Let op! Babydump heeft laagste prijsgarantie! Ook als je iets op internet ziet. Als je het uitprint en je gaat er mee naar de winkel dan krijg je het bij babydump ook voor die prijs. Is handig als bv babydump dichter in de buurt zit! We hebben daar de alecto dbx88 babyfoon ook gekocht voor 60 euro, terwijl hij in de winkel voor 120 staat. We hadden gewoon een aanbieding van kinderstoeltje.nl uitgeprint!
Echt waar? Dus dan zou ik mijn wagen voor nog minder kunnen krijgen? Hoef ik alleen de aabieding uit te printje.. JiPPiii! De wagen die wij willen is wel met foambanden, maar hier hoor ik alleen maar goede verhalen over. Wij gaan niet in het bos wandelen ofzo. Gewoon een stadswagen dus. En hij is heel licht in gewicht en heel klein op te vouwen. En ik vind de reiswig helemaal geweldig. Ook vind ik het leuk dat het frame van zichzelf gebogen is.
Ja, ik weet dat ze de laagste prijsgarantie hebben, maar het kamertje komt ook van Babypark (is ook net zo ver), dus vandaar. Die man van Babydump had ook van die wazige verhalen, kon zogenaamd niets in de computer nakijken over prijzen etc., dus had ik zoiets van, laat maar. Voor iedereen die een wagen gaat kopen, bij (bijna) alle zaken kun je onderhandelen over de prijs van je kinderwagen, kan toch weer schelen.
Het is zo grappig, als alles goed blijft gaan dan ben ik precies uitgerekend op 3 juli 2009 en op die dag word ik 30! Ben dus uitgerekend op mn eigen verjaardag! Maar die datum zal het wel niet worden, ik denk dat het juni wordt. Maar in ieder geval wel grappig!
ik heb het net heel rustig me moeder verteld en wonder boven wonder reageerde zij positief ik heb alleen gevraagd of ze het me vader nog niet wilt vertellen en ze zei ook dat het ff beter was van niet. dus eentje heb ik al gehad nu de rest nog pfff
slaaplekker allemaal, heb flinke oorpijn, ontsteking van tandvlees in combi met kou op mn gezicht gevat. Wist niet dat dat kon, allemaal spul meegekregen van de huisarts, kan ik een rustig nachtje slapen na afgelopen nacht. @ mamabeer... fijn dat je moeder positief reageerde.... suc6 verder, hoop dat t allemaal goed uitpakt voor je! zodat je kan genieten
hey meiden, ik durf me ook eindelijk bij jullie clubje te voegen. Het begint nu na 1,5 een beetje door te dringen dat de duivels echt niet meer gaan komen (hoop ik) dus ook bij ons hangt nu de vlag uit. Ik ben voor de 7e uitgerekend en ben al naar de gyn geweest (moest op controle) en progesteron gekregen omdat ik al 3 miskramen gehad heb. 19 november de eerste echo. Ik vind het zo spannend! Liefs
Ja ik ben nu ook een stuk opgeluchter pfff eindelijk ik heb dr ook al de babykamer laten zien die ik wil...ze was eigenlijk wel blij haha in ieder geval al een last minder nu de rest nog
Ik heb ook zo'n ontstoken tandvlees. Had ik bij mijn vorige zwangerschap ook @ Tinkerbell volgens mij hield jij altijd de lijst heel goed bij! Is het goed als ik je af en toe help of vind je dat vervelend?
Heel veel sterkte meid @mammabeer, Mijn familie reageerde ook alleen bij de eerste 2 enthousiast, dat werd met de 3de al een stuk minder.. Nu heb ik zelfs niet verteld dat we bezig waren voor een 4de.. Ik vertel het nu echt pas na 3 maanden, en als er mensen zijn die niet blij zijn.. jammer dan.. WIJ zijn superblij das het belangrijkste... Liefs X C.
jazeker, das het leuke van zo'n forum.. Ik heb zowiezo niet een al te best contact met mijn familie hoor.. Alleen met mn moeder een goed contact... die woont om de hoek,, Mn vader spreek ik af en toe op msn of de telefoon... haha en mn zusje vond dat ik met 1 kindje al genoeg had.. dusssss.. Liefs X C.
ik moet echt zeggen ik ben nu blij dat ik een kleine ukkiepukkie erbij krijg volgens mij was ik meer met de familie bezig dan met mezelf! nu dat ik hier alles kwijt kan vin dik het ineens helemaal geweldig! EEn baby! joehoe!
ja toch helemaal toppie Zwanger zijn is zo ontzettend leuk.. heb allemaal probleemloze zwangerschappen gehad... Als deze kleine geboren wordt gaat mn jongste ook bijna naar school.. Tuurlijk t zal best als ik wat verder ben zwaarder worden dan met de eerste maar das logisch.. - ten eerst ben 7 jaar ouder dan met de eerste - ten 2de er lopen nog 3 guppies rond, en een jonge hond - haha en een pappa die door t dolle heen is liefs X C.
ik heb alleen probleem zwangerschappen gehad ik moet eens kijken of ik ergens de link kan vinden van mijn bevallingsverhaal
@miracles, NEEEE, meid nee dat meen je niet, wat erg. Ik wens je alle sterkte en kracht, ook voor je mannetje. Hele dikke knuffel.