Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Wbepe succes zondag meid! hoop dat de jel z'n werk doet!!!

Robine mooie man zeg, lief die foto met z'n zus!

Nicole mooie buik foto's!!! Ik heb ze er ook gisteren in gezet. Altijd een mooie herrinering zo'n foto shoot he!

Sunshine spannend meid!!! succes vandaag, wie weet ben je wel de volgende!

Dommel pff klote nacht achter de rug ook, en ook overtijd. Denk maar zo kan zeker niet langer duren dan een kleine 2 wkn nog!

Ollekebolleke rustig aan he met die warmte pff waar je de energie vandaan haald! Vind het wel super hoor dat je dat allemaal doet!

* heb het ook gehad hoor, met die warmte is zo'n mega buik echt geen pretje... Hoop dan ook dat onze kleine man zich spontaan gaat melden eer deze dagen en dat ik dus niet hoef ingeleid te worden als ik 39 weken ben!

2. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    haha ik had net toch een domme actie van iemand!!!!
    loop ik met hondjes rustig op t veld, komt er zo'n andere meid aanlopen met haar hondje, kzie haar wel vaker lopen natuurlijk. zegt ze: en?! is ie er al!? ehhhh.... KIJK EENS GOED!!!

dat je t over telefoon vraagt ok, vooruit, maar als je voor me staat en het dan nog moet vragen.... zal de hitte wel zijn :p

3. ook ik kom ff klagen want ben het ook beu!!! Iedereen denkt de hele dag te moeten bellen en als je dan niet opneemt krijg je smsjes met en... Wordt er ziek van. Ze weten toch dat we bellen als het er is.

Sorry ga ook ff niet reageren, de hitte wordt me een beetje teveel.

Gister bij de vk geweest en zei die ook nog: het eerste blijft vaak tot een paar dagen na de uitgerekende datum zitten :(:( kon ik net gebruiken

4. sunshine82

sunshine82 Actief lid

30 okt 2008
    167
    0
    0
    almere
    hoi hoi

daar was ik weer ctg was goed, bloeddruk ook! hoofdpijn nog steeds heel erg! morgen weer controleren en zondag ochtend word ik om 8.00 uur opgenomen in het ziekenhuis ( wie verzint de tijd) en dan gaan ze beginnen met gellen!! vind het zo spannend en ook best wel eng! en zo raar dat we hier zondag weg rijden met een maxi cosi in de auto om vervolgens weer gevult mee terug tenemen! haha! maar ik weet dat dat voor iedereen zo is!! ik ga even relaxen en hopen dat de hoofdpijn niet erger word!! dames succes vandaag en ben erg benieuwd wie de volgende word!!

5. @ roozjuh die vraag stelden ze gister ook aan mij...

6. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ja dat is toch niet normaal meer als je recht voor een hoogzwangere staat, en dan nog gaat vragen of je al bevallen bent... gekke mensen :p

7. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

@oowendyoo: ooww ja laag ijzergehalte is ook lastig. heb dat in het begin gehad.

@roozjuh: whuahuaha dat was echt heeel erg stom idd. op zulke momenten wil je dan echt ook zo een stom antwoorde terug geven.

@ryanne: ooooww jee nee dat wil je idd niet horen!!! ikkrijg juist het tegenovergstelde te horen. alleen mn schoonmoeder kan me soms bang maken door tezeggen/..soo tot nu toe heeft de kleine zowat alles gedaan wat zn papa ook deed toen ik zwanger was (dwarsliggen..niet willen indalen enz)
    MAAR ZIJN PAPA KWAM DAN OOK NOG EENS 13 DAGEN TE LAAT. gatverdamme ik krijg al kippenvel als ik daaraan denk.

@sunshine: :D het zonnetje in huis brengt ff een positive doorslag na alle voorgaande klaag berichtjes van ons. blij dat alles goed is meis. en alvast heel veel succes zondag.

8. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Ach jee....al die belletjes en sms'jes.....hou op schei uit!
    Moet wel lachen als ik lees dat jullie daar ook zo'n last van hebben. Nou ja...last is een groot woord. Heb alleen geen puf om nu op ieder telefoontje te reageren. Het is hier zelfs zo erg dat vriendinnen nu zelfs mijn zus bellen omdat ik toevallig niet opneem....ach ja, ze bedoelen het allemaal goed hoor...

9. Maine

Maine Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.072
    0
    0
    Pff, had net een heel verhaal getypt en op een heleboel mensen gereageerd, gaat er iets mis :(.
    Nou ik heb even de puf niet meer, hoor. Sorry.

Ga weer even liggen.

Tot gauw.

Gr,
    Maine

10. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    hahahahaha ! Echt hilarisch :p

11. Margrietje

Margrietje Actief lid

18 nov 2008
    166
    0
    0
    Roozjuh: haha wat een opmerking! Het zal idd wel door de warmte komen...

Wat is het weer vies warm buiten... pff.... Hopelijk wordt het snel wat koeler! Ik denk dat ik vanmiddag even een filmpje ga kijken voor de afwisseling...

12. Maine

Maine Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.072
    0
    0
    hihi goed idee, filmpje :)

13. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Ja klopt hier in de buurt vragen ze het ook aan mij hoor, van die opmerkingen als; heb je nou nog geen 3e musketiertje er bij? Eh nee?! Ik kan daar toch niet voor kiezen, hij komt wanneer hij wil en anders komt hij de 16e....
    Voor de rest word ik niet platgebeld omdat iedereen wel weet dat ik word ingeleid....

14. Mona Lisa Smile

Mona Lisa Smile Actief lid

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    Hallo luitjes ben ik weer, wat een hitte weer!
    @ debbie: gewoon op verzoek voeden hoor. Het hoeft toch niet om de zoveel uur. Tenminste dat hebben ze tegen mij op de borstvoedingscursus gezegd. Of geldt dat niet voor prematuurtjes? Maar maak je jezelf trouwens niet ongerust met een weegschaal in huis te halen?
    @ Nicole: waauw wat gave foto's! En zeker die in je album. Je bent echt supermooi zwanger!
    @ weer: op buieneradar zie ik dat er tussen 1 en 2 toch een bui moet komen...
    @ lennylenn: tja die baby komt wanneer ie komt... En je bent op 38+ 6 weken... heel ongevoelig van je omgeving dat ze nu al beginnen te zeuren. Ik heb zelf gisteren iedereen maar even gemaild om die telefoontjes juist te vermijden... Grapje: je zou ook gewoon niet meer kunnen antwoorden en je voicemail kunnen aanpassen: Hallo dit is de voicemail van... nee we zijn nog niet bevallen. Als je hiervoor belde kun je nu ophangen. Wil je ons over iets anders spreken, spreek dan een bericht in na de piep...
    @ Aan alle meiden: laat je niet gek maken... doe ik ook niet en ik ben over de 40 weken heen... Je hebt er toch geen invloed op... Ik heb een voorgevoel voor a.s zondag maar 070709 of 090709 zie ik ook wel zitten hahahaha!
    @ Kristel: nou ja precies wat ik bedoel. De baarmoedermond zit nog hoog... Kan er bijna niet aan... of ik voel verkeerd hahaha... Lijkt me bij jou wel een goed teken trouwens...
    En je bent nog maar 36+4 weken (niet eerlijk :))... Tja ik weet allemaal eigenlijk niet waar je wel of niet conclusies aan moet verbinden. Laten we ons maar niet gek maken hé...
    Veel plezier met desperate...
    @ bedzeiltjes etc... ik zou me niet al te druk maken hoor... bij 10% van de vrouwen breken eerst de vliezen voordat je weeën krijgt. Bij de rest is dat dus andersom... Waarschijnlijk ben je lekker of thuis aan 't rondscharrelen en kan manlief even lekker dweilen hahaha of de vk moet echt de vliezen nog echt breken...
    @ weer: 12.53 en nog geen bui te bekennen, wel bewolkt en 't waait wat...
    @ sabbe: gewoon negeren... idd. van die moet je voordat je uitgerekend bent bevallen en voor die alleen in 't weekend en voor die zou het een weekje later ook wel goed uitkomen... Negeren die hap!
    @ dommel / ani / deetje /sunshine /jolan: lotgenoten die overtijd zijn. Kop op... 070709 volle maan... klopt helemaal... dan gaan we bevallen meiden!
    @ margrietje: hier ook stijve liezen na lang liggen / zitten / sessie harde buiken
    @ gyino: ik doe mee aan de regendans :) Grrrr hier 13.06 en nog steeds geen regen... Buienradar klopt niet!
    En inderdaad raar dat er al juli mama's zijn waar de baby al een maand oud zijn. Bizar.
    @ Roozjuh: lachen, die moet echt een zonnesteek hebben gehad hahahaha!
    @ Ryanne: zie opmerking lennylenn => voicemail aanpassen hahahahaha!???
    @ sunshine: spannend hoor! Ben jij er zondag wellicht lekker vanaf... en heb je je kleine wondertje in handen...

Zoo met de kladblok werken, werkt wel... Ik ga weer lekker siesta houden...

Tot straks... en grrrrr. 13.15 en nog steeds geen bui!
    MLS

15. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

@ Brennie: gek genoeg stort ik niet in in de middag en hou ik het 's avonds ook nog lang vol. Vanmiddag ga ik wel even tukje doen denk ik, anders trek ik geen 2 verjaardagen.

@ Sunshine: spannend hoor! Fijn dat verder alles goed was. Benieuwd of de beeb zich voor zondag zelf aankondigd, anders veel succes!

@ MLS: Hier een schoonvader die er veel te veel mee bezig is haha. Kan me goed voorstellen dat je je zorgen maakt om je schoonmoeder, zeker met dit weer. We hebben hetzelfde met mijn schoonvader, die is hart/long patient en trekt dit weer ook heel slecht, loopt de hele dag te hijgen en te fluiten als ie ademt.
    Hier begon het straks ook bewolkt te worden en er stond zelfs even een briesje, maar inmiddels is het weer strakblauw (helaas).

@ Lennylenn: ja, dat is knap frustrerend lijkt me. Hopelijk gaat het vannacht beter (of komt de beeb gewoon). ** edit ** o, het is alweer begonnen zie ik. Nou beeb, kom er dan maar uit! Je mama is het zat!
    Dikke knuff!

@ Roozjuh: heb eerlijk gezegd geen maatregelen genomen voor de bank en evt andere stoelen. Gok er maar op dat het niet nodig is......
    haha, sommige mensen kunnen ook écht vragen stellen he???

@ Dommel: ook een dikke knuf!

@ Ani: fijn dat er toch iemand goed geslapen heeft vannacht! Veel plezier vanmiddag!

@ Margrietje: heb 's morgen het gevoel dat ik een soort spierpijn in mijn liezen heb. Even lopen en dan gaat het meestal wel weer beter. Denk zelf dat het door de kleine komt omdat ie ingedaald is, want voorheen had ik er geen last van.
    Ben trouwens helemaal niet echt huiselijker geworden, ben nog steeds regelmatig de hort op haha. 't is dat het de afgelopen dagen haast te warm is om de auto in te gaan, anders was ik waarschijnlijk meer weg geweest.

@ Ollebolleke: denk je wel een beetje om jezelf!?!

@ Meilan: klinkt goed dat ritueel van je! Enne, je hebt de beeb wel een hele strakke planning gegeven hoor haha! Hoop voor je dat ze luisterd.

@ Gyino: ja, gaat dat hard he? Een maand alweer. En juli is nog maar net begonnen haha.

@ Deetje: fijn dat jij redelijk geslapen hebt hoor! Mag je best gewoon melden haha.

@ Wendy: zou je niet even de vk bellen?

@ Debby: zo jij bent er ook maar druk mee geweest vannacht! Handig trouwens zo'n vriendin die die foto's voor je kan regelen.

Wat betreft die vragen/sms-jes/telefoontjes: die beginnen hier ook steeds meer binnen te stromen, maar op zich valt het me nog wel mee. Volgens mij zijn mijn buren er nog het meest mee bezig. Die hebben in de afgelopen 1,5 week al wel 3x gedacht dat we naar het ziekenhuis waren. En waarom? alleen omdat mijn vriend 1x pas later naar zijn werk ging, 1x veel vroeger thuis was en gister nog omdat onze beide auto's niet thuis waren, maar wel de auto van mijn moeder op de oprit stond haha. Lang leve het wonen in een dorp haha.
    Of als je idd mensen in de supermarkt oid tegenkomt: 'zo loop jij nog steeds rond? ' ... eh ja, anders was ik hier niet he?

@ MLS: haha, die voicemail, dat is een goeie! :D

@ weer: het trekt hier inmiddels weer een beetje dicht, maar volgens buienradar voorlopig nog niks helaas...

Weet niet zo goed of ik de boel nu juist wel of niet open moet gooien... het waait nu wel iets, maar de temp is nog niet echt laag... hmm, o zon komt er weer door. Laat maar!

Vanmorgen even wat boodschapjes gedaan. Nog een boek gekocht en bij vriendin langs geweest en daar even buiten gezeten.
    Nu ga ik met m'n nieuwe boek maar het zwembadje in denk ik, en dan daar ook maar een tukje doen op het luchtbed, kan ik er vanavond weer tegenaan :).

16. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

tsss, die buienradar kun je ook niks van op aan. Sta ik net buien in mijn bikini....gaat het regenen....
    Al gaat het niet heel hard doorzetten volgens mij, maar het rommelt al wel wat.
    Nou, dan ga ik lekker boven in mijn bedje bij de ven lezen en dutje doen....

17. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

ok, ik vergis me.......HET IS NOODWEER HIER!! had de hagelstenen al op slaapkamer liggen (raam stond op kiepstand), zwembad afdekzeil is volgens mij ook al verdwenen.....
    En het waait wel..jammer dat het zo stormt dat je de ramen niet open kunt zetten... sterker nog, heb alles dicht moeten doen, komt aan alle kanten naar binnen!
    Hopen dat het straks een beetje afgekoeld is als de buien afnemen, kan de boel alsnog open!

18. phoobear

phoobear Lid

21 nov 2008
    38
    0
    0
    overijssel
    ollebolleke, spannend ik hoop voor je dat baby draait en ach dan maar een ks komt ook helemaal goed. ik zal aan je denken dinsdag. moet zelf dinsdag voor de onderzoeken.

19. dommel

dommel Bekend lid

12 okt 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
    ha meiden...

is hier lekker aan het waaien (Rotterdam) en dat bevalt goed... alle ramen tegen elkaar open en tochten maar!!!!

MLS: helemaal mee eens... alle meiden over de 40 weken dit weekend bevallen... (andere natuurlijk ook, maar wij zijn wel aan de beurt vind ik...)

hier is de baby flink aan het bewegen, met een hoop harde buiken tot gevolg, maar de harde buiken beginnen pijn te doen en eigenlijk vind ik dit wel stiekem positief, want met elke harde buik voel ik het van onder krampen... (tja, hoop doet leven...)

nou meiden, succes allemaal....

20. dommel

dommel Bekend lid

12 okt 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
    sunshine: spannend voor jou... dus zondag/ maandag zal je je kleine hoog waarschijnlijk kunnen vasthouden!!!:)

Deel Deze Pagina