kan hier idd net als ryanne aardig nijdig om worden ben het ook helemaal met haar eens over die voorbehoedsmiddelen we leven in 2008 niet in de middeleeuwen. ben 4 jaar aan t knokken geweest voor deze zwangerschap en al een drieling verloren. Wees blij dat het zo spontaan kan! maar om er zo om te huilen... Had dan een paracetamolletje tussen je knieen gehouden
ik snap je reactie volkomen maar ja wat als je voorbehoedsmiddelen gebrukkt? ik zeg ook niet dat ik er heel erg treurig om ben ofzo ben gewoon heel erg geschrokken sorry voor de mensen die ik door mijn bercht pijn heb gedaan
Ola! Hoor net van mijn manager dat ik nog 33 vrije dagen moet opmaken dit jaar Hopelijk mag ik er wat meenemen naar volgend jaar, kan ik mijn zw-verlof wat verlengen! Ik heb trouwens af en toe zo'n dubbel gevoel! Ben al druk over van alles aan het nadenken, maar stel dat het mis gaat.. Wil er gewoon niets van weten, maar moet wel realistisch blijven! Heb ik het alweer over zwangerschapsverlof, haha! Maargoed, positief denken kan nooit geen kwaad toch?! @Nieuwe zwangeren; Welkom! Wordt steeds drukker hier zeg!
Kan t niet zo zijn dat mamabeer misschien door de pil heen zwanger is geraakt? Misschien even haar reactie eerst afwachten voordat er weer lelijke dingen over en weer worden geschreven!?!
maakt niets uit hoe ze zwanger is geworden door de pil heen kan gebeuren, maar het gaat er gewoon om hoe bot ze het hier plaatst. er staat: ben ik nog niet zo blij mee!
zie vorig bericht ik bedoelde het niet bot komt mss zo over maarf was niet bot bedoeld dat heb je met internet je kan je gevoelens hier niet percies uiten hoe en wat. en het is ook zo hoe jij het zegt nog niet zo blij...dus wel blij maar ben nog niet helemaal in de roze wolk te bevinden ik moet het eerst nog even laten inzinken is gewoon een grote schock voor me
Dat had ik nu ook bijna! Je bent dan zo overdonderd! Heb het pas bij de gyn gevraagd en dus heeft ze deze toen uit mijn dossier gehaald hahaha.
Laten we er van uitgaan dat niemand iets schrijft om een ander te kwetsen, dan blijft het hier gezellig. Wanneer je een opmerking van een ander niet begrijpt kun je ook uitleg vragen in plaats van direct te veroordelen. Misschien is er wel een heel goede verklaring voor, ondanks dat je je dat op het moment zelf nog niet voor kunt stellen. Ik vind het persoonlijk heel dapper van mamabeer dat ze opschrijft er nog niet zo goed een plekje voor te hebben. Haar jongste is tien maanden voor wie al kinderen hebben weten hoe zwaar dat is. Ik begrijp natuurlijk dat iemand die al lange tijd bezig is zwanger te raken zich rot kan voelen door zo'n opmerking, maar dat wil niet zeggen dat het ook rot bedoeld is geweest. -groepsknuffelemoticon- Twee meiden die al de vierde verwachten! Wauw, lijkt me echt geweldig (maar ook heel zwaar...) Hoe vonden jullie de overgang van 1 naar 2 kindjes? (ben heel nieuwsgierig naar wat me te wachten staat) Was het zwaarder van 0 naar 1 of van 1 naar 2 kindjes? en waarom?
Hier hetzelfde: vanochtend bij kinderdagverblij ingeschreven en zojuist voor de gein even een geboortekaartje gemaakt op www.art2be.nl Heel leuke kaartjes hebben ze daar!
sorry mamabeer maar ik vond dat huilende smilie het ergste de blijdschap komt nog wel idd met het realiseren maar die huilende smilie
het is niet zo dat ik super erg met de zwangerschap zit ik weet alleen niet hoe ik het bijgod mijn familie ga vertellen daar was die huilende smiley voor. Ik sta gewoon te trillen op mijn benen hoe die allemaal zouden reageren
ik ook Claire. Denk dat je gewoon even moet kijken hoe je iets verwoord mamabeer. Als je gezgd had dat je nog aan de gedachte moet wennen komt dat al heel anders over
sorry had het anders moeten neer zetten. als ik er echt heel erg zou vinden zou ik bv ook niet alvast naar de babykamer gaan kijken. Het word een heel geregel die moet dan op de kleinste kamer komen en ik wil toch rond neuzen of ik iets zie wat niet al te groot is. Bij mij gaat nu van alles door me hoofd. van b.v hoe krijg ik 3 kinderen tegenlijkertijd naar bed hoe doe ik ze alledrie in bad. hoe doe ik het met de opvang als ik ga bevallen. en de opvang als ik weer de laatset maandne in het ziekenhuis lig. Bij ze alle twee heb ik in het ziekenhuis gelegen bij Ryan 10 weken en nadat hij geboren was lag hij in het ziekenhuis. Daar ben ik ook weer bang voor dat we weer een heel ziekenhuis gedoe krijgen. ik ben daar toen zo gestresst van geweest
Ik denk dat t hier mis is... Na eerst positief getest te hebben, maandag ineens een negatieve test. 3 verschillende testen, kruidvat, babyboom en digitale van CB, eerst positief, nu negatief... Bloed laten prikken, HCG was aanwezig, maar nog wel laag, as vrijdag zou ik opnieuw bloed moeten laten prikken. Maar ja, HCG is natuurlijk ook niet van de een op de andere dag uit je bloed... Vanmorgen was mn temp ineens wat gezakt, en nu verlies ik bloed... T is nog wel geen helder rood dik bloed, maar wel vers bloed, wat vermengd met vocht, eigenlijk wat oranje van kleur zeg maar. Maar heb ook al krampen, dus denk dat t niet lang meer duurt! Als t echt doorbreekt, ga ik t ziekenhuis nog even bellen. Om te vragen hoe en wat... Nou, laat jullie nog wel weten hoe het afloopt... Een verdrietige Miracles
gezellig hier! er word nogal wat zout opgelegd zeg... ik heb een dochter van 10 maanden...mamabeer heeft er al 2 rondlopen! ik zou ook ff moeten slikken als ik in haar situatie een positieve test in m'n handen zou hebben... leven en laten leven...niet gelijk wat roepen maar bekijk het eens van haar kant