Sucre en Robine: Wat een prachtige knulletjes!!! Gek ik idee dat ik er ook zo eentje in mijn buik heb. Heerlijk om naar te kijken. Dat doet me goed. Nu hoop ik helemaal dat ik hem ook snel in mijn armen mag houden.....Geniet ervan!!! Groetjes, Wendy
lieve foto's !!! wij zijn vanmiddag weer bij vk geweest, alles was helemaal top, hartje mooi 140 en mijn bloeddruk was ook niks mis mee. Kleine ligt nog steeds goed en kreeg nog een flink harde buik toen de vk ging voelen. was even tanden op elkaar maar gelukkig is alles in orde! woensdag avond weer afspraak, nu voor het eerst savonds want mijn pa wilde mee dus moet na werktijd. nu maar 'hopen' dat ik niet eerder ga bevallen dan a.s woensdag (stiekem wel want kan niet wachte op ons mannetje!!)
Ik weet niet meer of ik je al had gefeliciteerd Linda, er zijn zoveel baby's geboren. Volgens mij wel maar bij deze nog een keer!!
oooooh wat een mooie baby's zie ik hier verschijnen!!! (en sucre heb ook op je site gekeken!) ben zo benieuwd hoe die van ons eruit zal zien, wat een verrassing he Mijn ouders zijn weer back in town, ben blij dat ze er weer zijn. Heb mijn mams echt nodig hoor als ik ga bevallen (en zeker erna!) Ze had een heel grappig shirtje meegenomen voor de kleine met in het duits "als je het niet van papa en mama krijgt heb je altijd je opa en oma nog!" hihi, geinig he
hoi alle, oke ik ben het zo zat. ben de hele dag spug misselijk maar er komt niks uit. heb al 2 dagen de dunne echt het idee dat er niks meer in me darmen zit. en nu heb ik ook steeds rugpijn. dat af en toe doorschiet naar me benen. ken dit alleen van het ongesteld zijn. heb ook steeds op en af harde buiken met kramp ga vanavond maar een shriftje naast me bed leggen zodat ik ze bij kan houden. moet morgen naar de vk dus zal het dan meenemen en kijken wat zij er van zegt. nou ja als we die afspraak halen morgen (hoop stiekem dat ze naar mij toe moet) @ brennie: ik ga voor de thuis bevalling. ben wel naar het ziekenhuis geweest voor voorlichting. gaf me iig een rustig gevoel dat ik een keer de kraamkamers had gezien. @ sunshine: sterkte in het ziekenhuis. ben benieuwd hoe het gaat. @ wbpepe: ik duim voor je dat de gel gaat werken. @ snuffel: haha ik heb die waterdichte-molton juist voor het zweten van manlief gekocht. die maakt er elke keer een zwembed van. en dat is ook niet echt lekker voor het matras. @ sucre: bedankt voor je verhaal. vind het erg fijn om te lezen dat alles goed is gegaan. zeker omdat ik ook graag thuis wil bevallen. wat een mooi ventje is het trouwens. en inderdaad wat een mooie kop met haar hoor. @ robine: mooie foto van yannick. kan me voorstellen dat het erg warm is voor jullie op het moment. zo ga nu lekker op bed met me voetjes omhoog. fijne avond alle. gyino
hoi dames, hier een hele middag in het ziekenhuis gezeten wat een drama met die hitte zeg!! bloeddruk was nog steeds te hoog, heb ook echt verschrikkelijke hoofdpijn. bloed was goed! had alleen wel iets eiwit in mijn urine en bij het checken van de baby bleek dat er niet heel erg veel vruchtwater meer was! alles bij elkaar opgeteld bego ze over inleiden! ik schrok me helemaal rot want het geen wat ik niet wil is keizersnede en inleiden!! kon wel janken! ik mocht wel gelukkig naar huis maar moet nu elke dag terug komen voor een hartfilmpje en zondag gaan ze net zoals bij wbpepe gel inbrengen om de baarmoedermond te laten open! ze had nog wel even ngevoelt of er al ontsluiting was die was er nog niet maar de baarmoederwas al wel mooi verstreken! en wat een k*t gevoel letterlijk en figuurlijk is zo een inwendig onderzoek zeg!! na zondag gaan ze afwachten wat er gebeurt en zal ik waarschijnlijk de dag erna ingeleid worden, maar ik hoop zo dat het als nog lekker van zelf komt!! ik ga weer liggen voel me echt niet lekker! dames een goede nacht allemaal in deze hitte en het gaat gelukkig bijna wat minder warm worden!!
Goh Sunshine, dan ga je van de aanvoerders van de lijst toch wellicht de eerste zijn... Ja k*** is dat hé zo'n inwendig onderzoek... Hebben ze trouwens geen airco daar? In het ZH in Eindhoven was het goed vertoeven op de verloskamers...
nee volgens mij waren die stuk of zoiets!! heb ik weer hahah!! mls wil het nog steeds niet doorzetten bij je dan??
Sucre en Robine wat een prachtige baby's zeg!!! IK wil ook!!!!! Vanmiddag naar de gyn geweest, heb nu de plaatsvervangende want mijn eigen gyn heeft nu vakantie. Vorig jaar ben ik ook een keertje bij haar geweest voor controle en het is echt een hele lieve vrouw. Ze begon gelijk over Nick en dat het voor ons nu heel erg spannend moet zijn. Ze heeft ook alle begrip als ik volgende week wil bevallen. Ze heeft een inwendig onderzoek gedaan maar helaas ik heb nog geen ontsluiting. Moet maandag weer naar haar toe en dan kijkt ze weer, mocht ik dan ontsluiting hebben gaan we een plan maken wanneer ik opgenomen word. Ze heeft wel gezegd als ik het allemaal nog aankan is het beter om te wachten tot 38 weken. Mocht ik volgende week wel een beetje ontsluiting hebben dan wil ze wel een balloncatheter plaatsen zodat de baarmoeder geholpen word met verdere ontsluiting, Dit doen ze 2 maal 24 uur en als het dan niet aanslaat doen ze een keizersnede. Met gel inleiden doen ze bij mij niet omdat ik vorig jaar een keizersnede heb gehad. Heeft iemand hier misschien ervaring met een balloncatheter?? We wachten maandag dus eerst af en zie dan ook hoe ik mezelf voel, of ik het geestelijk nog aankan om tot 38 weken te gaan wachten. Vanaf vanmiddag wel weer veel krampen, het bekende ongesteldheidsgevoel!! Kindje is al mooi ingedaald dus misschien komt het ook wel vanzelf op gang.
@tijgertje23 Owh tijgertje wat sneu voor je en dat met dit hete weer, een dikke knuf en hopelijk blijft je beschuitje er wel in. @ani zoals ik al schreef heb ik een grote maat en dan is voor mij de keuze van positiebroeken beperkt tot wat ze bij miss etam verkopen. @maine dat is allemaal nogal wat, als je idd nu al je reserves opsnoept dat ben je straks wsl leeg fijn dat je onder controle van het zh loopt. Nu nog hopen dat het de komende 2 en een halve week wat opknapt. (of zit dat er niet meer in? @mama van vier, wat lief dat je aan ons denkt met dit hete weer. Enne sneeuw wat was dat ook al weer? @wendy volgens mij is binnen met fan ook de beste plek om nu te zijn. Het is volgens mij de meest benauwde dag wat we tot nu toe gehad hebben. Moest vanmiddag nog even snel naar de kapper (gelukkig alleen uitdunnen want mn kapper gaat drie weken op vakantie) maar hemeltje lief wat een hitte pfoeh. Dat ijsje zal je wel gesmaakt hebben hihi @kaatje fijn dat alles weer goed is. Hopelijk is het niet nodig om tot 18 juli te wachten, maar meld de beeb zich netjes over 2 dagen. Lekker he zo een cornetto J @pooh69 wat fijn dat het zo lekker gaat met bob geniet maar van je kleine mannetje. Waar had jij die schattige blauwe schaaltjes eigenlijk vandaan? @monalisasmile lekker he die siestas, wat fijn dat je nog een aardig stukje met de hond kan lopen, ik kom een klein stukje en dan heb ik redelijk last van het cococnootsyndroom. Hoe maak jij hondenijsjes dan? Is ook wel wat voor die freggel van mij hihi @deetje schattig he zo een dikke babykont of voetje, af en toe duw ik m maar weer naar beneden omdat ie zich dan wel heel erg uitstrekt. @wbpepe Ik hoopte zo dat het strippen geholpen zou hebben balen zeg. Ik kan me voorstellen dat alle puf eruit is, fijn dat je wel komt vertellen hoe het met je gaat. Hopelijk werkt het gellen wel, naar welk zh ga je? Rijnland in leiderdorp? @matrasbeschermer ik heb er 1 kunnen lenen van mijn schoonmoeder zij gebruikte m op het bed voor als haar kleinkind komt logeren. Het is een molton met een rubberlaagje eronder. Ik heb m overdwars gelegen zodat ik er niet helemaal oplig. @snuffeltje is het warme weer jou ook teveel geworden? Doe maar rustig aan en hopelijk knap je snel op. Dikke knuf. Vraagje nog bij de laatste drie mamas op de lijst staat de uitgerekende datum er niet meer bij, heb je deze niet of is het toeval? Vind het leuk om te zien waneer iedereen eigenlijk uitgerekend was. @sucre wat een lekker mannetje zeg mooie fotos hoor!! @yannick jeempie alweer zo een mooi mannetje kan je wel van m afblijven? @roozjuh fijn dat alles goed was bij de vlos, al kan je natuurlijk niet wachten tot de kleine geboren is
Bubica, Daphne B, Mamabeer en Robine van harte gefeliciteerd. Zo ben je er een paar dagen niet, zo zijn er al weer nieuwe babytjes!!! Mooie fotos hoor sucre en Robine! Dinsdag ben ik 24 uur in het ziekenhuis geweest. Ze noemen dat inroomen, dan moet je 24 uur zelf voor je kindje zorgen maar je kan nog wel alles vragen wat je wilt. Eigelijk moest ze daarna nog een dagje blijven en zou ze vandaag naar huis komen, maar het ging zo goed dat ze gisteren al mee naar huis mocht. Het was wel een heel bijzonder gevoel zo met die kleine in de auto. Vandaag is de kraamverzorgster voor het eerst geweest. Ze komen nog 5 dagen 3 uur. Ze heeft goed geholpen met een paar dingetjes die we niet wisten. Ik zit alleen nog heel erg met de borstvoeding. Ze drinkt nog niet goed aan de borst omdat ze zo jong is en ze drinkt dan elke keer ongeveer 20ml terwijl ze 50 mag. Ik moet dus om de voeding borst geven en daarna nog flesje afgekolfde melk en daarna een voeding alleen afgekolfde melk. Ze wil alleen nog niet alles eten maar misschien dat ze al meer drinkt aan de borst??? Ik ga morgen maar voor een babyweegschaal kijken, dan wordt ik wat zekerder over hoeveel ze drinkt. Dat afkolven begin ik nu al een beetje zat te worden. Ik denk dat Emma ook last heeft van krampjes want ze heeft net 2 uur enorm gehuild en ze wilde niet drinken en op schoot werd ze ook niet rustig. Nu slaapt ze gelukkig lekker, eigelijk moet ze om 10 uur weer eten maar ik denk dat ik het een uurtje uitstel.
gelukkig doe ik tegenwoordig alles eerst in word want ik kwam de site niet meer op had alles mooi weggeweest Vanmiddag belde mn beste vriendin net toen ik er even helemaal doorheenzat, Nu komt ze morgenmiddag gezellig langs en kookt ze lekker voor ons drieen ik kijk er echt naar uit. Even bijkletsen en gewoon even samen zijn, is altijd weer fijn als ik haar zie. helaas wonen we niet zo dicht bij elkaar. Maar als het nodig is zijn we er voor elkaar. Van de week hier al verteld dat zij zelf geen kinderen kan krijgen dus vind ik het wel dubbel zo knap. Ik ga lekker even douchen en dan mn mandje in boven is het lekker koel Nou meiden tot morgen maar weer. Hopelijk kan iedereen een beetje slapen vannacht.
@spirit: fijn dat ze zoveel begrip hebben voor je angsten. Kan me nu ik op dezelfde termijn zit veel beter voorstellen wat je hebt doorgemaakt dan toen ik nog maar net zwanger was... Volgens mij is dat gevoel van een kindje verliezen niet te omschrijven. Gelukkig gaat het met deze zwangerschap goed en hopelijk heb je ook iets aan het forum.... dikke knuf meis!
hoi dames ik probeer alvast wat foto's van de fotoshoot te uploaden, ff uitvogelen hoe het werkt met de nieuwe site.... Deze foto's zijn woensdag gemaakt, toen was ik precies 36 weken!
en er staan nog 2 andere foto's (maar tikkeltje bloot om hier op de openbare pagina te zetten) in mijn album. Van het weekend volgen er nog meer! JIPPIE!!!
Goede avond! Pff, heb wel alles gelezen, maar even niet de puf om overal op te reageren. Ben het warme weer vandaag even beu! In huis is het net zo warm als erbuiten en er staat nog geen zuchtje wind om het af te koelen. Loop de hele dag al te plakken en heb niks uitgevoerd (behalve dan lekker zwemmen vanavond). En dan beloofd het morgen helemaal zo'n mega kleffe dag te worden.....zucht! @ Wbpepe: duim duim duim dat het gellen helpt voor je! Knuf! @ Sucre: super dat het nu beter gaat! Lijkt me wel eng als je kleintje niet wakker wil worden! Lekker verder genieten! En wat een lekker ventje is het! @ Robine: oooh, nog al zo'n droppie! @ LindaS: Fijn dat je nu lekker thuis bent met z'n allen. Lekker daar verder genieten! @ Nicole: haha, dat shirtje heb ik ook van mijn ouders gekregen toen ze vorig jaar op vakantie waren geweest! Mooie foto's overigens! @ Sunshine: dat is schrikken, gelukkig houden ze je goed in de gaten. Zal duimen dat de beeb uit zichzelf komt. @ Spirit: balloncatheter? nog nooit van gehoord. Fijn dat de gyn zo meedenkt en meewerkt! @ Debby: fijn dat je eerder naar huis mocht! Hopelijk vinden jullie snel een ritme met het voeden. @ Minime: veel plezier morgen met je vriendin! Welterusten allemaal alvast!
Goedemorgen dames! *Wow wat een spetter is Lucas, sucre... prachtig kereltje hoor! Kan me voorstellen dat jullie waren geschrokken maar gelukkig doet ie het nu weer goed. Lekker genieten van dit wondertje!!! *Robine, ook al zo'n prachtig mannetje....zucht... om te smelten Hij ziet er ook zo heerlijk tevreden uit!!! *Linda en mannetje, gefeliciteerd met de geboorte van Liv... ook alweer zo'n leuke stoere naam! Gelukkig is alles goed en kunnen jullie nu echt gaan genieten met zijn allen. *roozjuh, fijn dat alles goed was en leuk dat je pa volgende keer meegaat... als je het haalt *nicole, fijn dat ze weer thuis zijn, en die tekst is helemaal te gek natuurlijk!!!! *gynio, jee wat vervelend voor je dat je je zo voelt. Hoop voor je dat de misselijkheid zakt en wie weet is je kleine al druk voorwerk aan het doen Nog even volhouden, dan is alles weer voorbij! KNUFF *sunshine, wow dat klinkt niet zo goed meis! GOed dat ze je inde gaten houden, en onthoud dat ze alleen ingrijpen als het voor jou en de kleine nut heeft he! Geen risico lopen! Veel succes zondag en ik hoop dat het dan vanzelf op gang gaat komen meis. KNUFFFF *spirit, het moet vast een fijn gevoel zijn voor jullie dat je de beslissingen in eigen hand mag houden. Tuurlijk is het beter om te wachten, maar als je het geestelijk niet trekt, waarom dan niet eerder. Ik heb geen ervaring met een balloncatheter behalve dat ik weet hoe het eruit ziet Hoop dat je je goed voelt en dat het vanzelf begint, dat zou mooi zijn. Succes meis!!! *mini me, oeps, die datums moet ik nog even nakijken, ben ik waarschijnlijk vergeten met mijn beroerde hoofd Zal straks even aanpassen *debby, wat heerlijk dat ze thuis is, lekker genieten nu allemaal! Het onzekere gevoel is heel herkenbaar hoor, maar vaak valt het ook reuze mee. Ik zou zeker met de warmte in de gaten houden dat ze genoeg drinkt, en kun je geen babyweegschaal bij de thuiszorg lenen om je gerust te stellen? Zolang ze aankomt is er niets aan de hand. *minime, wat leuk dat je vriendin langskomt. Het zal voor haar ook best wel moeilijk zijn denk ik zo. Geniet ervan en laat je maar lekker verwennen! *nicole wat een mooie foto's zeg! En wat een prachtig buikje....ben jaloers hahhaha *kaatje, het is inderdaad waardeloos nu, van liggen ga je zelfs al zweten... beetje minder mag wel he ego: Hier waren we vanmorgen al vroeg wakker, omdat lief al op tijd weg moest. Het is nu zo'n lekker weer buiten! Ga zo even door het huis en dan om 9 uur komt de kapster Mams neemt de marktboodschappen voor me mee, dus ik hoef er niet echt uit vandaag. Gisteravond heb ik een klein beetje kunnen eten en uiteindelijk zakte de misselijkheid toen het buiten wat afkoelde (nou ja, er stond een briesje) Lekker op tijd naar bed gegaan, airco aan en nog even met manlief liggen babbelen. Hij wacht elke dag op een telefoontje hihihih... Heb nog zo gezegd dat ie vast niet eerder gaat komen! Vandaag dus rustig dagje, kids gaan vanaaf naar papa en dan gaan mijn lief en ik samen shoppen voor een nieuw fototoestel. Hebben we een tijdje voor gespaard en willen we nu toch wel gaan halen, zodat we het kennen als het zover is Verder geen nieuws, ik ga gauw wat doen voordat het weer te heet wordt, de zon komt er al weer aan! (niks onweer en regen dus....) Ow ja, en vandaag 37 weken!!! Joepie (volgens mijn banner geloof ik vanmiddag pas LOL) Liefs en tot snel Snuffeltje
De-spruit-is-er-uit-lijst van de juli 2009 mama's. Bevallingslijst: 03 juni Sven, 2630 gram, 49 cm, 34+4, zoon van Kelly, 26 jaar, 2e kindje, ZKH, FV, (11 juli) 03 juni Isis, 2510 gram, 46 cm, 34+6, dochter van Nynke31, 34 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, (9 juli) 14 juni Roan, 2395 gram, 35+3, zoon van Loel, 29 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, (16 juli) 17 juni Emma Aruna, 1990 gram, 34+4, dochter van Debby82, 27 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (25 juli) 18 juni Bob, 3222 gram, 36+2, zoon van Pooh69, 32 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, (14 juli) 24 juni Amy Antonia Louisa, 3110 gram, 37+0, dochter van daisy28, 29 jaar, 2e kindje, ZKH, FV, (15 juli) 26 juni Liv, 38+0, dochter van LindaS, 25 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (10 juli) 26 juni Megan, 38+2, dochter van Andrea83, 25 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,(8 juli) 27 juni Ty Jela, 2785 gr, 38+0, Dochter van Ilona19, 20 jaar, 1e kindje, ZKH (inleiding), BV, (11 juli) 27 juni Lucas, 3110 gr, 49 cm, 39+0, zoontje van Sucre, 29 jaar, 1e kindje, thuis, BV (6 juli) 28 juni Adrijana,38+6,3050 gram, 50cm,dochter van Bubica,25 jaar,1e kindje,ZKH,BV(6 juli) 30 juni Sid, 2685 gr, 45 cm. 39+4, zoontje van Daphne B, 29 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (4 juli) 2 juli Quinn, 38+0, zoon van Mamabeer, 3e kindje, ZKH, BV, (16 juli) 2 juli Yannick, 4200 gr, 39+6, zoontje van Robine, 32 jaar, 2e kindje, ZKH,BV, (4 juli) Er zijn al 7 jongetjes geboren. Er zijn al 7 meisjes geboren. Uitgerekende datum: 01 juli Mona Lisa Smile, 32 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 01 juli Deetje, 35 jaar, 1e kindje, thuis, BV, 01 juli Sunshine 82, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, 02 juli Nena77, 31 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, 02 juli Dommel, 23 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 02 juli Ani, 23 jaar, 1e kindje, thuis, BV, 03 juli Robin77, 30 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 04 juli Kaatje80, 29 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 05 juli Loulou79, 29 jaar, 3e kindje, thuis, BV, 05 juli Passie83, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 06 juli Alouise, 33 jaar, 2e kindje, ZKH, FV, 06 juli Jo79, 29 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, 06 juli Roozjuh, 23 jaar, 1e kindje, ZKH, FV 06 juli Brennie888, 28 jaar, 1e kindje, ZKH, BV 06 juli Jodi1981, 27 jaar, 1e kindje, Thuis, BV 07 juli Shanna23, 23 jaar, 2e kindje, thuis, FV, 07 juli LadyC, 29 jaar, 2 kindje, thuis, FV, 07 juli Duimelijn, 25 jaar, 1e kindje, thuis, BV, 08 juli 00Wendy00, 27 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 08 juli Sabbe, 27 jaar, 4e kindje, ZKH, FV, 10 juli xMamaDianax, 24 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, 10 juli Ryanne, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, FV, 10 juli DvS, 24 jaar, 1e kindje, ZKH, FV 11 juli Lennylenn, 23 jaar, 1 kindje, ZKH, BV, 11 juli Carla1980, 29 jaar, 2e kindje, thuis, FV, 11 juli Tijgertje23, 25 jaar, 1e kindje, thuis, BV, 12 juli Sanneke1982, 26 jaar, 1e kindje, thuis, BV, 13 juli Martine, 27 jaar, 2e kindje, thuis, BV, 13 juli Kate77, 32 jaar, 2e kindje, thuis, BV, 14 juli Gyino, 26 jaar, 1e kindje, thuis, BV, 14 juli Sabientje28, 28 jaar, 3e kindje, ZKH, BV, 14 juli Patries81, 28 jaar, 2e kindje, thuis/ZKH, BV, 15 juli Daantje27, 1e kindje, ZKH, BV 16 juli Daffie1977, 32 jaar, 3e kindje, thuis, BV, 16 juli Wbpepe, 32 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, 16 juli Miffy77, 17 juli MirandaB, 24 jaar, 1e kindje, ZKH, FV, 20 juli Smallville, 33 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, 20 juli Mouschy, 31 jaar 3e kindje, ZKH, BV, inleiding met 39 weken, 16 juli 20 juli Miamel, 19 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 21 juli Maine, 32 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, 21 juli Mazz, 22 jaar, 1e kindje, BV, 22 juli Fedi, 28 jaar, 1e kindje, thuis, FV, 22 juli Lotuss, 41 jaar, 4e kindje, thuis, FV 22 juli Shira83, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, BV 22 juli Safiya, 29 jaar, 4e kindje, thuis, BV 24 juli Diantje82, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 24 juli Snuffeltje, 35 jaar, 4e kindje, ZKH, BV, 25 juli Meilan, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 25 juli Aurelie, 34 jaar, 2e kindje, ZKH, FV 26 juli Nelizzz, 27 jaar, 2e kindje, thuis, BV, 26 juli Margrietje, 27 jaar, 1e kindje, thuis, FV, 26 juli Minime, 33 jaar, 1e kindje, ZKH, BV 26 juli 1986Fleur, 23 jaar, 2e kindje, thuis, BV 27 juli Kristel86, 22 jaar, 1e kindje, thuis, BV, 27 juli Phoobear, 31 jaar, 2e kindje (1e kindje overleden), ZKH, BV, inleiding 14 juli ivm stuit 28 juli Spirit70, 39 jaar, 2e kindje, ZKH, 29 juli Nicole84, 24 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 31 juli Vlekkengek, 25 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 31 juli Kimvnb, thuis, BV, 31 juli Ollebolleke, 38 jaar, 4e kindje, ZKH, BV De Buddylijst van de juli-mama's: Debby82 - Wbpepe - Robine Kaatje80 - Sucre - Tijgertje23 Loulou - Spirit70 - Deetje Kelly - Mamabeer Diantje82 - Cimu27 Dommel - Daphne B Gyino - Sunshine82 Ilona19 - Fedi Meilan - Ryanne Pooh69 - Emma29 Snuffeltje - Nicole84 Er worden nog 16 jongetjes verwacht. Er worden nog 21 meisjes verwacht. Van 24 kindjes weten we het geslacht pas bij de geboorte. Uitgerekende datums staan er weer bij Wie volgt???