Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Vanmiddag weer naar de gyn, ben benieuwd of ik al een beetje ontsluiting heb want dan kunnen ze deze week gaan inleiden!!

Heerlijk dat het nu minder warm is, alles staat heerlijk tegen elkaar open en heb de was al op de lijn hangen want het is nu nog droog.
    Hier last van dikke enkels, hoop dat het van het warme weer kwam en dat het nu iets af gaat nemen. slaap wel steeds minder goed en kom smorgens m'n bed haast niet uit van de rugpijn, rug is onderin helemaal stijf, net even naar de fysio geweest dus is nu weer iets soepeler.

Ik hoop dat er veel dames gaan bevallen met volle maan, vooral de dames die al overtijd zijn zijn nu helemaal aan dew beurt!!

2. Snuffeltje

Snuffeltje Actief lid

3 feb 2009
    437
    0
    0
    Steun en toeverlaat van mijn mannetje en lekker th
    Boxtel
    Naamgebruiker, helaas loos alarm dus!
    Balen hoor.... lekker vooruitzicht ook dat ziekenhuis :)
    Hier was van de week een stroomstoring in het ziekenhuis, en toen puntje bij paaltje kwam deden maar 4 van de 6 generators het. De beebs die moesten komen werden doorgestuurd naar Oss
    Lotuss, dat is een flinke beeb aan het worden dan, hopelijk doet de volle maan iets bij je!

Naamgebruiker, sarah1987, melmel en kruidebokibi... mochten julllie ook op de lijst willen, geef dan even jullie tot nu toe bekende dingen door aub, dan zet ik jullie er ook bij :)

Liefs allemaal, ga nu echt even wat doen :D

3. cuna1

cuna1 Lid

5 jul 2009
    90
    0
    0
    apothekersassistente
    Epe
    hoi snuffeltje

mijn gegevens voor de lijst zijn
    uitgerekende datum 12-07-2009
    poliklinische bevalling ( al neig ik laatste tijd meer om als alles goed gaat lekker thuis te bevallen)
    van plan om borstvoeding te geven
    is eerste kind en als goed is wordt het een meisje

4. Ani

Ani Actief lid

27 okt 2008
    271
    0
    0
    @ Naamgebruiker
    Aan de ene kant wel balen dat het geen gebroken vliezen waren. Je gaat toch denken dat je je kindje snel in je armen zult hebben. Nu is het maar weer geduldig afwachten....

5. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey meiden

Gisteravond is mijn moeder naar het de huisartsenpost geweest
    en van daaruit met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht omdat ze waarschijnlijk iets met de darmen heeft
    Gister heeft ze heel veel pijn gehad
    ze wouden haar nog opnemen gisteravond
    maar omdat ik op het punt sta om te bevallen wou ze het niet maar haar gezondheid gaat toch voor
    Ik zei bekommer je nu maar niet om mij maar eerst om jezelf

Morgen ochtend moeten ze weer naar het ziekenhuis
    dan krijgt ze onderzoeken
    Hoop dat de uitslagen oke zijn me stiefvader belt mij morgen op van hoe en wat nou moet ze rusten want ze is enorm moe
    maar ik ken haar een beetje ze is enorm eigenwijs

Hier gaat het goed de beeb zit er nog beweegt lekker
    de emoties zijn hier net een rollercoaster
    Maar nog 5 daagjes te gaan :D
    Hier is het lekker weer met een frisse windje zo mag het blijven

Liefs Tijgertje23

6. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Oja

Ik werd vanochtend wakker nahhh leek net of me borsten ineen keer oopgezwollen zijn zoooooo vol in een keer :$:$:$:$
    Eerst in het begin heb je nog niks wel wat maar nu zo op het eind DAMN zou me man niet erg vinden ha ha ha ha:D:D:D

Oja van de week geprobeert om wat s*x te hebben
    :x:x:x Niet op het einde beeb vond het niet fijn en heb een uur of 2 last van me buik gehad moest de pijn gewoon wegpuffen

Nou ja handjes bestaan ook nog 8)

Liefs Tijgertje23

7. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Dan heb ik nog een vraagje

Hoe voelt het rommelen nou?
    Of moet je dat zelf ervaren kan ik me alvast op voorbereiden :D:D:D

8. Snuffeltje

Snuffeltje Actief lid

3 feb 2009
    437
    0
    0
    Boxtel
    Tijgertje, hopelijk valt het mee met je moeder, hou ze maar een beetje in de gaten als ze zo eigenwijs is :)
    Ow, en dat was geen prettig "knuffeluurtje" dan... jakkie. Vervelend dat je zo'nlast had erna....

9. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    en? en? en? al iemand bevallen ?????
    hier nog steeds niks :( zo nu en dan wat gespannen buik maar daar blijft het ook bij, ziet er niet naar uit dat onze meneer vandaag gaat komen. We wachten de volle maan gewoon even af :D

10. Snuffeltje

Snuffeltje Actief lid

3 feb 2009
    437
    0
    0
    Boxtel
    De-spruit-is-er-uit-lijst van de juli 2009 mama's.

Bevallingslijst:
    03 juni Sven, 2630 gram, 49 cm, 34+4, zoon van Kelly, 26 jaar, 2e kindje, ZKH, FV, (11 juli)
    03 juni Isis, 2510 gram, 46 cm, 34+6, dochter van Nynke31, 34 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, (9 juli)
    14 juni Roan, 2395 gram, 35+3, zoon van Loel, 29 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, (16 juli)
    17 juni Emma Aruna, 1990 gram, 34+4, dochter van Debby82, 27 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (25 juli)
    18 juni Bob, 3222 gram, 36+2, zoon van Pooh69, 32 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, (14 juli)
    24 juni Amy Antonia Louisa, 3110 gram, 37+0, dochter van daisy28, 29 jaar, 2e kindje, ZKH, FV, (15 juli)
    26 juni Liv, 38+0, dochter van LindaS, 25 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (10 juli)
    26 juni Megan, 38+2, dochter van Andrea83, 25 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,(8 juli)
    27 juni Ty Jela, 2785 gr, 49 cm, 38+0, dochter van Ilona19, 20 jaar, 1e kindje, ZKH (inleiding), BV, (11 juli)
    27 juni Lucas, 3110 gr, 49 cm, 39+0, zoontje van Sucre, 29 jaar, 1e kindje, thuis, BV (6 juli)
    28 juni Adrijana, 3050 gram, 50cm, 38+6, dochter van Bubica, 25 jaar, 1e kindje, ZKH, BV (6 juli)
    29 juni, Noah, 38+0, zoon van Sanneke1982, 26 jaar, 1e kindje, thuis, BV, (12 juli)
    30 juni Sid, 2685 gr, 45 cm, 39+4, zoontje van Daphne B, 29 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (4 juli)
    2 juli Quinn, 3230 gr, 50 cm. 38+0, zoon van Mamabeer, 3e kindje, ZKH, BV, (16 juli)
    2 juli Yannick, 4200 gr, 39+6, zoontje van Robine, 32 jaar, 2e kindje, ZKH,BV, (4 juli)
    4 juli Frederique Anna, 3530 gr, 50 cm, 39+1, dochter van Ryanne, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, FV, (10 juli)
    4 juli Loghan Williams, 3500 gr, 38+4, zoon van Gyino, 26 jaar, 1e kindje, thuis, BV, (14 juli)

Er zijn al 9 jongetjes geboren.
    Er zijn al 8 meisjes geboren.

Uitgerekende datum:
    01 juli Mona Lisa Smile, 32 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,
    01 juli Deetje, 35 jaar, 1e kindje, thuis, BV,
    01 juli Sunshine 82, 26 jaar, 1e kindje, ZKH,

02 juli Nena77, 31 jaar, 2e kindje, ZKH, BV,
    02 juli Dommel, 23 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,
    02 juli Ani, 23 jaar, 1e kindje, thuis, BV,

03 juli Robin77, 30 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,

04 juli Kaatje80, 29 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,

05 juli Loulou79, 29 jaar, 3e kindje, thuis, BV,
    05 juli Passie83, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,

06 juli Alouise, 33 jaar, 2e kindje, ZKH, FV,
    06 juli Jo79, 29 jaar, 2e kindje, ZKH, BV,
    06 juli Roozjuh, 23 jaar, 1e kindje, ZKH, FV
    06 juli Brennie888, 28 jaar, 1e kindje, ZKH, BV
    06 juli Jodi1981, 27 jaar, 1e kindje, Thuis, BV

07 juli Shanna23, 23 jaar, 2e kindje, thuis, FV,
    07 juli LadyC, 29 jaar, 2 kindje, thuis, FV,
    07 juli Duimelijn, 25 jaar, 1e kindje, thuis, BV,

08 juli 00Wendy00, 27 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,
    08 juli Sabbe, 27 jaar, 4e kindje, ZKH, FV,

10 juli xMamaDianax, 24 jaar, 2e kindje, ZKH, BV,
    10 juli DvS, 24 jaar, 1e kindje, ZKH, FV

11 juli Lennylenn, 23 jaar, 1 kindje, ZKH, BV,
    11 juli Carla1980, 29 jaar, 2e kindje, thuis, FV,
    11 juli Tijgertje23, 25 jaar, 1e kindje, thuis, BV,

12 juli Cuna1, 1e kindje, ZKH, BV

13 juli Martine, 27 jaar, 2e kindje, thuis, BV,
    13 juli Kate77, 32 jaar, 2e kindje, thuis, BV,

14 juli Sabientje28, 28 jaar, 3e kindje, ZKH, BV,
    14 juli Patries81, 28 jaar, 2e kindje, thuis/ZKH, BV,

15 juli Daantje27, 1e kindje, ZKH, BV

16 juli Daffie1977, 32 jaar, 3e kindje, thuis, BV,
    16 juli Wbpepe, 32 jaar, 2e kindje, ZKH, BV,
    16 juli Miffy77,

17 juli MirandaB, 24 jaar, 1e kindje, ZKH, FV,

20 juli Smallville, 33 jaar, 2e kindje, ZKH, BV,
    20 juli Mouschy, 31 jaar 3e kindje, ZKH, BV, inleiding met 39 weken, 16 juli
    20 juli Miamel, 19 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,

21 juli Maine, 32 jaar, 2e kindje, ZKH, BV,
    21 juli Mazz, 22 jaar, 1e kindje, BV,

22 juli Fedi, 28 jaar, 1e kindje, thuis, FV,
    22 juli Lotuss, 41 jaar, 4e kindje, thuis, FV
    22 juli Shira83, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, BV
    22 juli Safiya, 29 jaar, 4e kindje, thuis, BV

24 juli Diantje82, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,
    24 juli Snuffeltje, 35 jaar, 4e kindje, ZKH, BV,

25 juli Meilan, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,
    25 juli Aurelie, 34 jaar, 2e kindje, ZKH, FV

26 juli Nelizzz, 27 jaar, 2e kindje, thuis, BV,
    26 juli Margrietje, 27 jaar, 1e kindje, thuis, FV,
    26 juli Minime, 33 jaar, 1e kindje, ZKH, BV
    26 juli 1986Fleur, 23 jaar, 2e kindje, thuis, BV

27 juli Kristel86, 22 jaar, 1e kindje, thuis, BV,
    27 juli Phoobear, 31 jaar, 2e kindje (1e kindje overleden), ZKH, BV, inleiding 14 juli ivm stuit

28 juli Spirit70, 39 jaar, 2e kindje, ZKH,

29 juli Nicole84, 24 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,

31 juli Vlekkengek, 25 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,
    31 juli Kimvnb, thuis, BV,
    31 juli Ollebolleke, 38 jaar, 4e kindje, ZKH, BV

De Buddylijst van de juli-mama's:

Debby82 - Wbpepe - Robine
    Kaatje80 - Sucre - Tijgertje23
    Loulou - Spirit70 - Deetje
    Kelly - Mamabeer
    Diantje82 - Cimu27
    Dommel - Daphne B
    Gyino - Sunshine82
    Ilona19 - Fedi
    Meilan - Ryanne
    Pooh69 - Emma29
    Snuffeltje - Nicole84

Er worden nog 15 jongetjes verwacht.
    Er worden nog 21 meisjes verwacht.
    Van 23 kindjes weten we het geslacht pas bij de geboorte.

Cuna1 je staat erbij, alleen je leeftijd nog even doorgeven aub :D

Kom op meiden, wie is de volgende!!!! :D
    Succes allemaal

11. dommel

dommel Bekend lid

12 okt 2008
    770
    0
    16
    rotterdam

spannend, laat effe weten als je iets voelt opkomen... ben wel erg benieuwd...

hier weer veel harde buiken, ben echt heel nieuwsgierig naar mijn strippoging.... ga aangeven dat ik echt een beetje op begin te raken... merk dat die constante harde buiken veel energie kosten en ik slaap al gemiddeld minder per nacht....:(:(:(

12. kate77

kate77 Lid

15 nov 2008
    82
    0
    0
    @breken vliezen: na het breken van de vliezen heb je 24 uur de tijd om thuis te bevallen, daarna moet het in het ziekenhuis. Afhankelijk van je situatie (hoeveelheid overgebleven vruchtwater en conditie kindje) mag je in na het breken van de vliezen 72 uur rondwaggelen, daarna wordt je ingeleid.

Alhoewel ik weer een nieuw opruim-project gevonden heb mag die volle maan theorie van mij best morgen in de praktijk gebracht worden!

13. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    haha! Zou wat zijn als iedereen ineens tegelijk gaat bevallen door de volle maan! Een babyboom!

14. sabientje28

25 jun 2009
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    goedemiddag dames,

voor de bevallen dames hartelijk gefeliciteerd en geniet van jullie baby..

ego, ik voel me raar vandaag veel last van harde buiken ,vaak naar de wc en last van slijmverlies..
    dus ik hoop dat het doorzet
    vandaag naar de vk gelijk aangeven dat ik snachts niet slaap en dat ik veel last heb van de jeuk

meiden geniet van de dag

15. cuna1

cuna1 Lid

5 jul 2009
    90
    0
    0
    apothekersassistente
    Epe
    snuffeltje
    mijn leeftijd is 35 jaar

16. Mona Lisa Smile

Mona Lisa Smile Actief lid

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    @ dommel: succes meid! Ik ga idd. om half 2 even vk bellen tijdens telefonisch spreekuur of ze me morgen tijdens de 41 weken-controle wil strippen... Of werkt het zo niet? De kleine zit weer pijnlijk tegen maag en ribben aan... Snapt ie dan niet dat er geen plaats meer is... goed verhaal trouwens dat je op bent en slecht slaapt... eens kijken of dat bij mijn vk ook werkt. Zal er een beetje aan liggen wie zodadelijk de telefoon opneemt... Ik doe straks wel verslag!

@ brennie en Roozjuh: gefeleciteerd met het behalen van de 40 weken :( Join the club!

@ snuffeltje: ondertussen alweer koeler hier regio Eindhoven... eens Snuffeltje... beebjes mogen nu komen! Warme weer is nu geen goed excuus meer voor deze zittenblijvers! En je zou zeggen met 15 overtijd-ers (vandaag meegerekend dan) dat het weer tijd is voor een bevallinkje...

@ Roozjuh: ook toevallig => husband hier is ook de 16de jarig... zou jij dat dan leuk vinden, bevallen op je man's verjaardag... Ik wou dan toch al met 1 rosétje op het terras bij ons zitten met manlief achter de BBQ...

@ wbpepe: heh balen meid... mss dat ik die tijd minder online was , maar waarom doen ze dit ook alweer bij jou in zo relatief vroeg? Ik zie aan je banner dat je nog geen 40 weken bent, nl. Kan ook dat ik 't gewoon vergeten ben hoor, sorry daarvoor. Ennuh, daar zijn we voor hé, schrijf maar een eind weg!

@ Kristel: hmmm da's ook balen zeg dat je zo vroeg en zoveel voorweeën al hebt... ik wordt er na 1,5 week al gek van en jij moet wellicht (of niet!!!) nog 3 weken...

@ mama diana: hier ook nog steeds niet ingedaald hoor... misschien heeft ie van mij ook een lang lijf...

@ margrietje: sta altijd met manlief op om 7u30 :) Maarruh ga lekker 's middags altijd 2,5 uur pitten hoor! Laatste 2 dagen lukt het niet vanwege die stomme voorweeën...

@ volle maan: kom maar op dan! Dan is vannacht the night!!!
    @ Carla, sabbe: bemoedigend dat jullie kindjes op volle maan geboren zijn. Geeft me moed!

@ loulou: hoop dat het doorzet... heb je er echt voor moeten zeuren?

@ Nicole: thnx for the support... Nee eet juist minder, en tot mijn hubbies ergenis alleen maar gezonde dingen. Ben al 6 weken verzot op aardbeien. Eet 2 bakken per week op!

@ Cuna: had ik ook in 1 keer bij VK => ik naar ZH => was daar ook alles normaal. Maarja beter teveel checken dan niet hé...

@ tijgertje: sterke met je mama! En ja inderdaad gezondheid gaat voor!

17. mini me

mini me Actief lid

3 jun 2008
    466
    0
    0
    Voor alle kersverse moeders gefeliciteerd!!!
    @Ryanne, gefeliciteerd met jullie dochter Frederique
    @Gynio, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Loghan
    @ sanneke gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Noah

@margrietje moe? Poeh je kan me rechtop in de hoek zetten en ik slaap nog hahaha:D

@wbpepe jeempie meis had zo voor je gehoopt dat het door zou zetten het is nu wel tijd. Je hebt lang genoeg met pijn rondgelopen.**he gatsie nog langer wachten kruip, slaap maar lekker bij hoor zoiets sloopt je. dikke knuf voor jou

@duimelijn geen resultaat maar wel lekker gepicknickt:D:D mwoahaha

@robine owh wat klinkt dat heerlijk dat hij je aan ligt te kijken ik kan me er niet bij voorstellen dat mijn kindje dit straks misschien ook doet maar het lijkt me geweldig....zucht...zwijmel:)

@mona lisa smile ik duim voor je dat het doorzet je hebt de 40 weken tenslotte netjes volgemaakt het is nu wel tijd vind je ook niet?! (NEE dit meen je niet zakt het weer af dit is niet te geloven:$, je zal wel helemaal stuk zijn. Dikke knuf voor jou. En ga maar flink “klagen”bij de vlos hoor)

@roozjuh als het werkt wil ik idd ook wel weten wat je precies gegeten hebt hihihi **grappig hoe mensen om je heen gaan speculeren over waneer het geboren gaat worden. En er is maar i antwoord volgens mij: als hij/zij er klaar voor is.;) of denk ik dan te simpel;)

@volle maan 7 juli (morgen) is het volle maan ik ben benieuwd of er dan meer kindjes geboren gaan worden. “Ze” zeggen dat dit zo is dus alle dames die overtijd lopen of zijn uitgerekend succes morgen:)

@ kaatje waar haal je alle energie vandaan van 7.00 tot 23.00 zonder dutje:$, kan je niet iets hiernaartoe sturen? Wel lekker voor je hoor, begrijp me niet verkeerd

@dommel succes bij de vlos straks ik hoop dat ze stript en nog beter dat het helpt. Het word voor jou ook wel zo langzamerhand tijd vind je ook niet

@snuffeltje alvast goed oefenen met jullie camera hoor! Altijd leuk zo een nieuw speeltje

@sabbe succes morgen bij de gyn.

@nicole wat betreft eet/honger behoefte is het hier nog nooit zo netjes gegaan (geschiedenis met eetstoornis) Ik eet naar behoefte en eigelijk heel gezond. Af en toe eens een lekkere magnum of een keer avondeten met de frituur doen we natuurlijk ook. Ik heb veel last van maagzuur, de ene dag meer dan de andere hoor. Probeer dan zo min mogelijk koffie en vet te eten. Kan dan niet teveel maar ook niet te weinig eten dat is wel lastig. Met als gevolg dat ik tot nu toe 8.8 kilo ben aangekomen. Ik ga nu wel wat vocht vasthouden want ik zie mn enkels langzaam verdwijnen:$ hahahaha

@naamgebruiker he bah toch nog even wachten. Dacht echt dat jij al ergens met je beeb in je armen gelukkig lag te zijn.;)

@lotus het is idd te hopen dat volle maan werkt voor je kan je m niet op een andere manier naar buiten lokken :Dhihihihi

@tijgertje sterkte met je moeder!!

@iedereen die ik vergeten ben sorry:( ik probeer alles te blijven volgen maar dat valt niet mee.
    Lang leven het kladblok;).

18. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Nee liever inderdaad ervoor al bevallen, kan ik met lekker koud biertje zijn verjaardag vieren :D

19. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    BBQ heeft nog niet geholpen helaas :p

enuhh wanneer de kleine er zelf klaar voor is... ja klinkt simpel maar zo werk t wel volgens mij :D

20. mini me

mini me Actief lid

3 jun 2008
    466
    0
    0
    @ego ben inmiddels de 37 weken ingerold, gister samen met mn hubbie de vluchttas ingepakt en de maxi cosi alvast achterin de auto gezet, kunnen we die in ieder geval niet vergeten;)

We waren de eerste kleertjes voor de kleine man aan het uitzoeken en toen moest ik een beetje huilen. Het kwam ineens wel heel dichtbij. De laatste dingetjes gedaan en nu heb ik een enorme rust over me heen en denk ik: kleintje wij zijn er klaar voor!! kom maar gauw. nou ja over drie weken bedoel ik.

Deel Deze Pagina