Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mona Lisa Smile

Mona Lisa Smile Actief lid

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    @ Roozjuh: mbt zeiltje, gewoon lekker dikke badhanddooek over zeiltje heenleggen en daar je hoeslaken nog een keer over. Als je het zeiltje om je matras heen slaat (of heb je een 2pp matras?) dan blijft alles strak liggen bij mij en heb je geen zweetkont :)...

@ Kristel: jaha dat zijn voortekenen dat je lichaam zich aan 't klaarmaken is, maarruh wanneer is niks over te zeggen. Kan ook nog 4 weken duren hoor. Robine en ik zijn ook al een week aan 't rommelen...

2. Maine

Maine Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.072
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

Als eerste de felicitaties voor de kersverse ouders!!!

@ Derest: Dit wordt ONZE maand :).

Heb net weer een heleboel proberen bij te lezen, maar ik ben en blijf zo ontzettend moe. Gisteren naar de vk geweest. Onze dochter ligt gelukkig nog steeds met het hoofdje naar beneden en is inmiddels aan het indalen begonnen :).
    Vanmiddag naar het ziekenhuis voor bloedonderzoek. Hb is zeer laag en ik begin het nu wel te merken. Moe, slap, etc.
    Hoop dat het bij onderzoeken blijft en dat het met ijzer/vitamine B12 ofzo opgelost kan worden. We zullen zien...

Verder gaat alles z'n gangetje. Wat last van het warme weer.
    Al is het nu eigenlijk wel lekker.

Verder lekker aan het genieten van de zw.verlof sinds vorige week :). Nu kan ik tenminste elke dag m'n dochter wegbrengen en ophalen. Ze is en blijft toch echt een schat. Ze vindt het namelijk super leuk als ik haar wegbreng en ophaal. Het pubertje vertelt me elke dag hoe lief ze me vindt en is op dit moment echt een knuffel.
    Tja, de laatste weken als enig kind, he ;).
    Uiteraard heeft ze wel haar opmerkingen als het haar even niet zint.
    Zo had ik stof gehaald om aan het plafond te drapperen. Echt heel schattig gezicht is het nu. Zij wil nu ook zo'n plafond. "Zeker alleen voor het KONINGSKIND, had ze gezegd. Hoezo jaloers, hihi.
    Maar verder helpt ze super mee. Ik ben ook echt benieuwd hoe het straks gaat met die twee.

Ik ga nog even een dutje doen. Misschien tot vanmiddag.

@ Iedereen: Fijne dag allemaal en voor de mensen die vandaag zijn uitgeteld: 't Zou leuk zijn als hij/zij zich vandaag meldt, he :D.

Gr,
    Maine

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    @ Mona Lisa: Ja we hebben een groot matras 2p. Badhanddoek is ook wel goed idee, we gaan vaanvond even wat dingen proberen want wil wel weer normaal kunnen slapen, kracht opsparen voor de bevaling :)

4. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

Goedemorgen!

@ Kelly: wauw, dat was echt een flitsbevalling zeg! Maar dat mocht ook wel, de weg er naartoe was heftig genoeg hoor!

@ Spirit: ja, was zeker lekker! Hoop dat je buikpijn wat minder wordt!

@ Brennie: hier ook weer goed geslapen met de ventilator aan. En weer lekker op tijd opgestaan en beneden alles tegenover elkaar open gegooid. Nu nog poetsen .... ;)

@ Snuffeltje: ja, badje en pasta waren lekker en avondje shoppen was ook geslaagd! Jammer dat die make-up er al zo snel weer af moest voor het slapen gaan, was best leuk om er weer eens zo opgetut uit te zien.
    Doe maar lekker rustig aan vandaag!

@ Ani: ik sla nog even over vandaag! Geef de beurt graag aan iemand anders! :)

@ Robine: Ik ga voor volgende week (8 juli) haha. Had gedacht dat jij wel veel eerder zou zijn, maar alles is dus weg?!? Frustrerend hoor! Hier nog helemaal geen voortekenen gehad, dus ben ervan overtuigd dat het allemaal nog wel een tijd op zich laat wachten (al weet ik dat het niks hoeft te zeggen). Heb zelf al hele tijd 8 juli in gedachten, maar ja dat had ik ook bij mijn schoonzusje en daar zat ik er ook naast....;). Ben het in ieder geval nog niet zat, hou er al voortdurend rekening mee dat ze me hier rustig 3 weken over tijd gaan laten lopen als alles goed gaat, dus uiterlijk de 25e zal er wel een beeb zijn hier :D (al hoop ik wel echt eerder hoor!).
    Hier begint het zonnetje er weer door te komen, dus ga de boel zo maar weer eens dichtdoen voordat het weer warm wordt binnen.

@ MLS: dus jij gaat het ook niet worden vandaag?? Was wel mooi op de uitgerekende datum geweest! :) Fijn dat alles gewoon goed is verder!

@ Ollebolleke: denk je wel een beetje om jezelf!!?!

@ Aurelie: is niet slecht hoor dat je dat denkt! Ben je echt niet de enige in! Succes bij de vlos straks en shop ze!

@ Roozjuh: goed zo meid, gooi het er maar even uit!

@ Kristel: die symptomen heb ik bij meerdere voorbij zien komen de laatste tijd, zijn voortekenen, maar kan nog lang duren. Kan ook van de warmte zijn volgens mij.

@ Jodi: fijn dat je een wat betere nacht hebt gehad. Ik zou me ook niet tegen laten houden hoor door een half uur rijden van huis. Een half uur is niet zo lang en idd, mocht het snel gaan, dan zijn daar ook wel doktoren in de buurt. Veel plezier bij de verjaardag.

@ Maine: Ook weer goed gekeurd! Hopelijk krijg je iets om je hb wat op te vijzelen. Slaap lekker!

@ all: wie wil mijn reserve buddy zijn? Sucre zal nog wel even dru zijn met de kleine voor ze weer echt online is, en mocht onze beeb zich toch snel aandienen.... wil ik jullie natuurlijk wel graag op de hooogte houden! :)

5. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Poehhh....heb sinds ik wakker ben al heel de tijd menstruatiekrampen en voel ik het ook in mijn onderrug. Kan ze nog wel handelen hoor maar het wordt wel vervelend. Ik ga maar weer ff verder met de huishouding, dan heb ik het niet zo in de gaten....of moet ik het juist wel in de gaten houden....ach ja, zal wel weer niks zijn....ooohhhhh die onzekerheid ook......

Groetjes,
    Wendy

6. dommel

dommel Bekend lid

12 okt 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
    goede morgen dames,

hier redelijk geslapen, 4x moeten plassen maar slaap wel gelijk weer verder....
    ik word ook regelmatig wakker met natte billen.... dacht de eerst keren dat de vliezen gebroken waren, maar nee, was gewoon zweet door dat stomme matje... maar ik laat het er toch liever onder liggen heb ook gehoord dat je anders je matras weg kan gooien.
    ook in de auto rij ik met een matje.... we hebben net een nieuwe auto en zou toch stom zijn als je hele stoel onder de vruchtwater zit... (al is de kans klein)

gister avond allemaal gerommel, vanmorgen weer rustig!!!! ik snap het soms niet meer!!!

MLS: fijn dat het weer omlaag is. had ik ook, bij de verloskundige was hij te hoog en in het ziekenhuis was hij weer gezakt.... maar toch weer fijn dat alles gecheckt wordt.

kristel: ook hier 4x naar toilet p/d alleen is dit bij mij al een week...

ani: gaan ze bij jou nog iets speciaals doen de volgende controle, omdat jij ook de 40 voorbij bent? bij mij gaan ze maandag proberen te strippen.

Robine: fijn dat je de baby weer meer voelt, jammer dat alles niet door zet... misschien kunnen we elkaar een hand geven want word hier ook gek van het niet doorzetten!!!

iedereen die het zat is succes... en alle andere ook eigenlijk!!!!

fijne dag

7. dommel

dommel Bekend lid

12 okt 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
    kaatje: ik wil wel de reserve zijn, ik had daphne, maar die zal ook met andere dingen bezig zijn....

8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    reserve buddy? klinkt funny, wat is het? :)

9. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

00wendy00: ooo wordt jij de eerste juli mama??!!!! spanennd spannend spannend!!

ik wil anders ook wel hoor. gisteren wat weetjes gehad maar daar is het dan ook bij gebleven.
    ben echt superbenieuwd wie de eerste juli mama wordt. alvast heel veel succes dames! het kan allemaal niet lang meer duren

10. deetje

deetje Bekend lid

10 dec 2007
    563
    0
    0
    docent
    Friesland
    hoooiii.... zijn jullie ook zooooo moe? Of moet ik morgen maar weer even ijzer laten prikken? Ik was fijn om 8 uur bed uit, ben ik om 10 uur op de bank weer in slaap gevallen.. is toch niet normaal? En dan dat stomme maagzuur, ben de rennies even zat en zit me te bedenken wat ik dan wel of niet moest eten... eerst maar even een ijsje ;) ! Wil iemand de verwarming uitzetten????
    Genoeg geklaagd, ik ga met m'n boek buiten in de schaduw....
    Meiden hou vol!

11. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

@ Dommel: zal je zo een pb sturen met mijn gegevens. Nu maar hopen dat we niet alsnog bijna gelijk gaan liggen puffen haha, hebben we er nog niks aan! :)

@ Roozjuh: een buddy is met iemand van het forum mobiele nrs uitwisselen zodat we elkaar ook op de hoogte kunnen houden op het moment dat we gaan bevallen en dus niet zelf in de gelegenheid zijn om online te zijn!

@ Deetje: ben ook best moe hoor, komt echt door het weer denk ik. Gister was ik om 7u op en om 9.30 lag ik ook alweer op de bank te pitten. Vandaag houd ik het tot op heden nog vol, al heb ik niet veel energie (stofzuiger staat me alweer zielig aan te kijken de hele ochtend....)

12. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    @ Kaatje: dat is wel handig! :)

13. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

De-spruit-is-er-uit-lijst van de juli 2009 mama's.

Bevallingslijst:
    03 juni Sven, 2630 gram, 49 cm, 34+4, zoon van Kelly, 26 jaar, 2e kindje, ZKH, FV, (11 juli)
    03 juni Isis, 2510 gram, 46 cm, 34+6, dochter van Nynke31, 34 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, (9 juli)
    14 juni Roan, 2395 gram, 35+3, zoon van Loel, 29 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, (16 juli)
    17 juni Emma Aruna, 1990 gram, 34+4, dochter van Debby82, 27 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (25 juli)
    18 juni Bob, 3222 gram, 36+2, zoon van Pooh69, 32 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, (14 juli)
    24 juni Amy Antonia Louisa, 3110 gram, 37+0, dochter van daisy28, 29 jaar, 2e kindje, ZKH, FV, (15 juli)
    26 juni Liv, 38+0, dochter van LindaS, 25 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (10 juli)
    26 juni Megan, 38+2, dochter van Andrea83, 25 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,
    27 juni Ty Jela, 38+0, Dochter van Ilona19, 20 jaar, 1e kindje, ZKH (inleiding), BV, (11 juli)
    27 juni Lucas, 3110 gr, 49 cm, 39+0, zoontje van Sucre, 29 jaar, 1e kindje, thuis, BV (6 juli)
    28 juni Adrijana,38+6,3050 gram, 50cm,dochter van Bubica,25 jaar,1e kindje,ZKH,BV(6 juli)
    30 juni Sid, 39+4, zoontje van Daphne B, 29 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (4 juli)

Er zijn al 5 jongetjes geboren.
    Er zijn al 7 meisjes geboren.

Uitgerekende datum:
    01 juli Mona Lisa Smile, 32 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,
    01 juli Deetje, 35 jaar, 1e kindje, thuis, BV,
    01 juli Sunshine 82, 26 jaar, 1e kindje, ZKH,

02 juli Nena77, 31 jaar, 2e kindje, ZKH, BV,
    02 juli Dommel, 23 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,
    02 juli Ani, 23 jaar, 1e kindje, thuis, BV,

03 juli Robin77, 30 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,

04 juli Kaatje80, 29 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,
    04 juli Robine, 32 jaar, 2e kindje, ZKH,BV

05 juli Loulou79, 29 jaar, 3e kindje, thuis, BV,
    05 juli Passie83, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,

06 juli Alouise, 33 jaar, 2e kindje, ZKH, FV,
    06 juli Jo79, 29 jaar, 2e kindje, ZKH, BV,
    06 juli Roozjuh, 23 jaar, 1e kindje, ZKH, FV
    06 juli Brennie888, 28 jaar, 1e kindje, ZKH, BV

07 juli Shanna23, 23 jaar, 2e kindje, thuis, FV,
    07 juli LadyC, 29 jaar, 2 kindje, thuis, FV,
    07 juli Duimelijn, 25 jaar, 1e kindje, thuis, BV,

08 juli 00Wendy00, 27 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,
    08 juli Sabbe, 27 jaar, 4e kindje, ZKH, FV,

10 juli xMamaDianax, 24 jaar, 2e kindje, ZKH, BV,
    10 juli Ryanne, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, FV,
    10 juli DvS, 24 jaar, 1e kindje, ZKH, FV

11 juli Lennylenn, 23 jaar, 1 kindje, ZKH, BV,
    11 juli Carla1980, 29 jaar, 2e kindje, thuis, FV,
    11 juli Tijgertje23, 25 jaar, 1e kindje, thuis, BV,

12 juli Sanneke1982, 26 jaar, 1e kindje, thuis, BV,

13 juli Martine, 27 jaar, 2e kindje, thuis, BV,
    13 juli Kate77, 32 jaar, 2e kindje, thuis, BV,

14 juli Gyino, 26 jaar, 1e kindje, thuis, BV,
    14 juli Sabientje28, 28 jaar, 3e kindje, ZKH, BV,
    14 juli Patries81, 28 jaar, 2e kindje, thuis/ZKH, BV,

15 juli Daantje27, 1e kindje, ZKH, BV

16 juli Daffie1977, 32 jaar, 3e kindje, thuis, BV,
    16 juli Wbpepe, 32 jaar, 2e kindje, ZKH, BV,
    16 juli Mamabeer, 3e kindje, ZKH, BV,
    16 juli Miffy77,

17 juli MirandaB, 24 jaar, 1e kindje, ZKH, FV,

20 juli Smallville, 33 jaar, 2e kindje, ZKH, BV,
    20 juli Mouschy, 31 jaar 3e kindje, ZKH, BV, inleiding met 38 weken,
    20 juli Miamel, 19 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,

21 juli Maine, 32 jaar, 2e kindje, ZKH, BV,
    21 juli Mazz, 22 jaar, 1e kindje, BV,

22 juli Fedi, 28 jaar, 1e kindje, thuis, FV,
    22 juli Lotuss, 41 jaar, 4e kindje, thuis, FV
    22 juli Shira83, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, BV
    22 juli Safiya, 29 jaar, 4e kindje, thuis, BV

24 juli Diantje82, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,
    24 juli Snuffeltje, 35 jaar, 4e kindje, ZKH, BV,

25 juli Meilan, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,
    25 juli Aurelie, 34 jaar, 2e kindje, ZKH, FV

26 juli Nelizzz, 27 jaar, 2e kindje, thuis, BV,
    26 juli Margrietje, 27 jaar, 1e kindje, thuis, FV,
    26 juli Minime, 33 jaar, 1e kindje, ZKH, BV
    26 juli 1986Fleur, 23 jaar, 2e kindje, thuis, BV

27 juli Kristel86, 22 jaar, 1e kindje, thuis, BV,
    27 juli Phoobear, 31 jaar, 2e kindje (1e kindje overleden), ZKH, BV

28 juli Spirit70, 39 jaar, 2e kindje, ZKH,

29 juli Nicole84, 24 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,

31 juli Vlekkengek, 25 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,
    31 juli Kimvnb, thuis, BV,
    31 juli Ollebolleke, 38 jaar, 4e kindje, ZKH, BV

De Buddylijst van de juli-mama's:

Debby82 - Wbpepe - Robine
    Kaatje80 - Sucre - Tijgertje23
    Dommel - Kaatje80
    Loulou - Spirit70 - Deetje
    Kelly - Mamabeer
    Diantje82 - Cimu27
    Dommel - Daphne B
    Gyino - Sunshine82
    Ilona19 - Fedi
    Meilan - Ryanne
    Pooh69 - Emma29
    Snuffeltje - Nicole84

Er worden nog 17 jongetjes verwacht.
    Er worden nog 21 meisjes verwacht.
    Van 25 kindjes weten we het geslacht pas bij de geboorte.

Wie volgt?

Dommel, heb ons toegevoegd als buddies (en ik telde 7 meisjes ipv 6).

14. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    hoi meiden,
    ik breek even in vanaf het juni forum.
    Ook ik word nu officieel juli mama. Ben morgen een week overtijd.....
    maandag heb ik een overtijdscontrole in het ziekenhuis en dan wordt er eventueel een afspraak gemaakt voor inleiden. Ik hoop dat dat allemaal niet nodig is....
    Ik merk nog helemaal niets van een naderende bevalling, dus ik vrees dat ik gewoon doorloop tot 42 weken.

Ik kijk hier wel af en toe mee, want ja officieel ben ik gewoon een juli mama nu.

succes met de laatste loodjes!!!!

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    welkom jolan25!

16. Margrietje

Margrietje Actief lid

18 nov 2008
    166
    0
    0
    MLS: Gelukkig viel het mee!

Kristel: Tijdens de zwangerschapsyoga die ik heb gevolgd, werd verteld dat de klachten die jij omschrijft voortekenen zijn. Je lichaam 'reinigt' zich voor de bevalling. (aldus de fysiotherapeut die de yogalessen verzorgd). Ik heb er zelf s'avonds vaak last van als ik naar bed ga.

Roozjuh: Ik noem mezelf een michelin poppetje... ik ben ook 1 vochtbonk! haha! S'avonds neem ik nog wel is een koud voetenbadje. Heerlijk! Ook het eten van witte druiven helpt bij mij wel iets.

Ego: mijn rugklachten nemen met de dag toe... pff en dan met dit warme weer in combi met nesteldrang. Gelukkig begint die nesteldrang minder te worden en doe ik alles nu maar op mijn eigen tijd..
    Ik moet wel zeggen dat deze week erg langzaam gaat...Of word ik ongeduldig??!

17. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    @ Margrietje: witte druiven? echt?! nou die ga ik straks meteen halen haha
    Koud voeten bad heb ik gister gedaan HEERLIJK!

18. Margrietje

Margrietje Actief lid

18 nov 2008
    166
    0
    0
    Ja en ze zijn nog lekker ook! (die pitloze dan). Goed advies van de vk!

19. Snuffeltje

Snuffeltje Actief lid

3 feb 2009
    437
    0
    0
    Steun en toeverlaat van mijn mannetje en lekker th
    Boxtel
    Jolan, welkom hier dan! Succes met de laatste loodjes hoor :)

Kaatje en Dommel, ik wil anders wel reserve buddy zijn voor als jullie samen gaan bevallen hahahah
    Laat maar even weten of je dat nodig denkt te hebben.

Liefs Snuffeltje

20. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hier kan ook nog wel een reserve buddy bij

Ik ben ook buddy van sucre dus wie wil
    is van harte welkom

Voor alle zwangere van harte proficiat
    Vandaag 3 maand getrouwd gaat hard hoor

Hier ook zo last van opgezette voeten :$
    Echt niet normaal heb eigenlijk slippers van me man aan maat 44 en die zitten goed
    Normaal heb ik 39/40

Ik ben in totaal maar 11,6 kilo aangekomen
    Zou je haast niet zeggen i.v.m de grote M :D:D:D
    Ja meiden onze maand is eindelijk eindelijk aangebroken

Liefs Tijgertje23

Deel Deze Pagina