Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diantje82

diantje82 Actief lid

19 apr 2008
    277
    0
    0
    Verzorgende IG
    Apeldoorn
    Paar dagen niet geweest en gelijk een babyboom

Alle mama's gefeliciteerd jullie kindjes!!!!!!

Hier vannacht ontzettend slecht geslapen heb denk ik bij elkaar maar 2 uurtjes geslapen. Dus zo even wat strijken en dan ga ik denk ik naar bed.

2. sabientje28

25 jun 2009
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    dames gefeliciteerd met de geboortes van jullie babys
    een tijdje niet geweest omdat lindsey een hongerige baby is zijn we er druk mee.

hier mijn bevalling... is een beetje heftig

vrijdag begon bij mij weer de voorweeen de hele dag erg veel last van gehad later kreeg ik veel pijn in mijn rechterzij waar de bloeduitstorting zat.
    de vk gebeld die ios langs gekomen en zag om dat ik veel pijn had ze heeft het ziekenhuis opgebeld en overlegt met de gyn
    deze was op de hoogte van de bloeduitstorting en wou mij zaterdag inleiden .
    moest wel vrijdag in het zh slapen en kreeg een spuitom te slapen.
    zaterdagom 7 over 11 zijn mijn vliezen gebroken daaruit bleek dat ze in het vruchtwater gepoept had aan de ctg blijven liggen
    pas om half 2 begonnen de weeen goed op gang te komen om half 6 mocht ik persen maar lindsey lag met haar schouder vast inn mijn schaambot.
    van onder trekken en duwen op de buik het hoofdje was er wel uit maar haar lichaam wou niet ...
    haar hoofdje was ook helemaal blauw met de geboorte en haar witte van de oogjes helemaal rood ze heeft behoorlijk vast gezeten.

maar allles is goed afgelopen en we genieten met volle teugen van haar

sorry voor het lange verhaal

groetjes sabine

3. lady1974

lady1974 Nieuw lid

7 jun 2009
    3
    0
    0
    Huisvrouw
    Amsterdam
    en de andere meiden geniet van jullie Baby"'s

4. Snuffeltje

Snuffeltje Actief lid

3 feb 2009
    437
    0
    0
    Steun en toeverlaat van mijn mannetje en lekker th
    Boxtel
    Goedemorgen dames!

*Gynio, spannend zo'n eerste uitstapje met de auto!

*LadyC en mannetje, heel hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Runar. Wat een stoere en aparte naam! Geniet ervan!!!

*Sucre, dat ritme komt straks vanzelf hoor, dat sluipt er zo in en dan heb je het niet eens in de gaten dat het vanzelf gaat! Enne, nee ik mocht niet mee in de ballon, mijn Lief zag het niet zo zitten dat we te zien waren in het programma Helse Bevallingen :D:D:D:D:D

*Margrietje, maandag is wel best lang als je al zo stevig rommelt he! Gewoon bellen als je het niet ziet zitten hoor!

*Naamgebruiker en mannetje heel erg hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Ishaaq!!! Jongens doen een inhaalslag ineens :D Geniet ervan meis!

*Kaatje, wat heerlijk om te horen dat alles zo lekker gaat! Geniet ervan!!!!! En wat een heerlijk ventje is het toch, *zucht, zwijmel* Nu kun je je energie lekker daarin stoppen :D

*Diantje, balen he, dat slechte slapen!

*Sabientje, jeetje dat is ook een heftig verhaal zeg! Gelukkig is alles goed gekomen, maar kan me voorstellen dat je daar even van bij moet komen!
    Succes met het stillen van de honger daar ;)

Ego, hier weer waardeloos geslapen gewoon, weer elk uur op de wekker gezien en door mijn gedraai manlief ook wakker gehouden. Die is al zo nerveus hihihi.
    Belde gistermorgen of het echt rustig was, want hij moest iemands kiezen uitsnijden en was wel een tijd bezig... dus kon niet zomaar weg :) Heb vreselijk gelachen, want ik was gewoon boodschappen aan het doen!
    Beeb was gisteren ontzettend druk en tegen de avond begonnen de harde buiken weer die overgingen in lichte weeen. Echter is het weer gestopt, dus ik hou mezelf echt niet meer voor de gek. Eind volgende week... dan zijn we met zijn 6en :)
    Vanavond de grote boodschappen voorraad maar eens in huis halen, is ook weer een zorg minder.

Veel liefs allemaal
    Snuffeltje

5. kate77

kate77 Lid

15 nov 2008
    82
    0
    0
    Nou hier voor de verandering wèl weer eens goed geslapen! Gisteren nog de VK hierover gesproken omdat ik dit echt niet nog 1,5 week volhoud met 3 uurtjes slaap per nacht. Slaappillen schrijven ze hier niet voor, daar moet je echt voor naar het ziekenhuis en dat zie ik toch ook weer niet zitten om goed uit te rusten. Ik moet nu wel de beweging van het kindje extra goed in de gaten houden.

@sabientje: had je tijdens de bevalling in de gaten dat het allemaal erg moeizaam ging of is het allemaal langs je heen gegaan? Je zal wel blij zijn geweest dat je al in het ziekenhuis was?

6. Margrietje

Margrietje Actief lid

18 nov 2008
    166
    0
    0
    Goedemorgen!

Ja, vandaag ben ik er ook is een keer vroeg bij...;)

Sabientje: heftig verhaal zeg... Hopelijk knap je snel weer wat op van deze zware bevalling!

Snuffeltje... jij ook al zo'n slechte nacht gehad.. :(
    Hier hetzelfde.. ik had vannacht continue een 'ongesteldheidsgevoel' en vanochtend slijmverlies. (geen prop) Beetje vreemd allemaal... maar het wordt ook niet erger of zo. Ik ben er nu wel klaar mee hoor met dat gerommel. Het maakt je ook zo onzeker..

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    lenny schiet is op met dat bevallen joh! :D Ik wacht met smart dat smsje af meid! Succes!!!!

8. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Hier nog een nachtbraker!! Nou..zal er wel bijhoren dan he..
    Ik lag me weer druk te maken omdat afgelopen keer m'n bloedruk was opgelopen. Op de grens maar moet vandaag terug. Thuis is hij dus goed..wel iets hoger dan normaal maar gewoon niet te hoog dus er is niets aan de hand. Maar als hij daar weer hoger zou zijn en soms heb je ook wel eens wat eiwit in je urine door iets van afscheiding. Had ik vorigekeer tenminste, maar toen was bloedruk goed. Heb geen zin in dat gedoe, geeft weer stress allemaal en ik ben op het moment al zo stressgevoelig! Vast de hormonen.. ik wil gewoon rust en bevallen ;)

9. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.720
    3.152
    113
    Vrouw
    **inbraak**

Heey meiden,
    Iedereen gefeliciteerd met jullie kleintjes! iedereen die nog moet bevallen succes met de laatste loodjes!

Is er al nieuws van LennyLenn? ( zit met haar in het topic jong&moeder )

Liefsz een maart 2009 mama

**uitbraak**

10. Snuffeltje

Snuffeltje Actief lid

3 feb 2009
    437
    0
    0
    Boxtel
    *Margrietje en Lotuss... we kunnen wel een slecht slaap hoekje beginnen, :D
    Ik had ook zo raar gedroomd half in slaap, ik weet nooit of ik heb gedroomd en nu moest ik echt twijfelen!
    Ik was bevallen en had een mannelijke kraamhulp die mijn man de lakens uitdeelde, wat hij allemaal moest doen. Ik wist niet eens dat ik bevallen was en had de kleine ook nog niet gezien. Alles hier in huis ging gewoon door alsof er niets was gebeurd... Voelde me zo raar daarna, en zo opgelucht dat ik ons mannetje nog volop voelde trappelen in mijn buikie...
    :D:D:D nu ik dit terug lees denk ik ineens, wat een mafkees ben ik toch :D:D:D

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    nog niks over lennylenn, ik ben haar buddy en heb nog niks gehoord
    ook ik wacht met spanning af :D

12. Margrietje

Margrietje Actief lid

18 nov 2008
    166
    0
    0
    Haha snuffeltje... hoe kom je erbij? Vreemde dromen schijn je te kunnen hebben tijdens je zwangerschap...
    Maar dat idee van een slaaphoekje klinkt goed!

13. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    mmm..ja..een slaaphoekje! maar dan een zonder rare dromen snuffeltje! ;)
    Was net nog even gaan liggen want m'n meisje ligt ook een tukje te doen. Maar ergens hier in het flat zijn ze weer eens aan het klussen...natuurlijk zodra ik even wegdut.. maar ik maak me niet druk..pom pom..
    Lekker weg hier over een paar maandjes! Iets om naar uit te kijken zeg! :p

14. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Bericht van mijn buddy Lennylenn !!

"Na 1.5dag weeen te hebben gehad is vannochtend om 04.52 onze kerngezonde zoon geboren. Hij heet Maddox Nathan Koster en weegt 3330gr!

MEID GEFELICITEERD !!!!!!

15. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.720
    3.152
    113
    Vrouw
    meid gefeliciteerd!!! Mooie naam zeg!!!

16. Snuffeltje

Snuffeltje Actief lid

3 feb 2009
    437
    0
    0
    Boxtel
    Hahah, Lotuss... nee die rare dromen moesten maar achterwege blijven he!
    Vervelend van dat geklus zeg!
    Ik kan ook niet echt gaan liggen zeg maar. Als ik even niets om handen heb, probeer ik even op de bank te kruipen, maar echt slapen doe ik dan niet. Wel rust je dan toch een beetje uit lichamelijk.
    Nog een paar maandjes en dan verhuizen jullie?
    Wel iets om naar uit te kijken dan.... tel voor nu maar tot 10 en blijf rustig.... hoe moeilijk ook!
    KNUFFF

17. Snuffeltje

Snuffeltje Actief lid

3 feb 2009
    437
    0
    0
    Boxtel
    Lennylenn en mannetje, hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Maddox Nathan Koster,
    wat een stoere naam! Rust lekker uit en geniet ervan!!!

18. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Heb ik ook hoor Snuffeltje. echt slapen doe ik toch niet.
    Ja, we hebben een huis gekocht, september de sleutel maar eerst nog uitbouwen en dakkapellen plaatsen. Hoe meer ruimte hoe beter en als je er eenmaal zit komt het er niet meer van.

Gefeliciteerd Lennylenn!

19. Snuffeltje

Snuffeltje Actief lid

3 feb 2009
    437
    0
    0
    Boxtel
    Dat is wel lekker inderdaad Lotuss, en al wat je dan meteen laat doen kan maar klaar zijn toch? Jullie zullen ook ruimte genoeg nodig hebben straks :)
    Leuk vooruitzicht!

20. Maine

Maine Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.072
    0
    0
    Goedemiddag allemaal,

Kom weer even spieken hier.
    Alle nieuwe, kersverse ouders GEFELICITEERD!!!

Hier is het nog steeds afwachten.
    Nog 5 dagen en dan ben ik uitgeteld.
    Gisteren weer naar de gyn geweest en gelukkig is m'n hb-waarde
    door het ijzerinfuus weer wat omhooggeklommen.
    Nog niet zover als het had moeten zijn, maar er zit een stijgende lijn in :).

Ik ga gauw lezen hoe het met jullie is.

@ degene die nog moeten bevallen: SUCCES!!
    @ de kersverse mama's: GENIET LEKKER VAN JULLIE KLEINTJE(S)

x
    Maine

Deel Deze Pagina