Juli 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Nena77, Oct 21, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    @daisy hoe doe je dat bij jullie slapen? Ik durf dat echt niet... wij hebben 2 aparte matrassen en ik ben sowieso bang dat ze er tussen rolt en anders dat de deken over haar heen komt.
    Emma drinkt nu 7 x 70ml ongeveer, ligt eraan hoeveel ze uit de borst drinkt. S nachts komt ze ongeveer 2 uur en om 5 uur en dan alweer om een uur of 9... zucht...
    Vaak wil ze ook alleen maar op onze borst slapen en wanneer we haar terug leggen gaat ze huilen.

@ani ik heb ook mega gevoelige borsten maar ik vind de borstvoeding ook wel meevallen. Alleen stuwing vind ik heel erg irritant en dat heb ik best vaak.

@mls van harte gefeliciteerd met jasmijn!!!

@sabientje gefeliciteerd met Lindsey!!!

@mamabeer wat erg dat quinn in het ziekenhuis ligt... wat zal je je eenzaam voelen. Sterkte meid!

@shira gefeliciteerd met Tijmen!!!

Ego: Ik word hier zo moe van de borstvoeding, ik doe zo mijn best om Emma steeds aan te leggen maar als ik dan weeg dan heeft ze misschien 20 ml gedronken ondanks dat ik haar enorm hoor slikken de hele tijd. Soms wil ik haar nog wel een flesje na geven maar dan is ze zo moe dat ze al slaapt. Ik geef het volgende flesje wel iets meer, maar vandaag was ze 40 gram afgevallen... Ik zal het er even met de consultatiemevrouw over hebben, die komt om 2 uur.

2. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

Apr 23, 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    Had ik deze morgen iet raar,
    kon mijn bed niet uit van de krampen in mn voet.wou al een uur opstaan en telkens de krampen ietje beter waren en ik mijn voet op de grond wou zetten ,schoot de kramp er weer in.
    Heb uiteindelijk mijn jongens moeten wakker roepen om mijn tenen naar voren te duwen.(man was al gaan werken)
    Na mijn geroep kwamen ze direct bij mij,prijs me gelukkig met zo'n schatten van kinderen.

Snuffeltje,
    mercikes voor de opbeurende woorden,LIEF!
    Spijtig dat je zo een slecht weekend heb gehad.Ik hoop dat je vader gelijk krijgt en dat je deze week jou knulletje kan vasthouden.
    Bij mij moet het nog een weekje wachten(liever niet)maar .....dochter wil weer thuis zijn als bevalling begint.heb dus verbod gekregen;)

Dochter is gisteren vertrokken op kamp met de chiro en de tranen kwamen weer opzetten.Jeetje die hormonen hebben me al zo veel traanwater gekost.
    PROFICIAT AAN NIEUWE MAMA'S EN BABY'S
    DE lijst wordt alsmaar langer van de baby's en korter van de nog te bevallen mama's!!!
    Alhoewel ik toch een paar namen zie waarvan de datum nu verstreken is.
    DUS AAN DIE MAMA's ......VEEL SUCCES en sterkte met het wachten
    knuffel aan ieder die het nodig heeft

3. Snuffeltje

Snuffeltje Actief lid

Feb 3, 2009
    437
    0
    0
    Steun en toeverlaat van mijn mannetje en lekker th
    Boxtel
    Dank je Ollebolleke, jij ook succes nog met de laatste loodjes!
    haha, en nu heb je nog een verbod ook! (bij mij zijn ze nu opgeheven, schoonzusje is terug van vakantie :))

Wordt er voor jou een datum geprikt voor een eventuele keizersnede als de kleine niet meer omdraait?
    Of is het afwachten tot de bevalling gaat beginnen en dan pas ingrijpen? (als het een keizersnede zou worden uiteraard)
    De te bevallen mama's zijn er ook nog genoeg hoor!
    Er zijn er inderdaad wel verschillende bij waar de datum inmiddels voorbij is gegleden ja.

Ben benieuwd wie nu gaat volgen

*Poohbear, veel succes morgen hoor, ik zie dat je dan een KS gaat krijgen? Hoop dat alles voorspoedig verloopt! DIkke knufffff

LIefs Snuffeltje

4. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

Apr 23, 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    Ik mag kiezen wanneer ik binnen kom voor een Ks!!
    1 voorwaaede moet 38 weken zijn!!En op een maandag of donderdag dus kan vanaf maandag 20 juli!!
    vrijdag beslissen we maar het ziet er naar uit dat ik niet veel langer zal wachten
    Zou dat nof veel uitmaken als ik dan nog een week langer wacht????

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    idd erg mooi gedichtje !

6. Sucre

Sucre Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    4,877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Shira, gefeliciteerd met je mannetje Thijmen! Lekker genieten van hem.

Ani, wat een mooi meisje heb je toch!

Melmel, prachtig buikje hoor!

Mamabeer, leuke bedankjes! Wat balen dat Quinn in het zkh ligt. Sterkte!

Passie, wat is celene een prachtig meisje! Hoe gaat het nu met haar? Moet ze nog lang in het zkh blijven?

Roozjuh, wat een mooi kaartje!

Snuffeltje, ik hoop dat je vader gelijk krijgt!

Debby, wat vervelend dat de BV zo moeizaam gaat. Ik zou het zeker even overleggen. Jij moet je er ook prettig bij voelen. Het is al hard werken genoeg. Sterkte en denk ook goed om jezelf!

Ollebolleke, ik zou rond 39 wkn voor de ks gaan. Gewoon gevoel. Dat je kindje dan heel lang alle goeds van jou heeft gehad.

Lucas heeft vannacht op zijn eigen kamer geslapen. Vond het wel even moeilijk, maar voor papa en mama was het wel heel erg fijn! Iedereen heeft goed geslapen.
    Vanochtend kwam de wijkverpleging langs. De eerste afspraak voor het CB staat ook al gepland. Tijd gaat snel hoor!

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    Dankje, ja kaartje is zelf gemaakt. dat is mijn man en onze kleine hummel. foto is gemaakt door mijn broer en die heeft er iets moois van gemaakt voor ons :D

8. Snuffeltje

Snuffeltje Actief lid

Feb 3, 2009
    437
    0
    0
    Boxtel
    *olllebolleke, nee, dat zal niet uitmaken. Ik ben alleen gewend dat ze hier een keizersnede meteen "plannen" zeg maar.
    Omdraaien zal het kleintje toch niet meer....

*Sucre, dat slaapt dus wel beter lees ik? Kan me voorstellen dat je van elk geluidje wakker wordt terwijl de beeb lekker verder slaapt!
    Tja, mijn vader is nooit zo van de voorspellerige... dus ben benieuwd!

9. loulou79

loulou79 Actief lid

Jan 29, 2008
    390
    0
    0
    View attachment 3817

FF spammen, van ons mooie meissie

Dames die 8 juli en daarna zijn bevallen van harte gefeliciteerd:D

Dames die nog moeten suc6

Sorry ben niet veel online, ben heerlijk aan het genieten van min kraamtijd:)

Liefs loulou

10. Snuffeltje

Snuffeltje Actief lid

Feb 3, 2009
    437
    0
    0
    Boxtel
    Wat een snoepje Loulou!!!!
    Geniet ze hoor, komt nog tijd genoeg!

Liefs

11. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Aaaah..lief zeg loulou...heerlijk!

12. Margrietje

Margrietje Actief lid

Nov 18, 2008
    166
    0
    0
    Mooie foto Loulou, echt lief!
    Geniet lekker van je kraamtijd!

13. Margrietje

Margrietje Actief lid

Nov 18, 2008
    166
    0
    0
    Snuffeltje: Kun jij wel goed in slaap komen s'avonds of dat ook niet?

14. Snuffeltje

Snuffeltje Actief lid

Feb 3, 2009
    437
    0
    0
    Boxtel
    Margrietje, ik val 's-avonds meestal vrij vlot in slaap om dan vervolgens rond half 1-1 uur wakker te worden om te plassen. Dan kan ik vaak niet meer vast in slaap komen, en zie soms wel elk uur voorbij komen. Kan mijn draai ook niet meer vinden enz. Tegen de tijd dat we eruit moeten zou ik liefst nog een paar uur blijven liggen

Ik heb een paar weekjes gehad dat ik het in de avond wel volhield, en dus laat naar bed ging, waardoor ik wel goed sliep... maar ik val om half 9 gewoon om nu.....

15. mouschy

mouschy Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Loulou wat een knappe meid! lekker genieten van de kraamtijd!!!

Kom net bij de gyn vandaan, en hij heeft me weer onderzocht (altijd zo'n lekker klusje NOT) en ik ben wel aan het verweken maar hij kon niet echt zeggen of ik al aan het ontsluiten was. Maar het begin is er in ieder geval! Woensdag morgen om 8 uur moet ik in het ZH zijn en dan krijg ik gel, en dan moet ik daar blijven. Dan word in aan de monitor gelegd en kijken ze of ik weeen activiteit krijg en zo. Ik moet daar ook blijven slapen de nacht van woensdag op donderdag. Misschien werkt die gel wel super goed en krijg ik 'spontaan' weeen woensdag zodat ik kan gaan bevallen, zo niet dan word in donderdag morgen ingeleid en komt de baby dus donderdag.
    Het is dus even afwachten wat onze 3e musketier zelf gaat doen, komt hij woensdag of donderdag?
    De beeb ligt prima ingedaald, dus dat is allemaal goed, hij ligt er helemaal start klaar voor :D

16. Snuffeltje

Snuffeltje Actief lid

Feb 3, 2009
    437
    0
    0
    Boxtel
    Spannend Mouschy!!!

17. dolfijn

dolfijn Bekend lid

Sep 25, 2006
    522
    0
    16
    Deventer
    Hee, ik ga denk ik ook bij de JULI mama's horen.
    Ben vandaag precies 37 weken zwanger van een tweeling! Vanochtend voor controle geweest en deze week gaat het dan toch echt gebeuren. De gyn heeft vanochtend getoucheerd om te voelen of ik al 'rijp' ben. Zag er goed uit zei hij. Woensdagochtend nog even terugkomen en nog een keer voelen en dan horen we of ik a.s. donderdag of vrijdag wordt ingeleid!!! En het kan natuurlijk ook altijd nog eerder spontaan beginnen. Maar voor het weekend heb ik dus een tweeling in handen! Wat een rijkdom. Ik hoop zo dat alles goed gaat en natuurlijk dat ze gezond zijn. De rest is allemaal van latere zorg!!!!

Kus, Dolfijn

18. cuna1

cuna1 Lid

Jul 5, 2009
    90
    0
    0
    apothekersassistente
    Epe
    ik ben vanochtend 11.00 uur naar ziekenhuis geweest voor weer extra controle bloeddruk. bloeddruk was goed, dus verder geen extra controles gehad. nu moet ik wel deze week nog bij gyneacoloog langs voor onderzoek. wordt nog terug gebeld wanneer want zat allemaal vol. hopelijk ben voor die afspraak al bevallen. tot nu toe was ik onder controle bij verloskundige en in ziekenhuis de laatste tijd werden de extra controles ook door verloskundige gedaan. maar nu dus omdat ik ben overgedragen aan ziekenhuis moet ik ook bij gyneacoloog langs. Gisteren hele dag harde buiken en kramp gehad eerst om de ongeveer 20 a 15 minuten 's avonds ongeveer 10 minuten. is dus weer opgehouden vanacht. nu rommelt nog wel (kramp) maar niet met regelmaat, dus afwachten maar weer.

19. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

Mar 7, 2006
    1,383
    0
    0
    Limburg
    @debby: vervelend dat de BV niet zo goed gaat en dat Emma is afgevallen. Hier gaat het ook nog steeds niet geweldig. Geef toch nog zo'n 3 flesje per dag. Vaak is ze te moe om te drinken en na een half uur besluit ik dan maar een flesje te geven en te kolven. Vind het ook niet zo geweldig. Soms denk ik wel eens om gewoon alles te gaan kolven. Ze is echt zo voldaan als ze haar flesje op heeft.
    Ga via marktplaats de pump in style kope van medala. Daar betaal ik dan net zoveel voor als een nieuwe swing.
    Heb de puckababy gekocht en moet zeggen dat ze al een stuk beter slaapt.

20. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

Aug 7, 2007
    2,976
    0
    0
    Wetteren (B)
    Middag dames!

effe proficiat aan de kersverse nieuwe mama's :)

Hier gaat alles prima. Ons meisje is een rustig schatje :p
    De andere kindjes reageren heel goed 8)

Grts

Share This Page