Juli 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Nena77, Oct 21, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    @ lotus, ik zou maar snel gaan, ik zat het ook steeds uit te stellen, deed niet echt pijn toen, was wat gevoelig maar voor je het weet lig je met een 40weken zwangere buik op de bank bij spoedtandarts :D

2. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

Sep 3, 2007
    1,389
    0
    0
    Friesland
    Wil iemand voor mij op de lijst erbij zetten dan ik 8 juli wordt ingeleid. Mijn gegevens staan bij 28 juli, alvast bedankt!

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    spannend hoor spirit, hoop dat alles goed gaat. last net het stukje onder je banner, bah moet er niet aan denken :(
    ik wens je alle succes!

4. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

Jul 17, 2008
    615
    96
    28
    Tussen Arnhem & Nijmegen
    Zoooo, eindelijk avond! Hele bovenverdieping gepoetst én na 1,5 jaar zeuren eindelijk de kledingkast van mijn vriend uitgemest....resultaat.... 4! vuilniszakken kleding die weg kunnen!! :$
    Ook maar meteen de positiekleding uit mijn kast gehaald die ik toch niet meer draag. Ruimt weer lekker op allemaal.
    Morgen nog even de benedenverdieping dweilen en beetje was wegvouwen en dan ben ik er helemaal klaar voor! :D

@ Volle maan: dat is toch morgen?? op 7/7 zie ik overal staan. Gelukkig, zie dat ik niet de enige ben haha. O, morgenvroeg, ja dat kan natuurlijk ook.... begint het morgen, ga ik woensdag bevallen :D heb al zolang 8/7 in mijn hoofd als bevallingsdatum!

@ Lotuss: succes bij de tandarts...lijkt me idd geen pretje om een muisje in te krijgen straks :D

@ Roozjuh: gelukkig gaat het bij jou al beter!

@ Spirit: succes woensdag!

Pfff, wordt geen 23u voor mij vanavond...ben op nu en mijn voeten zijn echt mega-dik! Ga lekker nog even op de bank hangen en dan lekker mijn bedje in! Tot morgen! Fijne avond nog!

5. dommel

dommel Bekend lid

Oct 12, 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
    spannend.... lijkt me ook wel fijn dat je weet waar je nu aan toe bent....

hier blijven de krampen komen en gaan, worden (nog) niet heviger.... wel net de slijmprop verloren....
    wordt een spannend nachtje!!!

slaap lekker allemaal voor straks....

6. Robine

Robine VIP lid

Aug 8, 2006
    5,458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Dommel :Kom op meid, t is tijd nu :) Sterkte

7. Robine

Robine VIP lid

Aug 8, 2006
    5,458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Sunshine: Van harte met jullie meisje Elin!! Geniet lekker en rust ff uit, heb je wel verdiend na 72 uur :)

8. Goeden Avond!!

Wat een spannende tijden!!

@ Dommel... heel veel succes vanacht!! zet hem op je kunt het!!:)

Hier veel energie vanaaf... dus mag ook wel komen nu 8)

Zo wel lekker me bedje in duiken anders ben ik morgen weer hartstikke moe, en dan zul je net zien :)

WELTRUSTEN voor IEDEREEN!!
    Morgen verwacht ik minimaal 1 beebje dames!!
    Knuffel

9. mini me

mini me Actief lid

Jun 3, 2008
    466
    0
    0
    @sunshine gefeliciteerd met jullie dochter we willen snel foto's zien:D

@dommel laat die maan maar voor wat het is, zet m op!!
    you go girl:D

Slaap lekker allemaal, ik ga mn mandje in hier aan de kust is het erg onrustig weer (waaien) word er zelf ook onrustig van:(. Dat belooft weinig goeds voor vannacht.

Tot morgen

10. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

very good meissie!!!! ik stuur je ff mn nummer enz door in een berichtje goed.

thanks for being my buddy :D

Dus iedereen: roozjuh is mijn buddy en ik ben roozjuh's buddy

11. moeke321

moeke321 Bekend lid

Aug 17, 2008
    723
    0
    0
    @dommel: zet hem op meid, hopelijk gebeurt het nu snel!

bij mij sinds vanavond geregeld harde buiken met een voornamelijk ong. gevoel. Worden niet heviger dus zal wel voorwerk zijn... Morgenochtend om 9 uur heb ik een zwangerschapsmassage, hopelijk kan ik me daar lekker ontspannen!!

12. Ohw dames...

IK ZOEK OOK NOG EEN BUDDY??!!
    Wie voelt zich geroepen??

Knuffel!
    Trusten!!

13. Naamgebruiker

Naamgebruiker Actief lid

Jul 3, 2009
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahah ik sla vanavond maar even over, heb vannacht geen oog dicht gehad. Laat terug van ziekenhuis en daarna werd manlief ziekjes. Dus vannacht even bij tanken staat bij mij in de planning.

Dat buddygebeuren wat houdt dat in? Heb er zelf dus ook geen anders wist ik het wel hehe. Anders kunnen we wel samen 'buddyen' als gebruiksaanwijzing krijg hehe.

Liefs

14. Naamgebruiker

Naamgebruiker Actief lid

Jul 3, 2009
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    ow zie net dat lennylen al een buddy heeft gevonden, hartstikke goed!

@ mamadiane ik wil best wel jouw buddy zijn. Moet je me wel uitleggen wat precies inhoudt, maar heb al zo een vermoeden hehe.

@ dommel Spannend! Hopelijk zet het door vannacht

Slaap lekker dames.

15. Duimelijn

Duimelijn Bekend lid

Oct 23, 2008
    532
    7
    18
    ver weg
    Alleen maar even om te zeggen dat de volle maan hier zn werk lijkt te doen. Zou het dan eindelijk???

16. Amanz

Amanz Lid

Nov 21, 2008
    40
    0
    0
    sinds 2 dagen heb ik af en toe hardebuiken en "ongesteldheid krampen"
    sinds een paar uurtjes voelt ook me rug een beetje pijnlijk.

Hiervoor heb ik nergens last van gehad......

begint het dan nu??????????????;)

Mijn gevoel zegt van niet maar ik hoop dat ik fout ben!!!

(ben precies 38 weken)

17. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    MEIDEN!!! ik schrok net wakker want voelde wat 'lekken'
    op wc merkte ik dat ik wat vocht verloor, echt heel weinig, gok dat het mn slijmprop is! (zag er slijmerig uit) maar er zat ook heel lichtjes bloed bij. Hoort dit?!?!?! heb ook krampen op moment daaro beneden, voelt als ongesteld zijn. deze vraag zal vast al 100x gesteld zijn maar ik schrok net toch wel even.

Oja en lennylenn en ik zijn BUDDYS! dus kan iemand ons op de lijst zetten :D

sorry ben wat ongeduldig en gok niet dat er om half 7 smorgens snel antwoord zal zijn maar ik wacht af :p ......... is er iemand al wakker? :( begin beetje flink nerveus te worden hier
    manlief ligt nog niks vermoedend te snurken boven

18. Aurin

Aurin VIP lid

Oct 10, 2008
    8,337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @roozjuh (ik lees stiekem mee met jullie), is normaal dat bij de slijmprop ook bloed vrij komt. Sowieso kan het zo zijn dat je voor dat de bevalling begint of tijdens de weeen/ontsluiting, slijm met wat bloed verliest.
    Weeen kunnen aanvoelen als ongikrampen.
    Succes, hoop voor je dat t begonnen is!

19. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    je weet niet hoe blij ik ben dat je reageerd! haha ik zit hier gewoon even flink te stressen hihi
    maar betekend dit dat het vandaag wel eens zou kunnen gebeuren?? nee toch... tis straks wel volle maan! (ik geloof niet in die onzin maar het zou nu toch wel goed uitkomen :D )

20. Aurin

Aurin VIP lid

Oct 10, 2008
    8,337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Alles is mogelijk, ik hoop voor je dat het doorzet!

Share This Page