Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snuffeltje

Snuffeltje Actief lid

3 feb 2009
    437
    0
    0
    Steun en toeverlaat van mijn mannetje en lekker th
    Boxtel
    Goedemorgen dames!

*Dolfijn, welkom bij de club en wat ontzettend spannend! De eerste tweelingenmama van de lijst :) Fijn dat alles zo goed gaat!

*Cuna1, jeetje wat een gewinkel is dat dan he... wel hoog niet hoog! Goed dat je in de gaten wordt gehouden, maar ik hoop voor je dat het snel begint hoor!

*Sabbe, fijn dat alles goed gaat!

*Deetje, gelukkig is de hielprik meegevallen :) En goed groeien is een goed teken!
    Vanwaar ga je met een tepelhoedje aan de gang???

*Sucre, hahah... echt fit zie ik er niet uit nee, als ik ga zitten val ik om LOL. Maar goed, nog even doorbijten :D

*Borstvoeding: ik lees dat er dames zijn met vroeggeboren kindjes die problemen lijken te hebben met borstvoeden. Ik wil me nergens mee bemoeien en ook zeker niet zeggen dat het wel goed komt, maar trek bijtijds aan de bel bij een lactatiedeskundige!!!! Dat is echt een aanrader! Bij mijn jongste liep mijn voeding op een gegeven moment terug en op het CB bleven ze maar pushen dat ik over moest stappen op de fles, dat wilde ik niet maar ik vond bij geen enkel persoon steun. Toen hij op de fles zat, kreeg hij ontzettend krampen en liep ik na elke voeding met een krijsend kind. Uiteindelijk ben ik na 3 maanden sukkelen dankzij hulp van een laktatiedeskundige weer gaan voeden... opnieuw opbouwen... door haar steun is dat ook gelukt. Ze geven vaak heel eenvoudige tips die misschien voor jullie ook wel waardevol kunnen zijn, zeker omdat de kleinste kindjes zo vermoeid zijn. Misschien heeft iemand er iets aan?

*Wendy, volgens mij is het dan gewoon een kwestie van netjes schoon houden als het strengetje eraf is gevallen. Kan me niet herinneren dat het anders was. ***Reeds beantwoord zie ik ***

*Margrietje, tja laten we het maar een beetje hopen dan he... is erg vermoeiend zo

*Mini me, jeetje wat een heftig bericht zeg! Daar wordt je helemaal akelig van hoor! Ik zei gisteren nog tegen mijn mannetje, dat het hier zo goed gaat met alle mama's en babies :)
    En spannend voor jou nu, je kan dan beter weten of je ingeleid wordt, dan dat je in onzekerheid zit ja... hoop voor je dat je niet voor niets wacht! Succes meis, en geen sorry voor een ego berichtje, toch?

*mamavanjordy, wat lief al de tips die je ons komt brengen :) Van mijn andere kinderen weet ik nog dat ze er hier ook altijd gaasjes omheen draaide en wat een ellende om die er weer goed af te krijgen :S
    Ben benieuwd of dat inmiddels is veranderd nu!

*Amanz en mannetje, hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Solana, wat een prachtige naam!!! Lekker genieten hoor! Het is een mooi meisje met haar donkere haardos!

*Ollebolleke, vervelend zeg, aambeien. Ik heb inmiddels ook last ervan, maar nog niet dramatisch. Vreemd genoeg heb ik het grootste gedeelte van de zwangerschap ondanks staaltabletten geen problemen met mijn stoelgang gehad en nu op het eind begint het te vervelen.
    Je hebt groot gelijk dat je niet veel langer wilt wachten hoor :)
    Lijkt me ook niet alles als je zo eerst dik in de weeen zit terwijl je toch een KS gaat krijgen. Hoop dat alles voorspoedig verloopt meis!!! KNUFFFF

*mamabeer, fijn dat je Quinn zo toch een beetje kunt volgen he! Hopelijk valt het allemaal mee en mag hij snel naar huis. Gelukkig werd je nu niet uitgemaakt voor overbezorgde moeder!!!

Ego... Pff, vannacht weer waardeloos geslapen. Ben om half 1 weer wakker geworden om te plassen en vervolgens tot half 6 vanmorgen elke 10 minuten lichte weeen gehad. Net toen ik dacht, dit zou wel eens het begin kunnen zijn, hielden ze op!!!!! Nu weer een heel beurs gevoel in mijn onderbuik en mijn heupen en onderrug doen ook vreselijk zeer.
    Ik kan alleen op mijn zij liggen, op mijn rug gaat echt niet omdat ik dan geen adem meer krijg (zo lijkt het) hebben jullie dat ook dat dan het omdraaien ook in je buik zo'n pijn doet en dat je heupen in de morgen zo pijnlijk zijn?
    Ow wat een heerlijke klaagzang weer... ach, het telt af, we hobbelen maar lekker verder weer :)

Liefs

2. Nelizzz

Nelizzz Lid

6 jan 2009
    81
    0
    0
    Meubelmaker
    Middelburg
    Wow!!! Wat een babyboom! Gefeliciteerd allemaal zeg! Helemaal goed!
    Ik heb, sinds ik in mijn nieuwe huis woon, een hele slechte internet verbinding dus ik lees meestal het meeste mee en post maar soms even. Het is ook zoveel wat jullie schrijven! :)

Hier nog geen kindje, wel echt de laatste loodjes, ik kan maar kleine stukjes lopen, heb heel veel last sinds twee dagen van afgeknelde zenuwen in mijn benen, zou het dan eindelijk aan het indalen zijn....? Ik hoop het maar.

Succes allemaal met bevallen en met de kersverse baby's!!!
    Ik hoop deze week ook weer mama te zijn!

3. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    @roozjuh: mooi gedaan hoor dat kaartje!

@snuffeltje: mijn BM zit sinds 2 dagen weer laag.. vreemd ding is het maar lol dat voetbal gevoel ken ik, vooral 's avonds heb ik het gewoon benauwd omdat mijn longen in de verdrukking komen...
    haha en mijn vader denkt er precies hetzelfde over als de jouwe! Balen dat je zo'n waardeloos weekend hebt gehad. Moet zeggen ik kan ook steeds minder hebben hoor, en onze puber voelt dat feilloos aan en weet precies de snaren te raken die me irriteren.... grrr
    gelukkig is hij meestal wel heel lief en hulpvaardig ;)

@debby: vervelend dat het niet zo wil lukken met de BV, hopelijk geeft de mevrouw goed advies!

@ollebolleke: snap dat je hier even een traantje om moest laten hoor, vooral op dit moment toch en ik denk dat je lijf jullie kleine nog wel binnenhoud, al is het onbewust dat je dochter er nog niet is...

@sucre: oei dat lijkt me ook best lastig hoor,je kleintje in zijn eigen kamer leggen Ik had er al moeite mee toen we een maand geleden onze hond naar de gang hebben gedaan ipv op onze kamer. Is wel makkelijker als binnenkort allerlei mensen om mijn bed komen te staan!

@loulou: weer al zo'n plaatje!! heerlijk slapend... geniet maar lekker meis!

@mouschy: spannend meid, het ziet er dus nu wel uit dat ook jij je kleine snel in je armen hebt.....

@dolfijn: wow een tweeling! volgens mij de eerste bij de juli mama's of zit ik verkeerd? Kom gezellig met ons meekletsen, we zijn erg gezellig ;)

@ryanne: dank je! al mag ik nog niet klagen want ben nog niet eens 38 weken!! hihi

@debby: gewoon naar je eigen gevoel luisteren hoor! je hoeft niet
    alle adviezen klakkeloos op te volgen. Kijk goed naar je meisje en waar ze goed op reageert houd je aan, zelfde met slapen...

@minime: wat een vreselijk bericht van het doodgeboren kindje... wat afschuwelijk!

@Amanz: gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Solano!

@mamabeer: thanks voor de uitleg! klinkt best heftig, maar gelukkig is er wel iets aan te doen zo die kleine mannen is inderdaad wel druk, gaan ze ook wel eens naar de peuterspeelzaal ofzo
    zodat jij je handen vrij hebt, of heb je ze altijd thuis? Petje af hoor, heb veel respect voor je!
    enne je hebt het druk zat dus verontschuldig je vooral niet!!

ego: hier weer heel slecht geslapen, terwijl het van het weekend nog wel ging... begin ook steeds meer last te krijgen van kramp in mijn billen en heupen als ik te lang op 1 zij lig auwie!! :(

verder gisteren met mijn ventje wezen lunchen, heerlijk gegeten en voor de gein 2 tonic besteld! had dat nog nooit op maar blegh dat is vies :p en het heeft niks geholpen want de beeb zit nog gewoon in mijn buik. MIjn mams wil me aan de ananasharten krijgen maar dat ga ik dus echt niet eten! hihi tonic wilde ik nog wel proberen ;)
    Verder komt strakjes mijn vriendin langs (waarvan haar vader is overleden) ben blij dat de kleine er nu nog niet is kan ik haar in ieder geval goed steunen! straks heb ik het toch een stuk drukker...
    Ga nu lekker in de tuin zitten, heerlijk dat zonnetje!!!

4. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Mij is verzekerd dat ik de baby zeker krijg op donderdag, gaat het niet zoals het zou moeten met de inleiding dan krijg ik een KS... De vorige bevallingen zijn ook zo moeilijk en traag gegaan dat ze het deze keer anders willen doen. Maar ik ga natuurlijk morgen al beginnen, dus als het ff tegen zit ben ik er nog 2 dagen mee bezig.

5. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Mamabeer lekker druk zo'n jongens gezin. Ben ook erg benieuwd hoe het zometeen hier gaat ;) Allemaal jonge kids dus wel een gezellige drukke boel ook hier!
    Hoop dat je kleine mannetje snel weer thuis is, kan me goed voorstellen dat je hem mega mist! Maar wel een goed systeem dat je hem via de webcam kan zien zeg!

Dolfijn wat leuk zeg een tweeling!!! spannend hoor, jij dus ook deze week ingeleid.

Nicole nog ff genieten van je beeb in de buik dus! Veel plezier met je vriendin zometeen!

Snuffeltje klote nachten he, hier ook hoor... Vervelend echt je komt niet aan je rust toe zo he...

Vandaag laatste dagje dus thuis, alles aan de kant voor de kraamvisite haha. Dus nog ff aan de slag zo ;)

6. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

23 apr 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    Snuffeltje,
    Respect voor jou dat je hebt volgehouden met borstvoeding.Weet niet hoe je het deed maar (na 3 m)maar bij lukte het niet meer om borstvoeding te starten na 7dagen.
    Ik had in het ziekenhuis een pilletje gekregen om productie te stoppen en kreeg spijt!helaas niks meer aan te doen.
    Nu ben ik van plan om vol te houden maar zit er wel mee dat de bezoekers in het ziekenhuis wel eens heel lang moeten wachten op de gang,terwijl ik voeding geef.
    Dat was ook de reden dat ik gestopt benbij mijn eerste.maakte me daar zo druk in en dan lukt het helemaal niet meer he.
    Heb dus geen ervaring met BV en hier geen deskundige...
    Knuf terug,we kunnen aftellen he

Nicole,
    vervelend he ,pijn in been en bil!
    Heb ik ook.Ik kan enkel nog op rug slapen en als ik er uit moet voor een plasje dan moet ik mezelf een draai geven en met een zwier er uit wippen....idd pijlijk maar ja
    Knuf voor jou vriendinnetje en nat ook voor jou

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    @Wendy naveltje: ook hier geen gaasje ofzo, hier laten ze het gewoon zo opdrogen, bij onze kleine man zit randje van luier er net overheen dus raakt ook niet verstrikt in kleding.

Advies voor naveltje als ie eraf valt was hier: niks aan doen

8. Snuffeltje

Snuffeltje Actief lid

3 feb 2009
    437
    0
    0
    Boxtel
    Mouschy, spannend hoor! Hoop dat het allemaal wel vlot mag verlopen deze keer!
    En die nachten inderdaad, maar goed, dat zijn we straks weer vergeten!

Nicole, hier ook drie mannen die feilloos weten de vervelende snaar te raken. Lekker dwars zijn en elkaar steeds weer in de haren vliegen. Gelukkig kunnen ze ook enorm goed helpen en vreselijk lief zijn, het is voor hun net zo spannend, omdat ze het nu zo bewust meemaken!

Ollebolleke, ach, misschien heb ik ook wel geluk gehad met die BV hoor, maar het is echt dat een goed advies veel kan opleveren. Is er bij jullie niet zoiets als een lactatiedeskundige die je kan adviseren? Dat is wel jammer natuurlijk.
    Ik moet ook wel zeggen dat ik niet schroom om te voeden waar mensen bij zijn, zeker niet in mijn eigen huis of bed. Als men er een probleem mee heeft, moeten ze maar even naar buiten gaan toch?
    Probeer je niet teveel aan te trekken dat de visite evt. moet wachten, je moet doen wat jij fijn vind. Het draait uiteindelijk nu even om jou en de kleine toch?

Veel liefs!

9. Amanz

Amanz Lid

21 nov 2008
    40
    0
    0
    #11769 Amanz, 14 jul 2009
    Laatst bewerkt: 14 jul 2009
    Hoi iedereen!
    Ik reageer nooit zo vaak maar ik lees altijd wel mee.
    Nu heb ik het natuurlijk een beetje druk dus heb ik niet veel gelezen.
    Toch wil ik even iedereen die bevallen is feliciteren en voor degene die nog wachten hoop ik een voorspoedige bevalling en een super gezond kindje!!!

Groetjes Amanda en Solana

10. Margrietje

Margrietje Actief lid

18 nov 2008
    166
    0
    0
    Goedemiddag!

Amanz: gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Geniet van de kraamtijd!

Ego: Vandaag maar een dagje boeken verslinden en dvd's kijken! Ik heb totaal geen haast en heb ook geen zin om te haasten... haha. Mijn mannetje begint ook slechter te slapen... ik denk dat hij het ook allemaal wel spannend begint te vinden nu het allemaal zo dichtbij komt!

11. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Net bij de verloskundige geweest en m'n bloeddruk is opgelopen..
    Al die tijd keurig geweest. Urine was wel goed. Nu moet ik donderdag terug om opnieuw te meten als het dan nog niet geboren is want het kan ook een teken zijn toch? Of het is van de spanning want ik ben eigenlijk heel bang merk ik. Hoop dat ik snel een beetje kan relativeren want ik geloof dat die kruinligging van m'n vorige bevalling me angstiger heeft gemaakt dan ik dacht!

12. cuna1

cuna1 Lid

5 jul 2009
    90
    0
    0
    apothekersassistente
    Epe
    ik heb het zelfde ook met 38 weken bloeddruk hoger bij verloskundige daarvoor altijd prima. in ziekenhuis was alles goed. nu loop ik sinds anderhalve week af en aan van verloskundige naar ziekenhuis omdat bloeddruk bij verloskundige net tehoog is, in zikenhuis net weer goed. nu sinds afgelopen weekend ben ik definitief overgedragen naar zieknhuis en krijg ik daar verdere controles. morgenmiddag 1e keer naar gynaecoloog ben benieuwd wat zij zegt. stiekum hoop ik dat bevalling nog daarvoor begint het is al een paar dagen wel aan het rommelen en is het natuurlijk ook de tijd ervoor. gewoon maar rustig afwachten.

13. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Dat is ook vervelend cuna..maakt je toch ongerust, mij in elk geval best een beetje. Maar het schijnt niet ongebruikelijk te zijn dus. Zolang er maar geen andere klachten bijkomen..
    Bij mij is het ook flink aan het rommelen. Veel harde buiken en vage rugpijn. Kan maar beter komen he..

14. Ani

Ani Actief lid

27 okt 2008
    271
    0
    0
    Ik wil alle mama's die nog moeten bevallen heel veel succes wensen met de laatste loodjes ;)!
    Nog even en jullie hebben ook een prachtig kindje in jullie armen!
    Probeer nog even van de buik te genieten!

15. Snuffeltje

Snuffeltje Actief lid

3 feb 2009
    437
    0
    0
    Boxtel
    *Margrietje, groot gelijk heb je hoor, lekker relaxen!

*Lotuss, ow vervelend een oplopende bloeddruk. Hopelijk is het een voorbode voor je, dat zou mooi zijn toch! Hou goede moed, een kruinligging hoeft niet nog eens voor te komen he!

*Cuna1, de duimen zijn gekruist dat het snel mag beginnen hoor! Raar dat de metingen zo verschillen he!

Even ego nog... Ben zojuist op controle geweest en alles was in principe goed. Omdat de nachten me op beginnen te breken en het gerommel niet echt wil doorzetten stelde de gyn voor om te kijken hoe ik ervoor stond. Hoofdje van de beeb zit erg laag en de baarmoedermond is verstreken. Hij heeft me gestript en het gerommel is dus wel wat aan het doen geweest. Lichaam is klaar om te bevallen, maar wanneer......
    Nu is het afwachten of het nu wel door gaat zetten, maar daar heb ik een hard hoofd in eerlijk gezegd. Als het begint kan het wel eens heel snel gaan kreeg ik als waarschuwing mee, dus niet te lang afwachten.
    Indien er dinsdag nog niks is gebeurd wordt ik ingepland voor een inleiding. Langer dan 40 weken wil hij me toch niet laten lopen gezien de grootte van de baby en de slechte nachten (met hier ook nog 3 drukke kids over de vloer)
    Het begint nu dus gewoon echt af te tellen, best spannend eigenlijk :D
    Mannetje is heel erg nerveus aan het worden nu... heeft al wel 4 keer gebeld hihiih

*Ani, ondanks dat ie vreselijk in de weg zit geniet ik nog elke dag van mijn buik hoor, en het inmiddels gemeen harde getrappel daarbij. Ik weet dat het straks zoooo leeg voelt, dan mis je dat echt!

Liefs Snuffeltje

16. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Nee inderdaad Snuffeltje. De kans is niet eens erg groot, aangezien m'n twee andere wel gewoon kwamen. Weet ook niet wat me mankeert en waarom ik ineens zo angstig ben. Durfde niet eens te laten toucheren vandaag!

17. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Wendy, het naveltje moet je na het badderen droog deppen met een gaasje. Verder hoef je er niets mee te doen. Ook geen gaasje omheen wikkelen of erop doen of zo. Er kan nog wat wondvocht van het naveltje afkomen, maar dit verdwijnt vanzelf weer.

Minime, wat afschuwelijk voor jullie vrienden zeg! Jij ook veel sterkte he, hopelijk komt jullie beebje gauw.

Amanz, gefeliciteerd met je dochter Solana!

Ollebolleke, vervelend die aambeien. :x

Mamabeer, mooie foto's van Quinn. Lijkt me wel heel moeilijk dat je niet continu bij hem kan zijn. Gelukkig bestaat er wel internet!

Snuffeltje, meis, hoe hou je het vol! Dikke knuffel! Nog even, het is het wachten echt waard! En wat super dat jij zo pro-BV bent. Owh, je bent al gestript, wie weet gaat er nu echt snel iets beginnen bij je. Duim-duim.

Nelizzz, hopelijk gaat er bij jou ook snel wat gebeuren.

Mouschy, dat wist ik niet meer. Hopelijk gaat het wel gewoon met de inleiding lukken. Succes!

18. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    De-spruit-is-er-uit-lijst van de juli 2009 mama's.

Bevallingslijst:
    03 juni Sven, 2630 gr, 49 cm, 34+4, zoon van Kelly, 26 jaar, 2e kindje, ZKH, FV, (11 juli)
    03 juni Isis, 2510 gr, 46 cm, 34+6, dochter van Nynke31, 34 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, (9 juli)
    14 juni Roan, 2395 gr, 35+3, zoon van Loel, 29 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, (16 juli)
    17 juni Emma Aruna, 1990 gr, 34+4, dochter van Debby82, 27 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (25 juli)
    18 juni Bob, 3222 gr, 36+2, zoon van Pooh69, 32 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, (14 juli)
    24 juni Amy Antonia Louisa, 3110 gr, 37+0, dochter van daisy28, 29 jaar, 2e kindje, ZKH, FV, (15 juli)
    26 juni Liv, 38+0, dochter van LindaS, 25 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (10 juli)
    26 juni Megan, 38+2, dochter van Andrea83, 25 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (8 juli)
    27 juni Ty Jela, 2785 gr, 49 cm, 38+0, dochter van Ilona19, 20 jaar, 1e kindje, ZKH (inleiding), BV, (11 juli)
    27 juni Lucas, 3110 gr, 49 cm, 38+5, zoontje van Sucre, 29 jaar, 1e kindje, thuis, BV, (6 juli)
    28 juni Adrijana, 3050 gr, 50cm, 38+6, dochter van Bubica, 25 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (6 juli)
    29 juni Noah, 38+0, zoon van Sanneke1982, 26 jaar, 1e kindje, thuis, BV, (12 juli)
    30 juni Sid, 2685 gr, 45 cm, 39+4, zoontje van Daphne B, 29 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (4 juli)
    02 juli Quinn, 3230 gr, 50 cm. 38+0, zoon van Mamabeer, 3e kindje, ZKH, BV, (16 juli)
    02 juli Yannick, 4200 gr, 39+6, zoontje van Robine, 32 jaar, 2e kindje, ZKH,BV, (4 juli)
    04 juli Frederique Anna, 3530 gr, 50 cm, 39+1, dochter van Ryanne, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, FV, (10 juli)
    04 juli Logan William, 3440 gr, 38+4, zoon van Gyino, 26 jaar, 1e kindje, thuis, BV, (14 juli)
    06 juli Elin Charlize, dochter van Sunshine 82, 26 jaar, 1e kindje, ZKH
    06 juli Dane, 3390 gr, 51 cm, 39+5, zoon van 00Wendy00, 27 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (8 juli)
    06 juli Damiën, 3164 gr, 48 cm, 40+0, zoon van Jodi1981, 27 jaar, 1e kindje, thuis, BV, (6 juli)
    07 juli Ilja Lena, 41+0, dochter van Dommel, 23 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (2 juli)
    07 juli Rielena Deborah Melody, 3025 gr, 50 cm, 40+0, dochter van Duimelijn, 25 jaar, 1e kindje, ZKH, BV
    08 juli Frank, 3465 gr, 49 cm, 41+0, zoon van Deetje, 35 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (1 juli)
    08 juli Laiss, dochter van Sabbe, 27 jaar, 4e kindje, ZKH, FV (8 juli)
    08 juli Collin Frans, 4640 gr, 56 cm, zoon van Kuidebokibi (junimama, staat niet op de lijst) ,
    08 juli Damian, 2805 gr, 40+2, zoon van Roozjuh, 23 jaar, 1e kindje, ZKH, FV
    08 juli Amber, dochter van Wbpepe, 32 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, (16 juli)
    08 juli Juulz, 2870 gr, 47 cm, 40+3, dochter van Loulou79, 29 jaar, 3e kindje, thuis, BV, (5 juli)
    08 juli Janiek Gusta, 3840 gram, 37+4, dochter van Aurelie, 34 jaar, 2e kindje, ZKH, FV (25 juli)
    09 juli Dinja, 3560 gr, dochter van Carla1980, 29 jaar, 2e kindje, thuis, FV, (11 juli)
    09 juli Iris, 3940 gr, 52 cm, 41+2 dochter van Ani, 23 jaar, 1e kindje, thuis, BV (02 juli)
    09 juli Beaudine Isa-Lena Indra, 40+3, dochter van Brennie888, 28 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (6 juli)
    10 juli Priscilla Diana, 3270 gram, 51 cm, 40+0, dochter van xMamaDianax, 24 jaar, 2 kindje, thuis, BV, (10 juli)
    10 juli Marissa, 2860 gr, 50 cm, 37+3, dochter van Spirit70, 39 jaar, 2e kindje, ZKH, (28 juli)
    10 juli Celene, 3250 gr, 51 cm, 40+5, dochter van Passie83, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (5 juli)
    11 juli Jasmijn Hanne vera, 3575 gr, 52 cm, 41+3, dochter van Mona Lisa Smile, 32 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (1 juli)
    11 juli Lindsey Jannke Meit, 3710 gr, 48 cm, 39+4, dochter van Sabientje28, 28 jaar, 3e kindje, ZKH, BV, (14 juli)
    11 juli Thijmen, 3120 gr, 49 cm, 38+3, zoon van Shira83, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, BV (22 juli)
    12 juli Kyan, 3490 gr, 49 cm, 41+1, zoon van Kaatje80, 29 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (4 juli)

Er zijn al 17 jongetjes geboren.
    Er zijn al 23 meisjes geboren.

Uitgerekende datum:
    02 juli Nena77, 31 jaar, 2e kindje, ZKH, BV,

06 juli Alouise, 33 jaar, 2e kindje, ZKH, FV,
    06 juli Jo79, 29 jaar, 2e kindje, ZKH, BV,

07 juli Shanna23, 23 jaar, 2e kindje, thuis, FV,
    07 juli LadyC, 29 jaar, 2 kindje, thuis, FV,

10 juli DvS, 24 jaar, 1e kindje, ZKH, FV

11 juli Lennylenn, 23 jaar, 1 kindje, ZKH, BV,
    11 juli Tijgertje23, 25 jaar, 1e kindje, thuis, BV,

12 juli Cuna1, 35 jaar, 1e kindje, ZKH, BV

13 juli Martine, 27 jaar, 2e kindje, thuis, BV,
    13 juli Kate77, 32 jaar, 2e kindje, thuis, BV,

14 juli Patries81, 28 jaar, 2e kindje, thuis/ZKH, BV,

15 juli Daantje27, 1e kindje, ZKH, BV

16 juli Daffie1977, 32 jaar, 3e kindje, thuis, BV,
    16 juli Miffy77,

17 juli MirandaB, 24 jaar, 1e kindje, ZKH, FV,

20 juli Smallville, 33 jaar, 2e kindje, ZKH, BV,
    20 juli Mouschy, 31 jaar 3e kindje, ZKH, BV, inleiding met 39 weken, 16 juli
    20 juli Miamel, 19 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,
    20 juli Naamgebruiker, 26 jaar, Thuis, BV

21 juli Maine, 32 jaar, 2e kindje, ZKH, BV,
    21 juli Mazz, 22 jaar, 1e kindje, BV,

22 juli Fedi, 28 jaar, 1e kindje, thuis, FV,
    22 juli Lotuss, 41 jaar, 4e kindje, thuis, FV
    22 juli Safiya, 29 jaar, 4e kindje, thuis, BV
    22 juli Diantje82, 26 jaar, 1e kindje, thuis, BV,

24 juli Snuffeltje, 35 jaar, 4e kindje, ZKH, BV,

25 juli Meilan, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,
    25 juli Jojo23, 23 jaar, 1e kindje, thuis, FV

26 juli Nelizzz, 27 jaar, 2e kindje, thuis, BV,
    26 juli Margrietje, 27 jaar, 1e kindje, thuis, FV,
    26 juli Minime, 33 jaar, 1e kindje, ZKH, BV
    26 juli 1986Fleur, 23 jaar, 2e kindje, thuis, BV

27 juli Kristel86, 22 jaar, 1e kindje, thuis, BV,
    27 juli Phoobear, 31 jaar, 2e kindje (1e kindje overleden), ZKH, BV, inleiding 14 juli ivm stuit

29 juli Nicole84, 24 jaar, 1e kindje, thuis, BV

31 juli Vlekkengek, 25 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,
    31 juli Kimvnb, thuis, BV,
    31 juli Ollebolleke, 38 jaar, 4e kindje, ZKH, BV

De Buddylijst van de juli-mama's:

Debby82 - Wbpepe - Robine
    Kaatje80 - Sucre - Tijgertje23
    Loulou - Spirit70 - Deetje
    Kelly - Mamabeer
    Diantje82 - Cimu27
    Dommel - Daphne B
    Gyino - Sunshine82
    Ilona19 - Fedi
    Meilan - Ryanne
    Pooh69 - Emma29
    Snuffeltje - Nicole84
    Roozjuh - Lennylenn
    MLS - Sabientje28

Er worden nog 13 jongetjes verwacht.
    Er worden nog 14 meisjes verwacht.
    Van 15 kindjes weten we het geslacht pas bij de geboorte.

1 van de mama's heeft me een PB gestuurd met de vraag haar van de lijst te halen. Bij deze gedaan.

19. dolfijn

dolfijn Bekend lid

25 sep 2006
    522
    0
    16
    Deventer
    He hoi meiden,

Morgenvroeg om 9.00 uur moet ik nog een keer weer naar de gyn om getoucheerd te worden. Dan horen we daarna of ik donderdag of vrijdag wordt ingeleid!!! Vind het erg spannend worden hoor. Vind het ook een raar idee dat je misschien donderdagochtend met je tasje naar het ziekenhuis gaat en dat je vervolgens thuis komt met twee kindjes! Bij mijn dochter begonnen de weeen toch nog spontaan (met 42 weken) en ging de inleiding niet door en dat is toch anders. Je houdt er natuurlijk rekening mee dat het elk moment kan gebeuren, maar het blijft toch weer onverwachts als je dan gaat.
    Maar goed, alles is klaar (al weken ;)) en ik denk dat ik er zelf ook wel klaar voor ben. Hoop zo dat alles goed gaat en er geen gekke dingen gebeuren. Ik droom de laatste paar nachten gewoon heel eng. Het vervelende is dat ik me het de volgende ochtend allemaal precies kan herinneren. Zal er allemaal wel een beetje bij horen. Toch?

Morgen laat ik weten hoe het verder gaat!

Liefs, Dolfijn

20. Snuffeltje

Snuffeltje Actief lid

3 feb 2009
    437
    0
    0
    Boxtel
    Dolfijn, spannend hoor! Heel veel succes!

Sucre, hahah, hoe ik het volhoud? net zoals jullie dat deden hoor!!!
    En ja ik ben inderdaad pro BV, vond het zo geweldig om mijn jongens te zien groeien op mijn melk, en het gevoel van even de kleine helemaal voor jezelf.... heerlijk! Ben ook heel blij dat ik ondanks borstontstekingen en kloven en spruw heb volgehouden. Daarbij vond ik het zo gemakkelijk, altijd voldoende voeding bij je hebben :D Hoop echt dat het deze keer ook weer mag lukken hoor!.

Lotuss, je mag best angstig zijn hoor, het is ook elke keer weer zo vreselijk spannend! Ik heb die angst vooral voor het langer lopen dan de 41 weken. De vorige gyn zei tegen me, inleiden voor de 42 weken begin ik niet aan. Ik heb zelf heel erg het gevoel zeker een week verder te zijn en dat het dan wel eens 43 weken kan zijn maakt me heel erg onrustig. Ben nu ook blij dat 40 weken maximaal is. Deze gyn kijkt gewoon aan dat het de spuigaten niet uitloopt. En aangezien mijn lichaam klaar is om te bevallen, doet hij er ook niet moeilijk over!

Tja en nu gestript, geen idee of het wat gaat doen. Bij de vorige drie haalde het niets uit, maar daar rommelde ook niets van tevoren. Nu heb ik last van harde buiken en een weeïg onderbuik gevoel dus het zal me benieuwen!!!

Zometeen gaat mijn moeder met een luchtballon mee, dus die gaan we straks uitzwaaien :D

Liefs

Deel Deze Pagina