Nee, echt weinig. ook daarna geen bloed meer verloren alleen de VK had bloed aan haar handschoen. Verder ga ik er niks aan doen, alleen heel hard hopen dat ze niet de 10e geboren wordt ( dan wordt mijn dochter 9)
@ wbpepe: oh ja nu weet ik het toch weer! Wat balen zeg dat ze je dan toch zolang laten doorlopen, niet normaal! @ Mouschy: en jij ook al... waarom hebben ze het bij jou in hemelsnaam 1 week verschoven? @ dommel: yes meid! Ik hoop dat bij mij morgen ook gestript kan worden... 080709 of 090709 is een mooie datum! @ Nicole: ik heb wel een duidelijk antwoord gekregen, maar je kan niet altijd strippen hé. Bv. als de baarmoedermond nog onvoldoende gerijpt is geloof ik. En mijn kindje is nog wellicht steeds niet ingedaald. Dus vandaar dat ik zei dat het nog alle kanten op kan... Dat kunnen ze dan ook zo niet door de telefoon zien... We zien het morgenochtend wel. Hier heb ik toch geen invloed op... Hey, wat leuk die karaktertrekjes! @ Sunshine: goh Sunshine, je hebt'm toch geflikt... de eerste aanvoerder van de lijst is bevallen!!! nu deetje en ik nog. Gefeliciteerd met je dochter! @ loulou: ik duim ook voor jou!
Grrrr, heel bericht getypt, ben ik weer te snel en met te veel dingen tegelijk bezig....alles weg! :x Geen zin om weer opnieuw te beginnen! @ Sunshine: VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER!! GENIET ERVAN! Zo, ga ik weer verder met 10 dingen tegelijk doen....
@ spirit Ik duim met je mee dat je al wat ontsluiting hebt en je ingeleid kunt worden. Om welke reden moet je eigenlijk al zo vroeg ingeleid worden? Hopelijk niets ernstigs. Succes vanmiddag in elk geval.
Sunshine gefeliciteerd met jullie dochter Elin Charlize!! wbpepe en mouschy wat belachelijk zeg dat ze alles weer veranderen en jullie dus wel door laten lopen en niet hun afspraken nakomen!! Dommel voor jou ook spannend! Loulou ook heel veel succes! Even een heel erg ego berichtje, ik ga woensdagmorgen naar het ziekenhuis en dan gaan ze me via een balloncatheter inleiden. Moet s'morgens om 7 uur eerst bellen om zeker te zijn dat er plaats voor me is, als dat zo is kan ik me melden op de verloskamers. Ze brengen dan s'morgens de catheter in en dit blijft 12 uren zitten, mocht ik eerder ontsluiting krijgen dan valt het er vanzelf uit. Heeft dit na de eerste dag geen effect dan doen ze donderdag het zelfde nog een keertje, hoop echt dat het aanslaat en ik hierdoor ga bevallen. Mocht er vrijdag niets zijn veranderd dan halen ze ons kindje d.m.v een keizersnede. Ben dus in ieder geval voor het weekend bevallen!!!!! Was er vanmiddag even vanaf bij de gyn. het komt nu ineens erg dichtbij! De terugweg in de auto stonden de tranen ook ineens erg hoog, toch een stuk spanning dat er nu loskomt maar ja dat lijkt me ook logisch. Ik zal jullie via mijn buddy's op de hoogte houden, als ze niet zelf aan het bevallen zijn natuurlijk.
Naamgebruiker er is gelukkig niets ernstigs waarom ik nu ingeleid moet worden maar het is meer de spanning van onszelf. We zijn vorig jaar ons eerste kindje verloren met 36 weken zwangerschap dus daarom hebben ze besloten om dit kindje eerder te halen. Nick zijn navelstreng zat niet goed bevestigd aan de placenta en hierdoor kreeg ik een hele erge bloeding en hieraan is Nick overleden. Gelukkig is dit nu allemaal wel goed maar de spanning loopt hier behoorlijk op nu ik over de 36 weken heen ben, vandaar mdat ze me niet tot het eind door laten lopen.
@ snuffeltje Gezellig zet mij er ook maar bij op de lijst hehe. Ik ben uitgerekend op 20 juli 2009, ik zal als alles mee zit gewoon thuis bevallen van naar zover we weten een jongetje. Verder wil ik bv gaan geven.... uhmmm dat was het zo wel denk ik? Als meer info nodig is hoor ik het wel hehe. O ja ben 26 jaartjes oud/jong hehe. @ Ani Ja, aan de ene kant is het wel jammer, maar ja heb hem wel weer uitgebreid gehoord en gezien en het was blijkbaar nog geen tijd. En zo gek lang zal het niet meer kunnen duren, dus heb al vrede met de gedachte dat over paar weekjes zo wie zo de kleine in me armen zal kunnen sluiten. Maar ja wie weet, ze gordijnen zijn vanmorgen binnengekomen en dat hebben we hem verteld dus hehehe... @ tijgetje Ow dat is minder nieuws! Hoop dat alles in orde is met je moeder en de uitslagen goed zullen zijn. Sterkte daarmee. @ sabientje Spannendddddd! Hoop van harte dat het doorzet, hou ons een beetje op de hoogte voor zover het kan natuurlijk hehe... @mini me hahaha zover is het toch nog niet, maar we wachten geduldig af met de rest van de dames tot de tijd er rijp voor is =D @ mouschy ow wat grappig we zijn precies even ver =D. Maar ikz ie dat je de 16e word ingeleid... spannend zeg. Heel veel sterkte alvast en wie weet komt ie vanzelf al eerder. @ mona lisa zeker hmmmm, aan de ene kant heerlijk idee dat er soort van vooruitgang is maar wel weer minder dan dat ze in deze situatie niet al te positief over zijn. Gaat wel zeker door morgen dat strippen of twijfel je nu hierdoor? In elk geval succes morgen en rust lekker nog even uit inderdaad. @ mama diane haha ik dacht ook altijd is een nette bloeddruk maar als je normaal zo anders zit is dat natuurlijk wel even schrikken. Maar spannend, wie weet heeft je vk gelijk zou mooi meegenomen zijn hehe. En anders nog eventjes geduld net als je dochtertje.... de vakantie zal veel te lang duren zeker in haar ogen nu hehe. @ mouschy nou dat is ook lekker dan! Zit je je te verheugen en houden ze zich niet aan de afspraken. Beetje vreemd hoor! En balen.... @ dommel spannend hoor, ben erg benieuwd of doorzet bij je. @ denise Nou hoop dat ze je sel uit je lijden verlossen met een telefoontje hehe. @ sunshine VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE DOCHTERTJE, geniet ervan!!! @ spirit spannend allemaal zeg. Hoop voor je dat inleiden gewoon zijn werk gaat doen en geen ks hoeft te worden. Maar in elk geval fijn om te weten dat je de kleine voor het weekend in de armen kan sluiten. O lees nu pas de reden waarom. Heftig hoor, dan kan ik heel goed begrijpen dat je deze keuze hebt gemaakt en ze je hierin steunen. Al die stress zou anders ook niet bevorderlijk zijn voor jullie. Maar gelukkig dat tot nu toe alles in orde is. Extra sterkte gewenst . Veel liefs... Nou en hier bij mij is alles rustig, lekker geshopt met aankomende oma vandaag en de gordijnen van de kleine eindelijk opgehaald. Die hangen nu eindelijk en staan geweldig hehe. Liefs
@tijgertje... wat erg van je moeder... ik hoop dat het snel beter gaat met haar. en die borsten... sja ik draag nu nog zwangerschapsbehas moet 80d, dat zijn dan al meegroeibehas maar die zijn eigelijk te klein. Het gaat net als ik geen stuwing heb. Ik denk dat ik met borsten ongeveer op een f cup zou zitten nu, het zijn echt net meloenen en minstens verdubbelt met wat ik had (een grote c-cup). Ik had dan wel geen grote buik maar borsten heb ik wel haha. @roozjuh ga je geen borstvoeding geven dan dat je alcohol gaat drinken? Of ga je precies die 3 uur bijhouden? Of afkolven en weggooien? Ik heb nu een paar keer alcohol gedronken en hoewel ik het wel lekker vond vond ik het ook een heel gedoe met de borstvoeding. En ik kon er ook niet zo goed meer tegen. Ik had 2 rode wodka red bull gedronken (normaal drink ik er daar wel 8 van ofzo) en ik was helemaal aangeschoten en kon ook al niet meer slapen van de red bull... @xmamadianax ik wou dat ik jou bloeddruk had zeg... mijn bloeddruk is nu 140/95 en dat is goed... toen ik moest bevallen was het 170/125... @margrietje leuk he die straie... ik heb niet eens gemerkt dat ik het gekregen had... toen ik het ziekenhuis inging had ik het nog niet... nu lijk ik net een zebra, ik zit echt letterlijk helemaal onder. Geen gezicht maar ja... Het moet dus in mijn laatste week zijn gebeurd, kan je nagaan hoe erg het was geweest als ik wel 6 weken later bevallen was... @wbpepe, succes morgen, hopelijk zet het nu wel door! @mouschy wat een buik heb jij zeg... zie het nu pas op je profielfoto... @sunshine VAN HARTE GEFELICITEERD!!! @spririt ik kan me voorstellen dat het heel moeilijk en spannend voor je is nu je over de 36 weken heen bent... meid ik hoop dat jullie kindje snel gezond geboren gaat worden!
Sunshine gefeliciteerd met je dochter! Prachtige naam! @ spirit- hoop dat het allemaal naar wens verloopt! Waar is Wendy? Heeft die ook een buddy?
@ debby: hier krijgt de beeb straks flesvoeding, dus dat scheelt wel weer als ik feestje heb FV vind ik mooie oplossing zodat papa enzo ook gewoon fles kan geven zonder mij erbij nodig te hebben @ deetje: volgens mij heeft wendy geen buddy, net als vele anderen hier. Ik heb ook geen buddy, zou niet weten wie dat zou moeten worden