Juli 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Nena77, Oct 21, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wbpepe

wbpepe Actief lid

Nov 8, 2008
    411
    0
    0
    Graphic Designer
    Alphen aan den Rijn
    Ha meiden!
    Bijlezen lukt me nu niet meer hoor, erg druk met 2 ukkies.
    Heb ook pech; flinke blaasontsteking en kuur. Ril dus van de koorts... Ach, dan kijk ik naar Amber en daar doe je het allemaal voor! Ben helemaal trots!

Meiden die inmiddels allemaal bevallen zijn heeeeel erg gefeliciteerd en excuses dat ik jullie niet allemaal apart kan feliciteren...

Liefs, Linda

2. daisy28

daisy28 Actief lid

Sep 24, 2008
    228
    0
    0
    brabant
    @ollebolleke
    ik zelf heb in totaal ook 4 namen, bij ons in de familie is dat gebruikelijk dat een kind meerdere namen krijgt, bij ons word een kindje ook nog gedoopt dus de namen die achter de roepnaam staat zijn doopnamen en omdat de meeste mensen die ook op de geboorteakte willen hebben staan maken ze die namen ook bij de geboorte bekend. ieder geval zo is het bij ons.
    Mijn dochter heeft 2 doopnamen gekregen, en zal over een tijdje ook gedoopt worden, maar het is wel anders nu dan dat het vroeger was, nu vinden we meer dat dopen een traditie is en we laten het aan de kinderen zelf over wat ze ermee willen doen wanneer ze ouder zijn. en de doopnamen zijn van de zus van mijn man en van mijn nichtje die ook peettante van de oudste is.
    het is een traditie en heeft symbolische waarde. en wij hebben zo 2 belangrijke mensen in onze leven geeerd.

groetjes
    daisy

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    Kaatje eindelijk bevallen :D Gefeliciteerd !!

4. moeke321

moeke321 Bekend lid

Aug 17, 2008
    723
    0
    0
    @kristel: moet nog een stuk lezen dus misschien ben je nu al wel bevallen, maar klinkt heel naar je verhaal. Gelukkig heb je wel goed kunnen slapen!

@kaatje: jippie, spannend!!!

@brennie: van harte gefeliciteerd met jullie dochter Beaudine Isa-Lena Indra (wat een prachtige naam trouwens!)

@lennylenn: wat een mooi gedicht zeg, krijg er tranen van...

@passie: Van harte gefeliciteerd met de geboort van jullie dochter Celéne! (wat zijn we goed bezig met de namen, vind hem weer heel mooi! en nog steeds meiden ;) )

@ollebolleke: vraag is waarschijnlijk al wel ergens beantwoord maar wij kiezen voor een 2e naam omdat ik dit mooier vind klinken. En ik heb zelf maar 1 naam en vond dat altijd jammer. Sommige mensen vernoemen hun kind bij de 2e en zelfs 3e naam, wij hebben gewoon
    een naam met een bijzondere betekenis gekozen.

@roozjuh: klinkt als een wolk van een kindje! heerlijk toch, lekker genieten!

@kaatje: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Kyan! (stoere naam, wordt vast een knappe vent!)

merk wel dat er een stuk minder gekletst word hier hoor, hopelijk blijven er toch nog wat niet bevallen meiden plakken om te kletsen, anders word ik eenzaam ;) :p Want ja al die kersverse mama;s hebben wel ff wat anders aan hun hoofd, heel begrijpelijk hoor!!
    Gisteravond de housewarming gehad, was echt heel gezellig en ik heb het nog tot half 2 volgehouden! (was daarvoor wel nog een uur naar bed gegaan.. haha)
    Vanochtend ook voor het eerst sinds tijden weer een beetje uit kunnen slapen, zaaaalig! Nu lekker beetje achter de laptop en boekie lezen en hopen dat deze rustdag effect heeft :D

5. Margrietje

Margrietje Actief lid

Nov 18, 2008
    166
    0
    0
    Goedemorgen!

brennie,passie en kaatje gefeliciteerd! Geniet ervan!:)

Het gaat nu echt snel met de bevallingen!

Linda; sterkte met de blaasontsteking... vervelend zeg...

Roozjuh: Fijn zeg dat het zo goed gaat! Geniet ervan meid.

Ego: hier gaat het af en aan... de ene keer voel ik van alles, het andere moment is het weer rustig...:( Ik verveel me inmiddels dood terwijl het nog wel 4 weken kan duren voordat het komt... Ik denk dat ik toch maar is een stapel boeken en dvd's ga opzoeken want wachten heeft ook geen zin lijkt me..

6. moeke321

moeke321 Bekend lid

Aug 17, 2008
    723
    0
    0
    @margrietje: begrijp je helemaal meid! had dit 2 dagen geleden ook heel erg... toen heb ik ook als de wiedeweerga (wat een woord! whaah) boeken gehaald en films gedownload. Maar toen gisteren de kapper tegen me zei dat ze dacht dat hij de 14e zou komen dacht ik ineens, "maar dat is dinsdag al!" Kwam erachter dat ik dat toch best een gek idee zou vinden. Heb het dus inmiddels wat meer los kunnen laten en vermaak me de komende tijd wel.. denk dat dit per dag kan verschillen, die hormonen doen hun werk ;)

7. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Jaah..valt niet mee, dat wachten...

8. Margrietje

Margrietje Actief lid

Nov 18, 2008
    166
    0
    0
    Fijn dat ik niet de enige ben met dat gevoel! Ik probeer me maar voor te houden dat ik over een maand in ieder geval mama ben!

9. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Haha..jaa..maar elke dag duurt ineens lang, wil niet eens een dag meer wachten, laat staan een maand... trouwens, denk dat ik dan ingeleid zal worden. M'n dochter kwam een week eerder en woog al ruim 8 pond. En deze zou niet lichter zijn..

10. Margrietje

Margrietje Actief lid

Nov 18, 2008
    166
    0
    0
    Tja, dan kan ik me voorstellen dat je niet lang meer wilt wachten! Ik eigenlijk ook niet hoor...
    Het frustrerende is ook dat ik niet zoveel meer kan en als ik wat doe (bijv. stofzuigen of boodschappen) dat ik daarna niet echt veel puf meer heb voor andere dingen...zucht.... wat een geklaag he zo op de zondag?!... haha

11. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Nee..je wereld wordt ook zo klein omdat je niet veel meer kan. Kan niet eens een wandeling met m'n dochtertje gaan maken, moet ik aan anderen overlaten.. bovendien kom ik liever niet eens zoveel meer buiten, de opmerkingen vliegen om je oren en iedereen staart naar je buik..:x Even lekker klagen mag hoor! ;) Ook op zondag!

12. Margrietje

Margrietje Actief lid

Nov 18, 2008
    166
    0
    0
    Gelukkig! Want het is allemaal waar... iedereen houdt je in de gaten en als er al een vreemde auto hier voor de deur staat, denken mensen al dat je aan het bevallen bent... En dan heb ik het nog niet eens over de telefoon die iedere dag hier wel gaat... hoe bedoel je controle?! :x
    Mensen denken echt dat je ze vergeet te bellen als het eenmaal is geboren of zo..

Maar ja, aan de andere kant ben ik zelf net zo nieuwsgierig als een bekende op het punt staat om te bevallen...;)

13. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Ja dat is zo! Dat vind ik ook niet eens zo erg al durf ik niemand meer te bellen onderhand. Zelfs m'n man schrikt als ik hem bel, haha! Meer die opmerkingen over je buik enzo, de brutaliteit van sommige mensen...je kent het vast wel! Bovendien wil ik m'n meisje nu wel eens zien!

14. lovelykids

lovelykids VIP lid

*inbraak*

haha zie je nou wel het was bij jou ook een voorbode
    gefeliciteerd!

*uitbraak*

15. Margrietje

Margrietje Actief lid

Nov 18, 2008
    166
    0
    0
    Ja die opmerkingen ken ik ook wel en ik kan me voorstellen dat je nieuwsgierig bent naart je dochter! Ik ben zelf ook erg nieuwsgierig aan het worden!

Ik kreeg gisterochtend bij het pinautomaat zelfs de vraag van een wild vreemd iemand of dat ik thuis ging bevallen of in het ziekenhuis... Ik dacht wat gaat jou dat aan en bovendien waarom wil je dat weten van iemand die je niet kent? Ach, inmiddels gaat het maar het ene oor in en het andere uit...

Ik ga nu maar is een hapje eten en daarna mijn mannetje maar is stimuleren om een leuke film te halen... haha!

16. moeke321

moeke321 Bekend lid

Aug 17, 2008
    723
    0
    0
    haha klaag maar lekker hoor meiden! lucht best op toch?
    Mijn ouders belden me net om te vragen of ik zin had om ergens een bakkie thee te doen met apfelstrudel! daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen!! Zie er wel uit als een vaatdoek, dus moet me nog even opkalefateren...
    Ben voor het eerst sinds tijden weer met foto's bezig die op mijn pc een ware bende vormen. Nu heb ik tijd om dat te doen moeten we maar denken ;)
    En ik ben ook zoooooooo nieuwsgierig!!! alleen al daarvoor mag het elk moment gebeuren! gelukkig hebben we elkaar hier ;)

17. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

Nov 29, 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    kaatje--- Gefeliciteerd!!

18. Margrietje

Margrietje Actief lid

Nov 18, 2008
    166
    0
    0
    Helemaal mee eens! :) Zo vind je toch nog een beetje steun bij elkaar! Geniet lekker van je apfelstrudel en laten we hopen dat we allemaal aankomende week bevallen! ;)

19. kate77

kate77 Lid

Nov 15, 2008
    82
    0
    0
    Ff ego: Het word echt met de dag minder leuk. De ene dag houdt hij zich zó rustig en heb ik zulke harde buiken aan één stuk dat ik echt denk dat er iets goed mis is, de andere dag laat hij continue weten dat hij het nog goed naar zijn zin heeft in mijn buik... daarbij vannacht ook nog ontzettend slecht geslapen (2 uur) waardoor ik nu nog minder kan dan normaal. Straks gaan we even bij mijn ouders eten: hopelijk kan ik het dan even loslaten...

Ben benieuwd wat de VK morgen zegt want ik zie het niet zitten om nog 2 weken zo vaak zo ongerust te zijn...

20. @ linda balen zeg van je blaasontsteking!
    @ nieuwe mama's GEFELICITEERD!!

Hier inmiddels al een week verder. Wat gaat de tijd toch snel. En wat is ons meisje veranderd in die paar dagen!

Magrietje lekker blijven klagen meid. Moet je zeggen dat ik het 'kom er nu uit gevoel' helemaal vergeten ben. Kan me nu nog moeilijk voorstellen dat ik me de hele dag verveelde en mopperde. Wat zo'n kleintje al niet met je doet he :D

Share This Page