Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Naamgebruiker

Naamgebruiker Actief lid

3 jul 2009
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ roozjuh spannend zeg, ben benieuwd hoe het verder gaat verlopen vandaag voor je =D

@ kaatje ja ik ben weer helemaal fit, heb ook echt lekker lang gelegen vandaag, heerlijk! En me mannetje is ook alweer wat opgeknapt gelukkig =D . En hoe is met jou verder, gaat je rug alweer ietsjes beter? Zou gewoon lekker rustig aan doen vandaag, kan geen kwaad een keertej.

@ dommel zo spannend hoor, nu maar hopen dat het ook lekker door gaat zetten. Succes alvast !

@ ani hahahaha leuk joh die ooievaar =D

@ snuffeltje dank je voor het toevoegen, en ja ben er nu helemaal klaar voor, maar heb denk ik nog wel eventjes te gaan. Na 'valse' alarm laatst hou ik braaf weer in vooruitzicht dat nog wat weekjes kan duren hehe. Hoop dat je binnenkort toch even lekker een nachtje goed mag bijtanken aan energie, vind zelf altijd zo vervelend als halve zombie erbij te lopen want wil nog zo veel hehe. Maar gelukkig verschilt dat bij mij van dag tot dag.

@ robine aaaah Im in LOVE.... wat een cutey!!

@ spirit ja ik denk ook wel dat je vriend gelijk heeft, bespaar je enrgie maar goed voor morgen. Hoe voel je je erbij? Goed hoop ik! Alvast veel sterkte gewenst!

@ mona lisa aaah dat is een flinke domper zeg.... ONE BIG HUG FROM ME 2 U!!! Ja weet, eigenlijk ook niet, had ooit ergens opgevangen dat je al beetje ontsluiting moet hebben voor ze kunnen inleiden, maar volgens mij zijn er ook weer technieken bij dat zonder ontsluiting kan, dus dat ze die proberen op te wekken.... Maar dat is allemaal 'opgevangen/gelezen' weet dus niet in hoeverre correct is. Hoop dat snel begint voor en je snel je beebje in je armen kan sluiten.

@ deetje zo spannend zeg. Nu maar hopen dat het doorzet vandaag, lijkt me toch fijner dan weer richting zh morgen.

@ wpbeb aaah meid, dat is vervelend zeg. Lijkt me ook ontzettend vermoeiend allemaal zoals nu allemaal bij je loopt. Nu maar duimen dat je snel je kleine in je armen mag sluiten. Succes!

@ sanneT we gaan er gewoon vanuit dat het zelf doorzet bij je en je snel de kleine in je armen kunt sluiten heheh.

And about me... tja geen gerommel niks af en toe en ongesteldheidskrampje van 2 tellen dus dat is ook niet noemenswaardig maar heb dan ook nog ff.

Lees later vandaag wel weer even bij, ookal zal het wel niet bij even blijven komt zo snel en zoveel bij, maar is alleen maar leuk!

En ben benieuwd of er dan al weer een paar beebjes zijn, hoop het!

Liefs

PS BUDDY GEZOCHT HEHE

2. dommel

dommel Bekend lid

12 okt 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
    effe kort berichtje....

weeën komen om de 6 min. doen echt al heel veel pijn, dus heb wel goede hoop dat ik eindelijk mijn meisje ga ontmoeten binnen nu en morgen....

3. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    OOeeeh!! Spannend Dommel! Sterkte meid! Eindelijk he..

4. diantje82

diantje82 Actief lid

19 apr 2008
    277
    0
    0
    Verzorgende IG
    Apeldoorn
    Sunshine Gefeliciteerd met jullie dochter!!!

Dommel: Spannend zeg zou je vandaag dna je kindje in je armen hebben!!!!

Spirit: Morgen inleiden. Veel succes!!!

Duimelijn: Hoe staat het er bij jou voor?

Roozjuh: Ook al zo spannend!! Succes

MLS: Balen zeg dat alles nog potdicht zit.

Robine: Ach wat een droppie

Naamgebruiker: Ik wil wel je buddy zijn Heb zelf er ook nog geen? Stuur maar een berichtje!!!

Vandaag naar de VK geweest alles was goed. Kindje ligt echt diep ingedaald zei ze en ik draag veel vruchtwater ze zei dat zal straks een echte waterpartij worden:)
    Sinds gisteren is het hier ook aan het rommelen. Veel harde buiken en soms ook best wel pijnlijk.

Ga weer verder met schoonmaken ben bezig met de bovenboel.

5. Ani

Ani Actief lid

27 okt 2008
    271
    0
    0
    Nou net bij de verloskundige geweest. Ze wilde me niet strippen, omdat het vaak nog geen effect heeft bij 41 weken en een eerste kindje. Ja flinke voorweeën, maar niet dat het doorzet. Donderdag wil ze dan wel een poging doen en als het dan niet komt maandag weer strippen. Als het er dinsdag niet is, moet ik me melden in het ziekenhuis..... Bloeddruk begint nu ook iets op te lopen! Vind het allemaal maar niks. Hoop dat de kleine zich maar gauw aandient!

6. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

@ Spirit70: ik hoorde bij de juni mama's 2008 dat je morgen wordt ingeleid. Ik wil je veel sterkte toewensen en dat je gauw een gezonde baby in je armen mag vasthouden. Ik weet alleen het geslacht niet (ik weet niet eens of het bekend is bij de juli mama's), maar dit terzijde. Geniet er maar van...

Liefs,
    Bianca (juni mama 2008)

7. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

juni mama 2008 moet het zijn..... :)

8. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Dat is bij mij ook zo Diantje. We zijn precies even ver, tegelijk bevallen? Van mij mag het gaan gebeuren eigenlijk..ik heb trouwens ook heel veel vruchtwater. En een zware baby..

In elk geval kan ik morgen bij de tandarts terecht om naar m'n verloren vulling te laten kijken..

9. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ spirit ik las het nieiuws ook heeeeeel veel succes morgen!!! dikke knufffff

10. wbpepe

wbpepe Actief lid

8 nov 2008
    411
    0
    0
    Graphic Designer
    Alphen aan den Rijn
    Het gellen heeft bij mij niet voldoende effect. Nu is er een balloncateter ingebracht. OEF!!! PIJNLIJK!!!!!!!!!!!! Dit balonnetje fungeert als het hoofdje ban de baby. Die geeftdruk op de baarmoedermond om zo harde buiken en verweking te regelen. Continu een drukkend gevoel nu. Want ons meisje ligt nog te hoog om het zelf te kunnen doen. Laatste strohalm dus. Als dit effect heeft kan ik de ballon vanzelf verliezen vannacht, anders wordt het er morgenochtend uit gehaald en dan kijken of het voldoende geholpen heeft om verder te kunnen. Het ksn dus net zo goed zijn dat er morgenochtend nog steeds niets kan gebeuren *zucht*...........................

Dank voor de bemoedigende woorden. Ik lig echt met mijn laatste reserves hier... Al dat forceren maak ik me ook nog eens druk om, je hoopt toch op een natuurlijke bevalling. Vind het ergens ook oneerlijk dat ik de keuze zo maak voor mezelf omdat ik niet verder kan. Twijfel of ik niet gewoon door had moeten gaan tot ons beebje er zelf klaar voor is, wat is wijsheid.... Ik wil ook niet zo kapot zijn als dat ik bij de eerste zwangerschap was, maar ja, dat stadium hebben we denk ik alweer bereikt. Waaaaaahhh, zit mezelf helemaal dol te draaien. Sorry voor mijn gezaag hoor. Ikga ff televisie kijken. Hubbie heeft een tv kaart geregeld.

Voor de starters: veel succes en sterkte en nogmaals sorry dat ik niet kan reageren op alle berichten. Slechte verbinging hier en ik voel me echt niet fijn...........

Knuff allen

11. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    #11191 Coco, 7 jul 2009
    Laatst bewerkt: 7 jul 2009
    * breekt in*
    Hallo juli-mama's, dit is een bijzondere maand voor jullie en ik wil jullie allemaal veel succes toewensen met de laatste loodjes en de bevalling.
    Maar in het bijzonder voor Spirit. We zijn je bij de juni-mama's nog niet vergeten, en daarom een hele dikke knuf voor jou!
    Liefs, Coco. (juni mama 2008 )
    *breekt uit*

12. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Arme wbpepe...sterkte meis..denk aan je, hou vol!

13. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    bianca en fl3xgirl ik heb ook even een berichtje geschreven op het juni 2008 topic. Bedankt voor jullie lieve reactie's!!

14. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Wbepe meid het zit ook allemaal niet mee he, maar er zit nu wel schot in de zaak!!! Heel veel sterkte en wie weet is je beeb er sneller dan je denkt!:D

Sunshine, gefeliciteerd met je dochter!!!

Ani balen zeg dat je niet gestript word! Nou dan maar aftellen tot de beeb zich zelf meld...

Dommel & Roozjeh ; heeeeeeel veel succes meiden, zet m op!!!

En de rest waar het aan het rommelen is; heel veel succes ook!!!
    Hier rommelt het ook een beetje, maar het mag geen naam hebben eigenlijk....

15. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    ik zal jullie ook even op de hoogte houden ;)

Hier net terug van de gyn.
    Met ukkie gaat alles super goed. hartslag accelereert nog lekker en heeft geen rare dalen of pieken. Oftewel meneer heeft het prima naar zijn zin!
    Heb ook nog zeeen van vruchtwater, was te zien op de echo, dus meneer kan ook nog heerlijk zwemmen!
    Wordt nu 7 pond geschat.

Met mij gaat lichamelijk ook alles goed, bloeddruk was goed. gewicht was goed.

Oftewel alles goed dus doorlopen maar. Zolang de kans er in zit dat de kleine nog zelf komt doen ze niks. Om de kans op een ks zo klein mogelijk te houden.
    Ik sta op de agenda voor zaterdag om in te leiden.
    En moet donderdag dus weer voor CTG, echo en Gyn controle.

Heb 2 cm ontsluiting, en ze konden strippen, dus dat hebben ze wel gedaan nu. Maar of dat wat doet... meestal niet dus tja heb niet veel hoop!

@meiden die bezig zijn, succes!!
    @meiden die overtijd lopen maar waarbij ze ook niks kunnen, of doen, of waarbij het niet doet, nog meer succes!!!!
    @meiden die nog wachten.. even volhouden nog!

16. Daphne B

Daphne B Bekend lid

26 feb 2008
    593
    0
    0
    import-brabo
    Hoi dames, eindelijk kan ik weer een keertje normaal reageren op iedereen want we zijn weer thuis!!
    Gisterochtend heeft ons ventje nog de gehoortest en hielprik gehad in het kraamhotel en konden we voor het eerst met z'n drietjes naar huis. Dat is dan ook wel weer heel lekker hoor! Vannacht hebben we dan ook heerlijk geslapen, zelfs Sid deed het super in z'n hangwiegje.
    Natuurlijk moesten we er wel een paar keer uit om hem te voorzien van z'n natje en droogje maar hij komt nog maar iedere 3 a 4 uur en valt daarna meestal goed in slaap. Zo'n geweldig ventje!

Hij doet het trouwens echt super, is echt razendsnel met alles ondanks z'n kleine maatje. Z'n temperatuur is heel stabiel, hij tilt z'n hoofdje al op (zelfs al op m'n buik toen hij er net uit was!), slaapt en eet goed, z'n navelstompje was er op dag 4 al af, op dag 5 zat hij zelfs al aardig boven z'n geboortegewicht! En hij was niet mager hoor dus vermoedelijk is de BV lekker vet en is hij binnen notime een dikkerdje :p
    Hij woog gisterochtend al 2820 gr (geboren 2685 gr)
    Verder is hij erg relaxt, hij heeft weinig te lijden gehad tijdens de bevalling en dat merk je aan hem. Geen grimasjes maar glimlachjes en hij slaapt met de armpjes achter z'n hoofd, een echte vent hoor haha. Ik zal zo een paar foto's van hem plaatsen!

Maar eerst eens even wat reacties op jullie berichtjes:

Ryanne, Sunshine82 gefeliciteerd met jullie dochtertjes!
    Gyino, Sanneke1982, gefeliciteerd met jullie zoontjes!
    Loghan Williams, Frederique Anna, Noah en Elin Charlize, welkom op de wereld!!

Ik zag ook een paar prachtige babyfoto's voorbij komen, wat een mooie kindjes allemaal zeg!! Ik heb serieus geen enkel minder mooi kindje gezien, Juli is zeker een goede maand om in uitgeteld te zijn..;)

WbPepe; bij jou schiet het ook niet op he! Hopelijk besluit die kleine snel te komen en kun je eindelijk zonder klachten genieten!

Voorweeen; tja ik durf er niks van te zeggen. Daar heb ik ook 2 dagen echt flink last van gehad maar niks geen ontsluiting hoor op de avond dat ik voor sedatie naar het ziekenhuis ging. De baarmoedermond was wel iets verweekt maar zat verder nog steeds hoog (kon hem zelf niet voelen zo hoog). Op de ECG waren die weeeen niet eens te zien, er werd alleen een harde buik geregistreerd als die kleine tegen de sensor aan trappelde. Maar toch was Sid 8 uur later al op de wereld hoor! Ik hoop dat voor meiden met dezelfde klachten het ook opeens zo snel kan gaan!

Volle maan; heeft het nog effect gehad op de bolle buiken??
    Ik ben benieuwd, baby's die nu geboren worden zijn kreeft en een kennis van me vertelde dat dat 'maanhuilers' zijn. Ik ben benieuwd of ze hun naam waar maken:D

Mouschy; wat stom dat ze je inleiding verzet hebben zeg! Dat kunnen ze eigenlijk niet maken als je er al zo'n tijd naar uit kijkt..

Dommel; WOW!! Hopelijk ben je vannacht bevallen!!

Roosjuh; bij jou ook al zo spannend!! Of de slijmprop een geur heeft weet ik niet, verloor hem onder de douche. Maar het was best veel, had echt een handje vol gelatineachtig spul met bloed. (De VK moest heel hard lachen toen ik vertelde dat ik hem maar met m'n voet door het putje had geprakt omdat ik die kledder op de grond zo goor vond)

Spirit70; alvast heel veel succes morgen! Hopelijk is het niet een te stressvolle tijd voor je en heb je snel een prachtig spartelend hummeltje in je armen..

Ani; geweldig die ooievaar!!:D

MLS; *geeft hele dikke knuffel*
    Ik weet niet wat ze kunnen doen, is een nachtje sedatie voor jou ook niks? Om je lijf even tot rust te brengen en hopelijk begint het dan echt. Bij mij had het effect! Of hadden ze dat ook al geprobeerd? In ieder geval heel veel sterkte!! :(

Verder; met mij gaat alles lekker, m'n lijf voelt weer bekend en m'n enkels zijn terug! Was ook blij verrast om te zien dat er weer een navel op m'n buik zit en niet alleen een donkere plek :p
    Van de hechtingen heb ik nauwelijks last meer. Dat is me 100% meegevallen omdat scheur/knip het enige was waar ik voor de bevalling echt wel een beetje bang voor was.
    De baarmoeder is heel snel gekrompen, mede door het geven van BV. Als ik Sid aanlegde en hij goed beet had voelde ik dat meteen aan de naweeen haha. Gisteren was bij controle de baarmoeder nog maar 1 vinger boven het schaambeen en het vloeien valt heel erg mee. Lekker weer m'n oude kleren aan dus!8)
    Alleen de oude BH's kan ik nog even vergeten, door de stuwing ontploften m'n borsten zowat zeg, gelukkig is dat nu al wat minder. Maar moet nog steeds wat kolven voordat ik de borst geef want anders krijgt Sid de tepel niet eens te pakken. (en dan wordt 'ie boos joh!!:D)
    Wel een voordeel dat er nu al bijna 2 liter BV in de vriezer ligt voor 'barre tijden'

17. Naamgebruiker

Naamgebruiker Actief lid

3 jul 2009
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo spannend zeg, als ik zo lees Dommel denk ik dat je wel eens heel binnenkort je kleine in je armen kunt sluiten! Echt leuk =D

En wpbeb, begrijp wel dat je je niet op je best voelt zo. En dan nog in zo een klinische omgeving en zonder zekerheid over of het zal werken en er morgen ingeleid kan worden maakt je natuurlijk ook niet echt in staat om te ontspannen. Ik hoop echt voor je dat het allemaal doorzet en dat je toch een beetje je rust kunt pakken daar in het zh.

Liefs

18. Nanna

Nanna Lid

15 sep 2008
    46
    0
    0
    Hoi,
    Hier een mama die uitgerekend was in juni maar nu een juli mama wordt. Ik ben nu 41 wkn en 3 dagn.
    Heb mn eerste ctg en afspr bij de gyn. pas vrijdag
    (als ik 41/6 ben!).
    is dit niet te laat? en hoe gaat alles in zn werk? wordt een beetje onzeker hier....
    grt Nanna

19. Daphne B

Daphne B Bekend lid

26 feb 2008
    593
    0
    0
    import-brabo
    Even een foto spammen van ons slapende ventje hoor: Ik vind hem echt zo lief!!:)

20. Snuffeltje

Snuffeltje Actief lid

3 feb 2009
    437
    0
    0
    Steun en toeverlaat van mijn mannetje en lekker th
    Boxtel
    *Margrietje, vervelend dat je je zo voelt. Hier zijn de dikke enkels en handen vooral in de namiddag nog aanwezig. Ben blij met de afkoeling van het weer!
    Hoop dat je je snel beter voelt en anders ook dat het niet te lang meer duurt, KNUF!

*SanneT, hopen dat het vanzelf gaat beginnen dan ergens dezer dagen :) Succes!

**Esther en Knuffelkonijn, wat lief dat jullie even komen gluren... wat gaat de tijd dan snel!!!!

*Naamgebruiker, graag gedaan hoor!

*DOmmel, zet hem op meis!!!!

*FIjn dat alles goed was Diantje... zwembandjes klaarliggen?

*Jakki Ani, dat duurt ook maar door.... hoop dat het snel gaat beginnen hoor!

*Lotuss, hoop dat de tandarts je morgen ook kan helpen dan hihihi... Hier ook grote beeb, pfff

*Wbpepe, hoop dat dit gaat lukken bij je hoor! Hou vol meis!!!
    En je weet nooit of je de goede keuze maakt, maar ze grijpen niet voor niets in.
    Je moet ook wel aan jezelf denken, en je bent op nu... zaag maar lekker door hier, geeft niets! Heel veel sterkte en geen sorry... spaar je krachten maar! KNUFFFFF

*Kuidebokibi, fijn dat alles goed is met jullie, maar ik denk dat je graag wat actie zou zien inmiddels :)
    Hoop dat het vlot verloopt alsnog, en anders op naar zaterdag!

*Daphne, fijn dat alles zo goed gaat hoor, en welkom thuis dan maar!!!! geniet maar lekker verder samen!!! ***EDIT, wat een geweldige foto, prachtig mannetje hoor!!!!***

*Nana, ook welkom bij deze club dan! Als alles goed is en je je goed voelt is het niet te laat, maar als je het niet vertrouwd zou ik even bellen met het ziekenhuis. Je moet je wel prettig blijven voelen toch?

Ego: ik ben net naar de gyn geweest en heb de controle weer doorstaan. Bloeddruk wel weer wat hoger, maar niet zorgwekkend. Toen ik de echo kreeg, vroeg de gyn nog lachend, zo klap je nog niet uit elkaar, wat een toeter!!! (is een schat van een man en houd van een geintje nu en dan... heeft ontzettend veel humor!!!)
    Ik vertelde wel dat het al een ruime tijd wat rommeld, maar verder niks...ja, ik zit helemaal vol voor mijn gevoel en kan nauwelijks nog gewoon zitten zo laag dat de beeb zit volgens mij.
    Dat bevestigde hij dus ook, beeb lig erg diep ingedaald en weegt inmiddels zo'n 3600 gram. (ben nog geen 38 weken )
    Gaat dus met 40 weken wel over de 8 pond.. ik zorg goed voor hem, hahah
    Vorige keer schatte hij hem met 40 weken op een kleine 8 pond....
    Volgende week weer terugkomen en weer kijken hoe het ervoor staat. Dit weekend heeft hij dienst, dus moest ik me maar ff een paar dagen flink laten kietelen door manlief, dan zag hij me misschien wel LOL...
    Hoe dan ook, denk dat hij volgende week wel gaat bekijken hoe en wat, omdat hij daarna mij overdraagt aan een andere gyn. Beeb is er klaar voor, mag komen en is zeker groot genoeg... nu maar wachten wanneer het doorzet.
    (Heb daar weinig vertrouwen in overigens, zie hier ook wekenlang gerommel en verder niets.....)
    Nou, we hobbelen dus maar rustig verder!

Nog geen geboortes waargenomen hier????
    Het regent en onweert zijn best nu en dat voelt zo lekker fris nu!
    Hebben jullie het ook allemaal zo warm of ligt dat aan mij?

Veel liefs en vooral succes voor diegene die het nodig hebben hoor!

Snuffeltje

Deel Deze Pagina