@ debby: ik ga morgen zowiezo even zeuren bij mijn vk oh oh spam zoveel je wil: wat is emma mooi! Ik wil ook!!! @ kaatje: ja nu weet ik idd. waar het vandaan komt, maar fijn is het niet... @ lotuss... neejuh achteraan aansluiten... @wbpepe: good luck!!! **edit: zie dat het kundig en zachtjes gedaan is, super! ik hoop dat het werkt! Had ik al gezegd dat ik ook wil????** @ naamgebruiker: hoop het voor je ( maar niet eerlijk grrrr!) @ Robine, neeeeeeeeeeeeeeh @ iedereen: 3 druppen gevallen en 't droogt alweer op... grrrr... kom maar op met die regen ... einde heet weer... vannacht bevallen! Da's het plan! @ Nicole: op zich was ik er zeer realistisch in en had ik bij mijn datum al een week opgeteld... Dus 8 of 9 juli of zo... Maar ja nu zie ik die ook al met rasse schreden dichterbij komen en mijn ventje is de 16de jarig en dan wil ik toch alweer fris en fruitig beneden een beetje rondscharrelen en lekker bbqén zoals we dat gewoonlijk doen Groetjes MLS
@lotuss: Ga jij lekker heel gauw achter aansluiten ahahhahaaa @wbpepe: alvast heel veel succes meid. hoop dat je gauw je kindje bij je hebt. @roozjuh: nah vooruit dan..we gaan er samen voor. @kaatje: bedankt voor je plekje en petje af hoor dat je nog zo geduldig bent! @naamgebruiker: spannend hoor! mischien is het idd vruchtwater. @the rest: wij gaan ff eten.. fijne avond verderrrr en succes voor degene die vanaaf moeten bevallen (en die het mischien nog niet eens weten ) AJUUUU
Meiden even een vraagje... hoe lang duren bij jullie de harde buiken? Ik zit het even in degaten te houden, maar bij mij kan het soms 2 tot 3 minuten duren eer mijn baarmoeder zich weer ontspant... Is dat normaal????
ik herken dit wel.... vooral als ik zit of lig heb ik dit wel eens... me buik doet het nu even voor... jammer dat ik het niet kan laten zien.... net als nu, wordt hij heel hard, dit houdt ongeveer 1 min. aan, daarna zwakt het wat af en wordt hij weer heel hard... zonder helemaal ontspannen geweest te zijn....
Gynio en Ryanne gefeliciteerd! wbpepe: Succes! Hebben jullie ook zo'n last van vermoeidheid? Het neemt bij mij met de dag toe... Hopelijk behoort dit ook tot 1 van de voortekenen!! Ik ben vandaag precies 37 weken zwanger.. maar van mij hoeft het niet lang meer te duren.. Ik ben zo nieuwsgierig! Maar ja, wie niet?! Groetjes!
MLS: Ahhhhhhhhhhhhhhh sterkte meid, kan nooit lang meer duren nu. Wbpepe: Buddy:"Kom op he, ik wacht met smart op je smsje. Hoelijk gaat de gel snel werken en heb je een voorspoedige bevalling.
naamgebruiker: Kom op meid, kan nooit lang meer duren nu als je vliezen zijn gebroken. Debby: Wat een poppetje, echt een meisje he.........zo lief ook die haartjes. Ego: Ik ben nogsteeds helemaal verliefd op mn mannetje. Hij is zooooooooo zoet, alleen zijn dag en nacht nog omgedraaid, dus overdag slaapt ie en vannacht heeft ie me de halve nacht aan liggen kijken HIhi. Flesjes gaan als een tierelier erin, zit al aan 8x 60 per dag. Succes all!
@ all: zou het nu eindelijk wel eens gaan doorzetten???? ... weer bijna 2 uur keiharde buiken en het is zoals dommel beschrijft => echt ontspannen doet mijn buik niet meer. Alleen het hele harde is er vanaf en dan spant ie weer aan... Herkent iemand van de reeds bevallen meiden dit?
Tot nu toe geen harde buiken (of weeen), het ziet er dus totaal niet voorspoedig uit... Grote kans dat ik morgen weer naar huis ga zonder resultaat...
Ik wou even laten weten dat ik vroeger ben bevallen dan voorzien.. Onze kleine lieve jongen Noah is komen piepen vorige week! Zondag op maandagnacht weeën gehad en 29 juni ipv 13 juli op de wereld gekomen!! Dus op de dag van mijn 38 weken! Ik ga mijn bevallingsverhaal online plaatsen voor diegenen die het wensen te lezen (bij Bevallingen) straks of morgen! Groetjes Sanneke
Gefeliciteerd met jullie zoon!!! nu wij nog waren net bij vrienden en die had héél sterk gevoel dat ik vannacht ga bevallen of morgen ochten heel egr vroeg. we zullen Mijn man is geboren 1dag nadat zijn moet ging BBQen. Vanavond hebben wij ook BBQ gegeten dus je weet maar nooit hihi
Ik ben al een tijdje alleen maar aan het meelezen, wil toch nog even iedereen feliciteren met de wondertjes die zijn geboren. Hier zijn sinds gister regelmatig voorweeen actief. Een soort vervelende ongesteldheidskramp zonder regelmaat. Harde buiken heb ik niet. Morgenochtend intake van de kraamzorg. Ik ga nu weer lekker met jullie meelezen, ben erg benieuwd of het bij wendy en wbpepe nu echt gaat doorzetten. Succes allemaal!!!!
dan weet ik igg je geheim als je echt bent bevallen of nu aan het bevallen bent wil je dan ook meteen ff vragen welke specerijen ze gebruikt hebben??
Vannacht weinig actie. Lichte krampen... Hopelijk is er wel iets gebeurd, maar 1cm erbij is alles wat nodig is... Super frustrerend! We horen het straks wel, ben bang dat ik gewoon weer naar huis gestuurd ga worden. En dan ga ik dit denk ik toch niet nog eens doen. Zo'n ziekenhuisbed is keihard, ik heb nog meer bekkenpijn en rugpijn, vreselijk slecht geslapen (kon het nog slechter?) omdat ik blijkbaar vlakbij een deur slaap waar volgens mij heel het ziekenhuispersoneel gebruik van maakt... @ mondaymorning, ZH Woerden
@sanneke; gefeliciteerd met Noah!! @wbpebe; ach meisje toch. Het wordt tijd dat er eens een einde aan komt he. Hopelijk heb je die ene cm erbij. Mn duimen staan omhoog voor je! @all; voor de meiden die net zo desperate zijn als ik en alles proberen om de bevalling in gang te zetten. We hadden een nieuwe theorie, als je een berg opgaat heb je luchtdruk verschil. Wij dachten dat dat misschien de vliezen zou breken. Dus gister zijn we hier de berg opgescheurd (we dachten als we sneller rijden bouwt de druk zich sneller op). Hebben gepicknickt en zijn weer naar beneden gescheurd. Resultaat; ik heb geslapen als een roos en geen een wee gehad. Dit werkt dus ook niet en hoef je dus niet te proberen :x
Sanneke gefeliciteerd met jullie zoon Noah! Wbpepe wat balen zeg dat je denkt dat het niets heeft geholpen! En dan ook nog een rotnacht achter de rug, een hele dikke knuffel voor jou!!
Goedemorgen!! @ Lotuss: heel snel en stilletjes dan ! @ Wbpepe: spannend!! ** balen dat het nog niet doorzet ** en nog meer balen dat je je nog brakker voelt dan je al deed!! KNUF * duimt voor extra cm * @ Debby: ** smelt ** @ Naamgebruiker: spannend! (ga wellicht dadelijk nog lezen hoe het ervoor staat) @ Robine: ik trek het nog @ Nicole: fijn dat je je beter voelt! @ Lennylenn: graag gedaan hoor...maaruh...niet te lang wachten he? Ben ook wel nieuwsgierig wat er bij mij in zit natuurlijk! @ Margrietje: hier eigenlijk verrassend weinig last van vermoeidheid (sta er zelf verbaasd van). Ben regelmatig rond 7u op en hou het dan makkelijk tot een uurtje op 23.00/24.00 vol zonder dutje. @ MLS: ook al spannend! @ Sanneke1982: VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON NOAH! @ Roozjuh: en? heeft de bbq geholpen? @ Duimelijn: geloof ook niet dat we zulke hoge bergen hebben hier @ all: nieuwe week, nieuwe kansen!! Volgens mijn broertje komt het bij ons vandaag om precies te zijn om 15.04u na een bevalling van 8u ....ben bang dat ie ernaast zit, dan had ik inmiddels toch begonnen moeten zijn.... Gistermiddag nog lekker in het zwembad gezeten met een boekje, eind vd middag naar Huissen geweest, was wel even gezellig (vooral als je mensen die je niet zo vaak ziet/spreekt heel verbaasd ziet kijken dat je nog steeds met een buik rondloopt). Waren tegen 20u weer thuis na lekker natgeregend te zijn. 's Avonds nog vrienden met de kleine en later de overburen op bezoek gehad, gezellig! Vanmorgen maar meteen met vriendlief opgestaan en alles staat al lekker tegenover elkaar open en de vouwwas is ook al weg! Heb besloten dat dit een productieve dag moet gaan worden! Afgelopen week bijzonder weinig gedaan met het warme weer en 't is dan ook wel weer even nodig! Tot later allemaal!