Aurelie, hier ook maar een gewoon opblaaszwembad hoor, wel een van 2,5 meter doorsnede zodat de kids lekker kunnen plonsen. Zie me nu niet aan een recreatieplas zitten op een handoekje
OO help nee, ik moet er niet aan denken om nu bij een recreatieplas te zitten. Alleen al het feit dat ik zo soepel overeind kom van de grond! Maar een opblaasbaarbad met een doorsnee van 2.5 m telt ook als een zwembad hoor. Ik hoop wel dat je een automatische pomp hebt
Hihi allemaal aan de opblaasbadjes vandaag Die van ons is ook denk 2,5 mtr lang en 1,5mtr breed en wel al opgeblazen, maar heb gewoon niet eens zin en puf om de tuinslang erin te hangen. Ben ook bang dat dan de bev. gaat beginnen en dat dat bad dan weer zo in de tuin staat te niksen.(Lees, geen zin in troep zeg maar). Bij vk was alles weer ok. Ze schat em alleen nu wel al op 8 pnd! Ow My God! Lol. Jill was maar 6 pond. Heb verteld van de slijmprop en bloed, ze zei, bel me vannacht maar, dan hebben we wat te doen lol.........hoop t echt. Wel al nieuwe afspraak staan voor 7-7. Dan is t 40,3 wkn. Maar nee hoor, dat gaan we niet doen, dan maar inleiden hoor, ook vanwege t vocht. Meiden plons lekker allemaal in jullie badje vandaag en rustig aan! Liefs
@ robine- bij jou denk ik toch altijd dat het je eigen schuld is die olifantenpootjes (zie banner!!!!) Ben benieuwd of het bij jou doorzet! @ (laurier)drop- het gaat om een stofje in drop en niet om het zout waar je bloeddruk van oploopt dus pas op! @ iedereen die vroeg: Dank, het is wel wennen hier in huis, ik geef nu aan wat voor mij belangrijk is en 'vriend' zorgt echt goed voor me. En straks met die kleine schuift de rest toch eerst naar de achtergrond! Ik kwam net iemand tegen, wanneer ben je uitgerekend, uhhh OVERMORGEN . Ik had steeds een liedje dat ik zing voor de kleine 'lieve kleine ..... blijf maar lekker warm daarbinnen' en bedacht me ineens dat dat anders moest dus heb nu gezongen 'het is tijd om nu te komen' hopen dat hij luistert!! Realiseer me meteen dat ik er nu toch klaar voor ben, heerlijk En wie was er nu plinten aan het poetsen? Ik heb erg weinig nesteldrang dus stuur maar wat hierheen! Het trekt nu dicht hier, moet ik even het bevalbad-binnenzijl van de waslijn plukken. Groetjes!
Wist het niet zeker van het laurierdrop inderdaad... maar goed dat anderen op de hoogte zijn, dank je deetje! Bad staat hier de hele zomer op, filterpomp erin, chloortabletjes en lekker laten staan, geen omkijken naar! Robine, klinkt spannend hoor, en een 8ponder, tja, ik kan erover meepraten hahahah Hoop voor je dat het vannacht begint dan, zou mooi zijn! Dat filmpje is inderdaad hilarisch... heb het op mijn hyves gezet, om gelijk alle grote mannenmonden te snoeren. Vriend zal er niet zo'n behoefte aan hebben, die leeft al zo enorm mee!!!!
Ennuh wel een toepasselijke plek voor ons nijlpaardjes zo aan een recreatieplas lol. Inderdaad dat overeind komen.........funniest home video's
Deetje: Denk je niet dat je ''vriend'' na de bevalling weer genoeg van je gaat houden om t samen weer te gaan proberen!? Lijkt me toch geen leuke situatie waar je je in bevindt. Of heb je zelf ook geen behoefte meer aan een leven samen met hem!? Ennuh over 2 dgn al uitgerekend, spannend! Al voortekenen??? Ennuh ja die banner., lol. Heb ik er ook bewust op uitgekozen hoor.
Robine: dat zou heel mooi zijn maar ik durf (en wil) er niet op hopen. Ik merk dat ik wel bij dingen heb 'wil ik dit wel' aan de andere kant vind ik dat je alles op alles moet zetten om er samen uit te komen als je een kindje hebt samen. We kunnen (inmiddels weer) goed door 1 deur, delen hobbies en straks delen we het mooiste wat een mens kan overkomen! Laten we maar even afwachten. Raar hè dat je dan over zo'n poos pas weer op controle moet, ik ga donderdag weer. Succes allemaal!
@ Debby82: denk je wel een beetje aan jezelf! Wel fijn dat Emma het zo goed doet! Ah, je bent nog even lekker eten geweest! Goed zo, geniet er maar van. @ DaphneB: ah, het was dus toch duidelijk omschreven haha! Graag gedaan hoor! * Naar van die steken, benieuwd wat de VK er van zegt * Ook voorweeën! Houd de spanning er in! * toch weer afgenomen dus* zie je al helemaal rondhuppelen * En toch weer nieuwe voortekenen...benieuwd of het lukt om je afspraak te verzetten. @ Wbpepe: En bedankt dan aannemer, nietwaar!?! Maar net wat je zegt: lekker extra genieten straks van alles!! Knuffel! @ Bubica: spannend!! (moet nog 4 pagina's lezen, dus wie weet wordt het nog vervolgd....) @ Nicole: de uitgerekende datum staat nu helemaal achteraan in de regel van de geboren beeb! ** oh, is al doorgegeven hihi ** @ Deetje: ehh...dat zat ergens bij profiel instellingen, maar waarschijnlijk heb je inmiddels al wel antwoord van iemand gehad... Lekker zo'n verwendagje! Heb je wel verdiend! @ Brennie888: ook al voorweeen... die niet doorgezet hebben. Succes bij de VK vandaag! @ MLS: en nog een! Wie zal er het eerst aan het echte werk toe zijn?? ** oh, bij jou is het ook afgezwakt ** Weet niet hoe het met voorweeën op je linkerzij zit, maar heb wel gehooord dat de 'echte' weeën op de linkerzij juist vervelender zijn, maar wel meer effect hebben?! En dat het de doorbloeding stimuleert. Goed dat je je lijstje af hebt! Hier nog steeds niet haha! Veel te warm, geen echte nesteldrang meer, geen voortekenen dat beeb zich aankondigt ... dus lijstje wacht maar mooi! Lekker zo'n koel huis overigens. @ Wendy000: naar dat vocht. hier blijft het gelukkig nog steeds beperkt tot mijn voeten en enkels. @ Lennylenn: nog wat gevonden in de stad? En lekker gegeten? @ Gyino: ja, zou toch wel fijn zijn als ie er voor kerst is haha! En ook al oefenweeën... Hoe was het met je vriendin? @ Snuffeltje: hier ook een beeb die overdag heel druk (en soms pijnlijk) aanwezig is, maar 's nachts lekker rustig (hopelijk blijft dat zo ). Mooie, grote buik heb je hoor! @ Ani: bij jou rommelt het dus ook nog steeds! Hoop dat het snel voor je doorzet! @ Sabientje: bij jou ook al zo spannend!! @ Robine: kon je het een beetje volhouden, zo'n dagje madurodam en dat met dit weer? pff. GElukkig is je oor bijna over! Laat de beeb maar komen haha! ** lijkt wel of beeb het aanvoelt, benieuwd wat de vk erover zegt! ** Ga haar maar lekker bellen vannacht hoor!! Beter dan inleiden toch? @ Illona: wat een schatje! Hopelijk mag ze snel bij je komen liggen! @ Margrietje: geen ervaring mee. @ Shira: hier ook regelmatig een afgeknelde zenuw, gisteravond was de beeb erg druk en had ik er ook wat meer last van. @ Spirit: hmm, krampen, nesteldrang (dat is het volgens mij zeker haha, anders doe je dit soort dingen niet, niet met dit weer )! Spannend hoor! @ Mamy: hier ook geen krampen e.d. hoor (en ben inmiddels ruim 39 weken...), rommelt nog niks! *** jeetje, nou is er alweer een pagina bijgekomen... niet zo snel dames, kan het zo niet bijbenen! ) @ Passie: ook al een leuke drukke dag gister! @ Deetje: enkels, wat zijn dat?? Heb ze al in geen weken meer gezien... Gek hè, dat het nu zo snel gaat. Had gister ook ineens dat ik het niet meer over 'over zoveel weken uitgerekend' moest hebben, maar over 'zoveel dagen'! @ xMamaDianax: succes bij de VK! Verkouden met dit weer haha, hoe krijg je het voor elkaar?! Die zoute drop zou ik idd niet nemen nu. Strepsils (of mag dat nu niet??), of van die honingsnoepjes, van Diele of zoiets? @ Sitara: welkom @ Duimelijn: haha, je weet het mooi te brengen allemaal! Maar zou het ook opgeven als ik jou was (misschien dat dát helpt 8)). @ Ryanne: beterschap! @ Slapen met dit weer: slaap de laatste nachten met de ventilator aan, lekker briesje in de kamer en houdt ook nog de muggen op afstand, dus slaap nog steeds niet slechter dan afgelopen weken. Zo volgens mij ben ik weer een beetje bij.... Al met al geen beebs geboren uit alle rommelende meiden , had ik toch wel verwacht. Voor al deze dames: hoop dat het toch snel doorzet! @ ego: gister druk dagje gehad met eerst visite, daarna zwembad opgezet, kinderverjaardag en 's avonds ook nog verjaardag. Dadelijk eens even kijken of het water in het zwembad warm genoeg is. Hebben hem gister eerst voor een groot deel gevuld met grondwater (brrr, ijskoud) en daarna de warme slang er nog in gehangen, maar geen tijd gehad om hem uit te proberen. Nog even luchtbedje opblazen, zonnescherm boven bad uitdraaien, insmeren en dobberen... Verder verbaas ik me erover dat iedereen hier in de omgeving denkt/vindt/ervanuit gaan dat de laatste loodjes persé zwaar moeten zijn. Als ik aangeef dat ik daar geen last van heb, zie je ze echt kijken van 'dat kan niet'. Toch is het zo! Ja, heb dikke voeten maar dat heb ik al weken en Ja, het is warm maar daar hoef je niet alleen hoogzwanger voor te zijn om daar last van te hebben! En verder voel ik me gewoon prima! Sorry dames, maar moest het even kwijt. Vind het heel rot voor degene die wel kwaaltjes hebben en er genoeg van hebben. Kan dat ook heel goed begrijpen, zou ik zeker ook hebben als ik kwaaltjes en alles had. En leef ook zeker met jullie allen mee hoor!! Wou soms dat ik wat van jullie kon overnemen! Wordt er alleen wat moe van dat ze alles en iedereen over een kam scheren. Nou meiden, tot later!
Nou meiden, tot later! Helemaal mee eens Kaatje!! Afgezien van die oorontsteking afgelopen week(die deed echt pijn) voel ik me ook prima. Vandaar ook dagje Madurodam. Gisteren zat er een vrouw in t treintje in dat park en zei nog tegen me, zoooooo jij mag zeker bijna. Ik zei nog, inderdaad, vandaag,morgen een dezer dagen. Toen zei ze, dat je dan hier nog heen gaat! Ik zei, ja waarom niet, kan niet op een stoel thuis gaan zitten en afwachten, voel me ook prima afgezien van vocht vasthouden en dikke voeten. Toen was ze stil. Hahaha. Heerlijk toch dat we zo onbezorgd de zwangerschap (bijna) hebben voldragen.
@ Robine: precies! Gister op die verjaardagen ook. Zitten me allemaal aan te kijken of ze zwaar medelijden hebben en kijken vervolgens heel verbaasd als ik uitgebreid met alle kids daar ga lopen spelen en meehelp met het buffet?!?! Ben zwanger, niet invalide! En een buurvrouw van de week: 'Zo, jij bent ook nooit thuis ondanks dat je op het laatst loopt. Zie je steeds weer in dat autootje stappen en de hort op gaan'. Ja en? Stilzitten is niet echt mijn ding (behalve dan als ik echt in een boek zit, maar daar heb ik wat minder geduld voor gekregen gek genoeg). En ben echt superblij dat het zo probleemloos verloopt allemaal, geniet er ook echt van, wie zegt dat het een volgende keer weer zo zal zijn nietwaar? Zo en nu ga ik echt mijn badje uittesten... (ga ik zomaar niet mer de auto op pad haha!)
ff vooraf: heb het snikheet en lees snel bij dus reageer even niet op iedereen.... @shira: jep hier ook zo'n afknelgevoel. De ene keer is het links en de andere keer is het rechts. De VK zei dat dit kwam door welke kant het ruggetje ligt en de baby knelt dan wat af.. @wbpepe: sterkte meid! hopelijk voel je je snel weer beter... @duimelijn: haha heb me rotgelachen en mijn man keek al snel mee! Hij zei dit al wel te weten en is blij dat ik het ga doen RESPECT voor alle vrouwen!!!! @deetje: blijft een moeilijke situatie maar heb groot respect hoe je hiermee om gaat @badjes: hier gaat mijn man hem ook opzetten!! HEERLIJK! @robine en kaatje: tja hier zijn de kwalen ook alleen op het forum noemenswaardig hoor verder voel ik me eigenlijk prima en als ik rustig doe is het goed vol te houden Ben ook nog gewoon aan de poets en boodschappen aan het doen en dan kijken mensen je inderdaad raar aan. Maar sommige dagen voel ik me heel ellendig en zit ik liever alleen thuis vannacht iets beter kunnen slapen, het waaide een beetje door in de slaapkamer en had onze lakens van de dekbedden gehaald en dat sliep een stuk prettiger. Even klagen, had al een tegenvaller van de week met de belastingdienst, houdt onze oven er vandaag ineens mee op. Dat ding is al heeeeeeel erg oud, dus of ze hem kunnen maken is nog niet zeker. En een nieuwe kopen in onze oude keuken schiet ook niet op. misschien een combi magnetron ofzo tijdelijk, want ja we willen over een tijdje toch de keuken vervangen en om nu een nieuwe inbouw in een stokoude keuken te zetten... nou ja, komt wel weer goed. Ga nu lekker in mijn badje (oh nee eerst het rolgordijn voor de babykamer ophalen!! dan is het echt af!!)
Hallo meiden, Gister zou ik niets doen en lekker laptoppen kon ik de site niet op gggrrr.:x Toch weer aan de poets hihihi word soms gek van mezelf ben normaal echt niet zo poetserig en nu vind ik de dagen te kort. Zucht . Zo blijft het altijd wat. Ik moet smiddags echt mn rust nemen en mn energie verdelen anders krijg ik teveel pijn en ben te moe. Maar ik moet zeggen dat ik nog nooit zo goed mn energie heb verdeeld hihi. Nu eerst alle berichten bijlezen en reageren sorry als het wat door elkaar heenstaat. @sucre gefeliciteerd met jullie zoon!! Geniet ervan en hopelijk snel een foto J @wpebe HOU VOL!! Dikke knuffel voor jou. Geeft niets dat je er doorheen zit ins ook niet zo gek met al het gedoe rondom de verbouwing. Ik heb nog geen puf gehad om op jacht te gaan naar de rose, was veel te warm. Wij hebben een kruising tussen een jack russel en boerenfox. Echt een moppie maar zal wel moeten wennen dat ze straks de aandacht moet delen met onze kleine man. Gelukkig is mijn man 4 weken vrij na de bevalling zodat ook zij genoeg aandacht krijgt. En wat betreft het strand als ik moet kiezen tussen de zegerplas en het strand dan kies ik toch voor het eerste hoor. Maar ja mijn man woonde hier al en het was beter dat ik hiernaartoe kwam. Alphen blijft wel trekken gezellig dorp en de zegerplas. @debby82 denk wel een beetje aan jezelf hoor!!! Niets forseren een keizersnee is volgens mij best pittig hoor. @deetje tja die twijfel steekt ook hier af en toe de kop op, dacht het altijd wel te weten en nu krijg ik af en toe de kriebels.. zal ik het wel goed doen, kan ik m wel alles geven wat hij nodig heeft, kan ik m vrijlaten en heeft hij het gevoel dat hij bij ons terecht kan enz enz en hij moet nog geboren worden hahahaha. Wat betreft je vriend lijkt het me enorm moeilijk om nog op deze manier contact te hebben. Wat ontzettend knap van je. Overmorgen mag je hopelijk je kindje in je armen houden en kan je daarin al je gevoel kwijt. @robine owh wat spannend allemaal ik hoop voor je dat de bevalling nu wel door gaat zetten. En wat betreft je zwembad gooi die tuinslang er nu maar in want al heb je maar 1x kunnen dobberen dan is het het al waard geweest. Er komen nog wat warme dagen aan. En opruimen ervan misschien zijn er nog mensen in je omgeving met wie je man het op kan ruimen als het zover is. Bij mij verwachten ze trouwens ook dat de baby 8 pond word dus kunnen we elkaar een hand geven. Gelukkig is je oor bijna over. @you tube hahaha dat zouden ze moeten verplichten aan alle mannen met een iets te grote mond of net teveel praatjes. Gelukkig leeft mijn mannetje erg met me mee. @iedereen met een tuin of zwembad geniet ervan!!!! Wij hebben zelf helaas alleen een balkon ook nog in de volle zon. En dus te warm, ik smacht naar een tuin maar ja je kan niet alles hebben, toch?! Ik heb wel een voetenbadje met bubbels8) (alleen nog niet gebruikt hihi) @duimelijn hahaha kijk maar uit dat er geen groene kruin op je hoofd gaat groeien van al die annanas. Maar dat knuffelen lijkt me geen grote opgave toch? Maar wat is daar de achterliggende reden voor? Of klink ik nu heel dom? @lennylenn wie weet helpt het als je het maar vaak genoeg zegt, wsl denkt die kleine mij te warm daarbuiten. Laat mij maar een beetje rondzwemmen in mama haar buik. @vocht vasthouden gelukkig heb ik er (nog) geen last van, maar als ik de meeste hier zo hoor leef ik met jullie mee. Bah wat naar. @monalisa smile PH neutralie babieolie werkt volgen mij ook het gaat volgens mij meer om het smeren en soepel krijgen. hier in noordwijk ook nog geen regen wel mist (savonds) Ik zit er wel aan te denken om babymassage te gaan doen lijkt me heerlijk voor de kleine en leuk om te doen. @snuffeltje hier gister ook aan de poets geweest omdat het hier mistig was en iets koeler. Om 3 uur echt de rem aan moeten trekken en rust moeten nemen anders raas ik maar door. Had ik echt nooit geen last van, nu des te erger hihi. Wij zijn om 20 uur al naar bed gevlucht onder de plafondventilator heerlijk samen een film gekeken. @daphneb kon idd het forum gister niet op balen ggrrr maar vandaag lukt het gelukkig weer wel. @bubica ik hoop voor je dat het snel doorzet nu zet m op!! Mocht ik nu nog iemand vergeten zijn sorry het is geen onwil maar het is moeilijk om alles bij te houden zeker als er veel getikt word. Geniet van de zwembaden en voetenbadjes met dit warme weer!8) Voor alle rommelende dames hou vol en zet m op!! Voor alle overige zwangeren blijven aftellen ook wij zijn een keer aan de beurt hahaha
Wilde nog even met jullie delen dat het badje heerlijk is! Blij dat we hem toch opgebouwd hebben. Ben er al wel achter dat luchtbed op, makkelijker gaat dan luchtbed af , als ik tenminste niet in een keer in het koude water wil vallen Beetje jammer dat ik zo vaak moet plassen.... moet ik er iedere keer weer af. Lief: mijn buurvrouw van 77 komt net binnenlopen met een groot glas sap, die was bang dat ik niet genoeg zou drinken nu ik in het badje lig. Vervolgens heeft ze ook nog lekkere peultjes uit haar moestuin voor me geplukt. Zo, ga nog even plassen en dan het water weer in!
Mag ik even heel hard uithuilen hier snif snif Vrijdag kwam mn man thuis van zn werk dat hij opeens overgeplaatst wordt. Is van hogerhand door van die kantoorguppen beslist, zelfs zn eigen baas wist er niks van. Dat is al k*t want ze hadden hem mondeling toegezegd dat hij daar mocht blijven en we hebben al verhuisplannen want het is een uur rijden hiervandaan. Maar ter compensatie mocht tie dan drie weken thuis blijven vanaf aankomende woensdag (wel onbetaald). Dat was mooi omdat niemand van zn collega's even met hem wou ruilen voor een weekje vrij. Het hele weekend waren we zo happy en hebben we zitten dromen van hoe leuk dat was de eerste weekjes met zn drietjeszouden zijn en dat hij echt tijd voor de kleine zou hebben. Belt tie net op, het hele feest gaat niet door. Hij moet woensdag al op zn nieuwe werkplek beginnen en uh, die drie weken vrij? Huh, nee hoor hoe komt tie erbij,dat hebben ze nooit beloofd hoor. Getsie derrie zit zo hard te janken hier. Was echt opgelucht dat ik niet alleen in dat rot ziekenhuis hoefde te liggen maar dat ventje er bij kon zijn en de eerste dagen dat tie een beetje kon helpen. Ik weet toch echt niet hoe ik dat alleen moet doen hoor, ik zit er zo doorheen. SNif snif
@ Duimelijn: wat is dat voor bedrijf daar ?!?! :x. Eerst al die lekker meewerkende collega's en nu dit weer! Dat kan toch niet?? Eerst iets toezeggen en dan terugkrabbelen? Jank maar lekker hoor! Dikke knuffel meis!!
@duimelijn he gatsie meid wat een k++++ baas!! ik kan me zo goed voorstellen dat je heb lopen janken geeft niets hoor gooi het er maar uit. Het zit jullie wat betreft werk wel ontzettend tegen.
De controle was vanmorgen goed, CTG zag er perfect uit van de baby en daarna nog een echo gehad en de beeb groeit goed, genoeg vruchtwater en de placenta zag er ook helemaal goed uit. Donderdag weer naar de gyn, dan kijken ze of de baaroedermond is verweekt. Heb ff geen puf om verder te reageren want heb nu echt last van de warmte!