Degene die bevallen zijn GEFELICITEERD!!! Gisteren was de kleine erg rustig, ik zei al tegen mijn vriend stilte voor de storm zeker. Vanacht redelijk geslapen moest er zoals elke nacht lekker vaak naar de wc. Om 6 uur werd de kleine in mijn buik ook weer wakker. Sinds ik wakker ben alleen maar steken onderin de buik, harde buiken, en pijn onderin mijn rug ze komen en gaan weer. Aangezien ik dit al vaker heb gehad zullen het wel voorweeen zijn die niet door willen zetten. Deze week geen afspraak bij de vk ik sta voor as maandag. Baal er wel een beetje van dan ben je zelf ook wat zekerder als je toch ff kan komen. Maar ja nix aan te doen. Kleintje moet nog wel even blijven zitten want morgen avond is mijn vriend weer thuis.
Hallo dames, Ik word toch wel jaloers als ik zie hoeveel baby's er nu geboren worden en bij wie het allemaal echt goed zit te werken. Ik heb nu zelf het idee dat meneertje het wel lekker vind in mijn buik en er voorlopig niet uit zal komen. Maar ja, ik zag dat iemand hier schreef dat het niet persé eerst hoeft te rommelen en dat het bij sommigen ineens begint.....we zullen het zien. Heb wel echt vreselijk veel last van mijn schaambot, liezen en bekken. Ik kan bijna niet meer lopen zeg. O ja, en sinds 3 dagen enorm veel last van wit/geel/groenig slijm (sorry). Vooral als ik opsta....soms schrik ik en denk ik "zou nu de plons komen"....wie heeft dit nog meer?? Zo, nu eerst ff een lekkere Wiener Melange klaarmaken. Groetjes, Wendy
robine: wat fijn dat het eindelijk heeft doorgezet!!!! en wat fijn dat het allemaal zo snel is gegaan!!! lekker laten verwennen en genieten!!!! mamabeer: ook van harte, ook jij lekker genieten.... Daphne: fijn dat alles zo goed gaat, en super dat je vent ook lekker mag blijven slapen!!! volgende moet wel weer een meid worden!!!! ik offer me wel op voor vannacht.... geen probleem!
Goedemorgen meiden!!! Wat een goede berichten allemaal, zoveel nieuwe baby's erbij in NL!!!8) *Bubuca, van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje Adrijana * * Andrea83, van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje Megan * * Mamabeer, van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Quinn * * Robine, van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Yannick * Daphne B; wat heerlijk zeg zo'n kraamhotel! Hoor er altijd zulke goede berichten over! Lekker genieten van jullie als gezin! Roozje oh wat vervelend zeg van je kies! je hebt gelijk dat je liever nog wil wachten met naar de tandarts te gaan... Sterkte! En vanmiddag naar de VK! altijd leuk natuurlijk. Ryanne wat fijn dat je weer thuis bent en alles goed is! Wel even schrikken zeg! ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Ik ben gisteren naar de gyn geweest, vol goede moed natuurlijk.... Ik heb eerst een echo gekregen, was heel erg leuk! Heel duidelijk het gezichtje van de jongens er in, zelfde neusje en mondje! Was wel een 2D echo maar heel duidelijk. Alles was goed met onze man, maar hij is TE KLEIN!!! Dat hadden we nooit verwacht aangezien de VK 2 weken terug had gezegt dat hij ongeveer 7 pond was. Volgends de echo en het voelen van de gyn was de baby nu 6,5 pond. Dat vond hij nog te klein om geboren te laten worden.... Hij komt ongeveer 200 gram per week aan dus hij wil dat de baby nog blijft zitten tot de 16e ongeveer... Pff dan ben ik nog 39 weken. Hij wil dat de baby ongeveer 7 of 7,5 pond is als hij word geboren... Hij heeft me ook getoucheerd en ik heb ook geen ontsluiting, hij wroeten joh, zat tegen het plafond, man hij had me goed te grazen zeg pfff.... Dus al met al allemaal tegen vallers en dus niet ingeleid worden op de 9e... Ik moet nu de 13e terug komen en als alles dan goed is wil hij me inleiden op 16 Juli. Word vervolgd dus Ik ben zoooooo trots op Ewout, hij is dus uitgekozen om de reclame spot op te nemen voor de voedingwijzer!!! Hij moet zaterdag de spot opnemen in Adam! Vind het echt zo knap van hem!!! Hij heeft 2 voor ronde's overleefd, en hij was gewoon de beste van die 2 groepen jongens! Ik had het echt nooit verwacht natuurlijk. Nu komen ze morgen hier thuis om de kleding door te passen, en dan zaterdag de opname! Ik zal jullie laten weten hoe het was natuurlijk, en wanneer het word uitgezonden We hebben afgelopen zaterdag een fotoshoot gehad van mijn zwanger buik! Ze zijn echt leuk geworden! Ik zal ze in mijn album zetten een paar, het waren er 3508)
@ mouschy: 350 fotos? zozo! wel leuk om te doen. enuhh reclame spotje? ben benieuwd! wel balen dat de beeb te klein is, hier waren ze bang dat ie veel te groot zou zijn, bij 2de groeiecho is daar niks van waar, onze kleine prins zit goed op schema, nu geschat op 7.5pond
@ mouschy: 16 juli is ook een mooie datum, dan is mijn man jarig!!! Is ook ongeveer mijn uiterste datum (42 weken). Maarruh ik heb me eigenlijk ook uiterlijk op de 9de ingesteld, ik wil weer aan de echte rosé ( 1 glaasje na bv) als hubbie jarig is @ meisje / jongen... whatever... wij weten het niet dus ik meld me nu aan voor te bevallen!!! Auw wat een gemene weer...
Hoi meiden, ik kan het niet meer bij houden met lezen. maar zie dat er veel baby's geboren zijn van harte allemaal. en voor de dames waarbij het aan het rommelen is veel sterkte. even een kleine aanvulling van mijn kant. omdat de kleine in een stuit ligt krijg ik een keizersnede dit gaat gebeuren op 14 juli vind het spannend . (aanpassing lijst) of de kleine heeft andere plannen. allemaal sterkte met het warme weer.
Mouschy: 6.5 pond is toch niet te klein??? Dat wordt die van mij nu geschat en ik ben 39.1 weken.....volgens mijn verloskundige is dit een perfecte middelmaat.....
Ja Maouschy, die van mij wordt ook geschat op 6,5 en ze zeggen dat een mooi gemiddeld portie hollandse glorie is ...
Mamabeer GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON QUINN! Robine GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON YANNICK! Het gaat idd ineens hard met de baby's! Laat die van mij nu ook maar komen! @ Dommel dinsdag moet ik terug komen en dan gaan ze idd proberen om te strippen. Maar hoop toch zo dat ik daarvoor al ben bevallen. Bij jouw ook nog steeds niets? @ zeiltjes in bed Ik heb deze er in totaal nog geen week opgehad, wat een ellende. Heb ook moltons en onderlakens erover heen gelegd maar het zweet echt enorm! Op hoop van zegen dat de bevalling begint met weeën. @ Nicole84 Ben benieuwd naar je foto's. Is toch wel erg leuk zo'n fotoshoot. @ Lotus Wat een prachtige buikfoto! En hij zit idd al erg laag. @ Snuffeltje Tja onze baby's wachten gewoon op verkoeling. Na het weekend zal het dan wel een babyboom worden. Dat vind ik ook zo frusterend dat allerlei onbekende mensen je gaan aanspreken van hoe lang moet je nog.... Het is vast wel warm he! etc. En daar komt voor mij eens bij dat iedereen mij gaat bellen, smsen, krabbelen of ik al niet iets voel omdat ik nu uitgerekend ben. Lief bedoeld allemaal hoor, maar je bent er wel de hele dag mee bezig. @ Mona lisa smile Ik denk niet dat ze inwendig zullen kijken. Ondanks dat je wel veel voorweeën hebt. Dit doen ze vaak bij 41 weken of als het echt goed doorzet allemaal. Je banner geeft wel 40 + 1 dag aan. @ Daphne B Ben benieuwd naar de foto's van Sid! Dat je nog zulke verhalen kan sturen via de iphone. Ben je zeker wel ff mee bezig? @ XmamaDianaX Balen is dat he, dat je denkt te bevallen en dan zakt alles af. Ken dat gevoel. Kop op we moeten nog ff doorzetten! Hopelijk kun je je slippers nog ff aan! @ Roozjuh Ik zou toch ff langs de tandarts gaan hoor! Voor hetzelfde geld duurt het nog ff voordat je bevalt ( hoop het niet voor je ) en anders lig je in je kraambed met kiespijn.... is ook niet alles! Tandarts is nooit leuk.... @ Ollebolleke Hoop voor je dat de kleine naar je gaat luisteren je netjes met zijn hoofd naar beneden gaat liggen. Keizersnee lijkt me ook niet alles. Je mag toch geen stuitbevalling doen he? @ Ryanne Gelukkig heb je geen zwangerschapsvergiftiging... Moet je nu ook onder controle bij de gyn blijven of was je dat al? @ Jolan25 Hebben ze bij jouw al een strippoging gedaan? Hoop voor je dat de kleine zich gauw aandient. @ Bevallen Ik wil me ook wel opofferen voor vandaag! De volgende moet weer een meisje zijn! Ik denk dat er rond 7 juli veel baby's geboren worden want dan is het volle maan! Bij ons op de kraamafdeling zag je dan altijd wel een piek in het aantal bevallingen. Ben niet zo bijgelovig verder hoor! Ze zeggen dat je wonderolie moet gebruiken om de bevalling op gang te helpen. Ik zou het zelf niet doen. Het is een laxeermiddel. Vroeger werd dit zelfs aangeraden aan hoog zwangere vrouwen. Er zijn nu zelf nog een aantal gyn en verloskundige die het aanraden bij hoogzwangere vrouwen om een inleiding te voorkomen. Zie het als een laatste redt middel om een natuurlijke bevalling op te wekken. Maar er zijn veel tegenstrijdige verhalen te lezen op internet.
Ja ben het met jullie eens hoor meiden, ik vind het een super mooi geboorte gewicht, maar mijn gyn wil liever dus nog even wachten tot hij meer spekkies heeft.... En ik maar hopen dat ik deze keer een klein mannetje zou baren, omdat het dan wat makkelijker zou gaan allemaal... En hadden jullie al mijn foto's gezien in mijn album? (op mijn foto klikken hierboven)
ani, nee ik ben nog niet gestript. Ze doen het hier met 41 +, dat is vandaag, maar hoef pas dinsdag weer naar de vk. Maandag eerst naar het ziekenhuis voor controle en waarschijnlijk gaat de gyn dan ook strippen. Afwachten maar.....
Goedemorguh meiden Hier een die zo moe is Heb een vraagje aan jullie Ik heb nog een potje zw-schaps vitamine van puur mama mag je die nog innemen @Andrea van harte proficiat met dochter Megan @Bubuca van harte proficiat met dochter Adrijana @Mamabeer van harte proficiat met zoon Quinn @Robine van harte proficiat met zoon Yannick Liefs Tijgertje23 Hier ook nog lekker rustig in buik wel harde buiken 8 juli weer naar de vk hoop de laatste keer
hmzz tandarts, ja ik pas denk ik toch maar haha zolang ik bezig ben dan merk ik er iets minder van @ bedzeiltje wie t er ook over had: ja idd wat een moord ding!!! ik zweet helemala weg in dat bed maar wil ook niet risico lopen dat we straks nieuw matras moeten kopen dat geluk zal ik vast wel hebben dat als ik zeiltje weg haal, dat ik volgende dag mn vliezen breek in bed (verleidelijk eigelijk haha, dan schiet t wel op!)
Breek even in Even een tip voor de zeiltjes: als je perce die dingen wilt gebruiken kan je er evt. nog een handdoek overheen leggen en die dan goed instoppen. Maar wat nog beter werkt is bij de hema bijv. zo'n molton hoes met waterafstotende onderlaag kopen. Je gebruikt die dingen ook wel als je kindje zindelijk gaat worden s'nachts in bed. Ik weet niet zeker of er 2 persoons te verkrijgen zijn maar 1 persoons zeker. De mijne komt bij een beddenzaak die ook tegelijkertijd beddengoed verkopen vandaan. Ideaal die dingen. Die heb ik er bij de vorige bevalling onder gehad, en nu heeft mijn oudste zoon hem weer op zijn bed haha. Die dingen zweten ook niet zo, kraakt maar een beetje. Breek weer uit.
Wauw, dat is snel gegaan vannacht! Alle mama's en mannetjes gefeliciteerd met hun ukkies. Wat heerlijk dat jullie nu van die dikke buik af zijn en echt kunnen gaan genieten. En allemaal leuke namen! Robine: Eindelijk een flinke baby en ik ben erg benieuwd naar je bevallingsverhaal! Maar je bent binnen 4 uur bevallen, dus hopelijk is het een positief verhaal!! Snuffeltje en Ollebolleke: Ja, dat beeld van die kamerolifant komt mij bekend voor, net zoals de opmerkingen van al die leuke mensen. Ik heb het er zelf zo meegehad dat al die leuke mensen een beetje ontwijk. Gelukkig houd ik dan ook nog genoeg leuke mensen in mijn omgeving over. Hitte Ik kan echt niet slapen met die hitte. Ik heb mij er maar bij neergelegd. Wij hebben een lichtstraat zonder zonnescherm en dat houdt de hitte in huis een heel goed vast. Het is in huis bijna 27 graden!! Boven hebbe wij wel rolluiken maar het lukt me niet om de temperatuur wat aangenamer te krijgen. Niks aan te doen, maar een buitje in brabant is welkom! Kraamhotel: klinkt goed en relaxed, maar ik houd het maar gewoon bij het zk. Wie weet voor een volgende keer groetjes, Aurelie