!!!!!!! @Sucre Jeeeeeejjjj!!!!!!!!!! Leuk!!!! Gefeliciteerd! Lucas was onze jongens voorkeurs-naam! Dus als het een jongetje was geweest
GOedenavond dames.... Alle nieuwe beebs welkom Alle nieuwe moeders van harte gefeliciteerd Hier is alles nog steeds rustig, vandaag veel gewandeld en nog even naar de zaak geweest waar we hebben gebbq Nu zo lekker naar bedje toe... Groetjes
Goedemorgen dames... Bij mij is het sinds een uur een beetje aan het rommelen ben er wakker van geworden en de weeen komen iedere 10 minuten ongeveer dus wie weet is het dan vandaag echt zover... Ik hou jullie op de hoogte... Groetjes...
Pff even flink klagen hoor, wat een brak nachtje zeg! Ik ben helemaal niet aan slapen toegekomen, ik werd helemaal gestoord van de buikkrampen. Ze waren gisteren al begonnen maar niet onhebbelijk, pas toen ik in bed lag begon het steeds meer te worden en ook pijnlijker, echt van die gemene ongesteldheidssteken. Klein ventje lag ook aardig te draaien en dat maakte het er niet veel beter op, zelfs m'n darmen zijn er overstuur van. Om 5 uur ben ik er maar uit gegaan en heb een uur onder de douche gezeten maar dat heeft niet echt geholpen, het is nog net zo erg. Timen lukte vannacht niet goed dus ben maar begonnen met opschrijven, misschien dat de VK er dan wel iets over kan zeggen. Tot nu toe zit er zo'n 3 tot 5 minuten tussen en duren ze zo'n 45 seconden. Als ik meer beweeg is het vaker en ze hebben een duidelijk hoogtepunt (of dieptepunt, bllg) Tja, ik wacht het wel even af. Het zullen wel voorweeën zijn want ik lees overal dat als je een echte wee hebt je het wel weet, en ik weet het echt niet..
Jeetje Daphne we zitten bijna gelijk Ik heb de verloskundige gebeld en die zei dat het bij mij voorweeen zijn... En dat het nog 24 uur kan duren dus dat word gezellig Groetjes...
@sucre: Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Lucas!!! Stoere naam, die is hier ook nog voorbij gekomen Geniet ervan en rust lekker uit (ligt het aan mij of kan ik je eigenlijk uitgerekende datum niet meer vinden op de lijst, of halen we die steeds weg?) Wel handig misschien om te zien wanneer mensen zijn bevallen en eigenlijk zouden moeten bevallen of niet? @bubica: spannend!!! hopelijk zet het door en heb je vandaag nog je meisje in je handen!! @daphne: je weet het niet he meid, lijkt me vreselijk om het niet zeker te weten.. hopelijk zet het ook bij jou door haha lees dus net dat het waarschijnlijk wel voorweeen kunnen zijn, maar goed het is toch een begin he!!! Hopelijk houden jullie het goed vol en is het niet al te pijnlijk Hier gisteravond flinke krampen, maar nu weer niks. Heel slecht geslapen en al vroeg weer wakker. Denk echt dat de natuur je alvast aan je nieuwe niet slapen ritme wil laten wennen haha. Merk wel dat de stress om de financien niet zo goed voor me was, sliep hierdoor nog onrustiger. Ga vandaag proberen te relaxen dan komt het vast goed Ben benieuwd of er vandaag nog dames gaan bevallen!
Goeiemorgen! Daphne en Bubica: zet 'm op; ze zeggen wel dat je zolang mogelijk gewoon je ding moet doen Sucre van harte gefeliciteerd met de geboorte van LUCAS! Hiep hiep hoera voor Lucas! Gister veel harde buiken, echt om de paar minuten maar nu alles weer rustig. Aan de ene kant kan ik niet wachten tot ik de kleine in m'n armen heb, aan de andere kant.. ben ik er wel klaar voor????? Wie heeft daar nog meer last van? Hier natuurlijk weer geen regen gehad, 't is al bijna 20 graden buiten. Fijne dag allemaal!
Oh ja hoe hebben jullie dat met de tijd? Bij mij loopt 'ie twee uren achter en ik kan niet vinden waar ik dat aan kan passen. Wie helpt?