gisteren naar vk geweest voor extra controle bloeddruk/urine omdat die vorige week donderdag te hoog was. nu gelukkig goed 130/85 ene kant en 130/90 andere kant. en in urine gelukkig ook goed. Wel morgenochtend weer extra controle bloeddruk en urine, is ook maar goed om het wat extra in de gaten te houden. Gisteravond wel wat last van harde buiken en pijn in onderrug maar dat is nu ook weer helemaal rustig.
dames ik ga nog lekker ff op bed liggen want heb het gevoel dat ik niet helemaaaaal ben uitgerust. ik lees vanmiddag alle spannende verhalen wel weer. en roozjuh ik verwacht heel snel een berichtje van jou
@ MLS- heb het ook erg met je te doen, ik was het gister voor het eerst pas 'zat'. Misschien dat je 1 of twee nachtjes slaappillen mag om tot rust te komen? Dat hoor je wel eens. Inleiden zonder dat het lichaam er klaar voor is moet je ook niet willen, dat is vaak niet zo prettig... Hoop dat je gewoon 'los'gaat ook, je verdient het! @ Roozjuh en Dommel- succes!
Loulou en deetje dan doen we goed als buddy zijnde van elkaar tegelijk bevallen!! hebben ze hier op de lijst natuurlijk niets aan! Deetje fijn dat het is begonnen bij jou, ik hoop dat het gauw doorzet bij je. Ga je morgen naar het MCL als het niet doorzet?? Als ik morgen weet waar ik kom te liggen sms ik je wel ff, moet eerst naar de verloskamers en daarna kom ik op zaal te liggen. Loulou hoop dat de stippoging niet voor niets is geweest! cuna fijn dat de bloeddruk nu goed is en je geen eiwit in de urine hebt. brennie ik hoop dat het bij jou ook gauw gaat doorzetten!
@ spirit- ja MCL, weet nu hoe het is... beetje kaal hè die verloskamer. Weet niet waar ze me zullen laten, ook op zaal denk ik als er verder nog niets gebeurt? Hoop natuurlijk dat het niet nodig is! Voor jou alvast heel veel succes, hoop dat het wil lukken meid! Blijf je in het zh totdat de kleine er is?
Ja ik blijf gewoon daar totdat de bevalling achter de rug is, misschien treffen we elkaar daar nog maar voor jou hoop ik het niet want je wilt graag thuis bevallen. Ik hou de telefoon goed in de gaten vandaag!!
hey meiden hier weer berichtje van mij, wat ben ik toch weer lekker aan het spammen haha! vk is net geweest, vruchtwater was allemaal goed, hartje van baby ook goed. krampen van de voorweeen zijn zoals ze moeten zijn, met onderrug erbij enzo. ziet er goed uit zei ze. nu gewoon mn tijd volmaken met schoonmaken ofzo haha Moeders komt al deze kant op, vond het beetje vroeg maarja ach, dan blijft ze desnoods een nachtje Man werkt hier 5min vandaan dus als ik hem bel staat ie waarschijnlijk sneller voor de deur dan dat ik opgehangen heb
Is precies wat bij mij ook het geval is. Inleiden kan pas als alles verweekt is. Anders krijg je weeen van het inleiden, maar drukt je beebje tegen een dichte deur... Het is echt wachten tot je lichaam klaar is...................
Hi meiden, Hier nog steeds niets. Vannochtend in ZH ge-gelled. Nu straks een check, maar vandaag gaat het niet meer gebeuren. Moet een nachtje blijven, meer gellen waarschijnlijk en dan morgenochtend weer verder kijken............... PHOE ik ben zooooo op!!!!!!!!!!!!! Mijn rug doet nu constant pijn, zelfs in rust................. STERKTE AAN ALLE MEIDEN DIE AAN HET ECHTE ROMMELWERK BEGONNEN ZIJN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MLS hele dikke knuffel meid!!!!! Wat heb ik met je te doen! Zou zo mijn nachtrust aan je willen geven, als ik die had :S Het lijkt me vreselijk als je al die voorweeen hebt gehad en dan nog niets bent opgeschoten! Is er geen mogelijkheid om een nachtje in het ZH "bij te slapen"? Heb daar vaker van gehoord, volgens mij een van de bevallen dames die dat ook deed (en daar met beeb van terug kwam) Al is het maar dat je even 1 of 2 nachten kunt doorslapen zodat je uitrust. Mocht je VK geen stappen ondernemen zou ik er op staan naar het ZH te gaan. Je bloeddruk stijgt, laat het ze goed in de gaten houden hoor!!!! Sta maar lekker op je strepen en laat ze maar eens weten hoe kl*** je je voelt. Ik dacht eerlijk gezegd dat een inleiding meestal wel kon bij 40 weken... heb ik het dus mis. Lieverd, ik hoop echt dat ze iets voor je kunnen doen... Dikke knuffelssssss Loulou, bij jou ook niet de verwachtte reactie van het strippen, jammer hoor. Je kijkt er zo naar uit en dan duurt en duurt het maar. Jij ook een dikke knuffel meis! Wbpepe, voor jouw bekende verhalen inmiddels he, hoop ook dat het snel kan beginnen voor je! Deetje, Roozjuh, dat gaat goed geloof ik daar? Zet hem op hoor! Roozjuh, doe maar lekker spammen en Deetje, daar wordt je wel een beetje simpel van he, tegenstrijdige meningen van Gyne ne VK... tssss... Maar goed, hoop voor je dat je toch lekker in je bad mag gaan bevallen hoor Heel veel succes bevallende dames en super dikke knuffels voor de nog altijd afwachtende dames hier.... ik denk aan jullie allemaal
allemaal nare berichten dat het bij iedereen niet opschiet maar al wel aan het rommelen is. had verwacht dat de volle maan ons toch een beetje zou helpen. ik heb in ieder geval zeer slecht geslapen, alles deed zeer en natuurlijk die leuke nachtmerrie's zeker nu alles dichterbij komt. ik hoop dat bij iedereen waarbij het aan het rommelen is, goed doorzet en dat jullie je kindjes snel mogen vasthouden. ik had geen tijd en zin (rug doet zo zeer na even achter comp zitten) om alles terug te lezen, iedereen nog veel sterkte en knuf voor als je het nodig hebt. (zo'n forum is zo fijn om info in te winnen of lekker te klagen, dus ga maar lekker je gang, hoeft je partner het tenminste niet aan te horen, dat vind ie van mij wel fijn)
Vlekkengek, das waar van zo'n forum he Hier zeg je makkelijker dat je last hebt van kleine ongemakken en warmte of dat je het zat bent enzo dan dat je dat tegen de mensen om je heen zegt. GOed zo'n forum
@ MLS en Wbpepe- ik ga even voor jullie zoeken- de man waar ik het bad had opgehaald, van De Oerbron, had het over de mogelijkheid van acupunctuur om het proces evt op meer natuurlijke manier op gang te brengen. Dit is geen doen voor jullie....
Goedemiddag dames, Hier rommelt het ook al goed, heb sinds gisteravond een harde gevoel in mn onderbuik gepaard met wat krampjes en harde buiken, dus ik hoop dat het nu ook eindelijk doorzet. Elke dag stofzuig ik de beneden verdieping hoezo last van nesteldrang haha. Mn vriend en ik zijn vanmorgen naar het gemeentehuis geweest om de kleine te erkennen (hehe eindelijk na weken zeuren pfff). Dus als strax de kleine geboren is, kan hij lekker alleen naar gemeentehuis hihi. Heb vannacht weer lekker geslapen en gedroomd dat ik de kleine al in mn armen had en lekker de borst lag te geven hihi, leuke droom dus. We zijn zondag maar een uurtje geweest aan het water, ben weer een beetje verbrand en werd op den duur niet lekker van die hitte, last van misselijkheid enzo, dus dat was niet zo leuk. Heb toen ff lekker een uurtje op de bank geslapen en daarna ging het wel weer. Nou dat was het ff voor vandaag, strax waarschijnlijk ff een paar boodschapjes doen en voor de rest nix. Iedereen die flink aan het rommelen zijn of weeen hebben veel sterkte vandaag en een dikke knufff van mij
Goedemiddag! MLS en wbpepe: Sterkte meiden! Vol houden hoor! Roozjuh: Succes meid! Zet hem op! Ego: Vandaag weer laat uit bed... 10.30 uur (door de wekker heen geslapen...)! Oh die vermoeidheid... pff... Hebben jullie ook nog steeds last van het vasthouden van vocht? Ik ben een echt Michelin poppetje en wordt er doodmoe van! Alles wat ik doe is al te zwaar of te vermoeiend... echt irritant! Ik hoop dat de baby zich snel aandient want zo doorlopen tot 42 weken lijkt me geen pretje... Gisteren had ik de hele dag door last van harde buiken, vandaag lijkt het minder te zijn.. Meiden bij wie het rommelt: Veel succes en hopelijk zet het door! Groetjes!
He meiden, Jullie maand is al een paar dagen aangebroken! Allemaal heel veel succes!!! Liefs een juli 2008 mama!!
hallo meiden! ik was 4 juli uitgerekend, en ben nu dus 3 dagen overtijd. als de kleine ér volgende week maandag nog niet is, wordt ik gestript... hopelijk is ie er dan wel! liefs!
@roozjuh Spannend!!! @mls... er is altijd nog een mogelijkheid... een keizersnee kunnen ze altijd doen... @deetje voor jou ook super spannend! @wbpepe succes in het ziekenhuis... wat een gedoe zeg allemaal!!!
hey allemaal... hier is jullie maand al een tijdje aan de gang.. heel veel succes.. mijn meisje word volgende week alweer 1 jaar.. zucht, wat gaat de tijd toch snel! succes met de laatste loodjes.. liefs een juli 2008 mama