Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    oooh wbpepe, wat jammer dat je niet meegaat... ik zal bijlezen op je hyves dan!

2. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Jammer zeg! Heel veel succes, en wie weet kom je stiekum nog een keertje langs8)

3. Snuffeltje

Snuffeltje Actief lid

3 feb 2009
    437
    0
    0
    Steun en toeverlaat van mijn mannetje en lekker th
    Boxtel
    Lieve meiden!

Ook hier heb ik erg veel moeite om het forum bij te houden. Dit heeft ook wel te maken met het feit dat het vakantie is en ik mijn handen ook meer dan vol heb.
    Hoe dan ook, ik probeer na de vakantie mee te gaan naar de juli mama's en dan ook regelmatig bij te blijven.
    Ik wil de laatste mama's nog even heel erg hartelijk feliciteren en het is super dat er allemaal gezonde babies zijn geboren!
    Ook washet erg leuk om hier mee te lezen en schrijven... jullie zijn een super gezellig stel!

Wie weet tot over een paar weekjes, voor nu ga ik het er even bij laten.
    Augustus mama's zet hem op!!!!

Heel veel liefs en dikke knuffels van Snuffeltje

4. Maine

Maine Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.072
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ow wat schaam ik me af en toe, zeg.
    Door de vakantie en het nieuwe leven wat we erbij hebben gekregen, schiet het er toch steeds weer bij in om even het forum te checken en af en toe te reageren. Gelukkig, maar eigenlijk moet ik typen 'helaas' ben ik niet de enige.
    Ik wil wel mee gaan lezen en hopelijk ook schrijven in de nieuwe topic. Althans...ik ga het proberen.

Even een klein update-je:
    Onze kleine meid is inmiddels twee weken en vijf dagen oud.
    Ow wat gaat dat hard, zeg. Maar dat kunnen jullie vast allemaal beamen. Onze meid doet het supergoed. Er zit enigszins ritme in en ze is echt supermakkelijk. Wat boffen we dan toch...
    Ook onze (tiener)dochter vindt het helemaal leuk. Ze knuffelen wat af en ze helpt uit zichzelf heel goed mee. Natuurlijk heeft ze af en toe ook even haar pubermomenten, maar dat hoort er nu eenmaal bij. Voor haar is het ook wennen. Ze is bijna elf jaar enig kind geweest.

Gisteren pasfoto's laten maken voor in het paspoort. Ze zijn wel heel leuk geworden en het viel eigenlijk best mee om ze te laten maken :D.

Ik ga nog even wat teruglezen.

@ de kersverse mama's: Alsnog van harte gefeliciteerd en geniet van jullie kids.

Tot gauw en @ degene die het forum verlaten: Heel veel geluk!!

Gr,
    Maine

5. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Ik wil nog even hier melden dat ik nog net op de valreep van Juli ben bevallen. Ik was 24 Juli uitgerekend en 31 Juli bevallen van een gezonde zoon Julian Lucas!!!
    Alles goed gegaan en nu genieten van onze kleine kanjer!
    Groetjes Mariska

6. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Gefeliciteerd Mariska! Geniet ervan! :)

7. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

23 apr 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    dikke proficiat aan maris en de kleine julian lukas!!!!!!!

8. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Hallo allemaal,

Ik wil allereerst iedereen die bevallen is feliciteren.
    Ik ben zelf 15 juli bevallen van een zoon. Hij heet Melvin Renaldo. Hij woog bij de geboorte 4650 gram en was 52 cm lang. Ik ben geen borstvoeding gaan geven wegens medicijngebruik voor psychische problemen. Ik geef dus flesvoeding. Inmiddels gaat het steeds beter met mij en waren de hormonen waarschijnlijk de grootste boosdoener van mijn klachten. Ik leek wel erg depressief te worden namelijk en dat werd nog eens versterkt toen ik met 35 weken een hevige bloeding kreeg en ik dus 5 weken niks meer heb mogen doen en alles teveel werd. Ik was blij dat ik ging bevallen en ik nu weer lekker naar buiten kan. Ik ben in het ziekenhuis bevallen en het zou een poliklinische bevalling worden met mijn eigen verloskundige, maar werd een medische bevalling nadat bij het breken van mijn vliezen bleek dat Melvin erin had gepoept. Om 20:00 uur had ik thuis 5 cm ontsluiting en dat was rond 21:00 nog zo toen mijn verloskundige de vliezen doorprikte. Om kwart voor tien had ik 7 cm ontsluiting. Ondertussen moest ik aan de CTG en toen bleek dat Melvin zijn hartslag daalde bij iedere wee werd er een draad op zijn hoofd vastgemaakt die zijn hartslag ging meten en ook moesten ze tot twee keer toe bloed prikken of alles goed ging met hem. Uiteindelijk had ik om 22:14 volledige ontsluiting en om 22:15 was Melvin geboren. Hij kreeg meteen twee dikke tienen voor zijn apgarscore zo goed ging het meteen. Ik heb daarna nog 6 dagen in het ziekenhuis gelegen zodat ik zeker goed tot rust kon komen. Daarna kreeg ik nog 2 dagen kraamzorg en ben ik langzaam zelf alles hier weer gaan opstarten. Nu gaat alles best wel goed en begint er een ritme te komen. Melvin slaapt zelfs al door 's nachts.

Hoe is het verder bij jullie???
    Ik ga niet alles meer terug lezen daar het veel te veel is om te lezen.

Deel Deze Pagina