Juli 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Nena77, Oct 21, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sitara

sitara Bekend lid

Jan 16, 2009
    528
    1
    0
    hey allemaal

gisteren 38 weken
    pff
    nog geen tekenen
    en niet vast ingedaald
    dus kan het nog wel even duren

veel succes aan iedereen!

2. Margrietje

Margrietje Actief lid

Nov 18, 2008
    166
    0
    0
    Andrea gefeliciteerd! Geniet er van!

3. Margrietje

Margrietje Actief lid

Nov 18, 2008
    166
    0
    0
    :( Ik heb niets ontvangen... waar kan ik dat nakijken?

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland

bij Welkom *naam* zieje Meldingen staan of iets van Prive Berichten. Daar staat het

5. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

Jul 17, 2008
    615
    96
    28
    Tussen Arnhem & Nijmegen
    pff, zelfs op het water met m'n luchtbedje in de schaduw is het nog heet. Even binnen afkoelen! 8)

@ Loulou: succes maandag!

@ dommel: wel een beetje rustig aan he?!

Morgen het badje misschien maar beetje leeghalen en bijvullen met koud water. Het is in die paar dagen al zo lauw geworden. ben niet eens meer 'bang' om van mijn luchtbedje te rollen haha en dat had ik van de week nog wel, toen was het echt nog koud water..... :p
    Nou, ik plons er nog even in hoor! tot later!

6. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    Margrietje, gevonden ??

Zo niet dan heb ik het even voor je opgezocht. want ik had in pm gezet dat het ziekenhuis hier ook een bijeenkomst heeft om te kijken op de afdeling:

Bevallen in het ziekenhuis - informatiebijeenkomst
    06-07-2009

MC|Groep (Ziekenhuisweg 100) organiseert elke eerste maandag van de maand een informatiebijeenkomst voor zwangere vrouwen (en hun partner). De voorlichting duurt van 19.30-21.00 uur.
    Mede aan de hand van foto's krijgt u uitgebreide informatie over:
    bevallen in het ziekenhuis
    uitdrijving en geboorte
    controle van de pasgeborene
    kunstverlossingen
    het verblijf op de verpleegafdeling en
    borstvoeding De bijeenkomst wordt afgesloten met een bezoek aan de verloskamers en de afdeling Verloskunde. Er is ruime gelegenheid tot het stellen van vragen.

U kunt zich online opgeven door middel van onderstaand formulier. Voor informatie kunt u terecht bij het secretariaat van de afdeling Gynaecologie/Verloskunde op telefoonnummer (0320)271345 of
    per e-mail: gynkraam@ijsselmeerziekenhuizen.nl

aanmelden: http://www.ijsselmeerziekenhuizen.nl/actueel/agenda_aanmelden.php?ID=133

Sorry voor de reclame haha maar anders zal ze de bijeenkomst missen aangezien die a.s maandag al is

7. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    #10547 lotuss, Jul 1, 2009
    Last edited: Jul 1, 2009
    Kan het allemaal niet meer bijhouden hoor, jullie schrijven zo veel! Tussen alle bevallingen door, hier nog gewoon een laatse loodjes buikkie! Nu hij er nog zit..ze zit aardig laag. Staan er meer in m'n album.

8. Mona Lisa Smile

Mona Lisa Smile Actief lid

Jul 11, 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    Ha dames,

nieuwe afspraak voor vk staat toch morgen alweer om 12 uur. Ondanks de goede uitslagen van het ziekenhuis, willen ze de nieuwe afspraak niet over het weekend heentillen...

Ik wordt op z'n vroegst volgende week donderdag gestript...
    Wat doen ze dat bij sommigen al vroeg zeg... voor de 40e week al??? Ja zowiezo moet je baarmoedermond er al rijp voor zijn. Ik weet niet hoe het daaronder is... Wellicht doen ze dat morgen wel even checken...

@ Andrea: gefeliciteerd met je dochter... heftig bevallingsverhaal

Groetjes
    MLS

9. Margrietje

Margrietje Actief lid

Nov 18, 2008
    166
    0
    0
    Roozjuh: ik heb het ontvangen... volgens mij moet ik een bril.. haha! Bedankt voor de info!!

10. Daphne B

Daphne B Bekend lid

Feb 26, 2008
    593
    0
    0
    import-brabo
    Hoi meiden, ik laat even van me horen via de mobiel! Lig nog lekker een 5tal dagen in het kraamhotel want we kunnen de tijd om bij te komen wel gebruiken. Dus inderdaad wel makkelijk als Dommel een reserevrbuddy heeft ;)

Ons verhaal: maandagavond zou ik voor sedatie (pijnstiller en slaapmiddel) naar het ziekenhuis om nog een nacht te kunnen slapen voor wat energie, de vk is nog langs geweest voor controle maar had nog geen ontsluiting en de baarmoedermond zat nog hoog.
    In t ziekenhuis eerst nog een ECG gehad maar weinig harde buiken te zien en de beenkrampen registreerde het ding eigenlijk niet. Met de kleine alles goed, lag lekker actief tegen de sensoren te trappen.
    Rond 23.30 de prik gehad en was snel onder zeil.
    Om 3.00 werd ik door die rottige krampen weer wakker en kwam echt niet meer in slaap! Weer een ECG met ongeveer hetzelfde resultaat als daarvoor maar met toucheren bleek ik 3 cm ontsluiting te hebben. Dacht 'dat is tenminste al iets' en ben onder de douche gaan staan om te proberen de weeën op te vangen. Op een gegeven moment verloor ik de slijmprop, geen idee wanneer want was het benul voor de tijd echt kwijt. Toen ze me kwamen controleren was het net 6 uur 's ochtends ( ik splits hier het bericht even in tweeën omdat ik hem anders misschien wis, al eens eerder gedaan op de mobiel haha)

11. Daphne B

Daphne B Bekend lid

Feb 26, 2008
    593
    0
    0
    import-brabo
    Ha dat werkt! *vervolgt bericht*
    affijn, 6 uur in de ochtend en bij toucheren bleek ik op 5 à 6 cm te zitten. Ze vroegen me of m'n vriend gebeld moest worden en dat leek me wel wat. Achteraf maar goed ook, hij was net in de buurt omdat hij naar z'n werk ging anders had hij het gemist; om 6.48 is onze kleine vent geboren!!
    Achteraf gezien is het allemaal voorbij gegaan alsof het iemand anders gebeurt is, het ging zo snel! Ik blijk ook maar 8 minuten te hebben geperst.. En dat terwijl ik me al ingesteld had op een hele lange bevalling. Eigenlijk zou ik ook nog pijnstilling hebben gehad maar dat is er niet eens meer van gekomen (beenweeen zijn echtafschuwelijk) maar ja.. Ik dacht er zelf ook helemaal niet meer aan, was alleen bezig met alles opvangen. Kleine vent doorstond de bevalling goed, z'n hartslag bleef heel netjes. Ikzelf bleek achteraf behoorlijk ingescheurd, echt totaal niks van gevoeld. Het hechten was alleen geen pretje, was niet naar achteren ingescheurd ( moest dus wel even lachen om wat voorgaande berichten over perineummassage) maar alleen naar voren, en dan wel helemaal tot èn met waar het echt *auw* doet. Ze hebben nog een arts er bij gehaald om te controleren hoe alles aan elkaar moest en me serieus nog een ruggeprik aangeboden voor de laatste hechting! Maar was het gedoe zo beu dat ik dat maar gelaten heb en met wat handengeknijp was het te doen.
    Omdat ik ook even een katheter heb gehad tijdens het hechten moest ik wat langer blijven in het ziekenhuis, en omdat Sid echt een heel kleintje is wilden ze ook zijn bloedsuiker controleren.

Het is echt zo'n humpie, maar 2685 gram en 45cm maar echt alles er op en er aan, ik vind hem PRACHTIG!!
    Z'n suiker en temp zijn helemaal goed gebleven, ze weten niet waarom t een kleintje is maar achteraf hoorde ik dat dat ook wel bij mij in de familie zit. Ik zal foto's plaatsen zo gauw het kan maar dat zal wel over een paar dagen zijn.
    Nu moet ik even bezoek opvangen, aan alle meiden hier nog bedankt voor de lieve felicitaties en voor wie nog moet bevallen, zet hem op en hoe erg het ook is, t is het helemaal waard hoor!!

X Daphne

12. Ilona19

Ilona19 Actief lid

Nov 14, 2008
    167
    0
    0
    Voor op de lijst erbij, Ty woog bij geboort 2785 gr. Lengte is niet gemeten. Ze is aardig wat afgevallen, gister 2590 en vanochtend 2620, dus dat gaat weer de goede kant op! :D

Zijn er alweer nieuwe baby's geboren?! :D

13. sunshine82

sunshine82 Actief lid

Oct 30, 2008
    167
    0
    0
    almere
    hoi dames

was even een paar dagen niet geweest werd een beetje depri van dat iedereen( voor mijn gevoel) al bezig was en bij mij nog helemaal niks te voelen is!!

gelukkig gaat het nu wat beter en kan me er iets meer bij neer leggen dat ik gewoon moet wachten!! ja mls en deetje wij zijn vandaag officieel de eerste in het rijtje!! maar blijkbaar gaat het vandaag niet meer lukken haha!! of het moet wel heel erg snel gaan!

jeetje wat zijn er veel babies geboren de afgelopen dagen!! alle dames heel erg gefeliciteerd en ik hoop dat jullie niet te veel last hebben gehad van de hitte!!\

ik moet zelf morgen weer naar de vl ben benieuwd. hier strippen ze pas vanaf 41 weken omdat daarvoor de baarmoeder er nog niet aan toe is (volgens hun) ben benieuwd morgen en wat het plan gaat worden voor de aankomende week!

dames ik hoop dat jullie een beetje kunnen slapen vanacht en de dames met krampen enzo lekker rustig aan doen en laat je maar lekker verwennen door je mannetje!

14. Mona Lisa Smile

Jul 11, 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    Ha Sunshine! Ik vroeg me al af waar je was gebleven... Mij heeft de vk ook pas toegezegd om te strippen volgende week donderdag op 41 weken... Ik moet morgen dus ook terug voor een extra controle...

15. sunshine82

sunshine82 Actief lid

Oct 30, 2008
    167
    0
    0
    almere
    mls heb je al ergens last van of het gevoel dat er iets gaat gebeuren of ook nog helemaal niks??

16. gyino

gyino Fanatiek lid

Jul 3, 2008
    1,775
    0
    0
    almere
    hoi dames,

zo het heeft de hele dag geduurd om de berichtjes te lezen. niet dat het er zoveel meer waren dan anders. maar me concentratie is echt nul komma nul.

@ mls: sterkte in het zh. hopelijk is het niks ernstig.

@ duimelijn: piontbelly :D mmm zou het niet weten.

@ Andrea: Gefeliciteerd met jullie dochter. mooie naam vind ik het.
    geniet van elkaar.

@ lotuss: vind dat je leuke plaatsjes steeds hebt.
    vrolijkt de boel hier wel een beetje op.

@ ilona: tjee wat een verhaal. kan me nu heel goed voorstellen dat je er ontdaan was toen je te horen kreeg dat je een keizersnee zou krijgen.
    gelukkig dat ty het nu goed doet. hopelijk gaat het ook weer beter met jou.

@ kaatje: ooh heerlijk zo'n avondje.

@ deetje: vanielle vla hoor ik altijd. zelf nog niet geprobeerd heb geen last van maagzuur. even afkloppen hoor.

@ jolan: hoi en wees welkom hopelijk zet de bevalling wel gewoon door en hoef je niet te worden ingeleid.

@ margrietje: ik had gisteren ook erg last van rugpijn. ben toen op me knieen voor de stoel gaan zitten en met me hoofd en armen op de stoel gerust. me man heeft me toen gemasseerd en dat hielp
    goed. in die houding hangt je buik een beetje en heb je er geen last van als je gemasseerd wordt.
    hopelijk helpt het.

@ dommel: wat een goed nieuws eindelijk iets positiefs.
    over het bloed kan ik nisk zeggen heb nog geen inwendig onderzoek gehad.
    maar las het al wel bij een paar andere meiden.

@ bevallingen: er is nog niemand die thuis is bevallen he?? ben namelijk erg benieuwd hoe men dat ervaart. wil namelijk zelf ook thuis bevallen.

even een vries praatje hoor;
    afgelopen maandag had ik was wittig/rozig slijm bij het afvegen. was niet veel maar steeds een beetje.
    gisteren werd het steeds heftige, toen het laat in de middag echt veel was. het had een beetje de kleur van bitterkoekjes pudding en was echt een eetlepel vol.
    is dit nu de slijmprop geweest????:(
    vandaag wel wat nog van dat slijmachtige spul maar niet zoveel als gisteren.
    heb ook al een paar dagen aan het einde van de dag de dunne. maar dat kan ook het weer zijn.
    ben erg benieuwd wanneer het echt gaat beginnen.

zo ga nu op me bedje liggen want ben de hele dag al moe.
    moet vrijdag naar de vk en ga even vragen of ze me hb willen checken. want het is wel iets te veel van het goede dat ik em zo voel.
    fijne avond alle en slaapse.
    liefs gyino

17. dommel

dommel Bekend lid

Oct 12, 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
    Daphne: wat een super snelle bevalling dan, fijn dat alles goed gaat(ondanks de scheur...:(). Sid ligt verder niet aan slangetjes ofzo toch?... lekker bij jou op de kamer?

nou lekker genieten...:)

18. dommel

dommel Bekend lid

Oct 12, 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
    Gyino: klinkt wel als de slijmprop... kan toch echt een begin zijn (hoeft helaas niet)

bij mijn verloskundige doen ze ook pas met 41 weken strippen. maandag ben ik 40 en 6 dagen, dus dat klopt wel...
    ben heel erg benieuwd:(!! hoop stiekem dat mijn meisje eerder uit zichzelf komt.... :D

net effe naar een bouwmarkt geweest met manlief, maar een paar honderd meter lopen en ik ben echt kapot! lijk wel een oud wijfie:p....

19. Mona Lisa Smile

Jul 11, 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    @ Sunshine: zaterdag de hele dag voorweeën gehad, zondag niks, maandagmiddag weer wel, dinsdagochtend ook weer en zojuist sinds een uurtje weer wat serieuzere voorweeën.... Maar ik beschouw het nog steeds als onschuldig rommelen... Nog geen slijmprop verloren of regelmatige voorweeën gehad... Dus ik doe gezellig met jou mee... we moeten maar afwachten hé...

@ gyino: ik zie dat je je niet kunt conctreren... ZH was weer loos alarm hoor... Ze kunnen geen bloeddruk meten bij vk of apparaat is stuk :) Ben benieuwd hoe het morgen bij vk is ( extra controle)...

Ga even tuinsproeien...

20. sunshine82

sunshine82 Actief lid

Oct 30, 2008
    167
    0
    0
    almere
    dommel erg he! dat je zo snel helemaal gesloopt bent! voel me ook echt oud de hele tijd! ben ook erg benieuwd hoe dat straks weer gaat als de kleine er uit is!
    maar jij hebt dus voor volgende week al een afspraak staan om te strippen??
    ik had eigenlijk verwacht dat je kleintje van de week al zou komen als ik je verhalen zo hoorde!!

Share This Page