Snuffeltje gefeliciteerd met jullie zoon!! @ mini me: Onze man dronk vanavond 40cc weg, nu ruim 4uur later drinkt hij zijn 80cc flesje leeg (zat er nog in van vorige voeding omdat meneer in slaap viel tijdens het drinken) en hij huilt om meer, dus mijn man is nu nog meer aant geven, we gaan nu proberen hem naar 110cc te krijgen. tot nu toe gaat het er goed in
Margrietje gefeliciteerd met jullie zoon Stan! Snuffeltje gefeliciteerd met jullie zoon Jelle! Geniet van jullie kindjes en van de kraamtijd!
Hoi meiden, Gefeliciteerd aan de nieuwe mama's!! Wat fijn dat er weer een einde aan het lange wachten is gekomen voor een aantal! Knuffel namens mij aan jullie en je kleine schatjes! Ik mis nu Nicole nog, hopelijk is alles goed daar? Snel komen met leuk nieuws he! Ik heb verder even niet zo veel energie om op iedereen te reageren, ik schreef van de week al dat de korte nachtjes me begonnen op te breken en m'n moeder dacht dat ik bloedarmoede had. Ik had ook al een paar dagen wat last van m'n onderbuik en had het steeds warm/koud. Ik dacht eigenlijk dat het bij het ontzwangeren hoorde of dat ik zelfs al ongesteld was geworden, maar de steken in de buik werden op een gegeven moment zo erg dat het weer net voorweeën waren. En bij temperaturen bleek ik ook aardig koorts te hebben. Naar de huisarts dus om de boel na te kijken, heb ik baarmoederontsteking! Knap balen dus, vooral omdat de antibiotica die ik heb ook in de BV terecht komt, op zich moet het kunnen maar het ene middel geeft de kleine krampjes en dunne ontlasting, het andere geeft de melk een vieze smaak. Ik vind het zo zielig voor ons kleine ventje, ondanks het vervangen van een paar voedingen door flesjes met BV uit de vriezer heeft hij er toch wel last van en slaapt dus niet echt lekker. Hopelijk heeft hij na de kuur er geen last meer van. Zelf slaap ik dus ook niet zo veel, gelukkig werkt de kuur al wel en voel ik me wat dat betreft al weer behoorlijk beter. Maar de puf om hier mee te tikken ontbreekt op het moment even. Straks ben ik er wel weer meer Ik las nog wat over babylachjes, hier krijgen we ze steeds meer hoor! Hier een leuke foto van de bekkies die Sid kan trekken, rechtsonder lacht hij echt. (in m'n album staat hij iets groter) We zijn echt zo verliefd op ons ventje!!
Margrietje, gefeliciteerd met jullie zoon Stan. Lekker genieten van hem. Snuffeltje, joepieeeee!! Eindelijk. Gefeliciteerd met je ventje Jelle. Doe het rustig aan en geniet! LindaS, ik heb op mijn werk al te vaak meegemaakt dat vrouwen dachten dat ze niet zwanger konden worden, omdat ze BV gaven en dus 3 maanden na de geboorte van hun kindje alweer zwanger bleken te zijn. Ik zou dus de gok niet nemen. Heeft de vk je hierover niet geinformeerd? Er is een minipil die je mag gebruiken, zolang je bv geeft. Misschien vind je dit iets? Anders even met de huisarts bespreken, aangezien je al problemen met de eisprong had. En wow, al weer sex gehad? Ik wil wel, maar ik durf niet. Minime, ik gebruikte de Swing eerst voor elke voeding, om de druk er af te kolven. Nu gebruik ik hem 2 tot 3 keer per dag. Volgens de gebruiksaanwijzing kan je hem gewoon dagelijks gebruiken. Voel je absoluut niet schuldig hoor. Je klaagt niet, je gevoelens zijn voor velen denk ik heel erg herkenbaar. Het is ook gewoon zwaar. Shay, hoe zien je hechtingen er uit? Niet ontstoken? Ik heb nooit zo veel last gehad van mijn hechtingen. Misschien helpt een sodabadje voor jou? Dat verzacht het allemaal een beetje. Mogelijk zitten ze ook wat strak? Dat kan wel heel vervelend aanvoelen. Melmel, heerlijk he, zo verliefd zijn op je kindje. Veel plezier met wandelen. Het is zoooo leuk! Ryanne, ik heb dat ook, soms ben je zo moe. Je geniet zo van je kleintje, maar het vinden van een ritme is gewoon zwaar. Diantje, dikke knuffel. Ga voor je duimen vannacht! Lekker slapen allemaal!
Buddynieuws: Kristel is vanavond om 21.31 uur bevallen van Yentle Elize! Ze weegt 3520 gram en is echt supermooi! Ze is met de vacuümpomp gehaald, dus Kristel moet nog 1 of 2 dagen blijven. Ze was een sterrenkijkertje en het heeft er echt om gespannen of ze een keizersnede zou krijgen of niet. Dus we zijn superblij dat het nog op de natuurlijke manier is gelukt! Kristel en haar man zijn supergelukkig!
Hallo allemaal, Ten eerste iedereen gefeliciteerd die mama is geworden. Weet niet of ik mijn vraag hier kan plaasten maar wist anders ook niet waar ik hem kon stellen. Ik heb een vraag en misschien dat iemand het hier weet. Ik slik methyldopa voor mijn hoge bloeddruk. Nou las ik in de beschrijving dit: Borstvoeding Methyldopa wordt in de borstvoeding uitgescheiden. Bij behandeling met methyldopa moethet geven van borstvoeding gestopt worden. Wat is het nou kan ik het gewoon slikken of moet ik stoppen? Ik ben in het ziekenhuis bevallen en hun gaven me ook gewoon de medicijnen en ze weten dat ik borstvoeding geef. Mijn dosis is nu ook verhoogd van 3x daags 250 naar 3x daags 500. Wie heeft hier ervaring mee? Ik bel zoiezo morgen de dokter op. Alvast bedankt groetjes
Joepieeee weer een paar nieuwe mama's erbij!! gefeliciteerd meiden!! hier ook nog steeds niets... mannetje zit schijnbaar veel te lekker...het lijkt er niet op dat ie er een deze dagen uit zal willen komen...hij is nog lekker druk de hele tijd. alle andere wachtende en overtijd mama's heel veel sterkte en een dikke knuf..uiteindelijk wordt het lange wachten beloond!
Hallo Meiden!! Ik lees al een tijdje mee maar heb nooit gereageerd. Aan alle meiden die bevallen zijn van harte gefeliciteerd met jullie lieve kindjes. Ook ik ben overtijd en wil zo graag mn kindje vasthouden ik denk zal even een berichtje plaatsen voor de meiden die overtijd zijn zo dat ze weten dat ze niet als laatste zijn groetjes jane
Jane, jij ook overtijd, suc6 en sterkte ook met deze laatste loodjes..was je bij je zoontje ook overtijd?
Gefeliciteerd alle nieuwe mama's!!! Aaah, hier nog 1 overrijpe mama... Ik dacht dat het vanmorgen ging gebeuren maar de weeën zijn alweer 1,5 uur gestopt... Ik snap er niets van!!! Ben er ook helemaal verdrietig om, stom hè. Ik hoop zo dat het vruchtwater breekt en dat alles dan weer lekker op gang komt, dit schiet echt niet op. Positief blijven denken, is lastig maar ga het proberen! Safiya, was jij overtijd bij je andere kindjes? Ik was bij mijn eerste dochter een week te vroeg.
Neliz, vervelend he die voorweeen, ik ken ze niet zo erg van mijn vorige 3 zwangerschappen..maar heb ze nu ook al vanaf week 36..soms hebben ze ruim 2 uur aangehouden met behoorlijke krampen die ik echt weg moest puffen om de minuut..had dus goede hoop dat de kleine wat eerder zou willen komen..en nu loop ik nog steeds met bib! ik was bij allebei mijn dochters ook overtijd 41,1 week, bij mijn zoon met 37,3 bevallen, maar denk dat dat wel komt omdat hij is overleden in mijn buik en flinke stres heeft gehad, dus dat hij daardoor ook het seintje eerder heeft afgegeven.. nu hoor ik ook overal dat mannetjes gemiddels 2 tot 4 dagen langer op zich laten wachten, dus als dat zo is dan vrees ik dat ik toch wel aardig tegen de 42 weken aan ga lopen. hoop natuurlijk dat het eerder mag beginnen, maar goed heb het niet in de hand, dus probeer anderzijds ook maar zoveel mogelijk om het los te laten en afleiding te gaan zoeken..
Kristel gefeliciteerd met jullie dochter Zo ik zie dat ik toch nog niet de enige ben die over is. Gelukkig maar. Safiya: Haha zal wat zijn dat jongentjes 4 dagen op zich laat wachten. Wij weten niet wat het wordt dus ons wachten wordt redelijk op de proef gesteld NelizzDat had ik vorige week ook zo erge voorweeen maar jammergenoeg niks. Nou ga me hier weer eens douchen en aankleden en weer afwachten misschien is het vandaag wel de dag!!!!
Ook ik loop overtijd... Wat duren de dagen dan lang zeg als je zit te wachten op je kleintje.. Woensdag gaan ze strippen als er nog niks is gebeurt,hoop dat de uk zich voor die tijd laat zien.. Succes allemaal nog! Groetjes
KRISTEL VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER... Bedankt voor de reacties over de hechtingen... Sucre: ze zijn niet ontstoken want de kraamzorg kijkt er af en toe ook even naar... Maar het is heel netjes gehecht en ook heel strak dus waarschijnlijk heb ik er daarom zoveel last van idd... Morgen komt de vk er naar kijken en mocht ik er echt teveel last van hebben dan kunnen ze ze eruit halen dus we zullen zien....
Ola! Kristel; Nogmaals gefeliciteerd! De rest; Goedemorgen! Heb weer een lange nacht achter de rug, ben blij dat ik morgen het een en ander kan gaan navragen bij het CB! Ben benieuwd! Hoe is het met jullie? xxx
@ safiya mijn zoontje is 2 dagen voor de uitgerekende datum geboren na een makkelijke thuisbevalling van 5 uurtjes. Had gehoopt dat dat nu weer zo zou zijn maar helaas mijn geduld word dit keer toch ook op de proef gesteld. Hoop echt dat ik weer lekker thuis kan bevallen maar heb zo'n raar voorgevoel dat het dit keer wel eens anders kan lopen. En ik baal gewoon omdat mijn man pas vakantie heeft als de baby geboren is maar als ik tot 42 weken moet wachten heeft hij maar een dag of 2 a 3 vrij omdat zn baas dan op vakantie gaat dus ben best wel een beetje gefrustreerd. KOM MAAR BABY KOM MAAR!! Nou aan alle wachtende meiden ik hoop dat wij ook heel gauw mogen gaan bevallen!! groetjes jane
Hallo dames, Margrietje, Snuffeltje en Kristel: Van harte gefeliciteerd met jullie kleintjes!!! Geniet ervan, het gaat zo snel!!! Daphne: Die lachjes.....geweldig hé?! Dane had eerst alleen maar van die lachstuipjes maar krijgt het nu echt onder controle. Er komt nu zelfs af en toe een UUHH en een EEHHH uit. Zo schattig! Vraagje over vloeien: Ik vloei niet heel veel (komt waarschijnlijk door de keizersnede) maar heb nog steeds met afvegen rood/bruin slijm. Het is ook nooit echt bloed geweest zoals bij ongesteld zijn. Het is echt slijm. Hebben jullie dit ook?? Enne, hoe lang duurt het eigenlijk weer dat de pil werkt? Ik slik hem nu een week..... Groetjes, Wendy
lachen... Laissje lachte deze nacht luidop!!! zal ook wel één of ander stuipje geweest zijn. maar het was zo gek, heb het nooit eerder gehoord bij zo'n kleintje. Vond het wel superschattig