Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
  2. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
  3. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

@ Ryanne: wat een schatje! Balen dat het einde van de bevalling niet zo ging als gehoopt, maar jullie hebben er een mooi meisje voor terug!

@ Nicole: ik ben normaal ook echt niet zo precieze poetser hoor, maar de laatste maanden van de zwangerschap kan ik echt heeeel slecht tegen rommel. Benieuwd hoe dat straks na de bevalling weer zal zijn.
    Hier had ik het een beetje verkeerd getimed met de bieb, die zat net dicht toen ik daarkwam. Is vanavond wel open, maar heb geen zin meer om terug te gaan. Ga evt morgen wel en anders kijk ik nog wel even wat mijn schoonmoeder in de kast heeft staan.

@ MiniMe: fijn dat alles goed was. En verder gewoon lekker een baaldag houden hoor! Moet ook kunnen toch?

@ Wbpepe: wat een scheetje! Doe maar lekker rustig aan! Hopelijk vindt ze snel het juiste ritme!

@ Gyino: laat maar lekker lopen die kraamtranen!

@ Tijgertje: Hoop ook voor je dat het doorzet!

@ Sucre: fijn dat Lucas het zo goed doet! En lekker dat jij alweer in je oude kleding past!

@ Robine: hoop dat jullie knul ook snel het juiste ritme vindt!

@ Debby: gelukkig duren mijn koortsblaren over het algemeen geen 2 weken en daar zit ik nu inderdaad zeker niet op te wachten. Er zit nu al iets een korstje op, dus hoop dat ie met een paar dagen weg is.

@ Mamabeer: volgens mij zijn er heel wat die wat over zouden hebben voor jou bevalling (ik in ieder geval haha). Fijn dat het allemaal zo goed gaat. Lekker verder genieten! En wat een lieve foto's!!

4. Margrietje

Margrietje Actief lid

18 nov 2008
    166
    0
    0
    Omdat ik niemand wil vergeten: Degenen die vandaag bevallen zijn: gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinsten! (er worden nu zoveel baby's geboren, dat ik bang ben dat ik iemand vergeet te feliciteren.. :))

Ego: vanmiddag bij de vk geweest voor controle. Alles was goed! Het kindje was erg diep ingedaald zei ze.. Spannend! Laten we nu ook maar hopen dat het snel komt! ;)

5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    @kaatje als het korstje erop zit dan is volgens mij het meest besmettelijke al weg, maar ja je wilt natuurlijk geen risico lopen met zo een kleintje

6. Meilan

Meilan Bekend lid

18 okt 2008
    639
    0
    0
    Liner Manager
    Antwerpen
    @ Ryanne: Hey buddy!!! Heftig verhaal, meid. Maar jullie meisje is gewoonweg prachtig! Nog eens een dikke proficiat hoor :)

@ alle nieuwe mama's en papa's: Van harte gefeliciteerd!!!

Hier gebeurd er niet veel. Ik zit hier dus gewoon op de zetel te wachten en wachten en ... wachten.
    Volgende vrijdag weer naar de gyn. Benieuwd of we dan iets verder staan.

7. daisy28

daisy28 Actief lid

24 sep 2008
    228
    0
    0
    brabant
    Aurelie,Ani,Duimelijn,Mamadiana, gefeliciteerd met jullie dochters
    Janiek Gusta,Iris,Rieléna Deborah, Priscilla Diana

geniet van deze mooie tijd, en rust goed uit.

8. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

Denk dat het ook allemaal meevalt, maar idd, geen enkel risico!

9. deetje

deetje Bekend lid

10 dec 2007
    563
    0
    0
    docent
    Friesland
    :$:$:$:$:$:$:$ en er zei nog iemand 'niets gebeurd met volle maan?':D:D

Update Spirit: eerste ballonnetje had 1 cm gegeven, gisterochtend zou ze opnieuw eentje krijgen en als alls niet lukt mag ze evt ks. Vanochtend kreeg ik bericht, verloskamers zaten weer vol (het is echt een gekkenhuis hier in de omgeving, baby's bij bossen). Dus ze moest weer wachten. Verder nog niets gehoord dus hoop eigenlijk dat het gewoon op gang is!
    Hoop op snel goed bericht.
    Truste en
    IEDEREEN VAN HARTE MET JULLIE KLEINTJES!

10. cuna1

cuna1 Lid

5 jul 2009
    90
    0
    0
    apothekersassistente
    Epe
    alle meiden gefeliciteerd die bevallen zijn !!!
    Vanmiddag naar ziekenhuis geweest voor extra controle omdat bloeddruk weer omhoog was gegaan 140/95. in ziekenhuis was gelukkig weer alles goed (bloed/urine/ctg/echo). krijg nu zondagochtend weer controle door eigen verloskundige. Hoop natuurlijk dat het niet meer nodig is en dat de baby er is, het rommelt hier wel met harde buiken en menstruatie achtige krampjes die doorstralen naar onderrug, dus wie weet begint het te komen.

11. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

Goede-vroege-morgen dames! :D

Er lijkt hier eindelijk wat te gebeuren!! :D

Ging rond 23.00u naar bed, maar voelde me niet helemaal top. Flink krampen in mijn darmen. Dit bleek wel te kloppen want rond 00.00u was ik ineens enorm aan de diaree, liep volledig leeg (sorry dames voor de details) :). Vervolgens blijven er nu en dan krampen (weeën) opkomen laag in mijn onderrug en buik. Heb het nog niet helemaal bijgehouden, maar schat zo om het kwartier/20 minuten. Krijg in ieder geval niet de kans om in slaap te vallen ;).
    Tevens straks bij het afvegen een klein beetje rose slijm (moest wel goed kijken hoor :p)

komt er weer een...

Houd ongeveer max minuutje aan iedere keer van begin tot eind.

Nu maar hopen dat het doorzet!

Probeer jullie zo lang mogelijk via deze weg op de hoogte te houden, daarna per sms!
    Ga nu proberen toch nog wat slaap te pakken!

12. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Goedemorgen!!!!!!!!

Hier een lekker onrustig nachtje gehad, erg slecht geslapen ben er maar om 7 uur uitgegaan....

Mamabeer wat een kanjers van zoons heb je!!! erg leuke foto's!

Wbepe wat een mooie meid hebben jullie gekregen!

Kaatje heeeeeeeeel veel succes meid!!!

Cuna wel fijn dat je goed in de gaten gehouden word! Sterkte vandaag!

13. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

29 nov 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    kaatje-- succes!! hoop dat het goed door zal zetten!! Spannend hoor!

14. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    hihi wat een baby-boom opeens zeg!

15. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    @wbpepe: wat een lief snoetje heeft ze!!!

@gyino: fijn toch dat je lekker kunt kolven en dat dit wat rust geeft. Ik ben dit ook zeker van plan hoor!

@tijgertje: spannend hoor!

@mamabeer: klinkt goed een bevalling zonder al te veel pijnlijke weeen. Mooi dat je mams de navelstreng heeft doorgeknipt. En wat een liefie is het!! Ook leuk gedaan die lettes op het raam, heb je die zelf gemaakt?
    Enne, je 2 grotere knullen zijn al stoere binken hoor!

@spirit: jee meis dat begint nu wel lang te duren. En wat een gekkenhuis daar alle verloskamers vol... Houd vol meid en je hebt nu je kleintje toch echt bijna in je armen!

@kaatje: spannend meid, zou het dan echt??

ego: loop de hele tijd om van alles en nog wat te stressen.. krijg mezelf maar niet ontspannen grrrr. Gelukkig mag ik zo naar de kapper, kan ik weer even van huis weg, misschien scheelt
    dat. Gisteren de hele dag harde buiken gehad en 's nachts nergens last van.. BM zit ook weer een stuk hoger dan vorige week, das toch gek?

16. @ magrietje spannend dus
    @ mamabeer mooie foto's van je knullen zeg
    @ kraamtranen heb er niet echt last van. wel paar keer moeten huilen als ik erbij nadenk dat het 'voorbij' is. Bedoel dan mn buik, het getrappel, bezoekjes aan de vk en de echo's en vandaag de laatste dag kraamzorg. Vriend zegt nu begint iets niews en moois maar kan daar even moeilijk aan denken. Denk dat het komt dat er veel gebeurd in zo'n eerste week en dat ik van zaterdag t/m woensdag veel niet mee heb gekregen.

17. @ spirit i hoop dat het doorgezet heeft
    @kaatje wat spannend meid!!
    @ wat een mooie foto van Amber zeg
    Ik kom ook zo ff spammen ;)

18. [​IMG]

weet even niet hoe ik de foto hier krijg ipv de link

19. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    O heerlijk Ryanne, wat een poepie..dat lijfje..lief toch he..

Nicole, je bent niet de enige hoor! Weet hoe je je voelt...
    Moet het ook echt van me af gaan zetten. Lag om drie uur vannacht te hyperventileren..
    Heb nogal last van gezwollen slijmvliezen terwijl ik niet verkouden ben ofzo. Door dat gesnuif ga ik verkeerd ademen, en de stress natuurlijk. Dus..dochter naar schoonmama vandaag en ik maar weer een dagje rustig aan..:( heeft ze in elk geval nog een leuke dag..

20. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    Hey dames,
    Vandaag zou ik uitgetelt zijn.... pff toch wel raar hoor ik heb al die tijd naar deze datum toegeleeft en nu die er is is er helemaal niets bijzonders mee hahaha gek he?
    En de kleine is alweer 5 bijna 6 weken oud.
    Sven doet het super, hij is vorige week 600 gram bijgekomen dat is echt super veel en hij is 2 cm gegroeit, de prematuur pakjes passen nu echt niet meer. Pfff vind het wel erg hoor, dan kijk ik naar Bjorn en dan merk ik hoe snel hij al groot is geworden en dat Sven net zo hard op weg is.

Zo weer genoeg sentimenteel gedoe, ik ga maar aan de srtijk beginnen die word ook groter als ik er niets aan doe.;)

Deel Deze Pagina