Hoi Kaatje, ik ben op 5 weken geweest en mag nu op 8 weken, 1o en 12 weken nog een keer. Ook vanwege de vkm... Dus gewoon "eisen"!
Manlief en ik nemen ieder 4 uur ouderschapsverlof. Ik ga dus 2 jaar 28 uur werken. En malief 4 keer 9. Dus dat wordt 3 dagen creche. Ik wil ook na 2 jaar weer terug naar 32 uur vanwege dezelfde reden Ronin
Hij is bij aktiebaby.nl te koop en ik vind hem toch vrij duur 699 +139 voor de reiswieg = 840 euro. Wel jammer want is een leuke wagen! Ik denk toch dat ik voor de topmark zwarte tandem ga met babynestje. 189 +37 =226. En idd je gebruikt hem veel minder. Af en toe zal ik de baby ook in een draagzak meenemen en gewoon de buzz voor sam gebruiken. @ Mamavantessa wat gaaf die echo! Geniet er maar lekker van! Ik moet nog 3 weekjes wachten!
@MamavanTessa, leuk joh, dat is nog eens een aangename verassing! Wat verschillend hè, wie wanneer allemaal echo's krijgt, ook per VK, bij de gyn krijg je er vaak al meer. Vorige zwangerschap heb ik er 5 gehad, 3 standaard bij mijn VK met 10,5 week (normaal 8 wk) en 12 weken en 27 weken. 1 3d pretecho en een echo omdat ik haar niet genoeg voelde met 37 of 38 weken. Bleek gelukkig in orde te zijn. Gisterenavond werd ik me toch spuugmisselijk, ik heb meerdere malen overgegeven (sorry, beetje onsmakelijk) en 's nachts bleef ik ook maar naar het toilet hollen. Vanmorgen kwam alles er weer uit, ik was echt helemaal leeg. Nu nog een licht misselijk, heb maar van die granules van VSM tegen misselijkheid gekocht. Hopelijk helpen die een beetje. De dagen ervoor had ik nergens last van.
jempie wat gaan jullie snel. was vergeten op welke pagina ik was gebleven hoe komt het dat jullie al bij 8 weken een echo krijgen. ik belde vandaag de ha op een afspraak te maken. gewoon als melding dat ik zwanger ben en de gebruikelijk en nu vraag. de assistent legde uit dat ik met 10 weken de vk kon bellen. vind het zelf een beetje laat. zeker als ik nu lees dat al veel een afspraak hebben. is er ook iets als een soort van checklist. ik bedoel wanneer moet je wat regelen. waarneer regel je een crech, wat kan je wel en niet eten. en dat soort dingen. weet je het is me eerste en vind het allemaal erg spannend. gr. gyino
Precies, gewoon zelf bellen. Hoe eerder je belt, hoe eerder je vaak terecht kunt! Je krijgt daar gelijk folders enzo over wat je wel en niet mag eten (bijv. geen rauwmelkse kaas, rauw vlees) etc. Kraamzorg kun je het beste rond de derde maand regelen en inschrijven bij een kdv ligt een beetje aan de regio waar je zit en hoeveel plaats er is. Je kunt ook nog even kijken of je een ander pakket wilt voor je ziektekostenverzekering.
haha, ga ik zeker doen! Gaaf joh die echo met 5 weken al en mama van tessa ook al zo'n mooie vroege! Wil ook zo'n mooie mét een vruchtje! Vorige keer bij 10,5 week was er alleen maar een lege vruchtzak
duik zo mijn bed weer in, hopelijk slaap ik beter dan afgelopen nachten, pff dit ben ik echt niet gewend van mezelf, slaap altijd prima wat er ook gebeurd.
ha Kaatje, dat zal toen wel schrikken geweest zijn hé... Heb je dan wel gewoon zwangerschapssymptomen? En hebben ze toen uitgelegd, hoe zoiets komt. Dat zou echt my worst nightmare zijn.... Brrrrrrrrr.
idd heel verschillend qua echo's Ben blij dat ik er al een krijg met 6 wk en 1 dag will graag bevestigt hebben dat er geen sprake is van een bbz Slaaplekker alvast allemaal ik ga lekker tv kijken met de beetjes omhoog
Oh ja als jullie je vervelen......... dan kunnen jullie altijd stemmen bij baby van de maand! TRuste allemaal!
Over de dubbele kinderwagen ik heb toen eentje van het prenatal zelf gekocht in de aanbieding ook een tandem en die was met reiswiegje 164 euro was echt een koopje maarja heeft het maar een jaar gedaan doet het nu ook wel niog maar hij piept als een gek moet hem eens proberen te smeren mss doet ie het dan niet meer. maar als ik jullie was zou ik wachten met de kinderwagen na de kerst word alles altijd heel erg afgeprijst was bij mij bij alle 2 de zwangerschappen.