Yes Robin, dat had ik dus ook met de Quinny versus Bugaboo. Ik ben helemaal verliefd op het design van de quinny. Mijn tweelingszus heeft er ook een en nog geen klachten van haar gehoord. Van de bugaboo hoor je idd. geen negatieve dingen en met de groten wielen voor ( stuurstang kun je verplaatsen) kan je ook zometeen het bos al in ... En ja, hier ook gewoon eten gemaakt: tartaartjes (heeeeeeeel goed doorbakken), sperzieboontjes en aardappelen. Voor de rest vindt mijn hubbi dat ik saai ben dat ik niet meer mee snack. Ik heb het gevoel dat dat gewoon de natuur is, dat je goed voor je kindje wil zorgen...
OOhh, ga me helemaal schuldig voelen met m'n patatjes en kroket... wel brandschone frituurolie! En veel appelmoes... Eet overdag wel alleen verantwoord: volkorenbrood, fruit, sojadrink (ipv melk waar ik niet tegen kan) en mueslirepen en dan natuurlijk braaf de vitamientjes. Hoe gaat het met iedereen z'n kwaaltjes? Ben zoooo moe, duizelig, hoofdpijn... maar zeer gelukkig natuurlijk!
Jajajajajaja ikkke wel! Heb nog noooit zo lekker geslapen! Ga liggen, ben binnen 2 minuten weg en wordt pas weer wakker met de wekker! Normaal wordt ik altijd 10x per nacht wakker.. Dus dit bevalt me vreeeeselijk goed!
Ik lig om 8uur altijd op de bank te slapen. Ga vanavond proberen een spannende film op film1 proberen uit te kijken. 's nachts wordt ik steevast om 4 uur wakker om te plassen... En dan kan ik dus niet meer slapen tot half 7 hé...... Voor de rest af en toe misselijk, boobs ben ik ondertussen gewend. Zijn wel aan het groeien joh!
Ik moet zeggen dat ik het heeel errgu fijn vindt dat ik een begin juli-mama ben. Als je nu pas weet dat je zwanger bent en je hier binnenwandelt moet je eerst 76 pagina's bijlezen whahahahahahahahahaah! Wanneer gaan we de 100 halen denken jullie?
Och nee meid! Dat klinkt niet goed. Ik hoop dat het allemaal nog meevalt maar ik ben heel bang van niet. Ik wil je heeeel veel sterkte wensen
Die floradix kun je ook in tabletvorm kopen! Dan proef je er helemala niks van. Ik heb dat vorige zwangerschap ook genomen en gan het nu weer nemen. Is echt wonderspul en werd door mijn vk ook aangeraden!
Wij werkten voor sam 4 en 5 dagen. Toen sam geboren is is mijn man 4 dagen gaan werken en ik 2 (volledig ouderschapverlof onderwijs gedeeltelijk betaald). Een van de twee dagen dat ik werk is mijn man thuis en de andere dag naar schoonmoder. Straks als de tweede geboren is heb ikw eer een volledig jaar gedeeltelijk betaald ouderschapsverlof en daarna nog twee jaar onbetaald. Als ze dan naar school gaan kan ik weer gewoon 4 dagen werken, want dat contract heb ik dan nog steeds!
Meiden, ik ga jullie verlaten... Heb sinds een uur hevig bloedverlies en veel ongikrampen. Heb vanmiddag al contact gehad met de fert arts, heb morgen een afspraak... Helaassss... Ik wens jullie allemaal een voorspoedige zwangerschap en meiden, geniet ervan, zelfs van alle kwaaltjes! En dankjewel voor jullie lieve berichtjes, helaas hebben ze niet mogen helpen... Liefs een verdrietige Miracles
Zo nu even een update van mij haha. Allereest las ik iets over ijzer. Ik slik de zwangerschapsvitamines van DA hier zit standaard al extra ijzer in. Even over mamabeer.. Ik kon me totaal niet storen aan haar eerste verhaaltje hoor, en bij mij is kinderen krijgen ook niet vanzelf gegaan. Kan me goed indenken dat het voor sommige een grote shock is als je ongepland zwanger raakt. De opmerkingen die daarna kwamen, dat zijn opmerkingen waar ik mij aan kan storen. Kijk dames, het leven is hard en oneerlijk. En ik vind niet dat dat afgerekend kan worden op iemand die totaal anders met een situatie om gaat. Dus bijvoorbeeld tot huilends toe (BIJVOORBEELD HE) in de stress schieten als je erachter komt dat je zwanger bent. Iedereen maakt andere dingen mee en dat zorgt voor andere plannen, reacties.. goed, iedereen weet dit wel, maar wou het even zeggen. Gelukkig is het weer rustig hier Mamabeer.. heel lastig als je familie het niet met je eens is. Hier is dat ook het geval hoor. Gelukkig niet iedereen, wat bij jou waarschijnlijk wel het geval is aan jouw verhaal te lezen. Ik wil je sterkte wensen hiermee. Pff... dames, jullie praten veeel haha.. Nu vergeet ik alles De bugaboo.. ik vind hem als wandelwagen heel gaaf, maar met de reiswieg vind ik hem wel zooo lelijk! Ik vind het niet echt een kinderwagen ofzo.. meer een winkelwagentje.. en de reiswieg zit ook nog eens zooo laag dat je volgens mij een kromme rug krijgt als je steeds naar je kindje wilt kijken haha. Maar ja, gelukkig heeft iedereen een andere mening over kinderwagens he. Ik weet wel dat ik niemand ken met slechte ervaringen met de bugaboo als kinderwagen. Als de reiswieg hoger zou zitten zou ik er zelfs over nadenken om hem ook te halen Wij gaan voor de mutsaert transporter in rood. Alle nieuwe zwangeren, WELKOM en GEFELICITEERD! Hier wordt de misselijkheid erger.. Vandaag gelukkig niet zo moe, maar was vanmiddag ineens heel erg ziek! Had echt het gevoel dat ik hoge koorts had.. Na uurtjes was het weer bijna weg.. beetje vreemd. Nu weet ik het echt niet meer hoor. Liefs
41 Juli 2009 Mama's 1 juli: * Mona Lisa Smile, 31 jaar, 1e kindje, ZH, BV * Deetje, 34 jaar, 1e kindje, ZH, BV * Koos, 23 jaar, 1e kindje, ZH, BV * Cruella, 33 jaar, 4e kindje, ZH, BV * Lilly, 25 jaar, 2e kindje, TH, BV 2 juli : * mama van Tessa, 31 jaar, 2e kindje, TH, BV * Dommel, 23 jaar, 1e kindje, ZH, BV * Amsy, 33 jaar, 2e kindje, ZH, BV * Onsfrumpje, 29 jaar, 3 juli: * Robin77, 30 jaar, 1e kindje, ZH, BV * Pim, 31 jaar, 2e kindje, thuis, FV * Lionette, 29 jaar, 1e kindje, TH, BV * Lammetje, 28 jaar, 3e kindje, ZH, BV 4 juli: * Kaatje80, 28 jaar, 1e kindje, ZH, BV * Jara, 30 jaar, 2e kindje, TH(?), BV 5 juli: * Robine, 31 jaar, 2e kindje, ZH, FV 6 juli: * Jo79, 29 jaar, 2e kindje, ZH, BV * Liefzonnetje, 31, 2de kindje, ZH, BV 7 juli: * Shanna23, 23 jaar, 2e kindje, TH,FV * Tinkerbell21, 21 jaar, 1e kindje (vriend 2e kindje), ZH, BV * Lady C, 29 jaar, 2e kindje, TH, FV 8 juli: * 00Wendy00, 26 jaar, 1e kindje, ZH, BV * Sabbe, 27 jaar, 4e kindje, ZH, FV 9 juli: * Nynke31, 34 jaar, 2e kindje, TH, BV * Loulou79, 29 jaar, 3e kindje, tH, BV * Ada1983, 25 jaar, 1e kindje, ZH, BV 10 juli: * xMamaDianax, 23 jaar, 2e kindje, thuis of zh * Ryanne, 25 jaar, 1e kindje, ZH, FV 11 juli: * Kelly,26 jaar, 2e kindje, TH, FV * Andrea79, 28 jaar, 3e kindje, TH, BV * Josette1981, 27 jaar, 1e kindje * Sucre, 29 jaar, 1e kindje, TH of ZH?, BV of FV? * Carla1980, 28 jaar, 2e kindje, TH, FV 12 juli: 13 juli: * Claire85, 23 jaar, 1e kindje, BV, ZH 14 juli: * MamaD, 27 jaar, 2e kindje, TH, BV/FV * Pooh69, 32 jaar, 2e kindje, ZH, BV * Gyino, ? jaar, e kindje, ?,? * black daliya 28 jaar 3e kindje zh,bv 15 juli: * Marjoleindv, 31 jaar, 1e kindje, TH, BV 16 juli: 17 juli: * Daisy28, 28 jaar, 2e kindje (partner 1e kindje), 18 juli 19 juli 20 juli 21 juli 22 juli 23 juli 24 juli 25 juli 26 juli 27 juli 28 juli 29 juli 30 juli 31 juli Afkortingen: TH = Thuis ZH = Ziekenhuis BV = Borstvoeding FV = Flesvoeding Voor deze meiden heeft het helaas niet zo mogen zijn, we denken aan jullie: Dianne, Mik, Miracles Afspraken: 5 nov: Shanna23, 1e echo 5 nov: Lammetje, 1e echo 12 nov: Jara, 1e echo 13 nov: Nynke31, 1e echo 17 nov: Kaatje80, 1e echo 17 nov: Koos 1e echo 17 nov: Claire85, 1e echo (om bbz uit te sluiten) 17 nov: Sucre, 2e echo 18 nov: Deetje, 1e echo 18 nov: Mona Lisa Smile, 2e echo 18 nov: Lionette, intake vk 18 nov: Lilly, 1e echo 19 nov: Dommel, 1e echo 24 nov: Ryanne 1e echo 25 nov: Jo79, 1e echo 25 nov: Lady C, intake vk 26 nov: Tinkerbell21, 1e echo 26 nov: Amsy, intake vk 27 nov: Robin77, 1e echo 28 nov: Nynke31, 2e echo 1 dec: Robine, intake vk 1 dec: Mama van Tessa, 1e echo 2 dec: Robin77, intake vk 3 dec: Amsy, 1e echo 3 dec: Loulou79, 1e echo 4 dec: Kaatje80, intake vk 8 dec: Robine, 1e echo 8 dec: black daliya 1e echo ,intake 9 dec: Lilly intake vk 10 dec: Carla1980, intake + 1e echo 17 dec: Lady C, 1e echo 22 dec: Robine, nekplooimeting (2e echo) *De lijst aanpassen? volg dan de volgende stappen.* - Quote de lijst - Haal helemaal vooraan de . - Vul de gegevens in (probeer dan ook bekende gegevens die nog niet ingevuld zijn bij te voegen- dus even nalezen vanaf de lijst die je quote- als het goed is de laatste ) - Vergeet niet de datum roze te maken als die dat nog niet is en de echo afspraken rood en de intakes blauw. - Zet verder geen commentaar onder de lijst, dat is weer lastiger voor de volgende die de lijst quote. - Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i34.tinypic.com/j10huq.jpg[ /img]
@ Tinkerbell: haha, mijn vriend vond het eerst ook een winkelwagentje...maar met de zilveren editie is hij gelukkig om
@ Miracles heeeeeeeeeeeel veel sterkte meid en ik duim voor jullie dat je weer heel snel zwanger zult zijn!
Oh gelukkig ben ik niet de enige Iedereen is tegenwoordig helemaal into de bugaboo.. Maar daarom lopen ook niet veel mensen met de wagen rond die wij willen Tenminste hier niet.
Ik vind de Bugaboo een leuk wagentje, maar zo ontzettend laag. De Stokke vonden we ook leuk maar te duur. Bovendien wandelen wij veel door het bos met de hond en dan is hij niet zo praktisch. Uiteindelijk hebben we de Mutsty single spoke 4-rider gekozen. Bevalt tot nu toe prima. Het frame was alleen niet helemaal recht, is een hele reeks van geweest die die fout hadden. We kregen gelijk een nieuw frame en daar hebben we geen problemen mee gehad. We hebben hem bij Babypark gekocht, goedkoper dan bij Babydump.
Ach Miracles: wat jammer! Hopelijk snel een nieuwe kans voor jou Hier ook de Mutsy 4rider single spoke; ideaal in het bos en op het strand. Wij hebben van tevoren met de wagens van familie (inclusief de kinderen) gewandeld door het bos en over een zandpad (kwam toevallig zo uit dat we familieweekend hadden en al nadachten over kinderen). Zodoende konden we echt goed testen welke wij het fijnste vonden. Wat ik vooral fijn vind aan de Mutsy is dat de bak vrij hoog staat waardoor je makkelijk bij je kindje kunt als je wandelt. De bugaboo is lager (meer geschikt als je zit om je kindje te kunnen zien, dat is met de Mutsy lastiger). Voor in de stad is de bugaboo wel makkelijker denk ik: klein en makkelijk mee te nemen in de auto. Mijn tip: wacht tot er ergens een goede aanbieding komt. Die heb je elk jaar bijna wel en voor juli ga je toch nog niet wandelen