Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    hihi nou eh weeen nog niet, wel voorweeen, mijn ma zei: je weet precies wanneer het van voorwee naar echte wee gaat, nou ik gil het nog niet uit dus ik zit nog in de voorweeen. al vanaf vanmorge 6uur. vk kan hier elk moment zijn dus ben erg benieuwd. vruchtwater ben ik met kleine beetjes steeds aant verliezen dus oee spannend (bah wat een zoete geur zeg!)
    meid ik stuur je sms als onze jonge man op de wereld is :D

gok dat ik met 5cm ontsluiting naar ziekenhuis ga ongeveer toch? kan dus nog wel ff duren aangezien het alleen nog maar voorweeen zijn

GROETJESS

EDIT: kwam echt als een verrassing, werd 6uur wakker, voelde wat vocht weg druppelen, ik rennen naar beneden en was óf al vruchtwater of alleen slijmprop op dat moment. maar gister was de kleine nog heel erg rustig, nacht was ook niet anders dan anders. geen enkel teken dus gehad :)

2. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Owwwwwwwwww wat spannend allemaal, leef echt met iedereen mee. Zo heerlijk dadelijk allemaal onze kindje in de armen !

Roozjuh, zet em op! Hopelijk gaat t voorspoedig bij je. Bereid je voor op de pijn( brrrrrrrrrrr, sterkte!)

3. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Lennylenn: Ineens is t daar hoor. Ik had ook niks en draide me om in bed en ploep, daar sprongen mn vliezen.

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    haha ja idd, bij het omdraaien toen "floep" rennen! :D

5. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Kaatje: Je stelt me teleur, dacht dat we samen zouden bevallen op 4 juli. Ben je nogsteeds een bikkel??!? Geen klachten etc? HAhaha. Nou ik sinds gisteren wel hoor, heb ontezettende buikpijn(mss blaasontsteking, maar heb meer t gevoel dat t bij mn eileiders en baarmoeder zit). Laat mss HA ff komen vandaag. Helaas deze bikkel is nu een wrak ;)

6. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Hoefde niet te rennen Roozjuh. t Was hier druppelsgewijs, hoofdje lag er mooi voor. Dus heb ook geen nat bed gehad gelukkig(was ook eigenwijs genoeg om geen zeiltje neer te leggen omdat t vorige keer ook zo ging), maar gelukkig idd niet nodig geweest.

Word je al zenuwachtig?!??!/

7. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Kom later ff kijken, mn papa komt zo op bezoek.

Sterkte meiden, denk aan jullie!

8. Snuffeltje

Snuffeltje Actief lid

3 feb 2009
    437
    0
    0
    Steun en toeverlaat van mijn mannetje en lekker th
    Boxtel
    Nou roozjuh, zet hem op hoor!!!

Robine, ik heb me voorgenomen om als de kids naar school zijn bij te lezen (en dat is flink wat tegenwoordig) en om dan met kladblok te reageren, anders is het niet bij te benen :D
    Voordeel is dat je aardig op de hoogte blijft van iedereen zo en dat is wel zo leuk. Tis ook een mooi "uitrust" momentje, omdat het me moeite kost een eindje te lopen.
    En ach, ik ga ervan uit dat ik voorlopig nog niet aan de beurt ben hoor, hoewel ik dit gerommel allemaal niet herken van mijn andere kids. Het enigste wat ik hoop is dat het spontaan begint ipv inleiding, maar goed, ook dat gaan we zien! Het komt als het komt en anders krijgt ie over een paar weken ook een zetje, net als zijn broers :p
    Wat een scheetje is het toch he... zo lekker slapen :)
    Hoop dat hij het ritme snel gaat omzetten zodat je in de nacht ook een oogje kunt dichtdoen, en anders lekker overdag een paar keer wat dutjes meepakken hoor!
    Goed dat je de HA even laat komen hoor, je weet maar nooit en een infectie of iets dergelijks kun je nu niet gebruiken...doen hoor! Plezier met je paps!
    Geniet ervan!

9. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Snuffeltje:Soort van tijdsverdrijf he?!?! ;) Ik blijf jullie volgen tot eind juli hoor en dan gaan we lekker allemaal over naar t mama forum. Kunnen we eindeloos baby spammen en praten over lueirs, slaapjes, voeding etc. :) Nu moeten jullie eerst nog ff aan de bak.

10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    nou ik dacht meer dat ik in mn broer aant plassen was ofzo,daarom rennen, want zo voelde het haha heel langzaam idd klein straaltje

ik zenuwachtig? neh hoe kom je erbij...
    haha ja HEEL erg zenuwachtig, heb al mega veel smsjes van mn man gehad die op t werk zit, waarom het zo lang duurt haha

11. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Duimelijn..hoe gaat het meis? Is het het echte werk? Spannend!!

12. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Robine wat een schatje zeg!! Hoop dat het meevalt met je buikpijn, sterkte!

Duimelijn succes!!

Roozjuh wat doe jij allemaal? In je broer plassen:(?????? Moet vast broek staan maar moest er wel heel erg hard om lachen:)
    succes vandaag met alles!!!!

13. Mona Lisa Smile

Mona Lisa Smile Actief lid

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    Hoi hoi,

kan wel janken! Ben ik nu ook aan 't doen... Alles zit nog potdicht, alle voorweeën hebben zelfs nog eens niet mijn baarmoedermond verweekt... Zit er even helemaal doorheen. Strippen, gellen etc kan allemaal nog niet. Had wel wat eiwit in mijn urine, bloeddruk 120 /95. Morgen een afspraak in het ZH want de vk zit echt met een dilemma: mij nog laten rondlopen tot 42 weken met energieverlies tot gevolg ( voor niks!!!) en kans dat we nog steeds in dezelfde situatie zitten of ??? want dat wist ze dus ook niet... Volgens mij kunnen ze zelfs nu ook op deze manier niet inleiden , weet iemand dat?

Heb even heeeeeeel veel knuffels nodig meiden!

MLS

14. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    haha broek ja, lol sry ja beetje zenuwachtig he :p
    moest ook even lachen toen ik t terug las, meteen scheut vruchtwater eruit hahaha

MONA KNUFFEL! hoop dat het bij jou ook snel gaat beginnen!

15. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Mls wat vreselijk balen zeg, snap dat je er helemaal doorheen zit nu!!
    ik heb nog geen ontsluiting maar mijn baarmoedermond is wel weker geworden dan vorige week en het kindje is bij mij wel ingedaald. Ze kunnen mij wel inleiden via een balloncatheter, misschien kun je dit morgen vragen of dit voor jou een oplossing kan zijn. Laat goed je bloeddruk en je urine in de gaten houden!

16. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

@mona lisa smili: een hele dikke *knuff*

kan me heel goed voorstellen dat je het nu echt gehad heb! al die voorweeen die voor "niks" blijken te zijn.
    ik hop dat je v.kundige snel een beslissing maakt en dat ook jij gauw je kindje bij je mag hebben

17. loulou79

loulou79 Actief lid

29 jan 2008
    390
    0
    0
    Goeiemorgen,

Dommel en Roozjuh..zet hem op dames

MLS: wauw dat is echt balen, Dikke zoen

Robine, ahh mooie foto

Spirit, buddy straks bevallen we nog tegelijk fijn voor jullie dat je wordt ingeleidt

Sorry meiden, ben een beetje teleurgesteld vanwege mijn strippoging gisteren heeft mij alleen veel harde buiken en een waardeloze nacht opgeleverd. Maar het is volle maan!!!

18. deetje

deetje Bekend lid

10 dec 2007
    563
    0
    0
    docent
    Friesland
    Goeiemorgen- moet zo nog even bijlezen maar eerst m'n verhaal kwijt:

om 2 uur vannacht zijn de vliezen gebroken, beetje verlies vruchtwater steeds. Omdat ik de indruk had dat het hoofje weer niet vastlag, vlos gebeld die uiteindelijk om 4.45 kwam en inderdaad bbbi vaststelde- ambulance gebeld, liggend (en dat kan dus niet de trap af) naar het ziekenhuis. Daar hartfilmpje, en zo'n ding om de weeen te meten, dan die en dan die weer aan het bed- iedereen stelt zich wel voor maar je weet dus niet of je met een arts of de schoonmaakster van doen hebt. Gynaecoloog vond het hoofdje eigenlijk ver genoeg ingedaald, toen ontbijt, wisseling van dienst, verloskundige vond het hoofdje weer los maar ook weer niet erg los, toen moest ik plassen en zakte het hoofdje weer terug.

Kortom, ik ben weer thuis, de baby zit nog op z'n plek en met een beetje mazzel zetten de 'weeen' door (nu niet meer dan menstruatiekrampjes) en kreeg ik het advies om maar een appeltaart te gaan bakken.

Maar er zit nu in ieder geval schot in, voor het weekend nog zal ik mijn zoon in de armen sluiten! Hoop vandaag nog natuurlijk, mooie datum. En anders lig ik morgen gezellig naast spirit zag ik al even, want als er niets gebeurt moet ik morgenochtend op medische indicatie naar het zh terug natuurlijk.

FF langdradig maar dit is mijn verhaaltje tot nu toe!
    Meiden zet 'm op!

19. cuna1

cuna1 Lid

5 jul 2009
    90
    0
    0
    apothekersassistente
    Epe
    spannend allemaal meiden die aan het rommelen zijn. Zo te zien komen er vandaag wel wat baby's bij.
    zet hem op meiden!!!

20. brennie888

12 jan 2009
    33
    0
    0
    almere
    #11160 brennie888, 7 jul 2009
    Laatst bewerkt: 7 jul 2009
    Hee Meiden...goedemorgen!!

@ Sunshine82
    Gefeliciteerd met jullie dochter Elin Charlize!! Geniet heerlijk met en van elkaar!!

@ Ani
    Haha, geweldig, die ooievaar voor je deur..kan me voorstellen dat je ff raar staat te kijken:D En ben je er al achter wie 't heeft gedaan??

@ Robine
    Wat een super-foto zeg!! Om op te vreten!!!

@ MLS
    *knuffel*

@ Roozjuh
    Waaaah!! Spannend!!! Zit je man/vriend dichtbij met z'n werk??
    Héél erg veel succes en sterkte!! Enne, geeft me moed, want zonder die route-beschrijving heeft de kleine dus toch de weg gevonden;):D

@ All
    Trekken we 't allemaal nog een beetje?? Volgens mij zijn er een heleboel die 't al aardig zat zijn...daar kan ik me bij aansluiten!!!
    Blijf ongesteldheidskrampen, harde buiken, steken, etc houden, maar NIKS zet door...:(
    In ieder geval is de bloedhitte buiten weer weg, en hier hoost en onweert het behoorlijk....lekker binnen blijven...
    Meiden succes allemaal weer vandaag!!!

Liefs

Deel Deze Pagina