Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Niet stressen, gewoon lekker gaan rommelen in huis, warme douche of lekker in bad (helpt bij het verweken en de ontsluiting zeggen ze) Stukje lopen met de hond als je die hebt.. haha. Of gewoon lekker doen waar je zin in hebt ;) Maar vooral niet stressen, komt helemaal goed.

2. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    WOEHOE! toch nog beetje hoop hihi
    ik ga nog even naast mn man liggen voor hij straks naar zn werk moet, ik kom weer vroeg melden op dit topic want ben echt flink nerveus :p

Honden wandelen, goed idee, en die douche klinkt nu al heerlijk!
    dankje voor de tips :D hoop dat het bij jou ook snel mag komen, je bent al 'over datum' zoals ik dat noem hihi

3. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Ja ik ben idd al over datum ;) zit te beschimmelen hier joh!
    Wacht dan ook met smart!
    Maar hier gaat het tot nu toe niet verder dan voorweeen en gerommel helaas :(

Succes!

4. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

Morgen!

5. Ani

Ani Actief lid

27 okt 2008
    271
    0
    0
    Zo en wie is er nu uiteindelijk al bevallen????

Roozjuh hopelijk zet het voor je door, maar het wil niet zeggen als je de slijmprop verliest het ook vandaag gaat komen...

Duimelijn & Dommel heeft het doorgezet? Het wordt wel weer tijd voor baby's!

Mamy gevoel ken ik wel maar heb daar nu al zo'n 3-4 weken last van, hopelijk betekend het bij jouw wel wat.

Kuidebokibi bij jouw schiet het ook nog niet echt op! Ben je al wel een x gestript bij de VK? Wil je thuis of in het ziekenhuis bevallen? Zometeen heb je geen keus natuurlijk, maar stel dat het zo begint?

Hier ook alles nog doodstil, heb me al voorbereid dat het niets gaat worden met m'n thuis bevalling!

6. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

@ Dommel: en? heeft het nog doorgezet vannacht??

@ Mini Me: hopelijk heb je ondanks het onrustige weer toch goed geslapen!

@ Nicole: geniet lekker van je massage straks!

@ Naamgebruiker: hopelijk ook weer beetje bijgetankt? En voelt je mannetje zich al weer wat beter?

@ Duimelijn: ow spannend, zou het dan eindelijk?? duim duim duim

@ Mamy: misschien even vk bellen om te horen wat zj er van denkt? kan ook voorwerk zijn....

@ Roozjuh: Spannend meid, klinkt wel als slijmprop, maar ja, heb er zelf nog geen ervaring mee, dus neem van mij maar niet te veel aan haha! :D

@ Kuidebokibi: hopelijk zet het bij jou toch ook snel door! Mag onderhand wel nietwaar?!

@ Ani: jeetje, ook alweer een week overtijd inmiddels, dagen vliegen echt voorbij! Ga duimen voor toch een thuisbevalling voor je!

Hier gister toch beetje te veel gedaan geloof ik. Rug blijft een beetje zeuren als ik te lang stil zit. Dan maar bezig blijven :D...wil vandaag beneden alles nog dweilen, maar heb er nog niet heel veel zin in eigenlijk, misschien later dan maar.
    Straks nog een vriendinnetje op bezoek en vanavond bij mijn schoonouders eten.

7. Amanz

Amanz Lid

21 nov 2008
    40
    0
    0
    Ik moet toch straks naar de verloskundige... het is ook al weer over.... jammer........ kep echt het gevoel dat ik ook "over de datum" ga!!
    Ik hoop dat het voor jou door zet dommel! zou leuk zijn

8. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    @mamy: helaas hoeft dit niet het begin te betekenen. Ik heb dit al meer dan een week maar het is wel belangrijk voorwerk voor het verstrijken van je BMmond

@roozjuh: ZENNNNN!!!! ontspan meid, niet stressen lekker rustig aan proberen te doen dan kan je lijf meer werk verrichten...

@kaatje: goeiemorgen!

ego: oei wat heb ik vannacht bar slecht geslapen. Leek wel of ik een constante harde buik had, niet echt pijnlijk maar wel ongemakkelijk. En daarbij kreeg ik ook steeds kramp in mijn bilspieren.. grrr Mijn ventje maakte het me ook niet makkelijker door vannacht steeds met lichaamsdelen op me te gaan liggen en hij sloeg me zelfs 1 keer met zijn elleboog in mijn oog: en bedankt he! haha
    Zometeen naar de massage toe, heb net in de folder gelezen dat je op je rug moet liggen op warmwaterkussens maar dat is toch helemaal niet goed? Hopelijk is het niet helemaal plat want dan krijg ik steeds harde buiken, vreemd dat ze dat daar niet weten. Hopelijk kan ik toch ontspannen want heb een stressgevoel....
    Tot later en meiden: bevallen he!!

9. Mona Lisa Smile

Mona Lisa Smile Actief lid

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    Hello meiden,

heb even de puf niet om op iedereen te reageren... zijn het geen voorweeën die me 's nachts wakker houden dan een pijnlijke navel omdat de kleine daar het voetje neerplant en dan een half uur naar buiten duwt zodat ik tegen het plafond hang en me geen houding meer weet aan te nemen... of met de billen op mijn maag gaat liggen zodat ik er misselijk en onwel van wordt... Ik heb het gehad...

Laatste strohalm voor me is vandaag om 9.15 strippen met volle maan... Mag ik hopen, hopen, hopen??? Maar ben een een beetje depri... je baarmoedermond moet al verweekt zijn plus 1 cm ontsluiting hé... En bij de vk zijn ze er ook niet happig op als de baby niet is ingedaald... hmmm

@ Dommel: jij bent mijn grote voorbeeld... wil ook! Klinkt veelbelovend dat ook je slijmprop eraan is gegaan :)
    @ Spirit: spannend voor je vandaag inleiden
    @ Roozjuh: rustig blijven, anders werk je jezelf inderdaad tegen...

Sorry voor de klaagzang, maar de voorweeën en de slapeloze nachten beginnen (nu al) hun tol te eisen...

10. dommel

dommel Bekend lid

12 okt 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
    goede morgen meiden,

hele rustige nacht gehad... ik baalde natuurlijk...:(

nu zins een uurtje weeën om de 7 minuten.... meiden het is echt waar... als je hem hebt weet je het:).... terwijl ik dit altijd zo'n domme zin vond!!!!:D:D:D

hij begint bij mijn in mijn rug, gaat langzaam naar voren, helemaal naar onder, voelt als een heftige ongesteldheidskramp en gaat langzaam na ongeveer 20 sec. weg....

nou meiden, hou jullie op de hoogte en hoop dat het eindelijk "echt" door gaat zetten...:D:D

11. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

@ Dommel: zet 'm op meid! Succes!! :D

@ MLS: en voor jou moet de volle maan ook maar eens gaan werken! Duim duim duim duim duim...........

12. Amanz

Amanz Lid

21 nov 2008
    40
    0
    0
    Spannend dommel, werd tijd :p

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    nou meiden ben ik weer! ben nu mn slijmprop aant verliezen, rare vraag maar heeft slijmprop een geur??? het ruikt érg zoet namelijk. heb ook voorweeen, die komen zo gemiddeld rond de 8min (ene keer 6min ertussen andere keer 10min) en zo'n voorwee houdt zo'n 40sec aan hier.

weet dat het nog niks is, kan zo nog dagen duren maar dit is in ieder geval een begin :D KOM MAAR OP MET DIE VOLLE MAAN! :D:D:D:D:D:D

dommel meid SUCCES!!!!!!

14. Mona Lisa Smile

Mona Lisa Smile Actief lid

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    @ Dommel: succes meid zet 'm op!

Ik ga naar mijn vk afspraak vertrekken... hou jullie op de hoogte!

15. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Dommel succes, zet 'm op!

16. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Dommel en Roozjuh..heel veel succes!!
    Zou best kunnen dat het zoet ruikt Roozjuh, vruchtwater ruikt ook zoet.

17. Ani

Ani Actief lid

27 okt 2008
    271
    0
    0
    :$ Haha....heb ik weer......:$

Kijk ik uit het raam staat er een grote paal met daarop een ooievaarsnest, daaronder hangt een bordje met de tekst

PAS OP!

BINNENKORT LAND HIER EEN OOIEVAAR!!

18. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @ani, nee ben niet gestript nog. Ik loop bij de gyn. En ze kunnen tot nu toe ook nog niks doen. Kleintje lag te hoog nog om te strippen of vliezen te breken.
    Hoop dat ie nu lager ligt, heb zometeen controle dus wie weet kunnen ze dan wat doen.
    En anders gaan ze zaterdag gellen en daarna weeen op wekken, omdat het tot nu toe ook nog niet helemaal verweekt/verstreken is beneden :(

19. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Dommel en Roozjuh succes!!!

20. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    net vk aan de telefoon gehad, wat is dat toch handig als het je zus is haha , enuhh ze zegt als het heel erg zoet ruikt is het vruchtwater dat ik nu verloren ben :D JEEJ!

heb verhalen gehoord dat maandverband niet genoeg was om vruchtwater op te vangen maar hier valt het reuze mee :D

Deel Deze Pagina