Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snuffeltje

Snuffeltje Actief lid

3 feb 2009
    437
    0
    0
    Steun en toeverlaat van mijn mannetje en lekker th
    Boxtel
    Succes straks in het ziekenhuis cuna1... laat alles maar goed controleren zo voor het weekend inderdaad!

2. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    @Robin77 + Man Gefeliciteerd met jullie zoontje

@Loulou + Man Gefeliciteerd met jullie dochtertje

Goedemorgen meiden

Vandaag weer naar de vk toe
    Hoop dat ze mij echt niet langer laat lopen

Gisternacht veel overgegeven en kon haast niet slapen want de beeb die traptte toch onder me rib dat deed echt zeer

Vanmiddag komt mijn manneke thuis die gaat ook lekker mee en dan horen we wel meer

Liefs Tijgertje23

3. Ani

Ani Actief lid

27 okt 2008
    271
    0
    0
    Goeiemorgen

Ff een ego berichtje.....
    Omdat ik geen buddy heb wil ik hierbij laten weten dat gisteren om 22.57 onze dochter Iris is geboren van 3940 gr en 52 cm. Uiteindelijk ben ik na een lange dag in het ziekenhuis bevallen. Was erg heftig, maar onze mooie meid maakt alles weer goed!

4. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Gefeliciteerd Ani!!!

5. Margrietje

Margrietje Actief lid

18 nov 2008
    166
    0
    0

6. Margrietje

Margrietje Actief lid

18 nov 2008
    166
    0
    0
    Ani: Gefeliciteerd met de geboorte van Iris! Wat een mooie naam! Geniet ervan!

7. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Robin77 Gefeliciteerd met jullie zoontje!!!

Loulou Gefeliciteerd met jullie dochtertje!!!

Ani Gefeliciteerd met jullie dochtertje!!!

MLS heel veel sterkte vandaag!!! ben benieuwd wanneer we het goede bericht horen!!!

Tijgertje succes bij de VK!!!

Cuna jij heel veel sterkte in het ZH!

Daphne wat een gaaf kaartje zeg!

Kaatje jemig zeg zit ook niet mee, hoop maar dat het allemaal snel overgaat en je kleintje mag vasthouden!

Debby ja vreemd allemaal he die datums, eigenlijk moet je het los laten maar dat gaat gewoon niet! Wat stoer dat je lekker op pad bent geweest met je gezin! En hebben jullie nog wat leuks gekocht verder?

Hier is het nog rustig verder, laatste weekeindje met z'n 4en, dat is wel een gek idee. Maandag naar de gyn!

8. Snuffeltje

Snuffeltje Actief lid

3 feb 2009
    437
    0
    0
    Boxtel
    Ani en mannetje, hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie flinke dochter Iris! Kom lekker bij en geniet met zijn allen, we lezen vast binnenkort weer wat van je!

9. Snuffeltje

Snuffeltje Actief lid

3 feb 2009
    437
    0
    0
    Boxtel
    De-spruit-is-er-uit-lijst van de juli 2009 mama's.

Bevallingslijst:
    03 juni Sven, 2630 gr, 49 cm, 34+4, zoon van Kelly, 26 jaar, 2e kindje, ZKH, FV, (11 juli)
    03 juni Isis, 2510 gr, 46 cm, 34+6, dochter van Nynke31, 34 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, (9 juli)
    14 juni Roan, 2395 gr, 35+3, zoon van Loel, 29 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, (16 juli)
    17 juni Emma Aruna, 1990 gr, 34+4, dochter van Debby82, 27 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (25 juli)
    18 juni Bob, 3222 gr, 36+2, zoon van Pooh69, 32 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, (14 juli)
    24 juni Amy Antonia Louisa, 3110 gr, 37+0, dochter van daisy28, 29 jaar, 2e kindje, ZKH, FV, (15 juli)
    26 juni Liv, 38+0, dochter van LindaS, 25 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (10 juli)
    26 juni Megan, 38+2, dochter van Andrea83, 25 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (8 juli)
    27 juni Ty Jela, 2785 gr, 49 cm, 38+0, dochter van Ilona19, 20 jaar, 1e kindje, ZKH (inleiding), BV, (11 juli)
    27 juni Lucas, 3110 gr, 49 cm, 38+5, zoontje van Sucre, 29 jaar, 1e kindje, thuis, BV, (6 juli)
    28 juni Adrijana, 3050 gr, 50cm, 38+6, dochter van Bubica, 25 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (6 juli)
    29 juni Noah, 38+0, zoon van Sanneke1982, 26 jaar, 1e kindje, thuis, BV, (12 juli)
    29 juni Lars Bjorn Christoffel, 39+3, zoon van Robin77, 30 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (3 juli)
    30 juni Sid, 2685 gr, 45 cm, 39+4, zoontje van Daphne B, 29 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (4 juli)
    02 juli Quinn, 3230 gr, 50 cm. 38+0, zoon van Mamabeer, 3e kindje, ZKH, BV, (16 juli)
    02 juli Yannick, 4200 gr, 39+6, zoontje van Robine, 32 jaar, 2e kindje, ZKH,BV, (4 juli)
    04 juli Frederique Anna, 3530 gr, 50 cm, 39+1, dochter van Ryanne, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, FV, (10 juli)
    04 juli Logan William, 3440 gr, 38+4, zoon van Gyino, 26 jaar, 1e kindje, thuis, BV, (14 juli)
    06 juli Elin Charlize, dochter van Sunshine 82, 26 jaar, 1e kindje, ZKH
    06 juli Dane, 3390 gr, 51 cm, 39+5, zoon van 00Wendy00, 27 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (8 juli)
    07 juli Ilja Lena, 41+0, dochter van Dommel, 23 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (2 juli)
    08 juli Frank, zoon van Deetje, 35 jaar, 1e kindje, thuis, BV, (1 juli)
    08 juli Laiss, dochter van Sabbe, 27 jaar, 4e kindje, ZKH, FV (8 juli)
    08 juli Collin Frans, 4640 gr, 56 cm, zoon van Kuidebokibi (junimama, staat niet op de lijst) ,
    08 juli Damian, 2810 gr, 40+2, zoon van Roozjuh, 23 jaar, 1e kindje, ZKH, FV
    08 juli Amber, dochter van Wbpepe, 32 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, (16 juli)
    08 juli Juulz, 2870 gr, 47 cm, 40+3, dochter van Loulou79, 29 jaar, 3e kindje, thuis, BV, (5 juli)
    09 juli Dinja, 3560 gr, dochter van Carla1980, 29 jaar, 2e kindje, thuis, FV, (11 juli)
    09 juli Iris, 3940 gr, 52 cm, dochter van Ani, 23 jaar, 1e kindje, thuis, BV (02 juli)

Er zijn al 14 jongetjes geboren.
    Er zijn al 15 meisjes geboren.

Uitgerekende datum:
    01 juli Mona Lisa Smile, 32 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, inleiding 10 juli

02 juli Nena77, 31 jaar, 2e kindje, ZKH, BV,

04 juli Kaatje80, 29 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,

05 juli Passie83, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,

06 juli Alouise, 33 jaar, 2e kindje, ZKH, FV,
    06 juli Jo79, 29 jaar, 2e kindje, ZKH, BV,
    06 juli Brennie888, 28 jaar, 1e kindje, ZKH, BV
    06 juli Jodi1981, 27 jaar, 1e kindje, Thuis, BV

07 juli Shanna23, 23 jaar, 2e kindje, thuis, FV,
    07 juli LadyC, 29 jaar, 2 kindje, thuis, FV,
    07 juli Duimelijn, 25 jaar, 1e kindje, thuis, BV,

10 juli xMamaDianax, 24 jaar, 2e kindje, thuis, BV,
    10 juli DvS, 24 jaar, 1e kindje, ZKH, FV

11 juli Lennylenn, 23 jaar, 1 kindje, ZKH, BV,
    11 juli Tijgertje23, 25 jaar, 1e kindje, thuis, BV,

12 juli Cuna1, 35 jaar, 1e kindje, ZKH, BV

13 juli Martine, 27 jaar, 2e kindje, thuis, BV,
    13 juli Kate77, 32 jaar, 2e kindje, thuis, BV,

14 juli Sabientje28, 28 jaar, 3e kindje, ZKH, BV,
    14 juli Patries81, 28 jaar, 2e kindje, thuis/ZKH, BV,

15 juli Daantje27, 1e kindje, ZKH, BV

16 juli Daffie1977, 32 jaar, 3e kindje, thuis, BV,
    16 juli Miffy77,

17 juli MirandaB, 24 jaar, 1e kindje, ZKH, FV,

20 juli Smallville, 33 jaar, 2e kindje, ZKH, BV,
    20 juli Mouschy, 31 jaar 3e kindje, ZKH, BV, inleiding met 39 weken, 16 juli
    20 juli Miamel, 19 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,
    20 juli Naamgebruiker, 26 jaar, Thuis, BV

21 juli Maine, 32 jaar, 2e kindje, ZKH, BV,
    21 juli Mazz, 22 jaar, 1e kindje, BV,

22 juli Fedi, 28 jaar, 1e kindje, thuis, FV,
    22 juli Lotuss, 41 jaar, 4e kindje, thuis, FV
    22 juli Shira83, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, BV
    22 juli Safiya, 29 jaar, 4e kindje, thuis, BV
    22 juli Diantje82, 26 jaar, 1e kindje, thuis, BV,

24 juli Snuffeltje, 35 jaar, 4e kindje, ZKH, BV,

25 juli Meilan, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,
    25 juli Aurelie, 34 jaar, 2e kindje, ZKH, FV

26 juli Nelizzz, 27 jaar, 2e kindje, thuis, BV,
    26 juli Margrietje, 27 jaar, 1e kindje, thuis, FV,
    26 juli Minime, 33 jaar, 1e kindje, ZKH, BV
    26 juli 1986Fleur, 23 jaar, 2e kindje, thuis, BV

27 juli Kristel86, 22 jaar, 1e kindje, thuis, BV,
    27 juli Phoobear, 31 jaar, 2e kindje (1e kindje overleden), ZKH, BV, inleiding 14 juli ivm stuit

28 juli Spirit70, 39 jaar, 2e kindje, ZKH, Inleiding 8 juli!

29 juli Nicole84, 24 jaar, 1e kindje, thuis, BV

31 juli Vlekkengek, 25 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,
    31 juli Kimvnb, thuis, BV,
    31 juli Ollebolleke, 38 jaar, 4e kindje, ZKH, BV

De Buddylijst van de juli-mama's:

Debby82 - Wbpepe - Robine
    Kaatje80 - Sucre - Tijgertje23
    Loulou - Spirit70 - Deetje
    Kelly - Mamabeer
    Diantje82 - Cimu27
    Dommel - Daphne B
    Gyino - Sunshine82
    Ilona19 - Fedi
    Meilan - Ryanne
    Pooh69 - Emma29
    Snuffeltje - Nicole84
    Roozjuh - Lennylenn
    MLS - Sabientje28

Er worden nog 14 jongetjes verwacht.
    Er worden nog 17 meisjes verwacht.
    Van 20 kindjes weten we het geslacht pas bij de geboorte.

Ani, je staat erbij :D

10. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    @mls: fijn dat je geslapen hebt! heb je nu misschien wat meer energie voor wat er gaat komen. We duimen voor je meid!

@kaatje: haha ja das wel een goeie van hem, jammer dat ze er niet meer intrapten.. Ik ga morgen lekker naar de kapper zodat ik er de komende weken nog een beetje toonbaar uitzie wil nu een strakke bob en ietsje donkerder dan ik nu ben, lekker pittig wil ik er
    strakkies als kersverse mama uitzien (al werken de slapeloze nachten daar misschien niet zo aan mee... haha)
    Enne, misschien zijn het wel tekenen die ontstekingen! al is het natuurlijk niet echt fijn

@lotuss: ja met een peuter om je heen lijkt me ook erg lastig. Aan rust kom je dan ook niet echt toe.. ben wel blij met mijn puber hier in huis, die gaat ten eerste nog naar school de hele dag en helpt waar hij kan. En laten we het hopen van dat stofje ;)

@snuffel; thanks voor je lieve woorden! Ben blij te lezen dat ik niet de enige ben.
    's Ochtends ben ik heel vroeg wakker en ga eruit om te eten en Matt naar school te helpen Dan om een uur of half 10 ben ik weer moe en ga ik nog ff slapen. Eerst deed ik dit steeds 's middags, maar dit werkt beter. Mijn mannetje werkt al best weinig, maar wel 12 uur per dag in de weekenden en dan heb ik steeds niet meer zoveel gepland staan zodat ik me verveel en teveel nadenk! Morgen ga ik naar de kapper en 's avonds hebben we en housewarming van
    vrienden dus gelukkig wat te doen. Vandaag maar een rustdag zullen we maar zeggen.

@cuna: succes in het ziekenhuis

@tijgertje: ik duim voor je meid!

@Ani: van harte gefeliciteerd met jullie kleine meid Iris! De laatste weken waren zwaar, maar nu is ze er dan eindelijk. Hopelijk kun je nu even uithijgen en van je kleine meisje genieten

@margrietje: ja het lukt me ook meestal wel hoor en zei 2 dagen geleden nog tegen mijn man: goh wat gek dat ik helemaal niet zo emo ben tijdens de zwangerschap! en dan komen de tranen
    dus toch ineens haha. Succes bij de VK, alles zal wel ok zijn toch?
    de meiden gaan aan kop, we hebben een jongen nodig! hihi

Heb net de ouders van nu binnengekregen, ga die nu lekker lezen en hoop dat als ik hem uit heb de bieb hier open is (die heeft echt onmogelijke en vreemde tijden.. :x)
    Mijn hondje wijkt trouwens de laatste dagen niet van mijn zijde, hij wil de hele tijd naast me liggen, vind het wel schattig!

11. Daphne B

Daphne B Bekend lid

26 feb 2008
    593
    0
    0
    import-brabo
    Goedemiddag allemaal,
    weer een paar beebjes zie ik!!

Robin 77, gefeliciteerd met je zoontje Lars!!
    Dat klinkt als een heftig verhaal, goed dat je naar je gevoel hebt geluisterd zeg!! Hopelijk is alles nu goed met jullie!

Ani, gefeliciteerd met je kleine meisje Iris!!

Nicole 84, thanks!:)
    Dat rompertje heb ik trouwens van een vriendin gekregen, die heeft ze laten bedrukken bij Persoonlijk bedrukte kinderkleding en babykleding als kraamkado! - simply colors
    Ik snap ook je gevoel wel, ben ook zo'n controlfreak en met name die laatste dagen zijn zwaar omdat je wel dingen wil maar bijna niks meer kan. Het heeft hier ook wel iets van een week geduurd voordat ik me aan de situatie kon overgeven. Maar straks als de kleine er is komt dat gevoel van controle beetje bij beetje weer terug hoor! ;)

Kolven; ik heb de medela mini electric gekocht omdat ik toch eentje thuis wilde hebben maar heb er toch wel spijt van! hij maakt enorm veel herrie en hield er bij de tweede keer gebruik al mee op! En natuurlijk deed hij het weer toe ik terug in de winkel was..;)
    Kennelijk was er melk in een of ander ventieltje geschoten? Ze deden bij de Prenatal in ieder geval alsof ik er fout mee omgegaan was terwijl ik toch een week zonder problemen gekolft heb in het kraamhotel.. (daar hadden ze de symphony, fijn apparaat)
    Ach, ik heb nu al een paar dagen niet meer hoeven kolven omdat de ergste stuwing er van af is en straks op het werk is dat apparaatje wat ik nu heb wel okee. De Swing schijnt ook wel goed te zijn en ook een stuk stiller, als deze er weer mee op houd wil ik er zo een.

Vanmiddag gaan we langs de Ikea, ik vind het wel spannend hoor! We hebben Sid nog nooit in de auto gehad (op deze manier) en de dichtsbijzijnste Ikea is in Eindhoven. Maar we moeten wel echt even een paar dingen hebben!
    Om een uur of 13 wil die kleine vast z'n volgende voeding, daarna hebben we zo'n 2, 3 uur om eens een poging wagen!8)

12. diantje82

diantje82 Actief lid

19 apr 2008
    277
    0
    0
    Verzorgende IG
    Apeldoorn
    Ani gefelciteerd met jullie dochter!!!!

13. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    O die hormonen aan het eind! :x
    Ligt m'n dochtertje lekker in bed, is ze net een beetje in slaap (duurde een poos) begint er weer een of andere idioot keihard te boren..:x:x:x
    Wat een timing!! En niet zo zacht..lijkt wel in de kamer hiernaast ofzo.. zit ze weer rechtop natuurlijk..
    Er is hier altijd wel iemand aan het boren geloof ik, ben ik blij dat ik over een paar maanden verhuist ben zeg!
    Was in staat om te gaan zoeken waar het vandaan kwam en die boor door z'n strot te rammen..:D
    Aan dat soort reacties merk ik dat het echt tijd wordt dat ze komt..
    In de week voor m'n dochter geboren werd voelde ik me ook zo.

14. Margrietje

Margrietje Actief lid

18 nov 2008
    166
    0
    0
    Hoi!

Vraagje:
    Ik krijg steeds erger last van stijve liezen... ik kan m'n stoel/bed haast niet uitkomen en mijn benen optillen is een zware klus aan het worden... Ook heb ik continue een druk op mijn blaas/schaambeen. Het kindje is al wel ingedaald maar die stijve liezen worden steeds erger, net als de druk op mijn blaas/schaambeen.. kan dat komen doordat het kindje dan nog verder indaalt?

(Bij de vk kreeg ik vorige week wel folders mee over rugklachten maar een concreet antwoord op mijn vraag, kreeg ik niet...)

15. Margrietje

Margrietje Actief lid

18 nov 2008
    166
    0
    0

Die hormonen... tja... Mijn buren zijn met vakantie en hun zoon is alleen thuis... Je raadt het al...
    Ondanks dat het tot op heden qua geluidsoverlast, feestjes ed nog wel mee valt, ben ik continue alert...:x Belachelijk eigenlijk want ik moet me gewoon concentreren op mezelf en de baby.. Soms vraag ik me af hoe ik die 'knop' kan omzetten...

Wat mij soms helpt is afleiding zoeken; lezen, poetsen of opruimen.. Misschien helpt het jou ook een beetje! ;)
    Aan de andere kant is het een goed teken... misschien komt de baby nu wel snel!! :)

16. Aurelie

Aurelie Bekend lid

31 jan 2007
    500
    1
    0
    teamleader
    Brabant
    Zag net dat ik mijn spoedmailtje van dinsdag bij de juni mama's had geplaatst;). Kwam natuurlijk door de stress.

Dinsdag in het zk voor controle wegens te hoge bloeddruk. Deze bleek nog steeds te hoog te zijn, maar ik had ook al 3 cm ontsluiting!! Er werd besloten dat ik opgenomen mocht worden en de verwachting was dat ik die dag op eigen kracht zou gaan bevallen en anders zou ik woensdag ingeleid gaan worden.
    Ik ben toen samen met mijn mannetje snel naar huis gegaan om mijn spulletjes te pakken. En mijn schoonouders gevraagd ons kleine mannetje van het kdv te halen.
    Daarna is alles in een sneltreinvaart gegaan. Ik ben die nacht (00h19 )in 2.5 uur bevallen. Was erg heftig!! Maar we hebben er een mooie dochter van 3840 gr voor terug gekregen. Ze heet JANIEK GUSTA en het is echt een plaatje. Ik heb een mini hechting en verder helemaal niks. Mijn ijzer is alleen wat aan de lage kant 5.7 maar ik mocht woensdagochtend toch lekker naar huis.
    Ik voel me prima en ben supergelukkig. Kom snel weer bijlezen, maar ik ga nu snel terug naar mijn kleine meid.

groetjes, Aurelie

Voor de lijst: 8 juli Janiek Gusta 3840 gram 37 wk 4dg

17. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Gefeliciteerd Aurelie!!

18. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    O fijn margrietje..die kids kunnen er ook wat van natuurlijk met hun muziek..weten hun veel...
    Maar wel raar dat je je zo druk maakt over dingen die je normaal niet eens opvallen misschien he..alsof al je zintuigen allemaal op scherp staan! Bij mij helpt even huilen ook altijd goed, dan kan ik er daarna wel weer tegen! ;)

19. Snuffeltje

Snuffeltje Actief lid

3 feb 2009
    437
    0
    0
    Boxtel
    Aurelie en mannetje, hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Janiek Gusta! Knap snel weer goed op en geniet van je gezinnetje!!!

20. Margrietje

Margrietje Actief lid

18 nov 2008
    166
    0
    0
    Lotuss: Oh, misschien moet ik dat ook is proberen... wie weet helpt dat ook bij mij...:D irritant he dat dat soort 'onzin' dingen je bezig gaan houden...:(

Aurelie: Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter en geniet ervan!

Deel Deze Pagina