Ik dacht dat ik al erg was, heb het formulier al ingevuld, wil het deze week nog bij hen in de brievenbus doen. Ik wil niet wachten tot 12 weken, dan sta ik alweer 7 weken minder ingeschreven Heb een voorkeur op het kdv waar mijn zoontje al zit, het liefst in de babygroep waar hij tot zijn 2e is geweest. Nu zit hij in de peutergroep ernaast. Is wel zo makkelijk natuurlijk. Weet niet hoe lang de wachtlijsten zijn, maar destijds stond ik 1 jaar ingeschreven en de maandag was nog steeds niet beschikbaar, gelukkig kon ik wel uit de rest van de week mijn dagen kiezen.
oooooooohhhhhh Miracles, nee toch hé! Heel veel sterkte! Ik stuur nog snel wat hcgtjes jouw kant op! Misschien helpt dat.
Nou mijn familie was al niet blij met de 2de ik kreeg zelfs toen we zeiden dat we wilden beginnen van iemand 900 euro geboden om dat jaar niet zwanger te worden. Dus het is voor mij heel erg om nu alweer dat te zeggen. We hebben gisteren afgesroken gewoon een paar mensen te zeggen en de rest ziet het vanzelf wel dan. Zelf snap ik die mensen dan ook niet wij zijn de gene die het kindje moeten verzorgen en niet hun en hun betalen ook niet onze rekeningen. maar toch krijg ik de kriebels ervan
Miracles nee, dat mag niet waar zijn. Hele dikke knuffel voor jou en houdt ons op de hoogte! Ook van mijn kant wat Hcg
Het is hier anders heel gezellig hoor. Maar je hebt gelijk, leef en laat leven. We kunnen niet altijd thuissituatie inschatten. Ook al moet ik Ryanne wel gelijkgeven dat mamabeer het ook voorzichtiger had kunnen formuleren. Zoals ze schrijft: ze is nogal geschokt; dus... leef en laat leven meiden!
we zijn hier om eerlijk te kunnen zijn. Lijkt me dat je mag zeggen wat je dwars zit. Maar zoals je ziet hebben we het er met mamabeer over gehad en is het nu goed zo...
Miracles: Heel veel sterkte meid! t Klinkt niet zo positief allemaal, maar ik ga heel hard voor je duimen dat t toch nog goed komt! Helaas was t bij mij vorige maand precies t zelfde als jij nu hebt. Sterkte meis!
Mamabeer: Jeetje meid, dat is niet niks dat je familie er zo negatief tegenover staat! Heeft dat een reden? Of vonden ze 1 kind gewoon genoeg voor jullie? belachelijk dat mensen zich kunnen bemoeien met t leven van anderen he en dan zelfs nog geld bieden om niet zwanger te raken !
jeetje meneetje idd het zijn jou kids en jou geld en tijd en lichaam en leven. Wat ontzetten bot van ze. Laat je niet gek maken hoor!
Sorry dat ik het zo zeg, maar wat een belachelijke reactie van je familie zeg! Hier zou ik dus echt heel boos om zijn geworden.
amen O voor alle toekomstige mama's...geniet er van...zwanger zijn is zooooo speciaal TIP: schrijf je zo vlug mogelijk in voor de gratis dozen
ja waarom ik zou het niet weten mijn man kreeg al vanaf het begin de indruk dat ze hem niet moesten maarja dat weet ik zelf niet ik let er nooit op. misschiend dat dat het is. Ze zeggen wel steeds tegen me van je doet het echt goed 2 kinderen snap niet hoe je het voormekaar krijgt maar dan snap ik weer niet waarom ze zo doen. Het was bij de eerste al dat ze niet normaal reageerde toen was de eerste vraag: laat je het weghalen....waar ik dus zo boos om weg en toen ik de eerste echo kreeg zagen ze niks en toen zeiden ze is maar beter zo. Maar gelukkig zagen ze hem toen wel bij de tweede echo. van sommige denk ik dat ze gaan lachen als we het vertellen want die waren toen al bezig dat ik alleen al zwanger word als ik word aangekeken. gelukkig is mijn beste vriendin reuze blij
de link staat bovenaan bij de linken maar ik doe daar niet aan mee die dozen zijn wel leuk maar na de geboorte werd ik gek gebeld van allerlei instanties en dan nog die van felicitas die langskomt die alles je wil aansmeren als je daar alles van zou kopen ben je 1000 euro lichter en ik ben dan net zoiemand die geen nee op dingen kan zeggen dus voor mij liever niet
oooo nee miracles ik hoop zo voor je dat het niet zo is, van mijn kant hier ook een heleboel hcg. sterkte.
@ mamabeer Jou partner is toch jou keus? als hij goed voor jou en de kids is wat is hun probleem zij hoeven niet met hem samen te wonen. Wens je veel succes. vind het heel erg voor je dat je hierdoor zo staat te trillen op je benen.
ik ben altijd een persoon geweest die zich heel snel wat aantrekt wat andere mensen van de familie zeggen. als iemand bv mij een trut noemt dan zou ik daar weken over kunnen denken. ik heb dat gelukkig niet met vreemde alleen met familie voor vreemde heb ik me mond wel altijd klaar staan gelukkig