Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. * zwaait even * en wil de nog zwangeren een hart onder de riem steken.

2. deetje

deetje Bekend lid

10 dec 2007
    563
    0
    0
    docent
    Friesland
    Mamabeer wat vervelend dat Quinn naar het ziekenhuis moet! Hoop dat hij snel herstelt, wel fijn dat je op tijd serieus genomen wordt toch? Dikke knuffel voor jou en Quinn!

Hielprik viel reuze mee, Frank heeft maar heel even gehuild. Zijn gewicht zit goed in de lift. Hij wordt alleen nu alweer wakker, heeft om 2 uur en half vier al gedronken? De eerste keer gewogen 80cc, dus ik denk dan slaapt hij wel even... ga nu met tepelhoedje aan het klooien, hoop dat het me lukt!

Groetjes en genieten dames!

3. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hoi Dolfijn, welkom hier bij de julimama's. Wat leuk dat je een tweeling krijgt! Komende dagen zijn zeker spannend voor je.

Cuna, gelukkig was alles goed. Hopelijk zet het geromme gauw door bij je.

Loulou, wat een schatje is jouw meisje!

Nynke, balen dat het bij jou ook nog niet helemaal goed gaat wb de BV. Een vriendinnetje van me is ook te vroeg bevallen van een meisje en zij heeft besloten om alleen nog maar te kolven en dit via een flesje te geven, ook omdat de kleine er gewoon niet genoeg energie voor had. Dat gaf hun een hoop rust. Nu na enkele maanden legt ze de kleine weer af en toe aan en dat gaat geweldig!

Mouschy, voor jou ook een spannende week! Ik wil je niet ontmoedigen, maar een kindje wordt niet per ce de dag van de inleiding geboren. Misschien moet je dus nog iets langer gedud hebben. Maar 1 ding is zeker, je kan je ventje gauw in de armen sluiten!

Margrietje en Snuffeltje, ik sliep de laatste weken van de zwangerschap ook heel slecht. Had nog grotere wallen dan nu. ;)

Deetje, waarom heb je een tepelhoedje nodig?

4. daisy28

daisy28 Actief lid

24 sep 2008
    228
    0
    0
    brabant
    @debbie82 wij hebben een wiegje op onze kamer staan, en als ze dan een piepje geeft hoef ik alleen over haar wangetje te aaien en dan is het goed. en mocht ze een keer bij ons in bed liggen in de ochtend dan leg ik er een kussen naast zodat ze beschermd ligt en niet weg kan. en wij hebben een groot bed dus genoeg ruimte om met zijn 4en zelfs erin te liggen hahaha.

5. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    De-spruit-is-er-uit-lijst van de juli 2009 mama's.

Bevallingslijst:
    03 juni Sven, 2630 gr, 49 cm, 34+4, zoon van Kelly, 26 jaar, 2e kindje, ZKH, FV, (11 juli)
    03 juni Isis, 2510 gr, 46 cm, 34+6, dochter van Nynke31, 34 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, (9 juli)
    14 juni Roan, 2395 gr, 35+3, zoon van Loel, 29 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, (16 juli)
    17 juni Emma Aruna, 1990 gr, 34+4, dochter van Debby82, 27 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (25 juli)
    18 juni Bob, 3222 gr, 36+2, zoon van Pooh69, 32 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, (14 juli)
    24 juni Amy Antonia Louisa, 3110 gr, 37+0, dochter van daisy28, 29 jaar, 2e kindje, ZKH, FV, (15 juli)
    26 juni Liv, 38+0, dochter van LindaS, 25 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (10 juli)
    26 juni Megan, 38+2, dochter van Andrea83, 25 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (8 juli)
    27 juni Ty Jela, 2785 gr, 49 cm, 38+0, dochter van Ilona19, 20 jaar, 1e kindje, ZKH (inleiding), BV, (11 juli)
    27 juni Lucas, 3110 gr, 49 cm, 38+5, zoontje van Sucre, 29 jaar, 1e kindje, thuis, BV, (6 juli)
    28 juni Adrijana, 3050 gr, 50cm, 38+6, dochter van Bubica, 25 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (6 juli)
    29 juni Noah, 38+0, zoon van Sanneke1982, 26 jaar, 1e kindje, thuis, BV, (12 juli)
    29 juni Lars Bjorn Christoffel, 39+3, zoon van Robin77, 30 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (3 juli)
    30 juni Sid, 2685 gr, 45 cm, 39+4, zoontje van Daphne B, 29 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (4 juli)
    02 juli Quinn, 3230 gr, 50 cm. 38+0, zoon van Mamabeer, 3e kindje, ZKH, BV, (16 juli)
    02 juli Yannick, 4200 gr, 39+6, zoontje van Robine, 32 jaar, 2e kindje, ZKH,BV, (4 juli)
    04 juli Frederique Anna, 3530 gr, 50 cm, 39+1, dochter van Ryanne, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, FV, (10 juli)
    04 juli Logan William, 3440 gr, 38+4, zoon van Gyino, 26 jaar, 1e kindje, thuis, BV, (14 juli)
    06 juli Elin Charlize, dochter van Sunshine 82, 26 jaar, 1e kindje, ZKH
    06 juli Dane, 3390 gr, 51 cm, 39+5, zoon van 00Wendy00, 27 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (8 juli)
    06 juli Damiën, 3164 gr, 48 cm, 40+0, zoon van Jodi1981, 27 jaar, 1e kindje, thuis, BV, (6 juli)
    07 juli Ilja Lena, 41+0, dochter van Dommel, 23 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (2 juli)
    07 juli Rielena Deborah Melody, 3025 gr, 50 cm, 40+0, dochter van Duimelijn, 25 jaar, 1e kindje, ZKH, BV
    08 juli Frank, 3465 gr, 49 cm, 41+0, zoon van Deetje, 35 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (1 juli)
    08 juli Laiss, dochter van Sabbe, 27 jaar, 4e kindje, ZKH, FV (8 juli)
    08 juli Collin Frans, 4640 gr, 56 cm, zoon van Kuidebokibi (junimama, staat niet op de lijst) ,
    08 juli Damian, 2805 gr, 40+2, zoon van Roozjuh, 23 jaar, 1e kindje, ZKH, FV
    08 juli Amber, dochter van Wbpepe, 32 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, (16 juli)
    08 juli Juulz, 2870 gr, 47 cm, 40+3, dochter van Loulou79, 29 jaar, 3e kindje, thuis, BV, (5 juli)
    08 juli Janiek Gusta, 3840 gram, 37+4, dochter van Aurelie, 34 jaar, 2e kindje, ZKH, FV (25 juli)
    09 juli Dinja, 3560 gr, dochter van Carla1980, 29 jaar, 2e kindje, thuis, FV, (11 juli)
    09 juli Iris, 3940 gr, 52 cm, 41+2 dochter van Ani, 23 jaar, 1e kindje, thuis, BV (02 juli)
    09 juli Beaudine Isa-Lena Indra, 40+3, dochter van Brennie888, 28 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (6 juli)
    10 juli Priscilla Diana, 3270 gram, 51 cm, 40+0, dochter van xMamaDianax, 24 jaar, 2 kindje, thuis, BV, (10 juli)
    10 juli Marissa, 2860 gr, 50 cm, 37+3, dochter van Spirit70, 39 jaar, 2e kindje, ZKH, (28 juli)
    10 juli Celene, 3250 gr, 51 cm, 40+5, dochter van Passie83, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (5 juli)
    11 juli Jasmijn Hanne vera, 3575 gr, 52 cm, 41+3, dochter van Mona Lisa Smile, 32 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (1 juli)
    11 juli Lindsey Jannke Meit, 3710 gr, 48 cm, 39+4, dochter van Sabientje28, 28 jaar, 3e kindje, ZKH, BV, (14 juli)
    11 juli Thijmen, 3120 gr, 49 cm, 38+3, zoon van Shira83, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, BV (22 juli)
    12 juli Kyan, 3490 gr, 49 cm, 41+1, zoon van Kaatje80, 29 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (4 juli)

Er zijn al 17 jongetjes geboren.
    Er zijn al 23 meisjes geboren.

Uitgerekende datum:
    02 juli Nena77, 31 jaar, 2e kindje, ZKH, BV,

06 juli Alouise, 33 jaar, 2e kindje, ZKH, FV,
    06 juli Jo79, 29 jaar, 2e kindje, ZKH, BV,

07 juli Shanna23, 23 jaar, 2e kindje, thuis, FV,
    07 juli LadyC, 29 jaar, 2 kindje, thuis, FV,

10 juli DvS, 24 jaar, 1e kindje, ZKH, FV

11 juli Lennylenn, 23 jaar, 1 kindje, ZKH, BV,
    11 juli Tijgertje23, 25 jaar, 1e kindje, thuis, BV,

12 juli Cuna1, 35 jaar, 1e kindje, ZKH, BV

13 juli Martine, 27 jaar, 2e kindje, thuis, BV,
    13 juli Kate77, 32 jaar, 2e kindje, thuis, BV,

14 juli Patries81, 28 jaar, 2e kindje, thuis/ZKH, BV,

15 juli Daantje27, 1e kindje, ZKH, BV

16 juli Daffie1977, 32 jaar, 3e kindje, thuis, BV,
    16 juli Miffy77,

17 juli MirandaB, 24 jaar, 1e kindje, ZKH, FV,

20 juli Smallville, 33 jaar, 2e kindje, ZKH, BV,
    20 juli Mouschy, 31 jaar 3e kindje, ZKH, BV, inleiding met 39 weken, 16 juli
    20 juli Miamel, 19 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,
    20 juli Naamgebruiker, 26 jaar, Thuis, BV

21 juli Maine, 32 jaar, 2e kindje, ZKH, BV,
    21 juli Mazz, 22 jaar, 1e kindje, BV,

22 juli Fedi, 28 jaar, 1e kindje, thuis, FV,
    22 juli Lotuss, 41 jaar, 4e kindje, thuis, FV
    22 juli Safiya, 29 jaar, 4e kindje, thuis, BV
    22 juli Diantje82, 26 jaar, 1e kindje, thuis, BV,

24 juli Snuffeltje, 35 jaar, 4e kindje, ZKH, BV,

25 juli Meilan, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,
    25 juli Jojo23, 23 jaar, 1e kindje, thuis, FV

26 juli Nelizzz, 27 jaar, 2e kindje, thuis, BV,
    26 juli Margrietje, 27 jaar, 1e kindje, thuis, FV,
    26 juli Minime, 33 jaar, 1e kindje, ZKH, BV
    26 juli 1986Fleur, 23 jaar, 2e kindje, thuis, BV

27 juli Kristel86, 22 jaar, 1e kindje, thuis, BV,
    27 juli Phoobear, 31 jaar, 2e kindje (1e kindje overleden), ZKH, BV, inleiding 14 juli ivm stuit

29 juli Nicole84, 24 jaar, 1e kindje, thuis, BV

31 juli Vlekkengek, 25 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,
    31 juli Kimvnb, thuis, BV,
    31 juli Ollebolleke, 38 jaar, 4e kindje, ZKH, BV

De Buddylijst van de juli-mama's:

Debby82 - Wbpepe - Robine
    Kaatje80 - Sucre - Tijgertje23
    Loulou - Spirit70 - Deetje
    Kelly - Mamabeer
    Diantje82 - Cimu27
    Dommel - Daphne B
    Gyino - Sunshine82
    Ilona19 - Fedi
    Meilan - Ryanne
    Pooh69 - Emma29
    Snuffeltje - Nicole84
    Roozjuh - Lennylenn
    MLS - Sabientje28

Er worden nog 13 jongetjes verwacht.
    Er worden nog 14 meisjes verwacht.
    Van 15 kindjes weten we het geslacht pas bij de geboorte.

Jojo23 toegevoegd!

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    @ollekebolleke, 38 weken moet goed zijn hoor. Ik zou gewoon maandag 20 juli pakken, dan hoef je niet meer tegen de ks op te zien en kan je lekker je kindje vasthouden!
    Hoe langer je wacht, hoe meer kans je hebt dat de weeen gewoon beginnen en ik denk dat je daar geen zin in hebt. Je wilt toch rustig aan de ks beginnen?

@cuna wat fijn dat je bloeddruk goed was!

@nynke is die pump in style wel veilig 2dehands? Ik zat er ook aan te denken maar ik las ergens dat er melk in de motor kan komen en dat je via de melk dan je kindje kan besmetten ofzo? Of is dat bij de pump in style niet zo?
    Ik kon een symphony kopen, maar diegene wou er 500 euro voor hebben, nou dat vind ik echt te veel! Hoeveel kolf jij per keer? Ik zit rond de 70 en dat heb ik echt nodig, alleen s ochtends als ik nog moe ben is het echt veel minder, dan maar 20 ofzo, ik heb nog wel een voorraadje maar hoop op meer productie want ik wil niet gaan bijvoeden met kv.
    Hoeveel geef jij per flesje aan Isis?, ik zit nu op 70ml maar ze is nog niet tevreden en ik mocht niet meer geven van de kinderafdeling.

Die vrouw van de cb is geweest, ik mag nu 80ml per keer gaan geven en ik moet donderdag terugkomen en dan gaan we er verder over praten. Eigelijk moest ik morgen komen maar ik moet morgen mijn nieuwe auto ophalen dus ik kan niet. Ze deed wel een beetje dom over dat ik niet kan maar ja, het was niet super dringend dus donderdag kon ook. Volgende week dinsdag ga ik dan weer terug en dan weer wegen en dan ga ik vanaf dan bv op verzoek geven en geen flesjes meer. En dan kijken wat haar gewicht doet.
    Ik ga van de week ook de weegschaal terugbrengen, we gaan gewoon op het cb wegen dan. Die vrouw van het cb deed wel alsof ik haar honger liet lijden, maar ik mocht echt niet meer geven van de kinderarts! Ik word zo gek van de regeltjes, ik kan zo weinig doen op mijn gevoel doen, moet maar met iedereen rekening houden consultatieburo, kraamverzorgster (die is nu gelukkig weg) en kinderarts pffff. Ik kreeg ook te horen dat ik haar op haar rug moet leggen maar in het ziekenhuis zeiden ze juist op haar zij... nu blijkt dat een groter risico op wiegendood te geven. Soms weet ik het ook niet meer hoor.

7. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Hallo dames,

Ben nog steeds niet bijgelezen hoor.

Maar alle nieuwe mama's: Van harte gefeliciteerd!!!

Bijna mama's: Nog ff volhouden. Succes!!

Vraagje: Ik heb geen kraamhulp meer, maar ik ben vergeten te vragen hoe ik het naveltje moet verzorgen zodra het navelstrengetje er af valt. Hoe doen jullie dit???

Groetjes,
    Wendy

8. Margrietje

Margrietje Actief lid

18 nov 2008
    166
    0
    0
    Mouchy en Dolfijn: Veel succes en sterkte deze week! Zet hem op! Nog even en jullie kunnen ook jullie kindjes vasthouden!

Snuffeltje; irritant zeg dat slecht slapen... Gelukkig ben ik niet de enige die er last van heeft en zal het vast een teken zijn dat het snel gaat komen!

9. mini me

mini me Actief lid

3 jun 2008
    466
    0
    0
    Hallo meiden,
    Ik ben een paar dagen niet geweest en zag dat er HEEEL veel beebs geboren zijn.
    :D:DGefeliciteerd allemaal:D:D!!!
    Ik doe het even zo omdat ik nog niet alles bij heb gelezen en ik niet weet of het gaat lukken om overal op te reageren.

Het is hier nogal hectisch geweest, vrijdag ben ik zelf ziek geweest.
    Zaterdag kregen we vannuit onze vriendengroep te horen dat 1 van de meiden iets te vroeg bevallen was. Maar we kregen ook het bericht dat er bij een ander stel het kindje niet meer leefde toen de weeen opkwamen, en het kindje dus dood is geboren. Ze was compleet voldragen en liep 41+5 weken.
    De klap was dan ook heel groot voor iedereen. We waren zatedag dan ook een beetje ontheemd alletwee.
    Zelf zaten we zondag in het ziekenhuis omdat mijn bloeddruk zondagochtend 140/105 was.
    In het zh ecg gehad, urine+bloed check en bloeddruk. Mocht daarna weer naar huis.
    Ben nu wel overgedragen aan het zh en moet morgenochtend daar weer bloeddruk laten meten. Blijft hij boven de 90 (onderdruk) dan gaan ze kijken of ik genoeg verweekt ben om in te leiden. Het is dus allemaal best heftig. Het besef dat ik morgen ingeleid kan worden maakt me wel zenuwachtig. Ik heb vandaag nog van alles in huis gedaan.
    Maar voor hetzelfde geld zit ik morgenmiddag weer doodleuk op de bank. Bah ik haat de onzekerheid:x.
    Sorry voor mn egoberichtje maar kan het even niet opbrengen om op iedereen te reageren.
    Ik lees op de achtergrond wel mee hoor.:)

Liefs mini me

10. @ wendy tegen mij heeft ze gezegd in het badje het gaasje erom uit halen (als het warm en nat is laat t makkelijk los) en dan goed afdrogen. Het doet daar geen pijn dus mag best wrijven tot de viezigheid weg is. Dan een nieuw gaasje erom binden. Rond de 10e dag valt het eraf.

Je legt dan een a twee dagen een gaasje over de navel zodat de luier niet kan plakken.
    Dan moet je alleen opletten dat het niet bloedt en dat er een korstje op komt

11. jeetje mini me wat heftig zef! Veel sterkte!!

12. Margrietje

Margrietje Actief lid

18 nov 2008
    166
    0
    0
    Sterkte mini me! Heftig hoor! Zeker als jezelf ook nog moet bevallen, is het helemaal dubbel..

Sterkte en succes morgen!

13. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Breek even in

Naveltje: in principe hoef je niets te verzorgen aan het naveltje als het er nog niet is afgevallen als de kraamverzorgster weg is. Droogt vanzelf verder in. Ook niet gaan trekken of zo al zit het nog maar met 1 draadje vast. Als het eraf valt en je ziet nog een korstje zitten of zo dan kan je dat evt. los weken in het badje of met een gaasje met daaraan wat babyolie het eraf halen.

Lees trouwens dat er nog gaasjes gebruikt worden om het naveltje. Bij onze organisatie doen ze dat niet meer omdat zonder gaasje erom heen het naveltje vaak sneller indroogt en je ook niet zit te hannessen met het eraf halen omdat vaak het gaasje aangekoekt zit door ontlasting of plas.
    Wij halen de gaasjes er dus meteen af mochten mensen uit het ziekenhuis bijv. komen met een gaasje om het naveltje van de kleine.
    Je kan er evt. wel een gaasje bovenop leggen in de luier. Maar hoeft niet.

Breek weer uit.

14. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Wij hebben ook geen gaasjes gebruikt toen het navelstompje er nopg aan zat. Wel later toen het naveltje telkens door de luier opengeschuurd werd en dus bleef bloeden. Dan kreeg ik van de vk de tip om een gaasje tussen navel en luier te stoppen en toen was het bloeden snel over!;)
    Lief van je hier tips te geven!;)

15. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ alle nieuwe mama's super gefeliciteerd!! Wat een babyboom!:)

16. Amanz

Amanz Lid

21 nov 2008
    40
    0
    0
    Mijn juli baby is de 11e geboren!!

ze heet Solana en is 3070 gr

Hier een Foto

17. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

23 apr 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    Proficiat met de geboorte AMAR!!!!
    mooi donkere haartjes!
    Minni me,
    amai,daar ben je niet goed van van zo'n verhaal.moet toch verschrikkelijk zijn voor die ouders.Hoe is dat kunnen gebeuren.

Zit ik nu waarschijnlijk in mijn laatste week...krijg nu toch wel last van AAMBEIEN.verdomme(oeps)
    zal waarschijnlijk na keizersnede moeilijk naar toilet kunnen zeker????door de wonde????Hoe was dat bij jullie?

Ik heb de ganse zwangerschap super opgelet op mijn voeding om geen verstopping te krijgen en de laatste dagen moest ik opeens veel naar het groot toilet!!!zal nu aan te veel liggen dat ik aambeien heb!!
    Er werd hier al eens over een zalf gesproken??welke???

Ik denk niet dat ik nog langer dan maandag zal wachten,Ik ben het beu al die kwaaltjes en als mijn babytje groot en sterk genoeg is wil ik het in mijn armen sluiten

18. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    @Nicole84 Nee die letters zijn gewoon foto's die ik zelf bewerkt heb en die grote donald duck is een poster ook besteld via internet;) Ja bedankjes is ook eigenlijk niet zo echt nodig de meesten flikkeren het toch in een doos of gooien het weg. Bij Lex hadden we 125 bedankjes en bij Ryan 50 nu hebben we er 48 en nu is het gewoon die het eerst komt heeft geluk want op is op:D want bij Ryan en Lex kwamen sommige nog op kraamvisite toen ze 7 mnd waren en dat vind ik nu niet echt de bedoeling kraamvisite is als het nog een baby is. Ik doe alles via internet je moet maar net de goedkoopste eruit zien te vissen...ik heb dagenlang gezocht naar dingen ook de versiering in huis is via internet en de geboorte kaartjes ook...daar staat ook trouwens de donald duck op. Ryan is een jaar en Lex is 3 dus lekker drukke boel hier hihi en allebei in de nee fase...heerlijk:) een pylorus hypertofie is om het makkelijk uitteleggen dat het eten niet van de maag naar de darmen ken en het in een straal van bijna 4 meter eruit komt. Ryan kon toen vanuit de box het aanrecht van de keuken raken.

@Duimelijn hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Rielena Deborah Melody
    @MamaDiana hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Priscilla Diana
    @Jodi1981 hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Damien!
    @Spirit hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Marissa!
    @Brennie hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Beaudine Isa-Lena
    @Passie hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie mooie dochter Celene
    @Sabientje hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Lindsey Jannke Meit
    @MLS hartelijke gefeliciteerd met jullie dochter Jasmijn Hanne Vera
    @Shira hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Thijmen

@kate77

een pylorus hypertofie is om het makkelijk uitteleggen dat het eten niet van de maag naar de darmen ken en het in een straal van bijna 4 meter eruit komt. Ryan kon toen vanuit de box het aanrecht van de keuken raken. Er zit een spier tussen de darmen en de maag die heet de pylorus en die is dan verdikte of vernauwt door een operatie maken ze die wijder vaak gebeurd dit met een kijkoperatie en zie je er niet veel van. Maar morgen krijgen we om 2 uur gesprek dan weten we meer en of het bij hem nodig is of niet.

@deetje
    ja gelukkig worden we nu meteen serieus genomen bij Ryan heeft het een week geduurd voordat ie eindelijk werd opgenomen...toen werd iedere keer tegen me gezegd dat ik gewoon een overbezorgde moeder was:x gelukkig nu niet:) maar komt wel allemaal goed die van ons zijn bikkels:D...gelukkig viel de hielprik mee Quinn voelde er helemaal niks van die sliep gewoon door de slaapmuts

@Amanz gefeliciteerd! Met solana

Vandaag bij Quinn geweest ik mocht hem in badje doen en hem zn flesje geven. Quinn krijgt nu meer voedingen en kleine beetjes hij krijgt nu 8 voedingen van 65 cc eerst kreeg hij 6 voedingen van 90 cc. Morgen hebben we gesprek met de kinderarts om 2 uur dus hopenlijk goed nieuws...ik hoop zo dat er helemaal niks is en dat ie lekker met ons mee naar huis kan. Is echt shit dat de box en z'n bedje leeg is...vannacht werd ik zelfs wakker dacht ik dat ik hem hoorde maar hij was er niet.Ik kan wel inloggen op de ZH site en dan ken ik hem bekijken.

Hier lag ie lekker te slapen:)

Toen kreeg ie flesje vond het wel grappig dat ineens dat bordje er lag
    Deze vind ik gewoon schattig hoe die kijkt maar wel een beetje jaloers dat ik hem niet kan pakken als ie huilt snachts :x

We hebben zaterdag ook de nieuwe kinderwagen besteld die ene duowagen van ons die begaf het toen roy in het ziekenhuis aankwam na de bevalling nu hebben we een Phil en teds vibe gekocht en over 3 weken komt ie binnen:D

Ik zal niet vaak reageren maar probeer zo vaak mogenlijk ff erachter te springen het is ff druk hier en als Quinn weer thuis is en ik ff een momentje achter mn pc ken kom ik ff posten. Overmorgen komt de nieuwe laptop dus dan gaat het wat gemakkelijker en kan ik lekker op de bank ff internetten nu is het zo'n gedoe de pc staat erg ongunstig dat ik niet ff erop kan als de kinderen wakker zijn...meestal kruip ik er ff achter als ze slapen:) maar ik ben jullie niet vergeten! hopenlijk heeft iedereen straks de kleine in de armen en kunnen we overgaan naar het mama's topic:D

19. kate77

kate77 Lid

15 nov 2008
    82
    0
    0
    @mamabeer: kan me goed voorstellen dat je 's nachts wakker wordt en Quinn "hoort". Wel fijn dat je hem zo thuis toch kan bekijken! Dat kan volgens mij nog bijna nergens... Wij hebben ook een phil & teds (eerst hadden we een bugaboo) en ben heel benieuwd hoe die bevalt als duowagen. Als enkele wagen is hij in ieder geval superfijn!

20. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Gefeliciteerd Amanz! Schattig met die donkere haartjes!

Deel Deze Pagina