Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

****inbraak****

hey ik ben een juni2009 mama en we hadden net buddy nieuws van kuide :D (die schrijft hier geloof ook mee zo niet negeer dit berichtje maar hihi)

2. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

@ Snuffeltje: ja, ga zo maar dweilen ben ik bang haha, buuf is alweer weg helaas en heb verder niet echt veel op de planning voor vandaag (beeb moet gewoon komen!), dus ja, dan maar weer poetsen hihi.
    Ben ook wel heel blij dat geen klachten heb hoor, maar het lijkt soms gewoon zo oneerlijk verdeeld!
    Pfff, ja, jij hebt ook nog 3 mannen rondlopen, dat heb ik natuurlijk ook niet, dus kan me voorstellen dat jou energiepeil wat sneller zakt dan die van mij :D.
    Wauw jij heb echt een mega buik hé! Wel een hele mooie hoor!

Nou, dan ga ik maar poetsen....misschien komt de beeb er los van....

3. lovelykids

lovelykids VIP lid

*inbraak*

ik ben een juli-mama van vorig jaar en moest ff kijken hoe het er nu bij jullie aan toe gaat.

alle bevallen juli-mama's gefeliciteerd
    en alle mama's die nog moeten succes met de laatste loodjes
    mama's die overtijd zijn een knuffel want ik weet als geen ander hoe het is om overtijd te gaan (3x gedaan)

heel veel liefs
    saskia

*uitbraak*

4. Snuffeltje

Snuffeltje Actief lid

3 feb 2009
    437
    0
    0
    Steun en toeverlaat van mijn mannetje en lekker th
    Boxtel
    Oei kuidebokibi ook druk aan het bevallen, spannend!!!

Kaatje, misschien komt ie wel als je stopt met poetsen, die denkt nu, ze is nog niet klaar hahaaha

5. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

Maar ik kan gewoon niet stilzitten (behalve als ik hier het forum aan het bijwerken ben dan....) tegenwoordig (=groot deel van de zwangerschap al). Eerder kon ik uuuuuuuuren in een boek zitten, maar heb op een of andere manier de rust en de concentratie er niet voor. :(

6. Daphne B

Daphne B Bekend lid

26 feb 2008
    593
    0
    0
    import-brabo
    Goedemorgen-oh inmiddels middag dames!

Spirit, heel veel succes vandaag!!

Kuidebokibi, super dat het nu eindelijk begonnen is! Jij ook heel veel succes vandaag!!

Roosjuh, ben benieuwd of je al bevallen bent! Hopelijk is alles goed daar.
    Aan het eind van de dag verwacht ik hier allemaal leuke berichtjes hoor!:D

Wbpepe, hopelijk heeft die ballonkatheter gewerkt! Hoe laat moet hij weer verwijderd worden?

MLS, ik kan me voorstellen dat je er even helemaal doorheen zit hoor, vermoeidheid doet een hoop met een mens! Ik hoop dat je echt niet nog een week moet wachten op de kleine!

Nicole84, sterkte vanavond! Zo iets is nooit leuk maar hopelijk levert het toch ook een aantal mooie en waardevolle momenten op. En er zijn voor je vriendin is ook heel belangrijk natuurlijk. Achteraf ben je waarschijnlijk toch blij dat je er geweest bent.

Lotuss, auw vervelend zeg! Ik denk dat je trouwens een van de weinigen bent die nog verstandskiezen heeft trouwens, bij de meesten worden ze getrokken. Bij mij zijn ze alleen boven goed doorgekomen omdat daar ruimte was door het trekken van kiezen voor m'n beugel. Onder zijn ze er al een jaar of 10 uit want die groeiden recht naar voren.
    Hopelijk is die kies bij jou makkelijk te trekken, dan is het zo gebeurt hoor!;)

Mouschy, wat flauw dat ze zo laat nog met slecht nieuws komen! Ik vind dat ze dat eigenlijk niet kunnen maken bij kinderen.:x

Snuffeltje, mooie toeter hoor!! Gaaf gefotografeerd ook.

Ik ben blij dat ik hier ook nog een foto heb van m'n buik voordat hij weg was, mis hem wel een beetje hoor. Ik was er aan gewend om er lekker met de handen op de zitten maar nu voelt het heel raar zacht allemaal. Ook raar dat je opeeens overal weer langs kan zonder tegen alles aan te stoten! Binnenkort maar weer eens kijken of er nog ergens buikspieren onder verstopt zitten haha.
    Pas een paar dagen na de bevalling schoot het me te binnen dat ik ook nog eens moest kijken of er geen striae op gekomen was, maar geen streepje te bekennen! Waarschijnlijk heeft de bindweefselmassage dan toch effect gehad want ik had het wel verwacht.
    M'n gewicht is ook alweer bijna normaal, nog 2 kilo boven het oude. (vermoedelijk zitten die kilo's in Clarabella-1 en Clarabella-2 die hangen te lekken onder m'n shirtje)

Vinden de dames met kleintjes het trouwens ook zo leuk om te kijken op wie de baby nou lijkt? Natuurlijk begint het kraambezoek daar ook telkens mee, wel grappig dat elke kant van de familie vind dat hij het meeste op hun kant lijkt:p
    Ik vind Sid echt ontzettend veel op z'n vader lijken, hij heeft echt dezelfde ogen! Oren ook van hem, maar de mond heeft hij dan weer van mij. En het deukje in de kin ook. 't is een mooi mengelmoesje!
    De haarkleur kunnen we nog niet goed zien, het is nu donkerblond maar toch lichter dan van ons beiden. Maar dat veranderd vast nog veel. In de familie komt van rossig tot echt zwart voor, stijl zoals dat van mij of echte krullen zoals bij z'n vader. :)

7. Snuffeltje

Snuffeltje Actief lid

3 feb 2009
    437
    0
    0
    Boxtel
    Kaatje, tja, het zal zo moeten zijn denk ik dan hahah
    Ik heb zojuist mijn spijkerbroek uitgegooid, zit allemaal zooooo strak onder mijn buik, nu maar lekkere huisbroek aan hierbinnen :)
    Ga zo toch maar aan de was beginnen hier, dan daarna nog even rust, kids zijn ook wat lui, dus komt goed. Dan ist weer tijd voor het avondeten en is de dag weer om hihihi... het blijft ook gewoon snel gaan he!

Dank jullie wel voor de complimenten hoor :)

Daphne, ik herken dat wel, dat elke familie zijn eigen trekjes in de kindjes terugziet. Wat wel grappig is, degene die niet weten dat ik gescheiden ben, roepen nu ook net zo vlot over die drie van mij, goh, ze lijken echt op hun vader he! (als ze met vriendlief aant spelen zijn)
    Maar dat van jullie kan alle kanten op zie ik wel, leuk als je zelf dingen herkent!
    Enne, die buikspieren komen wel weer hoor, geef het even tijd!

8. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Dommel, van harte gefeliciteerd met jullie dochter Ilja Lena. Lekker bijkomen en genieten!

Jo79, zodra je bent bevallen, verdwijnen al je klachten. Maagzuur? Geen idee meer hoe dat voelt. :)

Daphne, haha, wat een superopmerking van je vriend. :D
    Hier is het spugen weer wat minder gelukkig. Denk wel dat ik vrijdag even naar het inloopweeguurtje van het CB ga. Even kijken of Lucas goed groeit. Vast wel, maar toch even zeker weten. ;)
    Je hebt helemaal gelijk hoor, gewoon naar je kindje kijken. Is die tevreden, dan is het goed. Ik bied wel elke keer 2 borsten aan, misschien dat ie gewoon overvol raakt. Is het gewoon mama's schuld dat ie wat terug geeft.

Spirit, succes vandaag met inleiden. Hopelijk gaat het snel en heb je een voorspoedige bevalling met straks een gezond kindje.

Kuidebokibi, spannend bij jou! Ben benieuwd hoe snel het doorzet. Succes!

MLS, dikke knuffel voor jou. Hopelijk vanmiddag een goed gesprek met de gyn.

Shira, een hoge bloeddruk is niet goed voor je kindje, vandaar dat je niks meer mag doen. Probeer je er lekker aan over te geven, na de bevalling kan je alle energie nog gebruiken.

Kristel, wel even in de gaten houden dat vocht vasthouden. Geen andere klachten? Anders even de vk bellen hoor.

Ani, hopelijk gaat het strippen helpen.

Snuffeltje, niet te veel doen hoor. Gewoon overgeven aan de vermoeidheid. En wat heb je een prachtige buik! Ik mis die van mij stiekem wel een beetje hoor.

Kaatje, wie weet toch nog vandaag. Het kan nog he. Mn mobieltje staat aan, haha. :) Gewoon zorgen dat het huis helemaal klaar is en de boodschappen zijn gedaan en een laatste buikfoto maken en dat ook tegen je beeb zeggen. ;)

Ilona, onze beebjes lijken kwa drinken dus op elkaar. Fijn weer om hier herkenning te vinden. Doet me wel goed!

Daphne, ik kan nog niet goed zien op wie Lucas lijkt. Echt een mixje. Iedereen zegt dat hij het haar van zn vader heeft, donker (ik ben blond). Maar papa is kaal geboren en ik met heel donker krullend haar, dus dat klopt niet echt. Ik zit nog een kleine 3 kilo boven mn oude gewicht, gaat snel dus!

Hier alles goed, Lucas had vannacht zowaar een ritme te pakken. We zijn allemaal om half 11 opgestaan. Heerlijk! :D

9. loulou79

loulou79 Actief lid

29 jan 2008
    390
    0
    0
    **BUDDY NEWS**

Deetje is vanochtend bevallen van een zoon:
    FRANK:D:D:D

(Moet nog wel een nachtje in het ZH blijven,
    spirit ligt ook bij haar)

10. loulou79

loulou79 Actief lid

29 jan 2008
    390
    0
    0
    Deetje+hubbie van harte met jullie zoon FRANK8)

11. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Zo dat is mooi Dapne! Zo snel weer op gewicht!
    En ik hoop dat je gelijk hebt..dat het trekken van een verstandkies zo gebeurt kan zijn...brr..

Vind het zelf ook heel leuk om te zien welke trekjes de baby na de geboorte van wie heeft. Alleen als mensen er maar over door blijven gaan vind ik het wel vervelend hoor. Heb ik zelfs wat van gezegd tegen m'n schoonmoeder. Vooral als ze dan echt maar 1 kant willen zien (hun kant natuurlijk!) en moeders trekken genegeerd worden. Terwijl die overduidelijk aanwezig zijn, steeds meer eigenlijk! Bijna 1 gezicht met kinderfoto's, alleen is m'n dochter donkerder van haar en ogen, net als papa! Wees dan wel objectief, anders word het een beetje vreemd vind ik..dan lijkt het bijna op een strijd en zo belangrijk is het nou ook weer niet!
    Mijn moeder heeft dat juist weer helemaal niet, die vindt het juist zo leuk als ze een eigen koppie hebben, die voelt die behoefte niet om het kind dichterbij te halen door het belangrijk te vinden hun familie trekken terug te zien. Het enige wat ze wel eens zegt dat ze heel veel op m'n jongste zoon lijkt, toen hij klein was. En dat is ook zo, zie ik zelf ook wel.
    Meeste baby's schijnen het 1e jaar meer van vader weg te hebben trouwens. Dat schijnt mannen meer geneigd te maken voor het kind te willen zorgen. Vrouwen weten immers zeker dat het hun kind is, vaders moeten dat maar afwachten..haha! De slimme natuur..
    Bij m'n dochtertje was het inderdaad zo dat ze als baby precies het vorm hoofdje van m'n man had. Smal voor en achterhoofd, heel duidelijk echt. Maar nu is dat raar genoeg weg! Niets meer van te zien, heel rond bolletje..dat staaft die theorie dan wel weer want het begon na het 1e jaar te veranderen.
    En wat er nu weer uit gaat komen is weer een verassing!! Bij de tweede gaan mensen trouwens altijd met het oudste kind vergelijken valt mij op.

12. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Gefeliciteerd Deetje!!

13. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

@ Deetje: van harte gefeliciteerd met zoon Frank! Geniet er van!!

14. Snuffeltje

Snuffeltje Actief lid

3 feb 2009
    437
    0
    0
    Boxtel
    Deetje en 'vriend', hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van Frank. Ik hoop dat alles voorspoedig is verlopen en dat jullie morgen lekker naar huis mogen. Geniet ervan!

Liefs snuffeltje

15. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Breek even in

Sabbe is vanmorgen ook bevallen van haar dochter. Voor het nieuws moeten jullie maar ff bij de maart mama's 2008 kijken.

Breek weer uit

16. Snuffeltje

Snuffeltje Actief lid

3 feb 2009
    437
    0
    0
    Boxtel
    #11296 Snuffeltje, 8 jul 2009
    Laatst bewerkt: 8 jul 2009
    De-spruit-is-er-uit-lijst van de juli 2009 mama's.

Bevallingslijst:
    03 juni Sven, 2630 gram, 49 cm, 34+4, zoon van Kelly, 26 jaar, 2e kindje, ZKH, FV, (11 juli)
    03 juni Isis, 2510 gram, 46 cm, 34+6, dochter van Nynke31, 34 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, (9 juli)
    14 juni Roan, 2395 gram, 35+3, zoon van Loel, 29 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, (16 juli)
    17 juni Emma Aruna, 1990 gram, 34+4, dochter van Debby82, 27 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (25 juli)
    18 juni Bob, 3222 gram, 36+2, zoon van Pooh69, 32 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, (14 juli)
    24 juni Amy Antonia Louisa, 3110 gram, 37+0, dochter van daisy28, 29 jaar, 2e kindje, ZKH, FV, (15 juli)
    26 juni Liv, 38+0, dochter van LindaS, 25 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (10 juli)
    26 juni Megan, 38+2, dochter van Andrea83, 25 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,(8 juli)
    27 juni Ty Jela, 2785 gr, 49 cm, 38+0, dochter van Ilona19, 20 jaar, 1e kindje, ZKH (inleiding), BV, (11 juli)
    27 juni Lucas, 3110 gr, 49 cm, 38+5, zoontje van Sucre, 29 jaar, 1e kindje, thuis, BV (6 juli)
    28 juni Adrijana, 3050 gram, 50cm, 38+6, dochter van Bubica, 25 jaar, 1e kindje, ZKH, BV (6 juli)
    29 juni, Noah, 38+0, zoon van Sanneke1982, 26 jaar, 1e kindje, thuis, BV, (12 juli)
    30 juni Sid, 2685 gr, 45 cm, 39+4, zoontje van Daphne B, 29 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (4 juli)
    2 juli Quinn, 3230 gr, 50 cm. 38+0, zoon van Mamabeer, 3e kindje, ZKH, BV, (16 juli)
    2 juli Yannick, 4200 gr, 39+6, zoontje van Robine, 32 jaar, 2e kindje, ZKH,BV, (4 juli)
    4 juli Frederique Anna, 3530 gr, 50 cm, 39+1, dochter van Ryanne, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, FV, (10 juli)
    4 juli Loghan Williams, 3500 gr, 38+4, zoon van Gyino, 26 jaar, 1e kindje, thuis, BV, (14 juli)
    6 juli Elin Charlize, dochter van Sunshine 82, 26 jaar, 1e kindje, ZKH,
    7 juli Ilja Lena, dochter van Dommel, 23 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (2 juli)
    8 juli Frank, zoon van Deetje, 35 jaar, 1e kindje, thuis, BV, (1 juli)
    08 juli Laiss, dochter van Sabbe, 27 jaar, 4e kindje, ZKH, FV (8 juli)

Er zijn al 10 jongetjes geboren.
    Er zijn al 11 meisjes geboren.

Uitgerekende datum:
    01 juli Mona Lisa Smile, 32 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,

02 juli Nena77, 31 jaar, 2e kindje, ZKH, BV,
    02 juli Ani, 23 jaar, 1e kindje, thuis, BV,

03 juli Robin77, 30 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,

04 juli Kaatje80, 29 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,

05 juli Loulou79, 29 jaar, 3e kindje, thuis, BV,
    05 juli Passie83, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,

06 juli Alouise, 33 jaar, 2e kindje, ZKH, FV,
    06 juli Jo79, 29 jaar, 2e kindje, ZKH, BV,
    06 juli Roozjuh, 23 jaar, 1e kindje, ZKH, FV
    06 juli Brennie888, 28 jaar, 1e kindje, ZKH, BV
    06 juli Jodi1981, 27 jaar, 1e kindje, Thuis, BV

07 juli Shanna23, 23 jaar, 2e kindje, thuis, FV,
    07 juli LadyC, 29 jaar, 2 kindje, thuis, FV,
    07 juli Duimelijn, 25 jaar, 1e kindje, thuis, BV,

08 juli 00Wendy00, 27 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,

10 juli xMamaDianax, 24 jaar, 2e kindje, ZKH, BV,
    10 juli DvS, 24 jaar, 1e kindje, ZKH, FV

11 juli Lennylenn, 23 jaar, 1 kindje, ZKH, BV,
    11 juli Carla1980, 29 jaar, 2e kindje, thuis, FV,
    11 juli Tijgertje23, 25 jaar, 1e kindje, thuis, BV,

12 juli Cuna1, 35 jaar, 1e kindje, ZKH, BV

13 juli Martine, 27 jaar, 2e kindje, thuis, BV,
    13 juli Kate77, 32 jaar, 2e kindje, thuis, BV,

14 juli Sabientje28, 28 jaar, 3e kindje, ZKH, BV,
    14 juli Patries81, 28 jaar, 2e kindje, thuis/ZKH, BV,

15 juli Daantje27, 1e kindje, ZKH, BV

16 juli Daffie1977, 32 jaar, 3e kindje, thuis, BV,
    16 juli Wbpepe, 32 jaar, 2e kindje, ZKH, BV,
    16 juli Miffy77,

17 juli MirandaB, 24 jaar, 1e kindje, ZKH, FV,

20 juli Smallville, 33 jaar, 2e kindje, ZKH, BV,
    20 juli Mouschy, 31 jaar 3e kindje, ZKH, BV, inleiding met 39 weken, 16 juli
    20 juli Miamel, 19 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,
    20 juli Naamgebruiker, 26 jaar, Thuis, BV

21 juli Maine, 32 jaar, 2e kindje, ZKH, BV,
    21 juli Mazz, 22 jaar, 1e kindje, BV,

22 juli Fedi, 28 jaar, 1e kindje, thuis, FV,
    22 juli Lotuss, 41 jaar, 4e kindje, thuis, FV
    22 juli Shira83, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, BV
    22 juli Safiya, 29 jaar, 4e kindje, thuis, BV

24 juli Diantje82, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,
    24 juli Snuffeltje, 35 jaar, 4e kindje, ZKH, BV,

25 juli Meilan, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,
    25 juli Aurelie, 34 jaar, 2e kindje, ZKH, FV

26 juli Nelizzz, 27 jaar, 2e kindje, thuis, BV,
    26 juli Margrietje, 27 jaar, 1e kindje, thuis, FV,
    26 juli Minime, 33 jaar, 1e kindje, ZKH, BV
    26 juli 1986Fleur, 23 jaar, 2e kindje, thuis, BV

27 juli Kristel86, 22 jaar, 1e kindje, thuis, BV,
    27 juli Phoobear, 31 jaar, 2e kindje (1e kindje overleden), ZKH, BV, inleiding 14 juli ivm stuit

28 juli Spirit70, 39 jaar, 2e kindje, ZKH, Inleiding 8 juli!

29 juli Nicole84, 24 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,

31 juli Vlekkengek, 25 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,
    31 juli Kimvnb, thuis, BV,
    31 juli Ollebolleke, 38 jaar, 4e kindje, ZKH, BV

De Buddylijst van de juli-mama's:

Debby82 - Wbpepe - Robine
    Kaatje80 - Sucre - Tijgertje23
    Loulou - Spirit70 - Deetje
    Kelly - Mamabeer
    Diantje82 - Cimu27
    Dommel - Daphne B
    Gyino - Sunshine82
    Ilona19 - Fedi
    Meilan - Ryanne
    Pooh69 - Emma29
    Snuffeltje - Nicole84
    Roozjuh - Lennylenn

Er worden nog 15 jongetjes verwacht.
    Er worden nog 18 meisjes verwacht.
    Van 23 kindjes weten we het geslacht pas bij de geboorte.

Deetje en Sabbe, jullie staan erbij hoor!
    Wie ow wie gaat volgen :D

ps, waren er nog buddy's die genoteerd konden worden?

17. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

@ Sabbe: van harte gefeliciteerd met jullie dochter! geniet ervan!!

18. loulou79

loulou79 Actief lid

29 jan 2008
    390
    0
    0
    Sabbe, gefeliciteerd met je dochter:)

MLS: alleen aan de top:(

19. Snuffeltje

Snuffeltje Actief lid

3 feb 2009
    437
    0
    0
    Boxtel
    ***Eventjes dit bericht want ons gezin is nu in evenwicht.
    Laiss is geboren op 08.07.2009 om 07.08u.
    groetjes Jan, Sabrina, Laura, Jarne en Jesse
    en de kleine Laiss natuurlijk

Even het berichtje van Sabbe opgespeurd :D

Hartelijk gefeliciteerd sabbe en mannetje, met de geboorte van jullie dochtertje! Schitterende naam ook weer hoor!

20. Ilona19

Ilona19 Actief lid

14 nov 2008
    167
    0
    0
    Deetje en Sabbe, gefeliciteerd met jullie kindjes!:D

Deel Deze Pagina