Brrrrr, ga even met mijn lieve labje, Kyra wandelen in het bos... Brrra helemaal geen zin, nat en lkoud buiten... Ik koud en moe... lieve binne blijven.... Brrrr... MLS sleept zichzelf van de computer en roept Kyra... Resultaat: vrolijke hupsende kyra hier naast me staan. Springend van blijdscahp... Tja dan krijg je zin om eropuit te trekken hé... Tot straks!
o mijn god ik hoop het niet maar bloedverlies wil niet meteen zeggen MK ik heb bij allebei de zwangerschappen helder rood bloed verloeren Bij de eerste 3 weken lang en bij de 2 de 13 weken lang (zelfs op mijn trouwdag) mss is er nog veel hoop voor je. Na 20 weken zagen ze toen wat die bloeding veroorzaakte....ik had een vleesboom oftewel een hematoom. Ik hoop echt dat het goed komt
Toevallig vandaag ook gekocht. Bij mijn vorige zwangerschap nam ik die Roosvicee Ferro, maar dat is zo goor, alsof je een glas bloed opdrinkt. Dit smaakt een stuk beter. Mijn ijzer is snel aan de lage kant, dus vandaar dat ik dacht, dit keer begin ik er op tijd mee. Moet het andere effect nog merken !
@ Miracles: ontzettend veel sterkte en hoop zo ontzettend voor je dat het gewoon goed zit! @ de rest: jullie zijn echt niet meer bij te houden Hier alles oké. Heb ook af en toe steekjes in mijn buik, maar dat is gewoon het oprekken van mijn baarmoeder. Voor de rest nog steeds ontzettend moe en last van mn borsten. Afgelopen nacht echt ruk geslapen, om één uur wakker omdat ik héél nodig moest plassen om vervolgens volgens mij gewoon om het uur wakker te liggen! Hopen dat ik deze nacht beter zal slapen. Wij zijn ook al druk allemaal dingen aan het kijken en uitzoeken. Kopen wachten we uiteraard mee tot het allemaal echt zeker is! MLS: jij hebt je al ingeschreven voor een kinderdagverblijf. Moet je dan ook al direct opgegeven op welke dagen je wil dat je kindje daar heen gaat? Ik weet niet wat de wachtlijst hier is, maar weet ook nog niet precies hoe en wat. @ iedereen: weten jullie al hoeveel jullie zometeen willen gaan werken? Wij werken nu beiden vijf dagen per week en willen zometeen allebei vier dagen gaan werken. Op die manier gaat onze kleine dus drie dagen naar de creche/oma. @ iedereen: hebben jullie de zilveren bugaboo al gezien
Ik heb de ferro ook gekocht, hoop toch echt dat ik 'm iets lekker vind dan dat jij m vond Straks maar eens even uitproberen!
goede avond dames, kom me even hier snel melden voor dat ik naar school toe race. JAAAA ik ben zwanger. vond het toch spannend om vanochtend de test te doen. had zo iets van ik hoef helemaal niet naar het toilet. weet je wat ik doe morgen wel een test maar goed toch maar gedaan. volgend de calculator ben ik op de 14 van juli uitgerekend. zal me morgen gaan verdiepen in deze topic veder. ga nu lekker eten. liefs gyino.
ik vond de overgang van 1 naar 2 erg zwaar. Van 2 naar drie ging als niets, en ik verwacht hetzelfde voor ons vierde wondertje Alleen is het einde van de zwangerschap met kleine ukjes aan je zij wel wat lastig maar ja... dat nemen we er bij
hoe doe jij de kids allemaal op dezelfde tijd in bed en in bad ze gaan bij mij om 8 uur naar bed dat is eigenlijk wat ik me afvraag hoe ik dat ga doen maar hoeveel vershil zijn jou kindjes met mekaar
ow dat was hier ook zo. Bij de derde dan. Kreeg langs alle kanten reacties (zelfs van mijn gyn) dat het een 'ongelukje' was. terwijl we toch heel bewust voor een groot gezin gekozen hebben en geen van ons kindjes ongepland is. Ook weinig mensen waren geïnteresseerd toen 't baby'tje er was. Maar ja... Is nu zo. Wij zijn er alleszins dol op
ze gaan alledrie samen in bad. Wij hebben een erg groot bad. Zelfs mama en papa kunnen er nog bij De twee jongens gaan meestal op 't zelfde uur slapen, na Jesse zijn flesje. Tussen 19.30 en 20.00 Een kwartiertje later gaat Laura slapen.
[quote="Robin77"}MLS: jij hebt je al ingeschreven voor een kinderdagverblijf. Moet je dan ook al direct opgegeven op welke dagen je wil dat je kindje daar heen gaat? Ik weet niet wat de wachtlijst hier is, maar weet ook nog niet precies hoe en wat. @ iedereen: weten jullie al hoeveel jullie zometeen willen gaan werken? Wij werken nu beiden vijf dagen per week en willen zometeen allebei vier dagen gaan werken. Op die manier gaat onze kleine dus drie dagen naar de creche/oma. @ iedereen: hebben jullie de zilveren bugaboo al gezien [/quote] Ha Robin77; yep je moet wel je dagen al opgeven. Ik werk al 4 dgn sinds 3 jaar. Ik zit in de marketing en was 3 jaar gelden het helle yuppen "ik werk 60-uur in de week en dat is so cool"helemaal zat. Ik werk nu bij een bedrijf waar bijna iedereen 32 uur werkt. Dus dat blijf ik doen en de eerste 2 jaar neem ik 4 uur ouderschapsverlof op. Mijn wederhelft doet dat ook de eerste 2 jaar. Dus wij komen ook op 3 daagjes creche uit. Tja mijn vriednin is net bevallen; dus 1 telefoontje naar haar en zij wist me alles te vertellen... Wij gaan denk ik ook voor de bugaboo. Is wel handig voor ook in het bos te wandelen.
Hi, Heb al gegeten... Vandaag gezondigd, lekker gefrituurd... verder doe ik wel gezond hoor. MLS: denk je echt dat die bugaboo lekker door het bos kan? Die wieltjes zijn toch best klein voor? Ik ga ook graag met de honden eropuit maar dacht aan de Quinny... Kinderopvang, joh, nu al? Ik ben bezig met een opleiding ondewijsbevoegdheid, ga op zoek naar parttime baan (3 dagen) maar kan nog niets regelen dus. We hebben gelukkig wel een oma in de buurt voor nood. @ Loulou (dacht ik)- ik zit in het hoge noorden, noorden van Friesland, welk hoge noorden zit jij? @ alle nieuwe zwangeren: WELKOM
Voor de bugaboo kun je ook van die banden voor in het bos krijgen Ik wilde eerst ook voor de quinny gaan, maar een beetje strunen op internet en toen bleek toch dat er bijna geen negatieve reacties op de bugaboo zijn en dat dat bij de quinny helaas wel het geval is. Dan wachten we dus nog even met de kinderopvang regelen, zodra we de twaalf week voorbij zijn vertellen we het allebei op het werk en dan kunnen we alles gaan regelen. En eh: ik was inderdaad aan het koken Aardappels, sla en cordonbleu...haha kun je dat koken noemen of is het eten klaar maken Het was in iedergeval wel weer erg lekker....en gezond! Zijn jullie daar nu ook meer dan anders mee bezig? Bekertje melk, appeltje, gezonde groenten etc?