regen? WAAR?! ik wil ook!! hier begint het nu wat grijs te worden en begint nu ook lekker te waaien, heerlijk! volgens buienradar zou het ongeveer NU moeten gaan regenen... nog geen drubbel maar gaat wel steeds harder waaien hier jummy! Heb ramen en deuren even open gezet zodat het lekker door kan tochten, heb nu wel probleem dat alles in het huis omver waait maar dat ruim ik straks wel weer op haha EDIT: de eerste druppels komen naar beneden
Ik kom me ook weer melden hier. heb in het begin hier meegeschreven maar kon het toen echt niet bijhouden maar ga nu weer een poging wagen als het mag!!! Hier is het nu ook noodweer in Apeldoorn wel lekker hootr dat plakkerige is er gelijk vanaf. Heerlijk!!! Hier nog geen last van telefoontjes of smsjes. Alleen op hyves berichtjes dat het de laatste loodjes zijn enz. Meiden die al bevallen zijn Gefeliciteerd Ik probeer hier vanaf nu weer mee te reageren
nou die regen laat flink op zich wachten! lijkt akelig veel op de bevalling, die komt ook maar niet (haha!)
Oh meiden wat lekker! Hier is het nog windstil en volgens buienradar de komende uren nog geen regen.. Dus ik ga verder met nietsdoen! Moet wel lachen af en toe, wie had het nu zo benauwd terwijl die de OVEN aan het schoonmaken was? Hoezo nesteldrang? Met dit weer doe ik niets meer dan strikt noodzakelijk! En @ ?? (schaam) met de kleine Emma die misschien niet genoeg drinkt: bedenk idd dat wegen veel stress kan opleveren terwijl plasluiers ook een goede indicatie is. Ik heb mijn buurvrouw erom zien afhaken: steeds wegen voor en na een voeding, terwijl de cc's die zo'n kleintje binnenkrijgt nauwelijks te meten zijn, dat gaf zoveel druk! Sterkte ermee! Meiden geniet van de regen; ennuh- hou je nesteldrang onder de duim! Veel te vermoeiend
jeetje wat een hoos bui zeg!! regen, hagel, wind alles!! maar nog wel snik heet in huis!! las net iemand die in zijn bikini buiten stond en het begon te regen haha!! het scheelt het is niet koud!!haha
bij het nalezen- ik bedoelde dus wat lekker voor de meiden die al regen hebben (gehad)- niet wat lekker windstil plak-plak.
almere is nu net gestopt maar heeft een uur flink geregent, wacht ik ga even blazen.....ffffffffffffffwwwwwwwww ik hoop dat het helpt!!
harder blazen alsjeblieft! tis hier nog steeds droog (bij vriendin 2min hier vandaan staan straten blank, hier NIKS)
@ roozjuh: haha die vind ik leuk juist. agh ja mensen weten denk ik ook soms niet meer wat ze tegen je moeten zeggen. @ lennylenn: nu hoef ik niet bang te zijn dat me kindje op zijn pa lijkt qua zwangerschap anders had ik nu al een kind van ruim 12 weken oud. dus dat gelukkig niet. maar heb wel een schoonmoeder die steeds dingen zegt als: " denk maar niet dat je direct van je kind hou hoor." of "je sexleven gaat na een bevalling erg achteruit want ja de drang om voort te planten is er niet meer." ook daar zit je niet op te wachten. @ sunshine: hagel waar??? heb wel onweer en regen gehad maar geen hagel. nou ja woon ook bijna aan de andere kant van almere (waterwijk) @ roozjuh: volgens mij is het richting jullie kant op. stuur je het zo ook nog even terug. kan het mooi tussen de wateren blijven hangen. en dan met ze alle vannacht bevallen want nu is het afgekoeld. alle buiarrests worden opgeheven en alle babies die zo ver zijn hebben toestemming om te komen. zo ga me even douche en omkleden. zo even langs me ouders om de zomervakantie in te luiden en dan naar de verloskundige. gr. gyino
had net een vriendinnetje aan de telefoon en die zat in de auto bij zwolle en daar hooste het nu!! ja hier eilandenbuurt echt niet normale behoorlijke hagelstenen!! het water hier voor de deur leek wel een woeste zee!! hahaha!
@gynio: hoeso niet gelijk van je kindje houden? volgens mij ben je straks helemaal verliefd op je baby en hou je wel meteen van hen/haar. en sexleven hahahahhaa ben benieuwd heo dat er straks voor ons uitziet.. wij waren niet bezig met zwanger worden dus de drang om bevrucht te worden had ik niet. maar goed de sex is nu totaaaal niet wat het moet zijn omdat ik er geen zin in heb dus ik benne benieuwd wat het straks wordt hihihihi. nou hier (rotterdam) ook nog niet geregend. maar het zit er wel aa tekomen denk ik..het waait iig wel heel lekker en de zon schijnt niet meer zo ontzettend fel.
Vandaag in mijn eentje even bij mijn ouders in Epe geweest (half uur rijden) daar kun je tenminste nog lekker buiten in de wind zitten. Belt mijn vriend dat ik wel op tijd naar huis ga omdat het slecht weer wil. Hij zal wel denken hoog zwangere vrouw op de weg. Dus ben ik maar gelijk gegaan anders maakt hij zich ook ongerust. Was de snelweg nog niet op en ja hoor flink regenen en onweer. Ze reden 30 op de snelweg auto's stonden stil op de vluchtstrook. Maar we zijn veilig thuis gekomen Ik woon in de buurt van Deventer en hier regent het nu iets.
Pfoeh....Wat een noodweer haha...leek wel alsof ik in een aquarium zat......blub... Aardige hagel erbij en de lampjes konden ook echt even aan want was te donker om een boekje te lezen... Maarrrrr alles is weer weg, lekker een beetje afgekoeld, heerlijk @ Roozjuh Inmiddels ook al wat regen gehad??!! Liefs
Phoe, hier blijft het nog warm... Wij hebben helemaal geen regen of onweer gehad joh... Op buienradar te zien komt er ook niets meer . Het gaat wel een beetje waaien nu, misschien dat er zo wat verkoeling komt!
Ja hoor dat hebben wij weer in Brabant... geen drup gevallen. Moeten we weer vanavond de tuin sproeien... het waait wel lekker door... dat scheelt... maar toch. @ Gyino: dat vind ik nu eens goed advies... hitte voorbij kom maar op babies!
merk dat het wel nattig is buiten maar echt een hoosbui kan ik mij niet herinneren volgens manlief heeft het keihard bij hem geregend (8min hier vandaan met fiets) ik heb helemaal niks gemerkt haha