Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

Hello!

Helaas kom ik zelf weer nieuws brengen ...
    Na half 4 vanmorgen zijn de krampen/weeën zo goed als helemaal afgenomen :x. (daarvoor kwamen ze een tijd tussen de 5 en 10 min).Vanaf dat moment heb ik ook wat kunnen slapen tot een half uurtje terug. Ben wel echt mijn slijmprop kwijt, hele nacht en ook nu nog veel slijm met rose/rode slierten.
    Dus, nu gaan we maar weer afwachten ....

Maar goed, er is in ieder geval al meer activiteit geweest dan ik de hele zwangerschap heb gehad :D

@ Nicole: bm zat bij mij afgelopen keer bij vk ook weer hoger, dus ik zeg tegen haar hoe kan dat nou. Zij gaf aan dat het kan komen doordat de beeb enigszins anders is gaan liggen en dat de beeb bovendien nog steeds groeit.

2. sabientje28

25 jun 2009
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    goedemorgen dames,

ik lig in het zh om ingeleid te worden
    ze gaan straks de vliezen breken dus als het mee zit heb ik vandaag onze kleine meid

groetjes

3. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

@ Sabientje: heel veel succes!! Zet 'm op!!

4. cuna1

cuna1 Lid

5 jul 2009
    90
    0
    0
    apothekersassistente
    Epe
    succes sabientje!!!
    vervelend dat het niet lekker doorzet kaatje80.
    Hier is het ook weer rustig geworden, geen krampen/harde buiken gehad afgelopen nacht. wel wat rugpijn onderin. dus vandaag weer rustig afwachten.

5. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

@ Cuna: gaan we maar samen wachten....

6. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

Wat is het rustig hier vanochtend....iedereen aan het bevallen?? :D;)

7. Jodi1981

Jodi1981 Actief lid

28 apr 2008
    467
    0
    0
    Huismoeder, huishouding
    Overijssel
    Hallo iedereen,

Na al een aantal weken met gerommel ben ik op 6 juli (precies 40 weken) bevallen van een gezonde zoon! Zijn naam is Damien. (kan alleen de 2 puntjes op de e niet vinden :))
    Hij weegt 3164 en is 48 cm lang.

We genieten lekker van ons kleine mannetje. Alles gaat goed.
    En het is zooo ontzettend mooi om mama te zijn.

8. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

@ Jodi: VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON! GENIET ERVAN!!

9. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

29 nov 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    jodi-- Gefeliciteerd met jullie zoon Damiën!

kaatje--- volgens mij is inderdaad iedereen aan het bevallen of lekker van hun kleintje aan het genieten. Ik ben hier echt de dagen aan het aftellen. A.s donderdag mag het komen van mij :D:D

Bij jou nog steeds rustig?? of heb je toch af en toe nog krampen maar niet regelmatig meer?

10. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Jodi: Van harte met Damiën( alt 137) ;)!!!!

Kaatje en Spirit kom op he!!! Hopelijk zet t door bij jullie en hebben jullie je kleintjes ook snel vast!

11. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

Het is hier weer behoorlijk rustig inmiddels. Heel af en toe nog een krampje, maar meer dan menstruatiepijn (waar ik ook al zelden last van had) kan ik het niet meer noemen.

12. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

29 nov 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    pff balen.... misschien helpt een klein stukje rustig lopen? naja je zal zelf ook vast al van alles geprobeerd hebben om het weer op gang te brengen. (seksen, rustig lopen, traplopen, blaas goed leeg houden ? ) En probeer ook evn goed te rusten, als het straks wel doorzet kun je de energie goed gebruiken en aangezien je een slechte nacht hebt gehad....

ik moet zo boodschappen halen. Heb alleen helemaal geen zin! iedereen die me dan weer aanspreekt... gerust leuk bedoeld, maar ik wordt er echt gek van. Ik woon in een dorp, dus iedereen kent iedereen.

13. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

@ Sarah: ja, ik woon ook in een dorp en iedereen weet inmiddels ook dat ik lekker over tijd loop. Had net dan ook even geen zin om broodjes te gaan halen, heeft mijn vriend gedaan. Heeft die voor de verandering alle vragen mogen aanhoren :D.
    Ga straks nog wel even met een vriendin naar dorp (officieel stad) verderop. Even eruit en tevens heb ik dan idd wandelingetje.
    Enne, blaas is wel leeg na vannacht, moest na elke kramp wéér plassen :) en aangezien wij maar 1 toilet hebben, ben ik ook steeds de trap op en af geweest....zou toch denken dat het dan door had moeten zetten haha. En sexen...pff, nee sorry, daar moet ik toch echt even niet aan denken haha.
    Verder doe ik het rustig aan vandaag hoor!

Jij succes met het incasseren van alle vragen haha. Misschien moet je een grote zonnebril opzetten met zonnehoed en een heeeele wijde trui oid zodat je niet herkend wordt! 8):D

14. Naamgebruiker

Naamgebruiker Actief lid

3 jul 2009
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    JODI VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE ZOONTJE DAMIËN!!!

@ kaatje zo dat is balen zeg, had eigenlijk wel verwacht dat je nu je kleine al in je armen had of in elk geval druk bezig zou zijn met bevallen als ik gister zo meekreeg. Hopelijk zet het snel weer echt door.

Arme spirit het begint nu wel erg lang te duren en lijkt me erg vermoeiend. Nog even volhouden meid dan heb je hopelijk heeeeeeeel snel je kleine in je armen.

@ mensen die je aanspreken, heb ik geluk bijna geen last van hehehe, maar kan me wel voorstellen dat het vervelend kan zijn. Dus snel de supermarkt door rennen, uhmmm waggelen hehe, dames ;D.

Gaan jullie verder nog iets bijzonders doen vandaag? Ik ga zo direct lekker met manlief en een neefje en nichtje naar artis. Even de deur uit, heerlijk! Word een beetje gek van het thuiszitten en hier in de omgeving is het niet echt geschikt om te wandelen of dergelijke dus kijk er echt naar uit.

Nou hopelijk zet het bij jou ( kaatje ) en nog een paar dames door vandaag.

Liefs

15. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    @ryanne: lieffff!!!!

@lotuss: nou ik krijg het er gewoon benauwd van! Vanochtend lekker naar de kapper geweest en me een totaal andere coupe aan laten meten (het is nu niet meer donkerblond maar echt bruin
    en ik heb een mooie boblijn, ben er heel blij mee, staat lekker pittig!)
    Daarna nog ff naar een vriendin geweest waar ik ff heerlijk mocht uitjanken en voel me weer als herboren. Pfoe die hormonen beginnen nu wel op te spelen hoor!

@kelly: gek idee he, dat het zo snel gaat allemaal!

@kaatje: balen zeg dat ze weer zijn afgenomen, ik stuur nog wat weeen naar je toe!

@sabientje: spannend meid, en succes!

@Jodi: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Damiën!

haha die vragen herken ik wel, alleen heeft mijn mannetje er meer last van dan ik. De gasten in het restaurant waar hij werkt vragen constant aan hem of hij al vader is geworden...
    Ga nu lekker beetje bankhangen en boekjes lezen, had ik al gezegd dat ik een boek bij de bieb heb gehaald over sterrenbeelden en het karakter van je baby/kind? Echt een heel leuk boek als je tenminste een beetje astrologisch ingesteld bent...
    Tis hier inderdaad wel heel rustig, denk dat alle kersverse mama's druk in de weer zijn en wie weet komt er weer een bevallingsgolf??

16. deetje

deetje Bekend lid

10 dec 2007
    563
    0
    0
    docent
    Friesland
    * BUDDYNIEUWS *

Spirit is gister bevallen van dochter MARISSA !

(sms'je ligt boven en traplopen is nog geen hobby :)ik mail straks nog gewicht en lengte). Het is uiteindelijk een keizersnede geworden.

17. Margrietje

Margrietje Actief lid

18 nov 2008
    166
    0
    0
    Alle nieuwe mama's en papa's: Gefeliciteerd en geniet ervan!!

Voor iedereen bij wie het rommelt: Veel succes!

Groetjes!

18. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Spirit..gefeliciteerd meid!!
    Ik gun het iedereen van harte maar jou in het bijzonder..
    Krijg er tranen van in m'n ogen, geniet ervan meis! Hoop dat je snel hersteld zal zijn van de keizersnede! Dikke knuf..ook voor je meisje!

19. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Jij ook van harte gefeliciteerd Jodi!

20. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ spirit GEFELICITEERD MEID!!!!! eindelijk heb je je kleine in je armen kunnen sluiten Geniet ervan!!

xxxx fl3x

Deel Deze Pagina