Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @roozjuh, vruchtwater kan je ook als een lopend kraantje, dus druppelend verliezen.. hoeft niet in 1 keer er uit te kletteren als een douche :)

2. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    hier kwam t er uit toen ik opstond haha, raar gevoel, alsof je in de broek plast. nou meiden ik ga even de laatste dingen opruimen hier nu het toch flink begint te rommelen. o wat spannend dit !!!

3. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    :) ben blij voor je roozjuh, als t beetje mee zit heb je vandaag nog je kleine ventje in je armen :D geniet van elk moment!

(en probeer zo veel mogelijk van de dingen die je zegt, doet, mee maakt op te schrijven of te onthouden, is leuk voor later!! (iig dat vind ik :p)

4. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    goeiemorgen

Sunshine gefeliciteerd met jullie dochter Elin Charlize!!

Over volle maan... dat begint al deze middag hè...

Spannend...

Ik moet alleszins vanavond bij de gyn.

Grts

5. Ani

Ani Actief lid

27 okt 2008
    271
    0
    0
    Das wel balen Kuidebokibi dat ze (nog) niet kunnen strippen. Hopelijk kunnen ze straks meer. Ik mag vanmiddag naar de verloskundige, ben benieuwd wat er nu allemaal gaat gebeuren.

Roozjuh & Dommel zet hem op meiden!
    Zet maar weer eens wat burgers op de wereld!

6. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @ani, hoop dat ze voor jou wel wat kunnen doen.. Ik vind het behoorlijk vervelend om zo lang door te moeten lopen. (ben alleenstaand..en zie behoorlijk op tegen inleiden met een vergrote kans op keizersnede... ga het slecht trekken dan in mijn uppie ben ik bang)

7. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

@ Roozjuh: zet 'm op!

@ Ani: lachen die ooievaar!!

@ MLS: succes!

8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    dankje :D

vk zegt als het vruchtwater is dan heb ik grote kans dat ik binne 48uur bevallen ben, woehoe!

9. Ani

Ani Actief lid

27 okt 2008
    271
    0
    0
    Dat moet ook wel want als je niet binnen 24u bevalt moet je sowieso naar het ziekenhuis

10. Snuffeltje

Snuffeltje Actief lid

3 feb 2009
    437
    0
    0
    Steun en toeverlaat van mijn mannetje en lekker th
    Boxtel
    Goedemorgen dames :)

*Mouschy, het is en blijft moeilijk te begrijpen natuurlijk, zeker ook zoals bij jou. Het gewicht was mijns inziens toch niets mis mee! Maar goed, iedere gyn redeneert anders ben ik inmiddels ook achter.

*Wbpepe, ik vind dit ook een beetje vreemd inderdaad, zeker omdat je zoveel pijn moet lijden! Ik hoop echt voor je dat het snel doorzet, je kunt het helaas ook niet zo makkelijk forceren en een keizersnede, tja.. weet niet of je daar op zit te wachten natuurlijk. Sterkte meis!!!

*Dommel, goed te lezen dat de strippoging is gelukt! Hopelijk zet het gerommel langzaam door en mag je snel gaan bevallen!

*Nicole, hebben ze inmiddels al gebeld van je werk? Erg leuk die karaktertrekjes... als het hier een kind van zijn paps gaat worden, dan wordt het eind juli geboren... ook zo'n creatief ventje ;))

*Sunshine en mannetje, Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter met de prachtige naam Elin Charlize! Ik vermoed dat alles goed is gegaan en dat jullie nu lekker kunnen bijkomen en genieten. We lezen het verhaal vast binnenkort wel :)

*Loulou, ik zal mijn kaarsje aansteken voor je dat de kleine of voor of na de 10e gaat komen!!!

*Kaatje, rustig aan hoor :D

*Spirit... laat die tranen maar lopen hoor meis... kan me zo goed voorstellen dat de spanningen nu hoog op gaan lopen! Ik hoop heel erg dat de eerste poging van inleiden zijn ding gaat doen, en dat je snel een heerlijk gezonde beeb in je armen kunt sluiten!!!!! Ik denk aan je, knufffffff

*Naamgebruiker, ik zet je zo erbij op de lijst...komt goed :D Mooi dat de gordijnen nu ook hangen... ben je er helemaal klaar voor????

*Lotuss... jeetje, daar zit je echt op te wachten he, tandarts bezoek hihiih. Ik vermoed dat ik ook een gaatje heb, maar ben pas nog geweest :( Kijk het wel even aan hoor)

*Carla, ja ik dacht ook 7-7 volle maan, maar is dat dan de ochtend of de nacht van 7-7???? *** edit... zie het al, is dus vandaag hahaha***

*Tsss... die volle maan is nog moeilijker te bevatten dan ik dacht hahahha

*Roozjuh, LOL... gaat het nu weer een beetje beter met je tanden en tandvlees dan? *** lees het al, geen last meer gelukkig :D***

*Spirit, ik pas je zo even aan op de lijst :D

*Kaatje on the move... jeetje waar haal je de energie vandaan zeg!!!!

*Dommel, spannend hoor, er zit dus wel schot in de zaak ;)

*Roozjuh en Lennylenn, ik zet jullie bij de buddylijst erbij :)

*Nicole, zelfde gevoel hier ook al enkele dagen... ze zitten tegen het pijnlijke aan en trekken af en toe door in rug en benen.... hoop dat het wat werk verzet vast hahah

*Oww, duimelijn, wat spannend.... hoop dat het doorzet meis, je hebt er al zoveel voor gedaan :D Zet hem op!!!!!

*Mamy... welkom :D Tja, heb er hier ook last van, maar ik denk toch echt dat het voorwerk is hihihi

*Als het de slijmprop is Roozjuh, kan er zeker wat bloederig slijm of bloed bijzitten. Dit is normaal. Mocht je iets anders denken, bel dan de VK gewoon even op!
    Zij zitten ervoor en kunnen je vast geruststellen!!!! Sterkte!!!! *** het kan beginnen maar het kan ook gewoon nog even duren hoor...Ze zeggen wel eens dat je gewoon je ding moet gaan doen want stress kan het beginnen tegenhouden! hoop natuurlijk dat je gaat bevallen hihihi***

*Nicole, lekker over je heen laten komen en proberen te ontspannen, komt vast goed. Geniet van je massage!!!
    Ik slaap ook alweer een week barslecht hoor, kan ineens niet meer lang op 1 zij liggen en op mijn rug krijg ik het spaansbenauwd... maar goed...ik ben niet de enige :)

*MLS, het is logisch dat de slapeloze nachten zijn tol gaan eisen. Ik hoop daarom ook dat ze je gaan strippen. Maar ik zou er niet teveel hoop op vestigen, want als het er beneden niet klaar voor is is de kans dat het aanslaat niet groot volgens mij. Dat is de pest, het moet "klaar zijn" en dan is een zetje mss genoeg....maar ja.
    Heel veel succes en ik hoop voor je dat het gaat lukken!!!!

*Dommel, elke 7 minuten weeen das mooi!!!! Hoop dat het vlot voor je verloopt en je straks kunt bevallen. Succes meis, zet hem op!!!!!!

*Roozjuh, hoe een slijmprop ruikt weet ik niet, maar je vruchtwater ruikt wel zoetig... weet je zeker dat je geen vruchtwater verliest dan? ***daar had je al navraag over gedaan ***
    Hopelijk worden het snel echte weeen!!! Owww..spannend hoor!!!

*Ben benieuwd MLS. Hou ons op de hoogte!

*Whahaha, Ani, das leuk!!!!

*Kuidebokibi... hoop voor je dat het allemaal een beetje klaar is daar beneden. Wat een gedoe zo he!

*Waar is Wendy toch gebleven, volgens mij is die ook bevallen... heb zo'n gevoel :D

Nou, het lijkt erop dat er vandaag weer wat beebs bij gaan komen :D
    Zet hem op meiden!!!!!
    Ego: ik moet vanmiddag weer naar de gyn. Heb ook al enkele dagen dat ik steeds hele tijden achter elkaar vrij heftige buikkrampen krijg waarna mijn buik hard en gespannen aanvoelt en die trekken dan via mijn onderrug en bovenbenen langzaam weer weg. Ook veel last van maagzuur en misselijk zijn.
    Daarbij heb ik het gevoel alsof de beeb tussen mijn benen hangt, zo laag... stond gister in de supermarkt en moest niezen, zegt de groentendame ineens, nies hem er maar niet uit!!! hahahh... zo voelde het wel bijna lol
    Vanmorgen klasgenootjes van Tristan ook heel lollig, je buik zit bijna in je billen!!!!!
    Pret voor 10 natuurlijk, maar goed. De lol er maar van inzien toch?
    Slaap ook erg slecht en sta doodmoe op uit bed, schiet ook niet echt op. Hoe dan ook, we bijten nog even door!!!!!!!!
    Ik ga de lijst weer even bijwerken, wie er nog bij wil of nieuwe buddy's... laat maar even wat weten!

Liefs Snuffeltje

11. Snuffeltje

Snuffeltje Actief lid

3 feb 2009
    437
    0
    0
    Steun en toeverlaat van mijn mannetje en lekker th
    Boxtel
    De-spruit-is-er-uit-lijst van de juli 2009 mama's.

Bevallingslijst:
    03 juni Sven, 2630 gram, 49 cm, 34+4, zoon van Kelly, 26 jaar, 2e kindje, ZKH, FV, (11 juli)
    03 juni Isis, 2510 gram, 46 cm, 34+6, dochter van Nynke31, 34 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, (9 juli)
    14 juni Roan, 2395 gram, 35+3, zoon van Loel, 29 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, (16 juli)
    17 juni Emma Aruna, 1990 gram, 34+4, dochter van Debby82, 27 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (25 juli)
    18 juni Bob, 3222 gram, 36+2, zoon van Pooh69, 32 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, (14 juli)
    24 juni Amy Antonia Louisa, 3110 gram, 37+0, dochter van daisy28, 29 jaar, 2e kindje, ZKH, FV, (15 juli)
    26 juni Liv, 38+0, dochter van LindaS, 25 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (10 juli)
    26 juni Megan, 38+2, dochter van Andrea83, 25 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,(8 juli)
    27 juni Ty Jela, 2785 gr, 49 cm, 38+0, dochter van Ilona19, 20 jaar, 1e kindje, ZKH (inleiding), BV, (11 juli)
    27 juni Lucas, 3110 gr, 49 cm, 39+0, zoontje van Sucre, 29 jaar, 1e kindje, thuis, BV (6 juli)
    28 juni Adrijana, 3050 gram, 50cm, 38+6, dochter van Bubica, 25 jaar, 1e kindje, ZKH, BV (6 juli)
    29 juni, Noah, 38+0, zoon van Sanneke1982, 26 jaar, 1e kindje, thuis, BV, (12 juli)
    30 juni Sid, 2685 gr, 45 cm, 39+4, zoontje van Daphne B, 29 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (4 juli)
    2 juli Quinn, 3230 gr, 50 cm. 38+0, zoon van Mamabeer, 3e kindje, ZKH, BV, (16 juli)
    2 juli Yannick, 4200 gr, 39+6, zoontje van Robine, 32 jaar, 2e kindje, ZKH,BV, (4 juli)
    4 juli Frederique Anna, 3530 gr, 50 cm, 39+1, dochter van Ryanne, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, FV, (10 juli)
    4 juli Loghan Williams, 3500 gr, 38+4, zoon van Gyino, 26 jaar, 1e kindje, thuis, BV, (14 juli)
    6 juli Elin Charlize, dochter van Sunshine 82, 26 jaar, 1e kindje, ZKH,

Er zijn al 9 jongetjes geboren.
    Er zijn al 9 meisjes geboren.

Uitgerekende datum:
    01 juli Mona Lisa Smile, 32 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,
    01 juli Deetje, 35 jaar, 1e kindje, thuis, BV,

02 juli Nena77, 31 jaar, 2e kindje, ZKH, BV,
    02 juli Dommel, 23 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,
    02 juli Ani, 23 jaar, 1e kindje, thuis, BV,

03 juli Robin77, 30 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,

04 juli Kaatje80, 29 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,

05 juli Loulou79, 29 jaar, 3e kindje, thuis, BV,
    05 juli Passie83, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,

06 juli Alouise, 33 jaar, 2e kindje, ZKH, FV,
    06 juli Jo79, 29 jaar, 2e kindje, ZKH, BV,
    06 juli Roozjuh, 23 jaar, 1e kindje, ZKH, FV
    06 juli Brennie888, 28 jaar, 1e kindje, ZKH, BV
    06 juli Jodi1981, 27 jaar, 1e kindje, Thuis, BV

07 juli Shanna23, 23 jaar, 2e kindje, thuis, FV,
    07 juli LadyC, 29 jaar, 2 kindje, thuis, FV,
    07 juli Duimelijn, 25 jaar, 1e kindje, thuis, BV,

08 juli 00Wendy00, 27 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,
    08 juli Sabbe, 27 jaar, 4e kindje, ZKH, FV,

10 juli xMamaDianax, 24 jaar, 2e kindje, ZKH, BV,
    10 juli DvS, 24 jaar, 1e kindje, ZKH, FV

11 juli Lennylenn, 23 jaar, 1 kindje, ZKH, BV,
    11 juli Carla1980, 29 jaar, 2e kindje, thuis, FV,
    11 juli Tijgertje23, 25 jaar, 1e kindje, thuis, BV,

12 juli Cuna1, 35 jaar, 1e kindje, ZKH, BV

13 juli Martine, 27 jaar, 2e kindje, thuis, BV,
    13 juli Kate77, 32 jaar, 2e kindje, thuis, BV,

14 juli Sabientje28, 28 jaar, 3e kindje, ZKH, BV,
    14 juli Patries81, 28 jaar, 2e kindje, thuis/ZKH, BV,

15 juli Daantje27, 1e kindje, ZKH, BV

16 juli Daffie1977, 32 jaar, 3e kindje, thuis, BV,
    16 juli Wbpepe, 32 jaar, 2e kindje, ZKH, BV,
    16 juli Miffy77,

17 juli MirandaB, 24 jaar, 1e kindje, ZKH, FV,

20 juli Smallville, 33 jaar, 2e kindje, ZKH, BV,
    20 juli Mouschy, 31 jaar 3e kindje, ZKH, BV, inleiding met 39 weken, 16 juli
    20 juli Miamel, 19 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,
    20 juli Naamgebruiker, 26 jaar, Thuis, BV

21 juli Maine, 32 jaar, 2e kindje, ZKH, BV,
    21 juli Mazz, 22 jaar, 1e kindje, BV,

22 juli Fedi, 28 jaar, 1e kindje, thuis, FV,
    22 juli Lotuss, 41 jaar, 4e kindje, thuis, FV
    22 juli Shira83, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, BV
    22 juli Safiya, 29 jaar, 4e kindje, thuis, BV

24 juli Diantje82, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,
    24 juli Snuffeltje, 35 jaar, 4e kindje, ZKH, BV,

25 juli Meilan, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,
    25 juli Aurelie, 34 jaar, 2e kindje, ZKH, FV

26 juli Nelizzz, 27 jaar, 2e kindje, thuis, BV,
    26 juli Margrietje, 27 jaar, 1e kindje, thuis, FV,
    26 juli Minime, 33 jaar, 1e kindje, ZKH, BV
    26 juli 1986Fleur, 23 jaar, 2e kindje, thuis, BV

27 juli Kristel86, 22 jaar, 1e kindje, thuis, BV,
    27 juli Phoobear, 31 jaar, 2e kindje (1e kindje overleden), ZKH, BV, inleiding 14 juli ivm stuit

28 juli Spirit70, 39 jaar, 2e kindje, ZKH, Inleiding 8 juli!

29 juli Nicole84, 24 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,

31 juli Vlekkengek, 25 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,
    31 juli Kimvnb, thuis, BV,
    31 juli Ollebolleke, 38 jaar, 4e kindje, ZKH, BV

De Buddylijst van de juli-mama's:

Debby82 - Wbpepe - Robine
    Kaatje80 - Sucre - Tijgertje23
    Loulou - Spirit70 - Deetje
    Kelly - Mamabeer
    Diantje82 - Cimu27
    Dommel - Daphne B
    Gyino - Sunshine82
    Ilona19 - Fedi
    Meilan - Ryanne
    Pooh69 - Emma29
    Snuffeltje - Nicole84
    Roozjuh - Lennylenn

Er worden nog 16 jongetjes verwacht.
    Er worden nog 20 meisjes verwacht.
    Van 23 kindjes weten we het geslacht pas bij de geboorte.

Sunshine, naamgebruiker, spirit en de buddy's roozjuh en lennylenn zijn aangepast/toegevoegd :D

Kom op meiden, wie is de volgende!!!! :D
    Succes allemaal

12. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

Ben er hier inmiddels wel achter dat ik als ik in beweging blijf geen last meer van mijn rug heb....dus tja...dat wordt dan toch maar weer poetsen vandaag haha ;):p

Eten voor morgen staat al klaar (buurt zal wel denken, wie staat er nu om 9u 's morgens te koken :D), lekker pastasalade, dus als de beeb morgen komt, heb ik daar vast geen omkijken meer naar :). Vandaag eten we toch bij mijn schoonouders.

@ Snuffeltje: eeehhhh, nee, doe dus niet rustig aan ;). Weet ook niet waar de energie vandaan komt hoor.... misschien omdat ik gewoon nog steeds geen kwaaltjes heb en goed slaap... misschien heb ik gewoon geluk... hopelijk gaat de bevalling straks ook zo :D
    Jij succes bij de gyn. Fijn al die opmerkingen haha!

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    dankje snuffeltje :D ja het is idd vruchtwater wat ik verloren ben. vk komt straks even langs, weet niet precies hoelaat maar zal niet lang duren aangezien het haar neefje is die ze straks op de wereld moet zetten :D

14. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

@roozjuh!!
    MEID WAT SPANNEND!!!!!! hhihihih zat net alle berichtjes vanjou opte zoeken vanaf vanochtend om te volgen wat er allemaal gebeurd is vanaf het moment dat je wat vocht verloor.

en en en??? komen de weeen al? of is dat tevroeg? ja weet ikveel.

alvast heeeel erg veel succes. ik hoop dat je een prachtige bevalling heb straks en dat je heeel gauw je zoontje bij je hebt.

15. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    goeiemorgen allemaal,

Mls doe maar lekker rustig aan vandaag! ps morgen gaan ze me inleiden, niet vandaag.

Dommel en roozjuh wat spannend allemaal!

Ani wat leuk zeg dat ze een ooievaarsnest hebben neergezet!

Kuidebokibi ik zal voor je duimen dat je op de normale manier kunt bevallen, een keizersnede is idd niet niks maar geloof me daar kom je ook wel weer doorheen en dan zijn er vast mensen die je komen helpen.

snuffeltje bij jou rommelt het ook aardig, succes vanmiddag bij de gyn.

Afgelopen nacht heerlijk geslapen, het is eindelijk een stuk koeler.
    Zal vandaag nog even met de stofzuiger en dweil door het huis en dan moet het maar goed zijn. Mijn vriend zei al doe nou niet teveel want dan ben je morgen kapot als je in het ziekenhuis ligt, denk dat hij wel gelijk heeft maar wil de boel wel netjes achterlaten!
    Vandaag nog even de laatste paar dingetjes in huis halen en hopen dat ik aankomende nacht net zo goed slaap als afgelopen nacht!

16. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Roozjuh en Dommel zet em op!!!! Ik denk aan jullie/

Ani: geweldig die paal met binnenkort landt hier een ooievaar hahaha

Snuffeltje: Meid wat reageer je toch altijd goed op iedereen, lief van je hoor. Hopelijk hoef jij ook niet lang meer te wachten nu.

Duimelijn: En zet t door??!??

Meiden, go for it!! Wil vandaag toch minimaal 1 baby erbij zien hoor :)

17. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    En zo lief slapen ze dan als ze 4 dgn oud zijn :)...........helaas overdag in slaap en s nachts wakker, maar dat zal wel bijtrekken(hopen we)

Liefs

18. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

@ Robine: ** smelt **

19. lennylenn

@robine hahahahahaha kijk nou wat een schatje!!!!!!!! wat een heeerlijk kindje zeg!

20. lennylenn

bij mij nog helemaal niks aan het handje. geen gerommel geen kramp helemaal niks...snik....snik..

heb gisteren alleen ontdekt dat ik een armpje/voetje weet niet precies wat het is, vast kan pakken dat is dan wel weer harstikke leuk. vanmiddag naar de v.kundige voor die 10 min. standaard controle waar ik totaaal geen zin in heb.

@roozjuh: gaat het nog? of ben je nu al druk bzig de weeen weg te puffen?:D voelde je trouwens al wat gerommel of kwam het allemaal als een verassing?

Deel Deze Pagina